Obavijesti

Promo sadržaj

Rodilište, tramvaj do Zagreba, rekreacija na Čiču: Je li Velika Gorica grad iz snova?

Rodilište, tramvaj do Zagreba, rekreacija na Čiču: Je li Velika Gorica grad iz snova?
3

Iz pročitanog se da zaključiti da je Velika Gorica zbilja grad iz snova, no realnost je ipak puno surovija! Budi oprezan dok ti daju obećanja!

Jedan od projekata s kojim se Velika Gorica ponosi je novi medicinski centar sa rodilištem. Suvremeni uređaji, tehnologija u korak s vremenom i vrhunski stručnjaci samo su dio potencijala koji ostvaruje ovaj medicinski centar, financiran većinom iz fondova EU.

Goričani su također bogatiji i za tramvajsku liniju. Obećanja koja su davana su se i ostvarila te je Velika Gorica direktno povezana sa Zagrebom, čak do Trga bana Josipa Jelačića. Građani su prezadovoljni novim prometnim rješenjem. „Imam 57 godina a ideju o tramvaju u Gorici slušam, moglo bi se reći, od svoje mladosti. Mislio sam da to neću doživjeti, ali čuda se događaju. Sada sam, bez presjedanja, za čas u Zagrebu.“ – ističe Mirko, jedan od oduševljenih građana.

Gorica se može pohvaliti i centrom bez automobila, a kao jedan od rijetkih solarnih gradova u Hrvatskoj, potiče korištenje sunčeve energije na krovovima javnih i stambenih zgrada, čime se ostvaruju uštede u troškovima stanovanja građana, a istovremeno se smanjuje zagađenje okoliša. U ovom se gradu može pronaći za svakog po nešto - za sportaše, rekreativce i turiste izgrađen je kompleks uz jezero Čiče, za starije građane dom za starije i nemoćne, tržnica za vrijedne poljoprivrednike i njihove klijente i sl. A sve navedene urbanističke projekte i mnoge druge koji su u pripremi građani mogu pronaći na web stranici Gradske uprave, gdje se nalaze digitalizirani urbanistički planovi za Goricu.

Uz sve navedene razloge, tko ne bi volio živjeti u Velikoj Gorici? Iz priloženog se može zaključiti da je Gorica zbilja grad iz snova.

No, ideje bez realizacije su samo snovi, a od njih se, nažalost, ne živi. Realnost je puno surovija i teža, jer su gore navedene projekti zapravo - obećanja stara 12 godina. Umjesto tramvajem, u Zagreb se i dalje vozimo starim i prenatrpanim autobusima, cijenu tog prijevoza Grad plaća sve više, djeca se i dalje rađaju u Zagrebu, grijanje je preskupo, u centru grada su automobili, gradska uprava je i dalje troma, umirovljenici i dalje plaćaju prijevoz i traže obećani im starački dom, a umjesto komunalne infrastrukture i besplatnih priključaka tu su preplaćeni gradski projekti. Gorica kao grad iz snova je u stvarnosti Gorica – grad obećanja dosadašnjeg vodstva HDZ-a i svih onih koji su pljeskali svim tim obećanjima.

Kaže jedna narodna izreka: „Budi oprezan dok daješ obećanja!“. Ta izreka se, u ovom slučaju, svakako može preformulirati u „Budi oprezan dok ti daju obećanja!“. Time se treba voditi pri izlasku na lokalne izbore u svibnju 2021. Velikogoričani, probudite se ili ćemo još 4 godine imati noćne more. Sve ovo je izvedivo, ali jedno po jedno, u okolnostima kad imamo odgovornu vlast i ljude koji će građanima biti svakodnevno na usluzi. Stoga, izađite na izbore 16. svibnja, uvedite red u Veliku Goricu i izaberite Ivu Jelušića koji ne daje lažna obećanja već najavljuje uvođenje reda. Jer, to je jedini način da se nešto od ovog gore uistinu i napravi. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve