Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 0

Za sve ljubitelje Coca-Cole imamo super zadatak i nagrade

Za sve ljubitelje Coca-Cole imamo super zadatak i nagrade

Sve što trebate napraviti je odgovoriti na pitanje "Što je za tebe savršen grill partyi?" i uplodati sliku svoje roštiljade s ekipom a Coca-Cola će nagraditi tri najkreativnija odgovora. VIP tretmanom!

VIDEO

Sve što trebate napraviti je odgovoriti na pitanje "Što je za tebe savršen grill partyi?" i uplodati sliku svoje roštiljade s ekipom a Coca-Cola će nagraditi tri najkreativnija odgovora. VIP tretmanom!

Najkreativnije prijave će za sebe i po tri člana svoje ekipe osvojiti boravak u privatnoj VIP zoni, na Zagreb Chill & Grill festivalu, opremljenom Glamping šatorom, roštiljem i hladnjakom punim Coca-Cole! 

Za meso i začine također ne brinite jer vas baš sve za savršen Chill&Grill party čeka na Bundeku!

Kod prijave obavezno odaberite i željeni termin - 29. travnja, 30. travnja ili 1. svibnja.

*Natječaj traje do 27.4, Prijava je dozvoljena samo punoljetnim osobama. Korištenje VIP zone moguće je u periodu od 12 do 18 sati. (kod prijave popuniti ime i broj članova tima)

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve