Iz statistike je vidljivo je da se u čak 86% slučajeva radi o publici koja spada u dobnu skupinu između 18 i 34 godine, a na društvenim mrežama o Dori se pisalo na hrvatskom, engleskom, španjolskom i srpskom jeziku
Ovogodišnju Doru pratilo je čak 18 milijuna gledatelja u svijetu
Rekordan broj gledatelja u povijesti ovog glazbenog natjecanja pratio je ovogodišnju Doru. Uvidom u statističke podatke na društvenim mrežama, čak 18.400.000 korisnika pratilo je Doru koristeći hashtag #Dora2021 te je Dora bila najgledaniji nacionalni izbor u svijetu ove subote, prenosi službenu statistiku eurosong.hr.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Dorin službeni hashtag #Dora2021, osim dakako u Hrvatskoj, popularan je i često korišten za komentiranje u večernjim satima subote bio i u Španjolskoj, Portugalu, Nizozemskoj i Njemačkoj.
U isto vrijeme kad i naš izbor, svoju su pjesmu koja će ih predstavljati u svibnju u Rotterdamu tražili i Šveđani te Norvežani, no njihova gledanost bila je manja.
Iz statistike koju donosi Eurosong vidljivo je da se u čak 86% slučajeva radi o publici koja spada u dobnu skupinu između 18 i 34 godine, a na društvenim mrežama o Dori se najviše pisalo na hrvatskom, engleskom, španjolskom i srpskom jeziku.