Završena Tommyjeva velika humanitarna akcija
Nakon 56 dana koliko je trajala akcija, Tommyjevi vjerni kupci i svi ljudi dobre volje koji su se uključili u ovu humanitarnu akciju, svojom su kupnjom posebno označenih proizvoda, koji su u akciji bili nominirani za različiti donacijski iznos od 10 kn ili 1 kn, osigurali kod tvrtke Tommy ukupni iznos donacije od čak 323.566 kn namijenjenih obnovi i preuređenju Klinike za dječje bolesti KBC Split.
Zahvaljujemo se na plemenitosti svih naših kupaca, zahvaljujemo se brojnim sportskim klubovima i Sportskim igrama mladih koji su dali podršku ovoj akciji, te svim medijima koji su pratili te poslovnim partnerima koji su sudjelovali u ovoj specifičnoj humanitarnoj akciji. Zahvaljujemo se posebno i Klinici za dječje bolesti KBC Split na suradnji i potpori koju su dali ovom projektu.
Na kraju ono što je najvrijednije, na djelu se pokazalo da se udružujući zajedničke snage tvrtke Tommy, dragih kupaca i sugrađana u jednu zajedničku humanitarnu priču, može napraviti mnogo za potrebe i zdravstvenu sigurnost najosjetljivijih društvenih kategorija.
Raduje nas što je ovom našom akcijom prikupljen ovako značajan iznos donacije, a posebno nas veseli velik broj sudionika u akciji kao dokaz da smo uspjeli senzibilizirati javnost i pokrenuti konkretne projekte za obnovu Klinike za dječje bolesti KBC Split.
Vjerujemo da ćemo sa ovim značajnim iznosom pokrenuti prijeko potrebnu obnovu i preuređenje Klinike za dječje bolesti KBC Split na radost svih korisnika, a posebno djece i njihovih roditelja.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve