Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 3

U ovoj situaciji ne preostaje vam ništa drugo nego pozvati prijatelja. Tko će to biti?

U ovoj situaciji ne preostaje vam ništa drugo nego pozvati prijatelja. Tko će to biti?

Iako prijateljstva često uzimamo zdravo za gotovo, nekad bismo se trebali 'odužiti' za sve situacije u kojima su nam prijatelji bili oslonac. Naravno, prijatelji nemaju cijenu, ali evo kako ih možete razveseliti kad se najmanje nadaju

VIDEO

Dobrog je prijatelja danas teško pronaći te svi oni koji (ni)su imali sreće znaju koliko je uistinu važno imati ljude kojima je iskreno stalo do njih. A osim što su nam potpora, jedno je desetogodišnje istraživanje pokazalo kako upravo prijatelji mogu produljiti život. Zbog toga je idealno vrijeme da pokažete malu zahvalnost i neobavezno počastite sebi dragu osobu putem aplikacije INA Loyalty programa. Evo o čemu je riječ.

Vjerni jedni drugima

Uzajamnost, skladnost i vjernost odlike su pravih prijateljstava, a upravo se takve karakteristike mogu pronaći i u INA Loyalty programu. Riječ je o programu vjernosti koji omogućava prikupljanje bodova kupnjom na Ininim maloprodajnim mjestima i dobivanje nagrada putem Loyalty kartice, a zasnovan je na razinama vjernosti (statusima) koje se mogu dosegnuti sakupljanjem bodova i dostizanjem praga određenog statusa.

Bodovi koji se sakupljaju određuju napredak statusa, a što ih više sakupite, tako će i rang pogodnosti rasti, poput otključavanja novih i uzbudljivih nagrada. Nakon prijave u INA Loyalty program korisnik počinje od statusa Blue te prikupljanjem bodova dobiva mogućnosti dogradnje na statuse Silver, Gold i VIP.

Close,Up,Of,Fuel,Monitoring,System,Refueling,A,Petroleum,To

Kao znak dobrodošlice prvo što ćete dobiti učlanjenjem jest ukusni espresso, cappuccino ili kava s mlijekom, a svaka kategorija nosi mnoge pogodnosti, poput popusta na autokozmetiku ili Class Plus i druga standardna goriva. A dok u životu vrijedi ona dobro poznata "koliko daješ, toliko ćeš i dobiti", INA je obrnula tu filozofiju i odlučila udvostručiti svoje pogodnosti - za tebe i tvoje prijatelje!

'Pozovi prijatelja' i uživajte u nagradama!

Nova opcija "Pozovi prijatelja" u aplikaciji INA Loyalty programa nosi pregršt raznih pogodnosti, a na vama je da odlučite koga ćete pozvati da s vama ubire uzbudljive nagrade i popuste. Sve što trebate učiniti jest podijeliti pristupni kod s osobom koju vi odaberete, a obavijest o nagradi doći će vam već nakon prvog prijateljeva korištenja INA Loyalty kartice. Bodove dobivate za svaku potrošenu kunu, a ovom promocijom možete ih osvojiti i do 500. Korištenjem aplikacije omogućit ćete sebi praktičnije i bolje korisničko iskustvo te će vam sve informacije biti na dlanu.

Happy,Youthful,Guys,Cooperating,Together,At,Work,In,Office

Putem aplikacije sakupljajte bodove i jednostavno preuzimajte nagrade, pronađite najbliže Inino maloprodajno mjesto i pratite svoj status. A ono što je možda najbolje, aplikacija vam može poslužiti i kao virtualna INA Loyalty kartica. Sve što trebate učiniti jest kliknuti na link i u nekoliko koraka aplikacija će biti dostupna na vašem uređaju.

Pojedinosti o INA Loyalty programu možete dobiti i na web stranici INA Loyalty programa www.inaloyalty.hr.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 3
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve