Obavijesti

Promo sadržaj

Yamamay zaštitne maske za lice: modni dodatak ovog ljeta

Yamamay zaštitne maske za lice:  modni dodatak ovog ljeta
5

Yamamay lansira originalnu i inovativnu kolekciju “eco – friendly” perivih maski za lice, koje će uskoro biti dostupne u odabranim vodećim dućanima i online

Yamamay maske za lice, ovjerene od strane višeg instituta za javno zdravlje, proizvode se u suradnji s Maglificio Ripa, povijesnom tekstilnom tvrtkom koja djeluje u jednom od najpogođenijih područja Italije za vrijeme pandemije, u blizini Bergama i Milana. Iz Yamamaya poručuju da je cilj bio stvoriti siguran, ali praktičan i ekološki održiv proizvod, pa se tako maske za lice mogu oprati i do 20 puta, a da pritom zadrže svoje izvorne osobine.

Za proizvodnju ovih ekološko prihvatljivih i vodootpornih maski koriste se nove antibakterijske tkanine koje omogućavaju protok zraka, iznutra je meki, rastezljivi pamuk, a izvana je poliester. Ova kombinacija jamči maksimalnu udobnost i potpunu sigurnost.

Osim funkcionalnosti, velika pozornost posvećena je izgledu maski. Ukrašene su s printevima koji prevladavaju u ljetnoj Yamamay kolekciji, kako bi se mogle uskladiti s vašim omiljenim kupaćim kostimima na plaži. Nosive su uz bilo koju odjevnu kombinaciju i dostupne u različitim stilovima, kako za žene tako i za muškarce. Možete birati između cvjetnog, leopard, zebrastog i kamuflažnog uzorka, kao i one u crnoj, boji trešnje ili veselim duginim bojama. Dostupne su i u svim veličinama.

Barbara Cimmino, direktorica odjela za održivi razvoj i inovacije Yamamay-a poručuje: „Unatoč svemu, ovo je najbolji način da nastavimo sanjati o našim ljetnim odmorima, ali i da istovremeno brinemo o okolišu.“

Kupaće kostime iz najnovije kolekcije potražite online i u odabranim Yamamay trgovinama.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"
PROMO

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"

U jeku izborne kampanje i brojnih poruka koje nas okružuju svaki dan, nismo mogli ne primijetiti jednu koja će se svidjeti svima

Plodine stigle i u Korenicu
PROMO

Plodine stigle i u Korenicu

Otvorenjem supermarketa u Korenici, Plodine su dosegle broj od ukupno 134 supermarketa diljem Hrvatske, te najavljuju nastavak širenja maloprodajne mreže.
Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’
PROMO

Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’

Cedevita je na svojoj edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula kampanju "Škola optimističnog roditeljstva” kojom želi pružiti potporu roditeljima u izazovima s kojima se susreću pri odgoju djece. Tijekom kampanje objavljivat će edukativne video materijale u kojima stručni suradnici govore o aktualnim temama u roditeljstvu.