Obavijesti

Promo sadržaj

Ultra Memory: Društvena igra za velike i male u Ultri

Ultra Memory: Društvena igra za velike i male u Ultri
6

U Ultra Gros članicama možete sudjelovati u Ultra Memory programu vjernosti u trajanju od 10.9.-10.11.2018. ili do isteka zaliha. Ultra Memory program vjernosti sastoji se od svima poznate društvene igre MEMORY

Memory kartice s neobičnim i veselim likovima životinja u različitim zabavnim i neočekivanim situacijama. Kupovinom u Ultra Gros članicama skupljate paketiće koji vam donose bogatu kolekciju kartica za igru MEMORY koju čini 50 različitih parova.

Ultra Memory je odlična igra za vježbanje pamćenja i koncentracije, potiče razvoj kognitivnih sposobnosti, kreativnost, druženje i komunikaciju, kako djece tako i odraslih. Uz malo mašte i samo nekoliko sakupljenih parova igra može početi. Super zabava u Ultri, provjerite i Vi zašto odrasli i djeca ove jeseni uživaju u druženju uz Ultra Memory. Program vjernosti Ultra Memory se odvija i 26 članica udruženja trgovačkih kuća Ultra, u 1.570 prodavaonica.

ultra gros logo
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve