Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Nije u šoldima sve, nešto je i u nekretninama: Stavros 'broj 1'

Gibonni je izgradio prekrasnu vikendicu u Veloj Luci, Severina ima stan u Zagrebu i još jedan na žnjanskim kaskadama, ali Stavros je najvještiji investitor - ima kuću na Korčuli i u mjestu Kupeć Dol podno Žumberka

Komentari 63 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar realista 7
    realista 7

    ako nista ovi su radili daj molim te 24 sata pisi o nasim sadasnjim i proslim politicarima koliko su imali a koliko imaju sad ili se o tome ne pise

    2 Petak, 05.04.2019. u 07:22
  • Avatar Dévény
    Dévény

    Sve je lijepo i dobro znati. Pa i imovinske kartice estradnjaka, velicina kojih ipak najvise ovisi o njihovim kvalitetama te sposobnostima snalazenja, prilagodbe i naravno poslovnih sposobnosti. Ipak, ne znam da li samo ja vjerujem, da bi vecinu najsire hrvatske ...prikaži još! e javnosti ipak daleko vise zanimale imovinske kartice nacelnika, gradonacelnika, zupana, ministara,,,,,, (sa zamjenicima naravno) i opcenito svih politicara na vlasti od vrha do dna, pa onda clanovima uprava javnih tvrtki i drzavnih ustanova i imovinske kartice hrvatskih tajkuna, 1989. pa svakih 5 godina do sad.

    1 Petak, 05.04.2019. u 07:08
    • Default avatar - fido1801

      fido1801: Zašto za njih i crkvu ne postoje imovinske kartice i fiskalne blagajne, poreznici bi trebali upast kod njih u kontrolu.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 07:25
  • Avatar Robert Plant
    Robert Plant

    onaj koji je prije rata bio gotovo krezub danas ima najvise od svih njih

    Petak, 05.04.2019. u 11:27
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    tupsonu plate i da ne pjeva . Tako bi i ja mogo

    Petak, 05.04.2019. u 19:52
  • Default avatar - juko555
    juko555

    Barem su koliko toliko posteno to zaradili.Radili su za te novce makar ne placaju porez i ostala davanja(sto ne opravdavam i za to je drzava kriva)Al za razliku od nasih ljubimaca politicara i crkve su ipak zabavljali narod i radili ...prikaži još! krvavo za taj novac!

    39 Petak, 05.04.2019. u 06:56
    • Default avatar - poštenjak1

      poštenjak1: Ako znaš da nisu plačali porez prijavi to i naravno podastri dokaze,ovako ostaje na javnom pogovoru za koji možeš popiti više prijava.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 07:15
    • Default avatar - stipe1810

      stipe1810: Ima ih i da im je domoljubna stranka uplacivala novac da ne pjevaju

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 07:31
    • Default avatar - poštenjak1

      poštenjak1: Stipe tu je koliko sam shvatio riječ o plačanju odnosno neplačanju poreza .

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 07:50
    • Default avatar - juko555

      juko555: Nemoj se praviti pametan rekao sam kako stvari stoje ,svi oni primaju na ruke isplate i to treba reci takoder doprinose im drzava placa

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 08:17
    • Default avatar - poštenjak1

      poštenjak1: Juko govoriš napamet ,po kom principu njima država plača doprinose... "vuk ,lisica",a da oni ne sudjeluju u participaciji.Oni ne ugovaraju koncerte več njihovi menađeri,također oni imaju svoje tarife,konkretno ,agencija zatraži njihovo pjevanje karikiram u "Areni" ,hoće li Arena biti dupkom ...prikaži još! om puna ili prazna pjevača to ne zanima oni ugovorno njegovoj tarifi plate ponavljam ugovorno ,shodno kojem on plati porez,nadalje svaki nosač zvuka kojeg proda plati porez i ostala davanja.Radijska prava izvođenje pjesama podlježu porezu,drugim riječima sve ovo što sam naveo ,diskografske kuće,radijske mreže ,konc.dvorane zbog sljeda ne mogu poslovati ispod stola,dokaz tome je što su svojevremeno tražili da humanitarni koncerti budu oslobođeni poreza ,e jeli to ishodovano neznam, ipak toliko nisam "pametan",jedino što znam je da su Hrvati dobri ljudi koji će ti sve oprostit samo neće uspjeh.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 08:57
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: postenjak, sve si krivo okrenuo..ZAMP im uplacuje lovu po automatizmu , koju otmu svima nama bez obzira jel ti slusao njih ili ne, drugo - zasluzni umjetnici koji su stekli taj status opet imaju pravo na placeno mirovinsko i socjalno ...prikaži još! - opet nasim novcem. Znam koliko se Aki Rahimovski naznojio dok nije dobio taj status kao ove gorespomenute CAJKE muskog i zenskog roda.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 09:29
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Dakle, koji uspjeh onda? Plus sto se vecina gaza placa na ruke. Jer tako bas hoce oni i njihovi 'menadjeri'..Dakle da postoji financijska policija u RH koja radi svoj posao, ne bi mogli postojat ovakvi koji imaju imovine ko da ...prikaži još! su svirali na Wembleyu , a ne u lokalnoj rupi ...Pfft..

