Obavijesti

Promo sadržaj

U korak s globalnim trendovima koji potiču razvoj održivog poslovanja i ekološku osviještenost

U korak s globalnim trendovima koji potiču razvoj održivog poslovanja i ekološku osviještenost
5

Kempinski Hotel Adriatic ide u korak s globalnim trendovima koji potiču proizvodnju električne energije iz obnovljivih izvora.

Imajući na umu povećanu potražnju na tržištu uz istovremenu zaštitu okoliša, Kempinski Hotel Adriatic se ističe kao jedan od prvih hotela koji na Jadranu koristi solarne panele za proizvodnju električne energije. Ulaganje u solarne panele je siguran, ekološki održiv način proizvodnje ovog neophodnog resursa. Korištenje prirodnih izvora na ovaj način je u potpunosti u skladu s ekološkim standardima te se ne zagađuje okoliš. Električna struja se proizvodi iz obnovljivih izvora energije odnosno sunčeve svjetlosti.  

Visina investicije (investicija = ulaganje) u projekt iznosi oko pola milijuna eura te iz hotela očekuju povrat uloženih sredstava u najkraćem roku uzimajući u obzir da je ulaganje u proizvodnju električne energije putem solarnih panela brzo isplativo zahvaljujući povoljnom geografskom položaju Kempinski Hotela Adriatic i klimi u ruralnom okruženju sjeverozapadne Istre. Ukupna snaga solarne elektrane iznosi 400 kWp s tendencijom da se u budućnosti ostvari i preko 600 kW. Solarni paneli su strateški postavljeni na hotelu, kongresnom centru te na Kempinski vilama u cilju prikupljanja što veće količine energije.  

Od prvog srpnja ove godine, temeljem novosklopljenog ugovora o opskrbi električnom energijom, Kempinski Hotel Adriatic i svi objekti u sklopu Resorta dio su programa „ZelEn - prijatelj prirode“, te od opskrbljivača primaju isključivo električnu energiju proizvedenu iz obnovljivih izvora. Na taj način koriste svaku mogućnost ostvarivanja izvrsnosti u svakom segmentu poslovanju,  održivom razvoju te kontinuiranom provođenju i unapređivanju dobre prakse gospodarenja resursima, energetske učinkovitosti i očuvanju prirode.  

Kempinski Hotel Adriatic oduvijek nastoji primjenjivati ekološki održiva rješenja, te osim posljednjeg investiranja u solarne panele iz hotela naglašavaju da za navodnjavanje natjecateljskog golf igrališta sa 18 rupa koriste vodu iz umjetnog jezera koji se puni kišnicom te se nadopunjava vodom iz podzemlja temeljem koncesija prema ukazanoj potrebi. 

U Kempinski Hotelu Adriatic prepoznaju važnost ekološke održivosti te u skladu s tim nastoje razvijati svoje poslovanje. S obzirom na trenutnu globalnu situaciju, naglasak na ekološkoj održivosti je sve jači. „Potaknuti globalnim trendovima ovom investicijom odlučili smo uložiti u dugoročni razvoj i na najbolji mogući način iskoristiti položaj našega hotela uz istovremenu zaštitu prirodnih bogatstava koji nas okružuju. Ovim projektom želimo se pozicionirati kao jedan od vodećih pokretača ekološke osviještenosti u sektoru hotelijerstva i turizma“, poručuje general manager Kempinski Hotela Adriatic Željko Stašević. Društveno odgovorno poslovanje hotela direktno utječe na posjetitelje u smislu pozitivne percepcije o obnovljivim izvorima energije. Posjetitelji, ali i lokalno stanovništvo sve više je osviješteno o zaštiti okoliša i smanjenju posljedica klimatskih promjena.  

Postavljanje solarnih panela pridonosi i smanjenju troškova operativnog poslovanja hotela. Budući da se energija dobiva iz obnovljivih izvora smanjuju se ukupni troškovi potrošene energije u hotelu, a s obzirom na koronavirus i ekonomsku krizu koji su pogodili svijet, ova investicija mnogo znači i za budućnost poslovanja hotela i održivi razvoj.  

Prema dosadašnjim rezultatima itekako je vidljivo da je ovaj poslovni pothvat uspješan i dugoročno isplativ te može biti primjer drugima. Održavanjem optimalne kvalitete i sklada između okoliša i poslovanja hotela nedvojbeno je kako će ovakav tip investicija uvijek biti u trendu. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve

Pozivamo vas u Zagrebačko kazalište mladih na premijeru predstave Anđeo od leda
PROMO

Pozivamo vas u Zagrebačko kazalište mladih na premijeru predstave Anđeo od leda

Čitanje kazališta u četvrtak, 25.travnja 2024. u 18:00 sati, dvorana Polanec
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta