Isklesano i nabildano tijelo po kojem je Matthew McConaughey postao prepoznatljiv 'nestalo' je u reklami za muški parfem dvojca Dolce&Gabbane
McConaugheyju u reklami Photoshop 'pojeo' ramena
Matthewa McConaugheya (40), poznatog po snažnom i isklesanom tijelu, stanjili su do neprepoznatljivosti u reklami za novi parfem modnog dvojca Dolce&Gabbane. Glumac na slikama izgleda kao srednjoškolac, a ne kao muškarac s najboljim tijelom u Hollywoodu. Nestala su njegova široka ramena, a glava mu je također smanjena, pa je reklama za parfem postala predmetom sprdnje na internetu. McConaughey je i prije dvije godine bio maneken za parfem koji su potpisivali Dolce&Gabbana. I tada su mu izmijenili figuru, smanjili su mu ramena i prsa. Glava mu zato nije bila proporcionalna s tijelom.
DEFORMIRALI JE PA SE POSLIJE ISPRIČAVALI
Prije godinu dana modni svijet bio je šokiran izgledom manekenke Filippe Hamilton. Struk joj je bio vrlo uzak, a tijelo je bilo neproporcionalno u odnosu na glavu. Vodstvo modne kuće Ralph Lauren ispričalo se javnosti zbog pretjerano obrađenih fotografija.