Nakon brojnih kontroverzi oko ovogodišnjeg nastupa, ipak su zapjevali Maroon 5 i brojni američki reperi. Navodno je na njihovom mjestu trebala biti Rihanna, ali ona je to odbila...
Pola minute reklame na Super Bowlu košta 34 milijuna kuna
Premda je ovogodišnji Super Bowl 'podbacio' što se tiče gledanosti, svjetski brendovi su postigli velik uspjeh u reklamama. Cijena sekunde reklame na Super Bowlu se godinama vrtoglavo dizala.
Pregled cijena poluminutnih tv reklama u posljednjih deset godina:
- 2019. - 5.250.000 dolara
- 2018. - 5.050.000
- 2017. - 5.000.000
- 2016. - 4.500.000
- 2015. - 4.250.000
- 2014. - 4.000.000
- 2013. - 3.800.000
- 2012. - 3.500.000
- 2011. - 3.100.000
- 2010. - 2.954.010
Nakon brojnih kontroverzi oko ovogodišnjeg nastupa, ipak su zapjevali Maroon 5 i brojni američki reperi. Navodno je na njihovom mjestu trebala biti Rihanna, ali ona je to odbila. Strani mediji tvrde da su su isto nudili i Pink i Nicki Minaj, ali one su nastup odbile jer je iz lige izbačen Colin Kaepernick koji je protestirao zbog policijske brutalnosti.
Poluminutna reklama tijekom ovoga godišnjeg spektakla američkog nogometa stajala je vrtoglavih pet milijuna dolara, izvještava Bloomberg News. Evo koji brendovi su to bili spremni platiti:
Budweiser
Bud Light
Olay
Pepsi
Stella Artois
Glumci Sarah Jessica Parker (53) i Jeff Bridges (69) 'oživjeli' su svoje filmske likove za potrebe reklame za pivo i 'spojili seks i humor'. Ovoj reklami je cilj skupiti sredstva za humanitarne svrhe, a prikazala se prije američkog Super Bowla.
Reklama koja se zove 'Change Up the Usual' zapravo promovira kampanju u suradnji s Water.org. Dobitke od prodaje pive uložit će u donacije za pitku vodu u zemljama u razvoju.
Mercedes-Benz
Mr. Peanut
Hyundai
Bubly
Amazon
Doritos
Colgate Total
Pringles
Kia
M&M’s
Toyota