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 09:31
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: A Milo Vasic mi je najorginalniji , prvo ispusi 3 milje kuna ulazuci u kompaniju u koji nitko normalan ne bi, i onda se nasmije na to ??? Ma daj...

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 09:33
    • Default avatar - lkuka13

      lkuka13: Kakvom automatizmu? Isplačuje se autorski honorar, isti se itekako oporezuje. Plačanje na ruke bi značilo da imaju vreče novca u tim kućama. Zakonom u kešu možeš platiti do 75.000kn, iznad toga mora ići preko računa. Zar po koncertu Gibbo dobije ...prikaži još! manje od tog iznosa? Slažem se sve je ovo hrvatski jal. Rade sukladno zakonima i to je to.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:08
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: po Automatizmu fcken ZAMP otima , jednakim principom ko i HRT koji nitko normalan ne gleda. Jednako kao sto nitko normlan NE SLUSA njih, ali uvalis soma eura radijskom DJ-u da vrti to smece par dana, i zadovoljio si zakonske ...prikaži još! uvjete. Nemoj meni fore prodavat..

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:12
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Ocito nikad nisi imao svoju firmu pa nemas ideje sto i kako te otimaju kroz 'pretplatu'.... i kako se plijen dijeli.. ;P

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:13
    • Default avatar - lkuka13

      lkuka13: Jel ta pretplata nelegalna? Jel su im honorari isplačeni nelegalno? Po tebi znači da i čistačice na HRT-u kradu novac

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:19
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: 10.000 eura po koncertu? Iron Maiden svira za toliko pred malom publikom po klubovima. Jel ti mene zaje..."? Ovi gorenabrojeni su u klasi 2-5 soma max po baustelskim rupama po njemackoj, ovo 5 soma se odnosi na cajke striktno sa ...prikaži još! a sto manje obleke. Ajde stvarno mi se neda crtat, nemas ideje nit pojma sto se u stvari radi nego mi citiras priglupi zakon koji nitkone hebe ni pol posto i tako. Ajde dokazi koliko je dobio vani? a onda se pacaglu jos rasprica da je na ruke dobila 20.000 za novu godinu, i NIKOM NISTA...

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:20
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: ti si decko ocito kradezeova mlada nada,kad mijesas kruske i jabuke..LEGALIZIRALI su nelegalno. A jedinotebi to jos nije jasno da je ZAMP cista pljacka. Kao i ubiranje obavezne pretplate zateleviziju koja je KOMERCIJALNA, a ne JAVNA. Protuzakonito, kuzis? ili prekomplicirano za tebe??

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:21
    • Default avatar - lkuka13

      lkuka13: Pises gluposti. Njihovi ugovori nisu javni tako da ni ti neznas koliko tko zaraduje, a ako znas ugovornom obvezom to nesmijes iznositi. Zarada na koncertu nema veze s ZAMPOM. I dalje stojim rade sukladno zakonu, a to sto su svi ...prikaži još! oni za tebe lopovi to je tvoj jal.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:25
    • Default avatar - lkuka13

      lkuka13: Po kojem su zakonu je pretplata i ZAMP nezakoniti?

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:26
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Idi pa googlaj, pretplata se u EU placa samo za nekomercijalne televizije. Tipa BBC1 ili FR. Koji imaju 0 reklama za razliku od HRTa...A ZAMP ti otima lovu na spiku "autorskih prava" mada ti to ne slusao ikada. A Ustav ...prikaži još! av RH jasno kaze da usluga koju nisi narucio, niti koristio niti je zelis - nisi je duzan platiti. Dakle koji dio ti sad opet nije jasan?

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:30
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Dakle maleni, ako netko ovdje pojma nema i pise gluposti po spiki "sto se babi snilo , to je zakon"- onda si to ti.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:30
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Mozes otici na youtube i pogledat si kako se vani ekipa rjesava napornih inkasatora. Ima posebna kategorija o tome. XD

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:32
    • Default avatar - lkuka13

      lkuka13: Haha Ustav da prica o uslugama. Daj molim te. Isto tako pretplata postoji i u Njemačkoj koju naplačuju ARD ZDF i Deutschlandradio koji itekako imaju reklame....

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:35
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: A i slobodno mi smijes pokusati objasniti kako je Seve prosla granicu sa 20.000 eura u cashu iz drzave na cijoj se granici svi kontroliraju , ili bi se trebali kontrolirati, cime je pocinila kazneno djelo iz vise clanaka zakona. ...prikaži još! Sa takvom lovom da te uhvate u cashu u bilo kojoj drugoj drzavi EU - malo dulje bi objasnjavao , plus sto bi ti je oduzeli odmah. Plus opalili ti kaznu, plus prijavili za izbjegavanje poreza, plus prijava o porijeklu sredstava, plus prijava o nezakonitom unosenju tekucih sredstava, plus sto bi ti u trenu financijska procesljala zadnjih 5 godina zivota... Dakle?

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:36
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Evo sad sam ti citirao Zakon. Ajde da vidimo kako ces to pokusati pobiti , ahahahahah..

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:37
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: To ti je clanak 89. btw..

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:39
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: E sad to sto se polupismeni lokalni serifi drze bahato, i misle da se to njih ne tice.. Ma nemoj. XD

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:41
    • Default avatar - lkuka13

      lkuka13: Kakve veze ima prekršaj s iznosenjem novca s pretplatom? Ovo sto citiras je zakon a ne ustav a ZAMP je po zakonu: Zakon o autorskom pravu i srodnim pravima. HRT pretplata u skladu s Zakon o Hrvatskoj radioteleviziji. Dakle tri ...prikaži još! zakona. A ne jedan.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:48
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Daj upali mozak i povezi to sve. Jer jedan se ispreplice sa drugim. Daj odi citat malo.. Ima veze sa svime jer ti rasclanjujem gluposti koje pises jednu po jednu. A ti ih namnozio puno, puno, a meni se neda ...prikaži još! a toliko pisat badave.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:55
    • Default avatar - lkuka13

      lkuka13: Kako povezat iznosenje novca s pretplatom i zampom? Dakle ponestaje argumenta. Ostajem kod pocetnog posta, sve je to jal.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 11:05
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: gle, daj shvati da ti to ovdje nemogu napisati..jer bi dobio 132245 crvenih. I dalje ja ovdje znam sto pricam a ti nemas ideje ili se samo pravis. Nema ovo nikakve veze sa jalom, cisto slucajno osobno poznajem vecinu doticnih ...prikaži još! , pa...kao i svugdje postoje oni koje vidis , a postoje i oni koje ne vidis koji to sve organiziraju. Dakle. Da ti kazem samo sa kime sam se sve zapio ne jednom pao bi na dupe, a isto tako da ti kazem sto neki od njih otvoreno kazu jednu o drugima ...Dakle, jako dobro znam sto se i kako radi. Zato nemoj meni bureke prodavat..ok?

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 11:11
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Ti i dalje ostani uvjeren da u tvojem malom svijetu to funkcionira tako kao sto ti mislis. Evo ti jedan detalj : Oliver nije znao hodat bez boce konjaka u guzici , ali das mu mikrofon u ruke i ko ...prikaži još! novi je..Sa tom razlikom sto stara garda plus pokojni Dino jest vrijedila necemu. A ovi gorespemuti su sve samo ne umjetnici, pa ne vidim ijednog razloga zasto bih ja ili itko drugi placao njima kroz ZAMP ono sto ne slusam ?

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 11:14
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: A onda obrati paznju na jednu jedinu firmu : popularno zvani tutico and huljico. Koji su upleteni u sve to. Kao i u novine i Tv.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 11:15
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Znam da ti je jako tesko sve to povezati, pazi da se ne pregrije CPU :)

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 11:17
    • Default avatar - lkuka13

      lkuka13: Mozda plačaš zato jer je Zakonom tako propisano i taj se Zakon provodi u RH. A također alkohol, ogovaranje, pljuvanje i sve ostalo nema veze sa zampom, pretplatom, zakonom već osobnoscu. Dakle ZAMP plačaš jer je zakonom propisan. Zakon je ...prikaži još! valjan da nije bio bi na Ustavnom sudu ili bi bio izvan snage. Mozes reci da nije ustavan i to moze biti tvoje misljenje al u stvarnosti to nije tako.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 11:21
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Zakonom je propisano ..ides...pozivas se na zakon u RH?? dobar vic...

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 11:34
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: A suci Ustavnog suda su tek posebna prica za posebni feljton o tome sa naslovom "nitkonam nista nemoze".. Ja tebi cinjenice, a ti meni fantaziju..

