Lourdes već neko vrijeme obožava Ritu i bila je na nekoliko njezinih koncerata. Uvjerila je mamu da bi upravo mlada pjevačica bila odlična za kampanju, kaže izvor
Rita za 4,4 mil. kn postala lice Madonninog modnog brenda
Pjevačica je već snimila reklamnu kampanju u kojoj će biti zaštitno lice brenda Material Girl čije su dizajnerice Madonna (54) i njezina kći Lourdes (16). Rita Ora (22) potpisala je ugovor vrijedan 500 tisuća funti, to jest 4,4 milijuna kuna.
- Lourdes već neko vrijeme obožava Ritu i bila je na nekoliko njezinih koncerata. Uvjerila je mamu da bi upravo mlada pjevačica bila odlično lice za njihovu kampanju. Rita i Madonna upoznale su se prošli tjedan na Met balu u New Yorku. Rita ju je oduševila svojim ponašanjem pa je Madonna pristala na kćerinu ideju - rekao je izvor te dodao da Rita nije ni trenutka razmišljala hoće li prihvatiti ponudu. Odmah je pristala.
- Nada se da će joj ti biti odskočna daska za veću popularnost u Americi - rekao je izvor.
Zaštitno lice brenda Material Girl bile su i Kelly Osbourne, Georgia May Jagger i Taylor Momsen. Brend je namijenjen tinejdžerima.