Obavijesti

Promo sadržaj

Aspira: Stipendijski natječaj za studij hotelijerstva i turizma

Aspira: Stipendijski natječaj za studij hotelijerstva i turizma
1

Prijavi se i osvoji vrijednu stipendiju na Aspiri – stipendijski fond veći od 500 000 kuna

Turizam je jedna od najbrže rastućih gospodarskih grana u Hrvatskoj koja nudi veliki potencijal za zaposlenje i razvoj uspješne karijere. Prema istraživanju jednog od najutjecajnijih poslovnih medija Financial Timesa, Hrvatska je sedma destinacija u svijetu po potencijalu turističkih investicija. Visoko priznanje izborila je u konkurenciji sa čak 43 zemlje, što nije mala stvar. O popularnosti Hrvatske dovoljno govori i brojka od rekordnih 19, 4 milijuna posjetitelja tijekom 2018. godine, a predviđa se njezin rast. 

Statistike Svjetske turističke organizacije pokazuju kako je u 2018. godini putovalo čak 6,8 % više turista, što znači 1,3 milijardu putovanja diljem svijeta. Predviđanja stručnjaka su i da će se taj trend nastaviti u idućim godinama, ponajviše zahvaljujući preko 70 % milenijalaca koji više vole potrošiti novac na nova iskustva, nego na materijalne stvari. Ono što Hrvatskoj, ali i ostalim popularnim destinacijama u svijetu nedostaje je kvalitetna radna snaga, što negativno utječe na razinu kvalitete usluga u turizmu i zadovoljstvo gostiju domaćom turističkom ponudom. 

Upravo zbog toga Visoka škola Aspira dugi niz godina uspješno školuje i priprema za tržište rada buduće menadžere Hotelijerstva i Turizma. Studenti mogu birati između tri studijska programa na preddiplomskoj i diplomskoj razni,  pa tako možete upisati Hotelski menadžment, Destinacijski menadžment organizacija i kompanija (DMO i DMC) te studij Gastronomije

Pravi studij Turizma 

Studij je osmišljen u suradnji s poslodavcima i prilagođen potrebama tržišta rada, a izvodi se kao redovni i izvanredni. Nastavu održavaju vrhunski domaći i inozemni stručnjaci s bogatim iskustvom. Primjerice na Aspiri možete slušati predavanja voditeljice studijskog programa Međunarodnog hotelskog menadžmenta na Hotel Institute Montreux (Swiss Education Group) dr. Helen Bayne ili direktora gospodarskog razvoja Resursnog Centra Sveučilišta u Greenwichu (London, UK) –  dr. Jamesa Kennella. Najvažniji dio studijskog programa je stručna praksa koja se provodi već od prve godine studija u najboljim domaćim i inozemnim hotelima, turističkim agencijama i restoranima. Uz sve to, Visoka škola Aspira ima osiguran stipendijski fond od 500 000 kuna koji omogućuje bezbrižno studiranje najtalentiranijim studentima.

Ostvari uspješnu karijeru

Iskoristite priliku i prijavite se za stipendiju studija Hotelijerstva i Turizma u Zagrebu! Pošaljite nam svoje prijedloge za brendiranje turističke destinacije koju bi promovirali na mail stipendija@aspira.hr. Najkreativniji kandidati ulaze u drugi krug, nakon čega slijedi motivacijsko pismo i finalni intervju. 

Iskoristite priliku i promijenite svoju budućnost! Budite dio Aspirine uspješne priče! 
Rok za prijavu je 1. srpnja 2019. godine. Sretno!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve