Obavijesti

Promo sadržaj

Pokrenut projekt Addiko banke i Štedopisa za financijsko obrazovanje građana

Pokrenut projekt Addiko banke i Štedopisa za financijsko obrazovanje građana

Addiko banka je u suradnji sa Štedopisom, Institutom za financijsko obrazovanje, pokrenula projekt cjeloživotne financijske pismenosti pod nazivom 'Zašto ovo nismo učili u školi?'

Cilj projekta je pomoći građanima brže i lakše savladati upravljanje osobnim financijama. Vodeći se idejom kako su informirani i odgovorni korisnici financijskih usluga i proizvoda važni za dobrobit pojedinca, obitelji i društva, Addiko banka je u suradnji sa Štedopisom, koji je poznat po svojim programima financijske pismenosti za mlade, kreirala edukativni sadržaj i za odrasle građane kako bi uspješnije rješavali svakodnevne financijske izazove – od dobivanja prvoga posla do odlaska u mirovinu.
 
Jednostavna i razumljiva objašnjenja o tome kako upravljati novcem od danas su dostupna na posebno kreiranoj internetskoj stranici Addiko banke o financijskoj pismenosti. Edukativni sadržaj projekta 'Zašto ovo nismo učili u školi?' kroz pet cjelina obrađuje teme upravljanja novcem tipične za određena životna razdoblja i uz njih vezane događaje: Prvi posao, Kupovina stana/automobila, Vjenčanje, Djeca i Obiteljske financije. Na kraju svake cjeline je i e-kviz s 10 pitanja za provjeru znanja.
 
Svaki događaj u životu je jedinstven, ali su izravno ili neizravno povezani s osobnim financijama. Bez obzira odlučuje li se o kupovini stana, štednji, školovanju djece ili o tome kako se brinuti za roditelje kada ostare, odluku je lakše donijeti kada osoba raspolaže s temeljnim financijskim znanjima i svim bitnim informacijama.
 
Nedavno istraživanje Standard & Poor′s pokazuje da je samo 44 posto hrvatskih građana financijski pismeno, a zabrinjava i podatak iz istraživanja HNB-a i HANFA-e da samo 45 posto građana planira svoje dugoročne financijske ciljeve, kao i to da 50 posto njih ne može pokriti iznenadni trošak u visini mjesečnih primanja.
 
Štedopis, Institut za financijsko obrazovanje, do sada je educirao više od 10.000 tinejdžera i studenata, a izdali su i prvi besplatni udžbenik o osobnim financijama za srednje škole te donirali 5.000 primjeraka školama diljem Hrvatske.
 
S ciljem promocije projekta financijske pismenosti, Addiko banka je organizirala i edukativni nagradni natječaj koji počinje danas, 11. listopada, a moguće mu je pristupiti na linku.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
promo

Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!

Ispraćaj stare godine počinje 31. prosinca u 10 sati, a središnje slavlje je, naravno, odbrojavanje u podne, uz vatromet konfeta, nakon kojeg slijedi ljubavni valcer na otvorenom. Zbog sigurnosti djece, ali i četveronožnih ljubimaca, neće biti pirotehnike
Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!
PROMO

Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!

Francuski brend Florihana, poznat po vrhunskim organskim proizvodima za aromaterapiju i njegu kože, poput esencijalnih ulja i hidrolata, dostupan je u Hrvatskoj zahvaljujući tvrtki Bio Terra
Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora
PROMO

Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora

Elit Premium kućanski pomoćnici osvajaju svojom funkcionalnošću, inovacijama i estetikom, čineći svakodnevne zadatke jednostavnijima i ugodnijima