Obavijesti

Promo sadržaj

U Zagrebu je održan peti Monin Cup u Hugo's baru

U Zagrebu je održan peti Monin Cup u Hugo's baru
10

U ponedjeljak u zagrebačkom baru Hugo's održan je peti Monin Cup u Hrvatskoj. Monin, koji je najpoznatiji brend u svijetu kada pričamo o sirupima namijenjenim za barsku upotrebu

Svake dvije godine Monin organizira natjecanje mladih barmena na globalnoj razini. U Hrvatskoj ove godine imali smo priliku gledati 10 barmena koji su se borili za titulu najboljeg. Natjecanje se provodilo u dvije kategorije u kojem su se svi natjecatelji borili za ulazak u Mistery Box gdje su ih čekale posebno pripremljene namirnice od kojih su natjecatelji morali kreirati svoj koktel i za osmišljavanje su imali 15 minuta. 

Najbolji u zadnjem dijelu natjecanja pokazao se Ivan Petrović koji je i ponio titulu najboljeg. Preostala dva mjesta su pripala Kruni Roziću i Dominiku Bečvardiju. 

Ivan će svoju kreaciju predstaviti u Parizu u prosincu ove godine gdje će se suočiti s preko 50 predstavnika zemalja diljem svijeta, a mi mu želimo da nam se iz Pariza vrati sa što sjajnijim odličjem.”
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve