Službena mobilna aplikacija za koncert Marka Perkovića Thompsona na Hipodromu u Zagrebu spremna za preuzimanje na mobilne uređaje. Olakšava dolazak, nudi digitalne ulaznice i interaktivnu kartu Hipodroma
Stigla aplikacija za Thompsonov koncert: Evo kako funkcionira...
Nakon višemjesečnih priprema, stigla je službena mobilna aplikacija za koncert Marka Perkovića Thompsona na zagrebačkom Hipodromu. Aplikacija je dostupna za preuzimanje na Google Play trgovini kao i na App Storeu.

Organizatori su već ranije otkrili brojne detalje o ovoj aplikaciji, ističući da je ona izrađena u suradnji s domaćim i stranim programerima, a inspirirana iskustvima velikih svjetskih koncerata poput onih na Copacabani i u Modeni. Aplikacija 'MPT' namijenjena je kako posjetiteljima tako i organizatorima.
Ona će omogućiti lakše i sigurnije kretanje do koncerta, nuditi ažurne informacije o prometu, zdravstvenim točkama, prodajnim mjestima hrane i pića, a sadržavat će i interaktivni upitnik koji će olakšati organizatorima planiranje i osigurati bolju brigu o zdravlju posjetitelja. Posebno je predviđen i medicinski upitnik, čime će zdravstvene službe moći brže reagirati na potrebe gostiju.
Nakon preuzimanja aplikacije, potrebno se registrirati u istu.

Nakon upisivanja potrebnih podataka, na upisanu mail adresu stiže kod koji je potrebno unijeti u aplikaciju kako bi se završila sama registracija.
- Modul digitalnih ulaznica će biti najzanimljiviji segment, svi koji su kupili ulaznice na Entriju će se prijaviti u app s istim mailom i tamo će ih dočekati ulaznice, mogu se transferirati drugim korisnicima app-a - rekli su ranije organizatori prilikom najave mobilne aplikacije.

Nakon toga, otvara se interaktivna karta zagrebačkog Hipodroma, a na samom vrhu postavljen je upitnik koji je potrebno ispuniti nakon registracije. Klikom na malo plavo slovo 'i' u desnom kutu prilikom pregleda interaktivne karte, otvara se izbornik s informacijama.
Unutar istoga nalaze se informacije o ulaznicama, ulazima i dolasku, sigurnosti i pravilima ponašanja, prometnoj regulaciji i slično. Iste informacije dostupne su i na stranici hodocasnik.hr.

Tako u aplikaciji piše kako koncert počinje u 20:45 sati, a predviđeno trajanje programa iznosi oko 2 sata i 30 minuta. Navode i kako će se navigacija do ulaza moći aktivirati samo unutar šireg zagrebačkog područja, radi sigurnosti i točnosti informacija. Također, bit će dostupna najkasnije 48 sati prije događanja, a navigacija je prilagođena za potrebe pješaka.
Na koncert je zabranjeno unositi simbole, natpise ili obilježja koja promoviraju mržnju, netrpeljivost, rasizam ili ekstremističke ideologije, hranu i piće, sklopive stolice, ruksake, kišobrane, pirotehniku, koplja za zastavu, staklene boce, limenke, kućne ljubimce.
Također, ulaznica vrijedi za jednokratan ulaz pa nije moguće ponovni ulazak na prostor samog koncerta. Na Hipodromu neće biti garderobe niti ormarića za pohranu pa organizatori preporučuju da posjetitelji ne nose nepotrebne ni vrijedne predmete.
Na samom koncertu plaćanje je isključivo karticama, a organizatori navode kako će biti dostupni štandovi s hranom i pićem, a vjerni obožavatelji moći će kupiti i službene majice, medaljone, CD-e i ostale suvenire.

Pod kategorijom 'Fan zone i posebni sadržaji', organizatori navode kako će se tijekom koncerta koristiti plamenici nove genercije, sigurni za korištenje u blizini publike te dron show - svjetlosna koreografija u zraku iznad pozornice. Također, tijekom koncerta bit će dostupan i light show, a točan trenutak pokretanja bit će najavljen publici.
Publika će moći sudjelovati u tome - potrebno je pritisnuti posebni gumb koji će se pojaviti na ekranu 'Profil' u aplikaciji. Tako će se svjetlo telefona sinkronizirati sa samim showom i stvoriti jedinstvenu kulisu.
Na samoj lokaciji bit će i punktovi za punjenje mobitela, a organizatori preporučuju da posjetitelji ponesu dodatnu bateriju odnosno powerbank.

U upitniku stoje pitanja kao što su 'Imate li kakvih zdravstvenih problema?', 'Kada planirate svoj dolazak u Zagreb?', 'Koliko je vaš smještaj udaljen od mjesta održavanja koncerta?' i 'Dolazite li samostalno, s obitelji ili u grupi?'.

U aplikaciji možete pronaći svoje ulaznice, novosti i obavijesti koje će organizatori slati. Aplikacija radi i u offline načinu rada, što znači da će mape i navigacija funkcionirati i bez interneta, jedino što neće biti moguće su real-time notifikacije. Organizatori navode da će QR kod s digitalnih ulaznica biti generiran nekoliko dana prije samog koncerta, a pristup aplikaciji bit će moguć i na engleskom jeziku.
- Bit je aplikacije da se zna što se događa. Fanovi koji dolaze diljem svijeta će je sigurno rado prihvatiti, to je jedino mjesto gdje će se moći dobiti sve informacije, a pomoći će i nama sa svojim informacijama - istaknuli su ranije organizatori.
Dodali su i da aplikacija ima potencijal proširiti se na svjetsku scenu, a da su ponosni što je razvijena u Hrvatskoj.
- Radili smo s ljudima koji su organizirali koncerte na Copacabani, sigurni smo da će se ova aplikacija proširiti svjetskom scenom... Hrvati će biti ti koji će imati znanje i iskustvo organizacije najvećeg koncerta u povijesti, aplikaciju su razvili hrvatski developeri, ovo bi trebalo biti na ponos svima nama. Kao društvo bismo trebali pokazati razumijevanje i podršku ovakvim stvarima. Unutar app će se moći pratiti prometna regulacija, ne samo za automobile nego i za pješački promet... - ustvrdili su ranije.