Zadnja epizoda zauzela je vodeće mjesto u terminu emitiranja na svim nacionalnim televizijama, u ciljnoj skupini (18-49) s ostvarenih 9,8% gledanosti
Izvrsna gledanost posljednje epizode 'Ljubav je na selu'
Dane ispunjene brojnim lijepim, ali i škakljivim trenucima u dokumentarnoj sapunici „Ljubav je na selu“ RTL Televizija emitirala je četrnaest nastavaka, a posljednja epizoda „Ljubav je na selu“, emitirana u petak 02. svibnja, apsolutni je pobjednik u terminu emitiranja. Posljednja epizoda zauzela je vodeće mjesto u terminu emitiranja na svim nacionalnim televizijama, kako u ciljnoj skupini (18-49) s ostvarenih 9,8% gledanosti, odnosno udjelom u gledanosti od 35%, tako i u totalu populacije s 10,5% gledanosti.
Prema službenim rezultatima gledanosti agencije AGB Nielsen Media Reserch, dokumentarna sapunica „Ljubav je na selu“ je u petak bila drugi najgledaniji program u cijelom danu. 436.927 gledatelja u totalu populacije, odnosno 10,5% gledatelja je pratilo finalne poteze najpopularnijih hrvatskih farmera i farmerice.
Cijela četvrta sezona može se pohvaliti izvrsnim rezultatima gledanosti. Najgledanija epizoda, emitirana 15. veljače, privukla je 600.000 gledatelja u totalu populacije, odnosno ostvarila gledanost od 14,3% u totalu populacije. Gledatelji su znatiželjno pratili epizodu u kojoj je voditeljica Marijana Batinić otkrila koji su farmeri dobili najviše pisama. Prosjek gledanosti cijele sezone je pola milijuna gledatelja u totalu populacije.
Iako četvrta sezona „Ljubav je na selu“ nije rezultirala brakom, farmeri i farmerice ove sezone se i dalje aktivno druže. Dok su neki i dalje okovani samačkim životom, oni drugi su pronašli svoju ljubav daleko od kamera i izvan ljubavnih farma. Silvija, prva farmerica, i Anita, djevojka koja se borila za Antinu ljubav, postale su prave prijateljice. Tako ove godine imaju u planu proputovati cijelu Jadransku obalu, pa između ostalog i otići u posjetu Anitinom televizijskom mužu Anti Poluti na Pelješac.
U prethodne tri sezone 'Ljubav je na selu' sklopila su se tri braka koji imaju i nekoliko potomaka. RTL Televizija je i ovu sezonu dokazala kako je ljubav u modi, a farmeri najpoželjniji neženje!