Obavijesti

Promo sadržaj

U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita

U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita
5

Bogati sadržaji, ponuda visoke kvalitete i pet zvjezdica jamče pravi hedonizam usred zelenog Zagorja. Ova lijepa priča dobiva i svoj nastavak uz luksuzne kućice za parove i obitelji

Ljeto na kontinentu od ove je sezone postalo još uzbudljivije i glamuroznije! U Termama Tuhelj otvoren je kamp Vita, prvi s pet zvjezdica u ovom dijelu Hrvatske. Njegov atraktivni dizajn potpisuje Abstracto Studio koji je prepoznatljiv urbani
pečat utkao u svaki detalj kampa.

Naglašenim glamurom i cosy ugođajem ovo je mjesto raj za sve posjetitelje željne relaksacije i jedinstvenih tretmana u Termama Tuhelj koji opuštaju dušu i tijelo. Svim gostima kampa na raspolaganju je neograničeno kupanje na Vodenom planetu – od unutarnjih do vanjskih bazena i zabavnih vodenih atrakcija, u čemu posebno uživaju obitelji s djecom. Na više od 20 tisuća četvornih metara prostiru se dvije zone s ukupno 56 kamp parcela i dodatne dvije noćne za kratak boravak. Dobra je vijest da je 20 parcela otvoreno za posjetitelje tijekom cijele godine. Tu su restoran i bar osmišljeni za istinske hedoniste, kamp servis, prostor za kupanje kućnih ljubimaca, sanitarne prostorije prilagođene osobama s invaliditetom, obiteljske kupaonice, svlačionice, igralište za djecu, tereni za mini golf i tenis. Mislilo se na sve profile gostiju što ovom kampu daje epitet uključivosti i posebne brige za goste.

U najavi još trideset kućica

Budući da je kampiranje iznimno popularno u svijetu, naš kamp je još jedan snažan turistički adut, posebno atraktivan mlađoj, trendsetterskoj populaciji. Oni ne traže samo odmor u prirodi, nego i pregršt dodatnih sadržaja, sjajnu zabavu, dobru hranu, blizinu
urbanih središta, opuštajuće tretmane, a to je upravo ono što im nudimo
“, poručuje Vasja Čretnik, jedan od direktora Terma Tuhelj.
Unutarnji i vanjski bazeni, wellness ponuda u sklopu hotela Well****, gastronomski sadržaji brojnih restorana, vrhunska vina, kulturno nasljeđe, jedinstvena priroda, te blizina autoputa, dodatne su prednosti novoga kampa i Terma Tuhelj koje iz godine u godinubilježe sve bolje rezultate.

Naime, u prvih šest mjeseci ostvaren je prihod od 32,8 milijuna kuna, što je čak 20 posto više nego u prvoj polovici 2018., a do kraja godine procjenjuje se porast prihoda za oko 18 posto. Više od polovice posjetitelja pristiže iz zapadne Europe, a od početka godine
zaključno sa zadnjim danima lipnja Terme Tuhelj ostvarile su oko 51 000 noćenja.„Otvorenjem kampa Vita završena je prva faza renoviranja nekadašnjeg kampa u Termama Tuhelj. Iduće godine slijedi druga faza koja će uključivati izgradnju luksuznog naselja s još 30 luksuznih kućica, kao i dodatnih sadržaja koji će obiteljima omogućiti pravi doživljaj, a parovima uživanje u wellness sadržajima u prirodi“, naglašava Florjan Vasle, jedan od direktora Terma Tuhelj te ističe kako će ukupna vrijednost investicije iznositi između 2,5 i tri milijuna eura, ovisno o visini udjela strateškog partnera.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve