Obavijesti

Promo sadržaj

Ženski vs. muški online shopping - na što najviše trošimo

Ženski vs. muški online shopping - na što najviše trošimo
3

Posljednje statistike Eurostata o online kupovanju pokazuju da je 66% žena te svega tri posto više muškaraca u Europi nešto kupilo na internetu

Zanimljiv je podatak kako su u prva tri mjeseca 2018. žene češće bile spremne izdvojiti do 100 eura u internetskim trgovinama, a muškarci su prednjačili u peglanju kartica za iznose od 100 do 200 eura. Ipak, i jedni i drugi gotovo su izjednačeni u potrošnji većoj od 300 eura. 

Kada su posrijedi kategorije proizvoda, čak 10 posto više muškaraca svoj novac troši na tehnologiju, njih 6 posto više troši na film i glazbu. Muškarci i žene gotovo jednako troše na putovanja, hotelski smještaj te proizvode za domaćinstvo. Ako govorimo o putovanjima i rezervaciji smještaja, prema Forbesu, žene su te koje nalaze destinaciju i smještaj u kojem žele biti te prosljeđuju linkove svojim partnerima, koji dovršavaju kupnju. 

Žene prednjače u kupovanju odjeće i sportske opreme te proizvoda za njegu i zdravlje. Poznata je činjenica da žene na sve načine pokušavaju pomno rasporediti vrijeme koje ulažu u dnevne obveze. Stoga ne čudi da one u e-trgovinama češće kupuju hranu i kućanske potrepštine. I jedne i druge najviše vesele akcije, pa svoj novac često troše na primamljive ponude bez obzira o kojoj je kategoriji proizvoda riječ.

Bilo da ste žena bilo muškarac, sve svoje želje možete ostvariti na Žutom kliku. Nudi vam se više od 11 tisuća artikala koji će ispuniti i najkompliciranije zahtjeve. Što god da ste naručili, Žuti klik će vam to besplatno dostaviti na vašu adresu u roku od tri radna dana.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
PROMO

Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine

Od klizališta, prigodne ugostiteljske ponude prihvatljivih cijena, brojnih programa za odrasle i djecu, koncerata pa do božićnih ukrasa i atmosfere koja će ugrijati vaša srca
Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku
PROMO

Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku

Šibenik će 24. siječnja 2025. biti domaćin konferencije "Izazovi u gospodarenju biootpadom", u organizaciji tvrtke Consultare, s ciljem rješavanja ključnih pitanja i poticanja održivih praksi
Vidovnjakinja Sandra - snažna saveznica na svakom koraku tvojeg puta ka sreći!
PROMO

Vidovnjakinja Sandra - snažna saveznica na svakom koraku tvojeg puta ka sreći!

Vidovnjakinja koja već preko dva desetljeća hrabro prkosi zlu i crnoj magiji - to je naša Sandra! Ova nadasve ljubazna Zagrepčanka dosad je snažnom pozitivnom energijom u živote mnogih vratila sreću i ljubav, a iz dana u dan joj se obraća sve više i više ljudi