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 11:35
    • Default avatar - lkuka13

      lkuka13: Znaci ti zelis reci da ne postujes zakone RH i da se oni ne odnose i ne primjenjuju na tebe i temeljem toma isključen si plačanja pretplate i zampa?

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 11:42
    • Avatar Mrki Medo

      Mrki Medo: da ovaj je baš pošteno zaradio. Treba pročešljati nevladine udruge, parazite društva

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 12:25
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: ja tebi citirao zakone, a ti meni okreces pricu da ih se ja ne pridrzavam...klasika kradezeove mladezi...paono..i jos se pitas zasto su svi koji vrijede vani? Vjerojatno zato sto nam se neda vise borit sa vjetrenjacama.. Koja je to ono ...prikaži još! knjiga, klasik knjizevnosti..NEdami se vise crtat budalama,, ti vjeruj u sto god ti hoces, ali buraz - neces radit ikad vise za ikoga.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 17:48
    • Avatar BlackRaven

      BlackRaven: Sad bih te ispljuskao ko ..zapocetak. Kako se uopce usudjujes ti gnjido jedna malena? Jebote ja sam ti svorio drzavu dok si ti bio u tatinim jajcima jos. I ti ces meni objasnjavat sto je sto i tko je tko? MA ono...

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 17:50
    • Default avatar - lkuka13

      lkuka13: BlackRaven ti nemas pojima koja je razlika izmedu Ustava i Zakona a onda se jos pozivas na iste o cemu nemas pojima. Nakon gubitka argumenata pozivas se na Severinu sad na 91., sto je slijedece?

      Odgovori Ponedjeljak, 08.04.2019. u 10:08
  • Default avatar - papar_sol
    papar_sol

    juko555 90% ljudi pošteno zaradi, a ne "koliko-toliko pošteno" i plaćaju sva davanja sukladno zakonu, pa temeljem tvoje logike proizlazi da su naivne ofce. Čudna logika.

    3 Petak, 05.04.2019. u 08:41
    • Default avatar - poštenjak1

      poštenjak1: Papar ,zavist ili ti ga jal ,to je problem.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 09:00
    • Avatar belladonna

      belladonna: Papar i sol...u pravu si...ali tu je problem opet naše države koja bi se time trebala baviti...nego, opet mi je drago vidjeti da su nešto napravili..da nije sve otišlo na drogu i kocku...

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 10:57
    • Default avatar - juko555

      juko555: Zaradi posteno ne ukrade ali dobije vecinu gaza na ruke novac i ne placaju doprinose tj drzava ih placa.

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 20:15
  • Avatar Braslav
    Braslav

    Zašto novinari ne istražuju tko su 250 Hrvata? ;-) koji imaju više od 50 milijuna Eura!!! ušteđevine pojedinačno. Naravno da ne istražuju jer se radi o crvenoj buržoaziji, dubokoj udbaškoj državi...

    Petak, 05.04.2019. u 13:37
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Mislila sam da Seve ima i više koliko dugo je vec na estradi.A najlipsa nekretnina mi je od Gibonnija.Bas ka u raju..

    1 Petak, 05.04.2019. u 10:07
    • Avatar Robert Plant

      Robert Plant: ona ima daleko manje, pogledaj svima dostupne online zemljisne knjige njene su nekretnine prepune hipoteka i zabiljezbi. ona ima jos najmanje od svih njih

      Odgovori Petak, 05.04.2019. u 14:51
  • Default avatar - Liliana_1
    Liliana_1

    Dobivaju oni lovu iz zampa. Svi su oni puni love.

    Petak, 05.04.2019. u 07:51
  • Avatar little John
    little John

    Ajmo sve još jednom ponoviti!

    Petak, 05.04.2019. u 07:39
  • Avatar Mrki Medo
    Mrki Medo

    porez na nekretnine za takve

    Petak, 05.04.2019. u 12:23
  • Avatar tratincica66
    tratincica66

    Imam vise ja od njih cetvoro

    Petak, 05.04.2019. u 14:02
  • Default avatar - AnđelkoPaljević
    AnđelkoPaljević

    Pametni ljudi svoj zarađeni novac ulažu u nekretnine i umjetnine, dok propali ljubomorni novinari svoj novac ulažu u alkohol, drogu i pedofiliju.

    Petak, 05.04.2019. u 13:34
  • Avatar BlackRaven
    BlackRaven

    hebes ti drzavu i poreznike , kad cajkuse imaju imovinu ko da su maltene bili u Rolling Stones.

    Petak, 05.04.2019. u 08:06
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message