Tag Heuer predstavio je novo zaštitno lice u Salle Melpomène, najljepšem interijeru pariške Akademije likovnih umjetnosti Ecole des Beaux Arts de Paris
Cara je zagrlila lava i postala novo zaštitno lice Tag Heuera
Skate park ili crveni tepih? Tenisice ili štikle? Zanosan osmijeh ili smiješan izraz lica. Težak izbor, stoga je TAG Heuer objedinio sve i izabrao Caru Delevingne – najtraženiji model današnjice kao novog ženskog brand ambasadora. Cara Delevingne ima veliki medijski utjecaj, spremna je na sve i uživa u slobodi.
Tag Heuer održao je predstavljanje novog zaštitnog lica u Salle Melpomène, najljepšem interijeru pariške Akademije likovnih umjetnosti Ecole des Beaux Arts de Paris. Izložbeni prostor bio je mješavina crvenog tepiha i neočekivane prisutnosti divljine. Cara je pokazala svoju vragolastu mušku stranu tako što je ušetala s lavom. Da, lavom, kojeg ima i istetoviranog na svom kažiprstu. Prepoznatljiva je po svom gracioznom držanju i hodu. U publici je bilo prisutno 150 novinara i VIP uzvanika koji su ostali bez teksta. Tko bi se drznuo napraviti ovakvo što? TAG Heuer naravno. A tko bi se usudio to prihvatiti? Cara, naravno.
Jean-Claude Biver, generalni direktor TAG Heuera i predsjednik LVMH Watches Worldwide pozdravio je Caru ponudivši joj TAG Heuer Formula One Steel and Black Ceramic Chronograph sat sa dijamantima, što je savršen spoj jedinstvenog Carinog rock ’n roll glamura.
- Počašćen sam što mogu poželjeti dobrodošlicu Cari u TAG Heuer obitelj sa istinskim timskim duhom. Bio nam je potreban netko tko je nepredvidiv i elegantan - Izjavio je Jan-Claude Biver.