Prošlog tjedna, 20. i 21. lipnja u Mozaik Event Centru u Zagrebu održala se konferencija na koju su SEO profesionalci u Hrvatskoj dugo čekali
Zagreb Seo Summit: Konferencija kakvu je Hrvatska čekala
Prestižni događaj okupio je najpriznatije svjetske stručnjake iz digitalnog marketinga i SEO industrije. Konferencija toliko izvrsna da je bilo potrebno vrijeme da se slegnu dojmovi.
Predavači i voditelji radionica na konferenciji oduševili su posjetitelje, kojima ne nedostaje stručnog znanja te su i sami lideri u industriji. Prvu veliku SEO konferenciju organiziranu u Zagrebu biti će teško nadmašiti, no vjerujemo kako će organizatori Krešimir Čorluka i Tin Đudajek pronaći načina za ponovno oduševljenje sudionika u nadolazećim izdanjima konferencije. Organizatori su poznati na SEO sceni kao tvorci grupe SEO Hrvatska i do sada su organizirali niz stručnih okupljanja. Ova konferencija samo je pokazatelj kako se uz kontinuiran rad i pomno odabrane partnere i u Hrvatskoj može organizirati događaj vrijedan globalne pažnje.
„Želim se zahvaliti svim sponzorima, partnerima i prijateljima konferencije, a ponajviše WhitePressu®, Ahrefsu, GDG Hrvatska i Momaxu bez kojih ništa od ovoga ne bi bilo moguće. Nadam se da je ovo tek početak dugogodišnje suradnje.“ – izjavio je Tin Đudajek.
Uz mnoštvo inozemnih predavača i sudionika, posjetitelji konferencije su osim stjecanja znanja na interaktivnim predavanjima imali izvrsnu priliku za umrežavanje i razmjenu iskustava u industriji koja se kontinurano mijenja. Prisutni su mogli čuti nešto više o trenutnim i nadolazećim trendovima iz SEO industrije, posljednjim promjenama prouzrokovanim ažuriranjem tražilica, primjeni umjetne inteligencije, krosfunkcijskom pristupu, razvoju poslovanja te praktičnim metodama primjene.
Svakako bi osim impresivnih predavanja, praktičnih radionica i odlične organizacije trebalo istaknuti i veliku medijsku potporu koju je konferencija dobila zahvaljujući upravo fascinantnoj listi predavača.
„Hvala svim sponzorima, partnerima, prijateljima i medijskim pokroviteljima koju su nam omogućili da organiziramo konferenciju. Zbog njih, Zagreb ostaje centar SEO industrije u Adria regiji (i šire) u nadolazećim godinama.“ – kaže Krešimir Čorluka.
S nestrpljenjem iščekujemo sljedeće izdanje konferencije i listu predavača koja se već priprema za 2025.
Opremite dom i vrt uz Trgovinu Ekstra – širok asortiman proizvoda na dohvat ruke
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
Grad Virovitica učenicima srednjih škola pomaže u pripremi za državnu maturu