Obavijesti

Roca predstavlja „Nove horizonte“ za kupaonice

Roca predstavlja „Nove horizonte“ za kupaonice
10

ISH je najvažniji sajam kupaonske industrije na svijetu. Ove godine Roca poziva posjetitelje da uđu u svijet „Novi horizonti: Kupaonice. Emocije. Rješenja.“

Budućnost treba početak. Inovacija treba tradiciju. Razvijajte se, ali ostanite vjerni sami sebi. Ovo je jedno od temelja gotovo stogodišnjeg razvoja i korporativne kulture tvrtke Roca. Jer danas s „Novim horizontima“ Roca kreće u budućnost, pokazuje put i rješenja za dizajniranje kupaonica na inteligentan i održiv način, no istovremeno je usredotočena na potrebe kupaca. Drago nam je da Vas možemo povesti na ovo putovanje. Želimo Vam dobrodošlicu i nadamo se da se veselite svemu što ćemo Vam pokazati na sajmu ISH 2015.

Kolekcija Inspira, novi materijal FINECERAMIC®, SURFEX® rješenja rađena po narudžbi i globalna stručnost predstavljena na dijelu sajma posvećenom WC školjkama samo su neki od noviteta koje posjetitelji mogu otkriti na sajmu ISH 2015. 

Roca je ostala vjerna svojim pokretačima inovacija, dizajna, rezultata i održivosti te ove koncepte ugrađuje u nova kupaonska rješenja na sajmu ISH koji će se održati od 10. do 14. ožujka ove godine u Frankfurtu.

ISH je najvažniji sajam kupaonske industrije na svijetu. Ove godine Roca poziva posjetitelje da uđu u svijet „Novi horizonti: Kupaonice. Emocije. Rješenja.“ predstavljajući svoj pristup svestranosti, dizajnu, kvaliteti izrade te predanosti održivosti, osnovama svakog proizvoda tvrtke Roca. 

Kolekcija Inspira i FINECERAMIC®: Kombinacija iz snova

Na sajmu ISH 2015. Roca ponosno predstavlja nov način definiranje kupaonske kolekcije: sustav kojim se lako rukuje te koji pruža pojedinačna rješenja kako bi se ispunili specifični zahtjevi. Nova kolekcija Inspira pruža svestranost, učinkovitost i rezultate linijom proizvoda koja pokriva sve kupaonske potrebe. Kolekcija donosi tri najvažnija oblika u kupaonskom dizajnu: okrugli, obli i kvadratni koji su međusobno potpuno kompatibilni što omogućuje bezbroj kombinacija za personalizaciju i udobnost kupaonice.

Novi materijali koje je tvrtka Roca razvila posebno su važni za ovu kolekciju: kolekcija Inspira obuhvaća funkcionalne i sofisticirane umivaonike izrađene od materijala FINECERAMIC®, ekskluzivnog visokokvalitetnog keramičkog materijala tvrtke Roca koji omogućuje veću preciznost te sofisticirane dizajnerske detalje i oblike koji prije nisu bili mogući. Izrađeni proizvodi su lakši te do 30 % otporniji nego konvencionalna fina vatrostalna glina. Također su u većoj mjeri higijenski te otporniji na abrazivna sredstva za čišćenje. 

Sve WC školjke i bidei u kolekciji Inspira razvijeni su kako bi ispunili očekivanja tržišta. U ponudu visećih WC školjki uključena je nova generacija Roca bezrubnih školjki visokointegriranog dizajna sa skrivenim sustavom pričvršćivanja i tankim sjedalima i poklopcima koji su izrađeni od izdržljivog materijala SUPRALIT®, patentirane fenolne smole tvrtke Roca, koja omogućuju veći stupanj higijene, jačine i izdržljivosti u usporedbi s konvencionalnim sjedalima i pokrovima (urea smola).

Globalna stručnost u području WC školjki

Roca je najveći proizvođač WC školjki na svijetu. Njena globalna prisutnost i duga povijest ulijevaju povjerenje i stručnost koji trajno nadahnjuju njen međunarodni razvojni tim u optimizaciji tehnologije kroz inovacije. S trajnom željom za najboljim rješenjima za svako tržište, nove inovacije među ostalim uključuju:

- Roca pametne WC školjke: avangardna integrirana WC sjedala-tuševi pružaju jedinstven osjećaj ugodnosti, koristeći tanku tehnologiju jednostavnu za korištenje s inteligentnim i u potpunosti prilagodljivim karakteristikama za prirodni osjećaj dnevne higijene i udobnosti.

- Novu generaciju Roca higijenskih bezrubnih WC školjki dizajniranih da pruže odlične rezultate ispiranja uz nisku potrošnju vode. Prateći tržišne trendove te kako bi pružila širi izbor, Roca je uvrstila ovu opciju u svoje kolekcije Nexo, The Gap, Debba te novu kolekciju Inspira.

- Inovativnu i jednostavnu za instalaciju Roca In-Tank® WC školjku s kotlićem ugrađenim u samu školjku.

Nova rješenja slavina i tuševa

Roca dizajnira, razvija i proizvodi svoju cjelokupnu ponudu slavina u svojih 10 tvornica na četiri kontinenta, s visokom razinom kvalitete te primjenom vrhunskih tehnologija za uštedu vode i energije te za udobnost i zdravlje.

Ove godine na sajmu ISH Roca će predstaviti nove kolekcije i modele posebno dizajnirane za potrebe javnih objekata, poput L20-E i L90-E - električnih slavina koje omogućuju podešavanje i kontrolu temperature vode. U ostale novitete ubrajaju se Atlas, L90C i kolekcija Lanta, kao i Raindream, Plenum i Deck rješenja tuševa koji spajaju udobnost i ergonomičnost te su opremljeni Roca Cold Start tehnologijom i limitatorima protoka, čime se štede voda i energija.

SURFEX ® i STONEX®: Polazište za rješenja rađena po narudžbi

Prilagodljivost je jedan od glavnih karakteristika na dijelu sajma ISH 2015. tvrtke Roca nazvanog „Rađeno po mjeri“ na kojem Roca predstavlja nove materijale SURFEX ® i STONEX®, savršen izbor za rješenja rađena po mjeri koja pružaju dovoljno fleksibilnosti kako bi se kupaonski proizvodi mogli prilagoditi specifičnim zahtjevima svakog prostora. 

Modo je prva kolekcija u ponudi tvrtke Roca koja nudi umivaonike, kade i tuš kade izrađene u potpunosti od po mjeri rađenog materijala SURFEX ®. Svevremenski dizajn ide ruku pod ruku s izvanrednom kvalitetom ovog materijala. Jednostavan sustav omogućava prilagodbu prema potrebama i zahtjevima svake kupaonice. Kolekcija Modo uključuju opcionalnu kombinaciju WC školjke ili bidea sa SURFEX® glazurom, koja je izgledom i opipom jednaka samom materijalu SURFEX®. Ovima tvrtka Roca pruža potpuno kupaonsko rješenje u mat izvedbi.

Tuš kade Helios i Terran, izrađene od materijala STONEX® tvrtke Roca također su neka od rješenja rađenih po mjeri koje tvrtka Roca predstavlja, kao i tuš paravan Aerea, rješenje za sve kupaonske prostore budući da se prilagođava širokom izboru tuš kada.

Pločice

Tvrtka Roca predstavlja nove serije pločica, inspirirane najmodernijim i najelegantnijim trendovima dizajna interijera, uključujući serije Traveller i October koje reproduciraju najprirodniji kamen te serije Borneo i Botania inspirirane prirodnom elegancijom drveta. Sve ove visokokvalitetne serije pločica prikladne su za vanjsku i unutarnju upotrebu.

Roca i "Water Label"

Tvrtka Roca promiče odgovorno korištenje energije i vode već gotovo 100 godina. Još od svog početka 1917. godine tvrtka neprekidno radi na razvoju i poticanju novih tehnologija i inicijativa kojima je cilj zaštita okoliša. Ova predanost očituje se u proizvodnim procesima tvrtke, u projektu Eco-Roca te u razvoju novih proizvoda. 

Tijekom 1960-ih godina tvrtka Roca bila je prva koja je predstavila WC školjke koje štede vodu. Istog desetljeća predstavila je svoju prvu slavinu s termostatom kojom je korisnik mogu odrediti željenu temperaturu, a time se značajno smanjila potrošnja energije. 

Predanost tvrtke Roca održivosti očituje se u predstavljanju novih tehnologija i proizvoda usmjerenih na uštedu vode. W+W, jedinstveni integrirani proizvod koji koristi vodu iz umivaonika za ispiranje WC školjke te koji je osvojio brojne međunarodne nagrade, primjer je kupaonskih inovacija tvrtke Roca.

Predana odgovornom korištenju vode, tvrtka Roca priključila se europskoj inicijativi Europska vodna naljepnica koja spaja proizvođače iz 34 zemlje koji su svi predani poticanju učinkovitog korištenja voda poboljšanjem učinka kupaonskih proizvoda. 

Ova europska oznaka trenutačno pruža korisnicima uvid u bazu podataka koja pokriva otprilike 50 % europskog kupaonskog sektora te pruža informacije o potrošnji vode za 8000 proizvoda (od kojih je 200 proizvoda tvrtke Roca) više od 70 različitih brendova. Sudjelovanje tvrtke Roca u ovom projektu dodatno dokazuje predanost ove tvrtke učinkovitijem korištenju vode te prepoznavanju važnosti vode kao vitalnog resursa. 

O tvrtki Roca

Roca je tvrtka specijalizirana za dizajn, proizvodnju i marketing proizvoda za kuponske prostore, kao i keramičke podove i zidne obloge za primjenu u arhitekturi, izgradnji i dizajnu interijera. Tvrtka ima više od 21 000 zaposlenika i 77 proizvodnih pogona te posluje u više od 135 zemalja diljem svijeta. Grupacija, u potpunosti u španjolskom vlasništvu, je tržišni lider u Europi, Južnoj Americi, Indiji i Rusiji. Također ima veliki udio na tržištima Kine i ostatka Azije, Afrike te Bliskog Istoka. Roca je svjetski lider u svom industrijskom sektoru.

Među ostalim inicijativama, tvrtka Roca podupire svoju predanost održivom razvoju podržavajući zakladu We Are Water.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

'Ja sam prosječna, a muž mi je prezgodan. Svi me pitaju kako imam samopouzdanja uz njega'
ŠALA NA SVOJ RAČUN

'Ja sam prosječna, a muž mi je prezgodan. Svi me pitaju kako imam samopouzdanja uz njega'

Hazel se ne srami priznati da ima supruga koji je zgodniji od nje, niti da ju to uopće ne smeta. Kako kaže, sigurna je u njihovom odnosu i u svojoj se koži osjeća odlično

Sprej WD-40 većina ima, ali ne zna što znači njegova kratica: Iznenadit ćete se odgovorom
JESTE LI ZNALI?

Sprej WD-40 većina ima, ali ne zna što znači njegova kratica: Iznenadit ćete se odgovorom

Za sprej WD-40 manje ili više svi znaju. Pomaže u rješavanju više od 2000 problema, a sada su se mnogi iznenadili kada su otkrili da ta kratica znači 'Water Displacement', a evo što broj 40 predstavlja
Najbizarnije igrice Hrvata u krevetu: Probali su s puževima. Zapeli su mu, znate već gdje...
PUŽ MUŽ VADI ROGE VAN!

Najbizarnije igrice Hrvata u krevetu: Probali su s puževima. Zapeli su mu, znate već gdje...

Dežurni liječnik zasukao je rukave i pokušao ih je 'evakuirati', no spašavanje je propalo. Pokušali su i druge tehnike, a da stvar bude gora, muškarcu je partnerica u uretru ugurala i kapaljku!