Obavijesti

Promo sadržaj

Super svježe na jednom mjestu

Super svježe na jednom mjestu

Od četvrtka, 14. listopada, Lidl Hrvatska predstavlja posebnu ponudu i poziva kupce da dožive šarenilo i okuse svježih tradicionalnih proizvoda

Ponuda “Super svježe na jednom mjestu” objedinjuje najbolje proizvode Lidlove pekare, mesnice, ribarnice i tržnice. Očekuje vas bogat i raznolik izbor sezonskog svježeg voća i povrća, narezaka, sireva, likera, čajeva, proizvoda iz asortimana Okusi zavičaja i ostalih delicija.

Iz bogate ponude od četvrtka, 14. listopada, izdvajamo vrhunske proizvode Lidlovih Okusa zavičaja – salame od divljači (jelenje i meso divlje svinje) te istarski miješani sir od kravljeg i ovčjeg mlijeka, jogurt od kozjeg mlijeka, domaće pekmeze (marelica, šljiva i višnja) te eko čaj u rinfuzi.

Ostatak asortimana provjerite u najbližoj Lidlovoj trgovini – nemojte propustiti ovaj jedinstveni gastro doživljaj jer ćete se vratiti iz Lidla punih vrećica i punog srca. Ponuda vrijedi do isteka zaliha.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve