Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
225 komentara

Tresla se dvorana! Hrvatska je razbila Srbiju i osigurala Euro

Hrvatski rukometaši pobijedili su Srbiju u zadarskom Višnjiku 27-23 i dva kola prije kraja osigurali su nastup na Europskom prvenstvu. Navijači su napravili fantastičnu atmosferu, bilo ih je sedam tisuća

Foto: Dino Stanin/PIXSELL

Hrvatska je odigrala fantastičnu utakmicu, pobijedila je Srbiju 27-23 u Zadru pred 7000 ljudi i osigurala je nastup na Europskom prvenstvu 2020. godine dva kola prije kraja kvalifikacija.

[video: 1205881 / ]

Na krilima veličanstvene atmosfere 'kauboji' su sve riješili već u prvom poluvremenu u kojem su zabili 17, a primili 11 golova. Bila je to neka druga Hrvatska, ni blizu one u Beogradu otprije par dana kad smo odigrali 25-25 i jedva izbjegli poraz.

Obrana je bila sjajna, napad također i 'kauboji' su u prvom dijelu držali šest, sedam golova. Da nije bilo nešto lošijeg ulaska u drugi dio, prednost bi na kraju vjerojatno bila dvoznamenkasta. No pobjeda Hrvatske ni u jednom trenutku nije dolazila u pitanje.

[video: 1205878 / ]

'Kauboji' jednostavno nisu smjeli izgubiti, ne pred 7000 ljudi koji su napravili atmosferu za pamćenje i dočekali ih nakon 10 godina. Zadar je pokazao da je pravi sportski grad, sve je prošlo bez i jednog incidenta, osim one epizode sa zviždanjem himni, ali kad se sjetimo što su Goluža i dečki prošli na Euru u Beogradu, to je stvarno sitnica. Sve ostalo bilo je za čistu peticu. Hrvatska je slavila i pokazala da je za klasu bolja od Srbije. 

Manuel Štrlek bio je najbolji s osam golova, Domagoj Duvnjak zaboi je četiri gola, a imao je i četiri asistencije. Po tri pogotka postigli su Josip Božić-Pavletić i Marko Mamić. Strijelce gostiju predvodili su sa po tri gola PušicaPešićNemanja Ilić i Zelenović.

Ključni događaji
  • 60' Kraj

    KRAJ! Hrvatska je pobijedila Srbiju 27:23 pred 7000 navijača u Zadru. 'Kauboji' su ovom ...

  • 30' Poluvrijeme

    POLUVRIJEME! Hrvatska - Srbija 17-11! Fantastična Hrvatska u Višnjiku pred sedam tisuća ljudi. Baš nikakve šanse ...

  • 1' Početak

    Počela je utakmica! Idemo, 'kauboji'! Na tribinama je sedam tisuća navijača koji će nositi naše ...

  • NAJAVA

    Idemo po taj Euro! Hrvatska dočekuje Srbiju u 4. kolu kvalifikacija za Euro 2020. godine ...

Live
Najnovije prema najstarijem
  • Najnovije prema najstarijem
  • Najstarije prema najnovijem

Europske kvalifikacije, 20:30, Zadar, Višnjik

Hrvatska 27

23 Srbija

  • 60' Kraj

    KRAJ! Hrvatska je pobijedila Srbiju 27:23 pred 7000 navijača u Zadru. 'Kauboji' su ovom pobjedom osigurali nastup na Europskom prvenstvu 2020. godine dva kola prije kraja.

  • 55'

    Zovi, samo zovi, ori se dvoranom u Zadru. Fantastična atmosfera, a na krilima te atmosfere lete 'kauboji' koji zabijaju za 26-20.

  • 50'

    Zadnjih 10 minuta, Hrvatska ima 23-18 i sve je bliže Europskom prvenstvu. Ako pobijedimo, a sve upućuje na to, 'kauboji' će dva kola prije kraja osigurati nastup na Euru.

  • 45'

    Hrvatska kontrolira utakmicu, imamo pet razlike, ali ne uspijevamo slomiti Srbiju do kraja. Ne daju se gosti, obrana im je puno bolja nego u prvom dijelu, dok smo mi malo popustili.

  • 37'

    Srbija je u prvih sedam minuta nastavka prepolovila našu prednost. 'Kauboji' su imali 17-11, sad je 18-15, samo tri razlike.

  • 33'

    Srbija je zabila dva gola zaredom i smanjila na četiri razlike, odmah je reagirao Lino Červar i pozvao minutu odmora. Kao da je ono visoko vodstvo na poluvremenu (17-11) malo uspavalo 'kauboje'. Vrijeme je da se probude. Bit će Lino ljut, u to nema nikakve sumnje, jer ova dva gola primili smo na isti način, nakon lošeg ili bolje rečeno nikakvog vraćanja u obranu.

  • 31'

    Idemo u nastavak! Ako 'kauboji' nastave igrati kao u prvom dijelu, neće biti upitno hoćemo li dobiti Srbiju, već s koliko razlike. Nije baš idealno počelo, izgubili smo loptu, Srbi zabijaju iz kontre i smanjuju na pet razlike.

  • 30' Poluvrijeme

    POLUVRIJEME! Hrvatska - Srbija 17-11! Fantastična Hrvatska u Višnjiku pred sedam tisuća ljudi. Baš nikakve šanse 'kauboji' ne ostavljaju Srbiji i vode na krilima sjajnih navijača u Zadru. Imao je Lino Červar zamjerke na obranu koju su 'kauboji' u nekim trenucima odigrali s nešto manje agresivnosti, ali sve u svemu, gotovo savršeno poluvrijeme za Hrvatsku.

  • 27'

    GOOOOL! Ode Hrvatska na sedam razlike. Duvnjakova sjajna reakcija u obrani, kontra preko Štrleka koji zabija sedmi gol na utakmici za sedam razlike.

    - Zovi, samo zovi! - ori se s tribina zadarskog Višnjika.

  • 22'

    Srbija je zabila dva gola zaredom i sad je 13-9 za Hrvatsku. Lino Červar pozvao je minutu odmora, okupio je igrače i rekao im par stvari:

    - Obrana, obrana! Mislite dobiti utakmicu napadom? E, nećete! Obranom se dobivaju utakmice. A naša nije bila dobra, nismo agresivni, mlitavi smo. Obrana - ponavljao je Lino igračima.

  • 20'

    Duvnjak je dobro, pokazala je to i ova akcija koju je povukao i asistirao za 13-7! Prvi put imamo šest golova razlike.

  • 12'

    Evo i devetog! Ali zabrinuo je taj gol hrvatske navijače, jer zabio ga je Duvnjak, ali uz bolan grč, kao da ga muče leđa. Uz malo spreja bit će sve OK.

  • 11'

    U onoj utakmici u Beogradu u prvih 11 minuta zabili smo Srbiji tek tri gola, a sad već osam!

  • 10'

    Srbija je bila s igračem manje, maknula je golmana, ali uzimamo loptu i zabijamo za 7-3! Prvi put imamo četiri gola prednosti.

  • 5'

    Ma tako se to radi! Na krilima sedam tisuća ljudi 'kauboji' su poveli 4-2 i srpski izbornik Nenad Peruničić morao je pozvati minutu odmora. Primijetio je na vrijeme da to ne ide tako i morao je igračima reći da se trgnu. Hrvatska je furiozno ušla u utakmicu.

  • 1' Početak

    Počela je utakmica! Idemo, 'kauboji'! Na tribinama je sedam tisuća navijača koji će nositi naše protiv Srbije. Podsjećamo, prije nekoliko dana Hrvatska je u Beogradu odigrala 25-25 protiv Srbije koja je imala napad za pobjedu. Ovo je četvrto kolo kvalifikacija za Euro 2020. godine i ako dobijemo večeras, prolazimo!

  • ZVIŽDUCI HIMNI

    Srpska himna izviždana je u Zadru. Šteta, bila je to sjajna šansa da pokažemo da smo bolji od navijača koji su zviždali hrvatskoj himni u Beogradu.

  • PUN VIŠNJIK

    Na tribinama zadarskog Višnjika je sedam tisuća navijača! Atmosfera je paklena i tribine su burno pozdravile ulazak naših reprezentativaca. Svaki od njih dobio je ovacije nakon što je spiker čitao jedno po jedno ime.

    Foto: 24sata/24sata

  • NAJAVA

    Idemo po taj Euro! Hrvatska dočekuje Srbiju u 4. kolu kvalifikacija za Euro 2020. godine kojem će domaćini biti Austrija, Švedska i Norveška. Prije nekoliko dana 'kauboji' nisu bili pravi i u Beogradu su odigrali 25-25, s tim da su Srbi imali napad za pobjedu.

    Ovaj put pred krcatim tribinama Višnjika u Zadru imaju šansu iskupiti se za lošu igru i osigurati Euro. Hrvatska je uoči četvrtog kola druga u skupini i u slučaju pobjede protiv Srbije, sigurna je u plasman na Euro jer prve dvije reprezentacije idu na Europsko prvenstvo.

    Švicarska je prva sa šest bodova i utakmicom više. Hrvatska ima pet bodova i na drugom je mjestu, Srbija je treća s dva boda, Belgija je na dnu s jednim bodom.

     

Komentari 225
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar PLAVA_LJUBLJANA
    PLAVA_LJUBLJANA

    Ko i uvjek kada igrate protiv njih, moje srce je uz vas dragi sosedje. Napravite me danas još sretnijim i pijanim😀 Pozdrav od Janeza i sretnoooooo

    11 Nedjelja, 14.04.2019. u 20:19
  • Default avatar - luka78_1
    luka78_1

    E ovo je rasprodana arena a ne u beogradu 5 tisuca

    3 Nedjelja, 14.04.2019. u 20:31
    • Avatar BOGOLJUB ATEJISTA

      BOGOLJUB ATEJISTA: Zadrani imaju razvijenu kulturu posjecivanja sportskih dogadaja. Mislim da se to moze zahvaliti starim uspjesima kk zadra.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:55
    • Default avatar - apropo

      apropo: Haha, pa nije ti poznato da BG arena prima 20 000? Planiran je pionir ali je prebaceno u arenu gde je inace bilo 7-8 hiljada sto je sasvim ok buduci da nam je rukomet na niskim granama

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 21:10
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Da je Ceca bila bilo bi 20k

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 22:10
  • Avatar Dsquared2
    Dsquared2

    Hahaha, HR zastava s natpisom Banja Luka. Svaka čast!

    5 Nedjelja, 14.04.2019. u 21:03
  • Avatar baranjac156
    baranjac156

    Poljubi zemlju po kojoj hodaš. Bravo Hrvatska, bravo Zadre

    Nedjelja, 14.04.2019. u 22:07
  • Default avatar - VisnjaKK
    VisnjaKK

    Svaka čast Zadar! Vec 2 dana se traze karte po cijelom gradu. Da je bilo još 7000 prodalo bi se i to. Samo se nadam fer navijanju i bez izgreda i onda ce to zbilja biti to.

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:39
  • Avatar Akrab
    Akrab

    Bravo naši! 😊

    Nedjelja, 14.04.2019. u 22:06
  • Avatar FCBarcelona
    FCBarcelona

    Rutinski ih unistavamo :D

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:08
  • Avatar cura hercegovka
    cura hercegovka

    Srcee Vatrenoo! Segoo 🇭🇷🇭🇷🇭🇷💙💙

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:41
  • Default avatar - Marko Vuletić
    Marko Vuletić

    Od 18 igrača Hrvatske 16 igraju u Ligi šampiona a kod nas trojica. I onaj remi je bio veliki uspeh

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:45
  • Default avatar - alice111
    alice111

    Bravo Hrvatska! Barvo zadar! Baravo momci! Čestike i supraniku !

    Nedjelja, 14.04.2019. u 22:21
  • Default avatar - Mara17Orsolic5
    Mara17Orsolic5

    Štrli napokon od početka!!! E sad je to prava stvar!! Mandić je super, ali Štrlek je Štrlek!! A HRT komentatoru i Červaru koji Cindrića stavljaju ispred Duleta mogu samo reći da će vidjeti kad Duleta više ne bude da nije ...prikaži još! ispravno stavljati Cindrića ispred Duleta!!

    32 Nedjelja, 14.04.2019. u 20:22
    • Avatar PLAVA_LJUBLJANA

      PLAVA_LJUBLJANA: Cindrić je po mom mišljenju lošiji igrač od Duvnaka i nikako nije zamjena za njega. Nije loš igrač ali nema udarca izvana a u obrani je nula naspram Duvnjaku.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:29
    • Default avatar - prvi milojko

      prvi milojko: Vraca se metlicic i balic no sikiriki

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 21:50
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @PLAVA LJUBLJANA Odkad ja to govorim, ali de ti to objasni Červaru i ostalim koji su stavili Cindrića ispred Duleta!! Dule nije samo naš najbolji igrač, nego je jedan od najboljih svijetskih igrača, i uz to još nije u godinama ...prikaži još! za početak kraja karijere, a mnogi, pogotovo Červar guraju Cindrića, kao i Mandića ispred Štrleka, a danas smo vidjeli što Dule i Štrlek rade kad igraju zajedno, kako uništavaju protivnike!

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:16
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: pa mandica stavlja ispred strleka zato sto mandic zna igrat isturenog u obrani 5-1 dok strlek nema veze a sto se tice cindrica pa kako ce imat udarac izvana ili bolji bit u obrani kad je manji od duvnjaka a ...prikaži još! i taj duvnjak se treba odmarat.. prije nekog dana bio video o svjetskim rukometnim igracima kako se zale sto igraju iz godine u godinu i pretrpani su sa utakmicama i da zele drugciji sustav odigravanja prvenstava i onda vi zelite da kad dođe duvnjak u repku da igra kao messi.. na njemu se vidi da ne moze al nije on kriv sto mi imamo izbornika koji ne zna vise od 5 mjesta na prv pa mu se desavaju cudne stvari i forsiraju igraci samo kojima vjeruje pa se desavaju situacije da zbog iznemoglosti na terenu koncetracija kod bitnih igraca pada u bitnim trenucima.. zato mu je potreban i cindric i karacic da se moze duvnjak odmorit da moze rotirat a na kraju kad dođe do usijanja cervaru on ne slusa nikog pa stavi po koji put sva tri centra u igru i onda dođemo do toga da imamo i 3 duvnjaka kad nemas trenera koji ce ih ustimat i da ne moramo gledat i mi i igraci sa klupe i u terenu sta ce napravit duvnjak i ocekivat cudo..

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 00:03
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan Mandić što igra u obrani više od Štrleka, neka, mada se i o tome da raspravljati, momak je zamjenio Gojuna, do sada kad god su dvije min. znalo se da je Gojun, a sad je to Mandić, a u ...prikaži još! ostalom kad se povede kontra više nema vremena za izmjenu, a znamo tko je u kontri najbolji, ali definitivno u napadu Mandić ne može biti ispred Štrleka, pa i sad je u drugom poluvremenu igrao više od Štrleka, Červar zaboravio Štrlija i ovaj se ohladio, i kad je trebalo pucati sedmerac Štrli promašio, a da ne spominjem koliko je Mandić na prvenstvu igrao više od Štrleka! A to tako ne može! Pa vidjeli smo sada što Dule i Štrlek rade kad igraju zajedno! Njih dvojica su sada kad je Zlaja ozljeđen ostali sami od naših najboljih, ostali ih ne mogu u potpunosti pratiti, i zato oni jedan drugom trebaju! I ne treba ih se razdvajati! Evo npr. Srbin je igrao flastera na Duletu, odgurao ga skoro do po centra, Dule se snašao, čak odatle dobacio Štrliju i on zabio, dok Cindrić to ne radi!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 00:18
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan A što se tiče Duleta, kao prvo, on jest preumoren, ali ako kaže da može onda i može! Što mi imamo od toga da imamo jednog od najboljih ako ga pretjerano štedimo, ili ga koristimo na poziciji na kojoj ...prikaži još! je on super, a na kojoj nam ne može pomoći onako kako može na svojoj prirodnoj poziciji?! A Červar to radi, previše štedi Duleta, a kad ga uvodi u igru stavlja ga na lijevog vanjskog, kako bi njegov miljenik Cindrić mogao igrati! A to je bio naš najveći problem na zadnjem prvenstvu! Protiv Srba je Dule igrao svoju prirodnu poziciju samo zato što je Cindrić ozljeđen! Meni je Cindre žao, ali očito se on mora ozljediti da bi neprikosnoveni organizator igre igrao tamo gdje treba igrati!! A što se tiče Cindrića, njega se jako puno gura ispred Duleta!! Eto ozljedio se, a Červar i mediji digli oko toga veću frku, nego kad se ozljedio Dule na prvenstvu kod nas! A danas u uvodnoj emisiji se ona dvojica ponašali kao da je Cindrić glavni, a Dule njegova zamjena, a treba biti obrnuto i po godinama igre, a pogotovo po igri!!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 00:29
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: pa jel mandic kriv sto je cervar dao strleku da puca sto nije dao nekom zagrijanom duvnjak kaze da moze i nekad pretjera jer ga nosi nacionalan naboj pred svoj navijacima i sta se desi ako ga se izforsira a ...prikaži još! desilo mu se upravo na prv 2018 u hr kad je puko.. to je sve stvar do trenera ako se nema trenera (izbornika) koji ce sve to poslozit mozemo mi do kraja zivota se raspravljat sta je problem u momcadi i zasto se guraju neki igraci ispred drugih.. moje misljenje mozemo mi imat i super duvnjaka ali mi ne mozemo se unaprijedit ako na klupi sjedi trener koji je u zadnjih 2 god unazadio igru hr.. tocnije premalo polukontri i kontri forsiranja 7na6 (danas nije toliko forsirao ali mora da mu je skola bila brazil) isto tako izgleda da netko iz tima i cita ove komentare pa kad su ljudi pisali da ne mos imat samo jednog igraca na bilo kojem prv evr ili svj ili olim a da nemas barem zamjenu za igraca isturenog koji igra obranu 5-1 a to nam se upravo desilo na prv u hr kad smo izgubili i tvrdoglavog duvnjaka ili cervara i sporog i starog vorija pa zbog toga nismo mogli igrat obranu 5-1 jako vaznu pogotovo ako se igra protiv skandinavaca.. ne mogu se upoređivat duvnjak i cindric pa to je svakom vidljivo svatko ima svoje prednosti i mane jedan duvnjak je veci i jaci ali je sporiji dok cindric je mal al brzi i sigurno da je u obrani slabiji od duvnjaka ali i takav nam je potreban bas zbog te rotacije a i odmora vaznog play o kojem svi ovise

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 00:54
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: jos kad bi lino vjerovao i ostalim igracima pa mozda bi imali nekakvu igru nekakve akcije a ne cekat sta ce napravit duvnjak i invidualnost pojedinaca na terenu.. dovest jednog riveru na klupu ma dovest trenera pocetnika a koji barem ...prikaži još! ima iskustva veceg od ovih nasih a to je vođenja pola godine ekipe koja je najbolja u hr i nema konkurenciju jer sve sto vrijedi u hr nalazi se u ppd zg vjerujem da bi vec bilo pomaka u svemu a di kad bi se doveo svjetski trener.. imamo igrace tim koji je jos uvijek dobar ali nemamo struku koja ce ih otisnut za nesto bolje.. netko je dobro napisao potjeralo se babica koji je imao mlađu i neiskusniju momcad a falilo mu je 1 sedmerac za finale i dovest vratit trenera koji je i potjeran iz repke zato sto je lose vodio na kraju jos su ga i ovi iz makedonije tjerali jer nije nista novo napravio sa njima i ponovno ga vratili a on je samo nastavio tamo di je i stao a stao je bez polukontri i kontri novost u igri 7na6 nije on izmislio a i to jako lose radi i gubi se jer kad voda dođe do grla onda u vatru baca i sva tri centra pa mu neki igraci otkazuju igranje na prv.. pa jedan da mi izvine goluza trner bez ikakvog iskustva u vremenu kad je dobio klupu hr je bolje vodio hr nego ovaj sadasnji

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 01:05
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan Mi ovisimo o Duvnjaku i to ne može promjeniti nitko, pa ni najbolji trener svijeta!! Tako je uvijek bilo i tako će uvijek biti! I mi se moramo prilagoditi tome! A Červar pretjerano štedi Duleta i u tome je ...prikaži još! onda problem! Za Golužu se slažem! Ali Goluža je uspješnije vodio reprezentaciju jer je znao sa Duvnjakom! Ni Goluža ga nije forsirao, ali nije ga ni pretjerano štedio! Znalo se, kad stvorimo veliku razliku Dule ide na klupu, kad počnemo padati Dule se odmah vraće, a ako ne počnemo padati i možemo bez Duleta on se ne vraće u igru! A Červar Duleta izvodi iz igre kad mu se prohtje, vodili mi ili gubili, i ne vraće ga u igru kad treba (ovo protiv Srba je izuzetak, ali samo zato što je Cindrić ozljeđen)! I tu ti je razlika između Goluže i Červara!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 01:50
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan Cindra možda jest brži od Duleta, ali realno on niti ima iskustva, niti je neki organizator napada, pogotovo ne naspram Duleta koji godinama nosi titulu neprikosnovenog organizatora igre! I zbog toga bi puno bolje bilo da on igra lijevog ...prikaži još! vanjskog, a da Dule igra srednjeg vanjskog, jer vidjeli smo i danas, a i u četvrtak što Dule radi na srednjem vanjskom, kao organizator, pa najčešća rečenica srpskog izbornika je bila:"Pazite na Duvnjaka!!", a vidjeli smo na prvenstvu da bez obzira koliko on dobro igrao na lijevom vanjskom ne može pomoći reprezentaciji onoliko koliko treba jer na toj poziciji ne može organizirati napad, a kad nemamo dobro organiziran napad nemamo ni gola! Jedno je bilo kad smo imali Balića, pa je Dule mogao igrati na lijevom vanjskom, ali sada kada imamo samo jednog vrhunskog organizatora igre, Duvnjaka, i uz to o njemu ovisimo, Cindrić ne može igrati srednjeg vanjskog više nego Duvnjak!!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 02:00
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan A što se tiče Mandića, ja nemam ništa protiv njega, dobro je to što se ne moramo bojati za lijevo krilo kad više ne bude Štrleka, ali gurati Mandića ispred Štrleka kada je Štrli još tu i u top ...prikaži još! formi je pogrešno!! To guranje Cindrića i Mandića ispred jednih od najboljih igrača svijeta, a naših najboljih, i jedinih od rukometaša koje smo imali dok smo bili u vrhu, Duvnjaka i Štrleka, je naš najveći problem!! To Červar treba shvatiti, a budući da on to ne shvaća mi trebamo novog izbornika koji će to shvatiti i ispraviti problem!! I tek tada će sve biti dobro!!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 02:08
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan P.S. Duleta se ne treba forsirati, i ja se slažem, ali Červar to i ne radi!! On njega previše štedi, a kad ga uvodi u igru onda ga stavlja na lijevog vanjskog, a to je veliki problem!! A Duvnjaka ...prikaži još! se treba koristiti onoliko koliko je Hrvatskoj potrebno, a odmarati ga kad se za to ima prilika i koristit ga se na mjestu organizatora igre, kako je to Goluža radio!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 02:11
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan P.S. A to da je Dule tvrdoglav, možda je i istina, ali nije on glup ili lud da ne vidi sam da bez njega Hrvatska ne može! On nije sebičan i umišljen, pun sebe, pa da to kaže, ali ...prikaži još! svima je jasno da on to jako dobro zna! I zbog toga kaže da može igrati i onda kad možda i ne može!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 02:18
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: mi ovisimo o duvnjaku!? zasto mi moramo ovisit o duvnjaku?? sta je to nekakvo pravilo?? sta uklesano u kamen.. jeste ovisimo jer zelimo da ovisimo.. ovisili smo o balicu pa sad tradicija je uredu da ovisimo o duvnjaku.. ako imas ...prikaži još! trenera koji zna sve se moze promjenut sve se moze poslozit.. jel kiel ovisi o duvnjaku? ne.. sve je stvar organizacije naravno smisljenih akcija koristenja pojedinaca pa sta ce nama siroka klupa ako te igrace ne koriste se u pravo vrijeme i na pravom mjestu.. mi mozemo ne ja i ti ali imat trenera koji ima barem iskustva 15 godina klupskog vođenja rukometa a ne da se stavljaju raznorazni ratnici gobceva potrckala i tako unistavaju generacije puno toga se napravit.. stvar je odabira i dobar trener ne najbolje trenera moze puno toga dobrog napravit u hr (primjeri su i goluza i babic jer ti treneri sa gotovo malo iskustva trenerskog su se pokazali bolji treneri nego cervara sa tolikim iskustvom).. duvnjak nije sebican umisljen sve to stoji ali nekad zbog upravo svega toga htijenja zelje sam se be baci u ponor e zato treba imat dobrog trenera koji ce prepoznat tu situaciju i sprijecit da se desi najgore.. strlek je za mene broj 1 lijevo krilo ali ako je sa predpozicijama mandic bolji od strleka u obrani a moze isto tako dobro odigrat i polukontru kontru pgotovo protiv jednih skandinavaca kad je potreban u obrani 5-1 pa zasto ne.. sto se tice cindrica i tko kako treba igrat koju poziciju zato postoji izbornik trener ako se tog duvnjaka o kojem svi ovisimo

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 23:13
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: jer valjda nekakvo pravilo pisano postoji da hr mora uvijek ovisit o jednog igracu i nedao bog da se ozljedi ili je sprecen u igri mi gubimo utakmicu.. mi to sami sebi namecemo.. pogledat jedne dance pa tamo nema da ...prikaži još! svi ovise o hansenu svi su dobri i svi ce dat sve najbolje pa makar ni hansen ne igrao tad.. da nastavimo taj duvnjak dođe slomljen iz kiela i sta ce drugo nego ga cuvat jer opet moramo imat to nekakvo lebdece pravilo iznad glava igraca ako nema duvnjaka onda smo banana..

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 23:18
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: ugl struka je pogresila i ta struka po koji put je odgovorna za promasenu politiku a posto kod nas nema reda ne mozemo i ocekivat da struka nakon toliko godina iskustva u promasenim potezima ne siđe sa trona hrs i ...prikaži još! prepusti nekom drugom da radi posao bolje ne mozemo ni ocekivat da ce nam bit bolje u buducnosti jer lopine iz hrs na celu sa gobcem svih ovih godina stavljaju svoje ljude bez imalo iskustva u vođenju ozbiljnog rukometa a cervar je slag na torti neprofesionalnosti celnih ljudi iz hrs.. (2009 je otisao jer nije uspio od 2004 pa do 2009 a bio je u 4 navrata u finalima osvojit barem jedno zlato pa ni cak kad je igrao u svojoj zemlji.. otisao je u makedoniju i u makedoniji nije nista napravio pa su ga makedonski mediji poceli napadat i onda ga se vraca sa nikavim razlogom zasto?? sto je on to promjenio na bolje da bi ga se trebalo vratit.. organizacija igre mu se zasniva kao i davne 2009 godine kad ceka da ga spasava jedan duvnjak sa invidualnim potezima ili drugi.. akcija nema.. sveli smo se na to da nam 3 vanjska dodavaju se na metar od obrane i onda ne stignu ni pucat kako treba prema golu.. krila se ne koriste.. polukontre i kontre nema ih a ako ih bude to obicno biva kad se igra protiv momcadi nizeg ranga do urnebesne igre forsiranja 7na6 kad i nakon sto primi 3 gola na nepostavljenu obranu on ponovno forsira jer valjda brojka treba doc do 9 golova)

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 23:29
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan To što Kauboji ovise o Duvnjaku ne može promjeniti ni najbolji trener svijeta! Pokušali smo sto puta do sada i jednostavno ne ide!!! I što tu možemo?! Ne možemo nešto na silu ako to ne možemo!! O Duletu smo ...prikaži još! ovisili i kod Goluže i kod Babića, pa jesu li ga oni previše odmarali? Nisu!!! Koristili su ga onoliko koliko je bio potreban Hrvatskoj, a Červar ga pretjerano štedi, jer obožava Cindrića od kojeg želi napraviti našeg glavnog igrača, kako je Goluža 2013. od Duvnjaka napravio našeg glavnog igrača, ali on to nikada neće uspjeti, jer Cindrić ono što je Dule bio u njegovim godinama nikad neće biti, time on samo šteti Hrvatskoj! On Duleta polako gura iz reprezentacije, njime samo krpa rupe u postavi, na prvenstvu nije bilo Mamića Dule igrao lijevog vanjskog, protiv Srba nije bilo Cindrića Dule igrao srednjeg vanjskog, kao i Štrleka, a to nije nikako dobro! Pa Štrli i Dule su jedini koji su nam ostali od onih najboljih!! Ni jedan od njih dvojice nema 35/36 godina pa da ih se gura na klupu, oni su još uvijek u top formi i trebaju biti glavni i igrati onoliko koliko ih Hrvatska treba, a ne da ih se vadi iz igre kad se to izborniku prohtje!! Mi definitivno trebamo drugog trenera!!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 23:37
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan A to što Duleta izforsiraju u Kielu to je drugi problem, to je problem našeg Saveza, i njega oni trebaju riješiti!!! A to da mi trebamo pretjerano štedjeti Duleta kako se on ne bi ozljedio, što ga onda imamo ...prikaži još! u reprezentaciji?! I ovako i onako smo u banani! Ili ga treneri previše štedjeli ili on bio ozljeđen! Onda neka ga lijepo izostave s popisa reprezentativaca i gotovo! Barem ćemo tada moći opravdano reći da smo loši jer nemamo jednog od najboljih igrača svijeta, a ne ovako, imamo jednog od najboljih, a kao da ga nemamo, Červar ga drži na klupi onda kad nam je najpotrebniji!!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 23:47
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan A to što Danci ne ovise samo o Hansenu je zato što Hansen u organizaciji igre nije bolji od Duvnjaka, a da u obrani i ne govorim! Isto je i sa Karabatićem! Oni su bolji strijelci , snažniji su, ...prikaži još! agresivniji, ali da se gleda samo organizacija igre, ili samo igra u obrani, Dule bi bio daleko bolji od njih dvojice! I zato mi ovisimo o Duvnjaku, i u tome ne treba biti ništa loše, niti to treba biti kakav problem! Samo se treba znati kako koristiti Duvnjaka, ali problem je taj što Červar ne da nezna, nego ne želi koristiti Duvnjaka onako kako ga se treba koristiti! A što se tiče toga da Kiel ne ovisi o Duletu, ne bih se baš složila! Kada se Dule ozljedio oni su potpuno pali, a kad se Dule vratio nastavili su tamo gdje su stali do Duletove ozljede, a njihov trener vječito prigovara reprezentaciji zbog Duleta!! Ali ti očito ne pratiš Kiel pa to ne znaš!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 23:57
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan Ja Červara ne volim, nikad ga nisam ni voljela, i on je jedini krivac za ovo!! Protiv Srba je bilo i polukontri i kontri i igre na krila! Ali toga ima samo kad je Dule u sredini! A na ...prikaži još! prvenstvu toga nije bilo jer Dule nije igrao u sredini, nego na lijevom vanjskom, gdje on nema pregled igre, a kada Dule nema pregled igre, a vidi da ostali nemaju ideje, nemaju prilike jasno je da će kao jedan od najiskusnijih preuzeti odgovornost i pucati pa što bude, bude! Također igre na krila ima kad je Štrlek na krilu, jer Mandić je neiskusan i ne zna pratiti Duvnjaka, eto protiv Srba je Dule sa naše pole bacio Mandiću loptu, a on ju jedva uhvatio i nije zabio gol, a Štrlek se nadobivao takvih lopti od Duleta, te se nazabijao golova nakon takvih asistencija!! I to je sve problem u Červaru! Utakmica protiv Srba u Zadru je dokaz toga! U prvom poluvremenu je sve izgledalo super, Dule i Štrli su uništavali Srbe, a onda u drugom poluvremenu Štrleka nije bilo, a Dule je često bio na klupi, a kad je bio u igri igrao je na lijevom vanjskom, i sve je krenulo nizbrdo, ali hvala Bogu Srbi nas nisu stigli, niti pobjedili!

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 00:09
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: ali zasto mi uvijek moramo stvarat nekakvu sintagmu o najboljem igracu.. spanjolska nema najboljeg pojedinca pa opet dođu do tog polufinala.. svabe isto nemaju najboljeg pa opet su tu negdje.. to i jest nas problem upravo o cemu govorimo mi ...prikaži još! nemamo plan B i svaki put molimo da se ne ozljedi duvnjak ali za takvo natjecanje ti trebas imat i plan B i plan C u slucaju problema.. mi trebamo imat trenera koji ce sve to prepoznat.. rukomet je sport di se nadmudruju protivnici.. oni francuzi pa nas su dobivali bez ispaljenog metka tako sto su nam svaki put okrecali pilu prije susreta najvaznijeg.. prvo red hvaljenja kako hr je najbolja kako imaju sve najbolje igrace i onda mi po starom receptu balkanskom sve smo vazni trosnemo svim zubima od pod i onda paljba najbolja sa ovih prostora suci su krivi pa ne moze bit hr nema sanse urote se rade protiv jadne hr.. kako to da im urota nije uspijevala kad smo ih sve uredno dobili i 2003 i 2004 kako to da njemci uz svu masineriju nisu uspijeli otkinut nesto od nas.. e to je bit nadmudrivanja igre rukomet kad uspijes protivnika uz svu masineriju skinut i doc na tron.. pa mi smo 2003 dobili ekipe zahvaljujuci zastarjelom obranom 3-2-1jer protivnici mislili da je to otislo u povijest pa se nisu ni pripremali za nju.. tek nakon 2004 su poceli trazit rjesenja za nju.. pa mi imamo takve probleme u smislu smisljenih akcija u smislu ja se ne sjecam da je ikad tko od nasih napravio ono sto redovito rade jace ekipe pogotovo skandinavci kad loptu salju

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 00:13
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: sa lijevog krila na desno pa vrate sa desnog prema lijevom pa na putu prema lijevom digne se lijevi vanjski i umjesto da proslijedi na lijevo krilo on naglo promjeni smjer i vrati desnom krilu loptu.. to kod nas je ...prikaži još! e nemoguca misija.. pa kad protivnik nam izađe duboko u obrani pa pretrcavanje krila za unutra pa novotarija zvana razvlacenje obrane pa u stilu blaza da se netko digne i zapuca na gol smisljeno (ne tipa stepancic zele) mamic je to nekoliko puta napravio ali on i ne moze toliko toga napravit kad ga se njega kroz citavo prv klupsko forsira samo u obrani.. njega je krasilo ta silina udarca izvana taj skok ali kad ga je unistio dusebajev sa svojim fix idejama

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 00:19
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan To za plan B, plan C je sve točno što si rekao, ali to kod nas nažalost ne funkcionira, već sam rekla, ne možemo raditi nešto na silu kad to ne možemo! I tu nam ne može pomoći ni ...prikaži još! jedan trener! Jer mi nažalost više nemamo vrhunske igrače, kao nekada, npr. Goluža je 2013. pomladio momčad, pa poveo Štrleka te Šprema umjesto Ninčevića, i nije bilo straha ako se neki ozljedi, i onda se ozljedio Štrlek i Goluža odmah pozvao Ninčevića, on došao i vrhunski zamjenio Štrleka, a danas nažalost toga više nemamo, eto ozljedio nam se Horvat, a mi bolje od one dvojice desnih krila, kojim nisam upamtila ime, nemamo ! Eto Dule se ozljedio 2018. bolje od Cindrića i Karačića mi nismo imali, oni su nam bili plan B i plan C, pa jesu li se iskazali kao glavni?! Nisu, jer nisu neki organizatori igre bez obzira koliko bili dobri igrači i pucači! Naravno da bi bilo super da imamo više planova, da imamo puno vrhunskih igrača, kao npr. nekada dva vrhunska srednja vanjska, Balića i Duvnjaka, te prosječnog srednjeg vanjskog Josipa Valčića, ali nažalost to nemamo i to ne možemo promjeniti! Ostali smo samo na Duletu i Štrleku, koji iako su sami, mogu pomoći ovoj Hrvatskoj da se vrati tamo gdje joj je mjesto, u vrh rukometa, samo što nam treba izbornik koji ono najbolje što imamo neće zanemarivati!!

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 00:35
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan A što se tiče sudaca jasno je kao dan da su oni uvijek protiv nas u važnim utakmicama! Samo kad imaš iskusne i vrhunske igrače to se i ne osjeti previše, mada se suđenje protiv nas u utakmica sa ...prikaži još! Francuzima, Dancima i Srbima uvijek jako primjećivalo, a kada imaš mlade, neiskusne igrače kao mi sada i najmanja sudačka odluka na štetu te momčadi se jako osjeti!!

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 00:40
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: mare sto se tice kiela pratim ali to su svabe oni su doveli zamjenu jeftinu a opet dobru da pokriju duvnjaka u liku i djelu janeza zarabeca i to im se isplatilo jer taj zarabec ga jako dobro zamjenio.. sto ...prikaži još! se tice kiela on vec neko vrijeme pada jer nije razlog duvnjak jer ga nema nego je razlog njihov dugih godina sponzor provinzial (mislim osiguranje) kojim im je svake godine istresao velike pare pa su na osnovicu tih financijski inekcija imali toliki dugi niz godina ekipu za velike domete pa je kiel i bio redoviti sudionik f4 ehf kupa a ne samo prvenstva drzavnog.. od kad nema sponzora nema ni njih.. tako je bilo i sa badelom 1862 (sadasnjim ppd zg) kad je badel otisao u ponor nema ni zg da barem dođe među 8 najboljih.. kiel jos uvijek ima respektabilnu ekipu da se razumjemo ali ne i za f4 i da dođu ove godine u f4 pored vardara barcelone i psg nemaju sta trazit

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 00:41
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: ostali smo na strleku? znaci jedan mihic ne znaci nista veliki potencijal mandic nista.. desno krilo horvat se ozljedio a mi na krilima imamo josipa bozica pavletica imamo i dalje iskusnog koji jos uvijek igra cupica (nije sigurno na visini ...prikaži još! ali bi nam u problemima vjerovatno priskocio da kojim slucajem se desi gore za nas samo ga se treba kontaktirat ali kod nas mi to ne znam ili nit zelimo da znamo) sredina uz duvnjaka karacica i cindrica mi jos imamo sandra obranovića jotića (ok nije rang njih troje ali bi bila zamjena kako tako dobra).. nas problem nije nit duvnjak nit mandic nit strlek nas problem je izbornik-trener koji ne zna uigrat ekipu.. koji ne zna raspoznat kako koji od nasih igraca moze maksimum dat od sebe.. kako koji od nasih igraci ima prednosti i nedostatke i na osnovicu toga poslozit ekipu i na osnovicu otoga napravit plan A B ili C ne dao bog.. nas izbornik ne zna ni imena igraca a trebao bi znat kako koji igra i sta igra koju poziciju jer smo vidjeli u zadnjih 2 godine da se toliko izgubi da ne zna koji mu igraci su u terenu pa mu se desavaju tragikomicne situacije kad nevjeruje svojim vanjskim bekovim istim bekovima koje je on izabrao pa stavlja u igru da igraju sva 3 play a da ne kazemo da spoznao gresku koju radi iz utakmice u utakmicu treba procitat vristece naslovnice hr medija kako forsira neuigranu igru zvanu 7na6 pa treba i izgubit utakmicu i primit na ne postavljenu obranu nasu 9 golova zbog promasene fix ideje samog cervara 7na6

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 00:56
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan Toga što si ti sve nabrojao je bilo prije kad smo imali Blaža, Kopljara, Buntića, Metličića, Čupića,........, ali mi njih sad nemamo, a ovi što imamo svi su neiskusni, mladi, može izbornik njima reći da urade to i to, ...prikaži još! ali oni ne mogu nešto što ne znaju, a Dule i Štrli ne mogu sve sami, pogotovo ne mogu raditi nešto u čemu ih drugi ne mogu pratiti! (Recimo cepelin smo zadnji puta imali u Francuskoj, ono kad je Dule iz okreta zabio gol, ali tada su bili igrači koji su mogli pratiti Duleta, Kopljar ili Buntić je razvukao igru, Zlaja bacio loptu, a Dule uletio i zabio!) Ja ne znam koliko sam puta do sada rekla da Dule nema s kim igrati! To je žalosno, ali tako je!! Ali opet mi smo svi znali da će se jednom to dogoditi! Ali problem je što unatoč tome što smo znali, na to nismo bili spremni!! A opet s druge strane ovdje smo naše nove rukometaše i njihovu igru prestavili u najgorem svijetlu, koda su katastrofa nad katastrofama, a realno mnogi bi dali sve da imaju barem takve rukometaše kakve mi imamo sada! Oni su zapravo i dobri, ali jasno je da nisu kao naše rukometne legende i da Hrvatska više nikada neće biti kao prije, ali opet, kao što sam rekla, i oni sa Duletom i Štrlekom mogu ostvariti uspjeh, samo nam treba izbornik koji one koji nam nose igru, a to su Dule i Štrli, neće zanemarivati i gurati iz reprezentacije dok njihovo vrijeme još traje!

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 01:07
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan Mihić i Mandić jesu potencijali, ali kao što 2013. Goluža nije mogao staviti teret važnih utakmica na mladog, neiskusnog Šprema, tako isto ni sada se ne može gurati njih dvojicu mladih, neiskusnih kad za to još nije došlo vrijeme, ...prikaži još! isto vrijedi i za Božića-Pavelića! Oni nisu igrači koji mogu biti glavni, koji mogu biti blan B, plan C! A što se tiče toga da imamo Čupića, a nemamo ga, lijepo se obrati onim dežurnim pljuvačima koji su otjerali i njega i sve koji su zadnji otišli iz reprezentacije!

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 01:15
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan Za igru bez golmana se u potpunosti slažem, kao i za to da Červara treba zamijeniti! Ali da nije problem u tome što se Mandića gura ispred Štrleka, a Duleta se previše štedi, se ne slažem! To dvoje je ...prikaži još! naš najveći problem! Da Červar to shvati i to promjeni bilo bi sve dobro čak da i on ostane izbornik, dokaz toga je prvo poluvrijeme protiv Srba u Zadru, ali s obzirom da Červar to ne želi shvatiti treba ga se zamjeniti nekim tko to shvaća!!

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 01:20
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan Ti uporno govoriš o planu A, planu B, planu C, uigranosti igrača! Ali kako imati plan B, plan C kad nemamo igrače za to? Kako će trener, bilo koji, uigrati momčad, ako mu igrači nisu spremni, ako se ne ...prikaži još! mogu uigrati kako treba! Već sam nekoliko puta rekla, ali opet ponavljam, ne može se nešto na silu kad to ne ide! Može se Stepančića siliti da skače i šuta češće, ali kad on nema hrabrost za to, kad nije kao Dule, koji ako drugi ne mogu, puca po golu zabio gol, ne zabio, onda jednostavno to od njega ne možemo dobiti! Tu ne može ništa pomoći ni najbolji trener svijeta! Isto je i sa drugim stvarima!

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 01:34
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: pa cek ti stvarno mislis da za plan a ili b ili uigranu akciju moras imat top igrace.. mi nemamo igrace.. hm za akciju smisljenu a da nadmudris protivnika mogu izvest i amateri.. bitno je tko krece i tko zavrsava ...prikaži još! a ako imamo dvojicu tvojih koje ti navodis onda je sasvim svejedno tko ce od nasih jos sudjelovat u toj akciji bitno je da se odigra na vrijeme i kako treba.. pa ni norvezani pa nis veđani nemaju igrace sve top pa svi oni odigraju tako dobre akcije da se zapitas pa zasto mi to nemozemo izvest

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 20:51
    • Default avatar - Mara17Orsolic5

      Mara17Orsolic5: @masterplan Pa kako da Dule i Štrlek započinju akcije, nadmudruju protivnike kad ne igraju koliko trebaju igrati?! Kad igraju oni to i rade, vidjeli smo u prvom poluvremenu protiv Srba, a kad ne igraju zajedno ili ne igraju onda to ...prikaži još! i ne mogu raditi! A za uigravanje igrača za plan B, plan C da bi igrali onako kako smo mi navikli da Kauboji igraju, mi moramo imati vrhunske igrače! Jer koliko god uigrali B plan ako igrači ne mogu bolje onda ne mogu!!

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 21:37
  • Default avatar - prvi milojko
    prvi milojko

    Razmontirat cemo Srbe ko beba zvecku deset razlike za nas ako ne i vise

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:47
  • Avatar mr mike
    mr mike

    vrijeme je za 10+

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:57
  • Avatar bubleha
    bubleha

    Ovako ih je trebalo poderati i u bg.

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:11
  • Avatar milanmilan
    milanmilan

    Nek naši navijači na tribinama viču "Vukovar! Vukovar!" mislit će Srbi kako navijaju za njih.

    7 Nedjelja, 14.04.2019. u 20:39
    • Avatar DALMATINKA

      DALMATINKA: Joj da mi bit tamo da im zapivam nemoj dunave lp postovani kom

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:46
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Lp. Ajmo Hrvatska !

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:53
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Evo ih na naše portale i lupaju minuse... haaahaha

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:55
    • Avatar DALMATINKA

      DALMATINKA: Nemoj nemoj nemoj dunave ljubiti jednako obje strane tvoje obale Molim molim molim dunave desnoj strani budi ti budi joj njezniji kazu mi da otisle su ptice iz baranje i okolo nje kada teces zapjevaj im tiho da se vrate ...prikaži još! vrate sve posebno te molim budi njezan kad kraj vukovara protices mi ti kazi mu da uskoro ce doci novi dani sretniji... Sad nek lupaju ajmooo nasi momci do pobjedeee

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 21:00
    • Default avatar - gregor crna ovca

      gregor crna ovca: Vukovar grad heroja

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 21:18
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Stoji grad...!!!! Vukovar!

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 21:20
    • Avatar DALMATINKA

      DALMATINKA: I moj je sibenik bio razaran al ono sta su prosli Vukovarci slavonci to se nezaboravlja lp svima

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 21:26
  • Avatar milanmilan
    milanmilan

    Koja golijadaaaaaa..... Srbija, la pa-pa...

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:01
  • Default avatar - LjubicaPuscenik
    LjubicaPuscenik

    BUDIMO PRISTOJNI DRAGI MOJI HRVATI --NESTOJI NAM NEPRISTOJNOST---BOG I HRVATI

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:55
  • Avatar trijezan
    trijezan

    im kevu, Vukovar HR

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:52
  • Avatar nepredvidljiv72
    nepredvidljiv72

    pogledajte moj Zadar i publiku,zakonom zabranit utakmice u Zagrebu i njihova politicko kazalisna publika!! cast iznimkama ,ajmo Hrvatska !!

    41 Nedjelja, 14.04.2019. u 20:24
    • Avatar Limach-ZG

      Limach-ZG: Dal ce tko navijat i za Hrvatsku u tvom Zadru?

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:33
    • Avatar nepredvidljiv72

      nepredvidljiv72: samo gledaj limacu i placi

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:34
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: A od kud su se tvoji doselili u zadar? Nismo mi u zagrebu kazalisna publika vec pristojna publika za razliku od vas koji zvizdite na srpsku himnu pa mi sad reci po cemu se vi razlikujete od srba koji su ...prikaži još! zvizdali na hrvatsku himnu

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:36
    • Avatar SinkoJanko

      SinkoJanko: Povedi si daruvarca na tekmu, najljigaviji ljudi zadrani, fuj

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:40
    • Default avatar - domoljub s rezervnom domovinom

      domoljub s rezervnom domovinom: Krkan o političkoj publici...

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:41
    • Avatar nepredvidljiv72

      nepredvidljiv72: nema te vi taj draz sportski,takvi ste i ljudi,nit smrdite nit mirisete

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:42
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Nepredvidljiv72 a vi zadrani ste isti ko srbi, nikakva razlika, oni zvizde na hrvatsku himnu a vi na srpsku. U zagrebu toga nema. Mi bi pokazali da smo gospoda i bolji od srba a vi ste nazalost pokazali da ste ...prikaži još! isti ko srbi i sad ce zbog vas opet pricat po svijetu da su hrvati primitivci

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:50
    • Avatar nepredvidljiv72

      nepredvidljiv72: ta tvoja gospoda su ositila rat ko budala pamet,jbg puno ljudi os tu je izgubilo ovde nekog ,a katarza nikad placena dapace obnavljaju im kuce u zaledju Zadra ,tako da tu ce zvizdanja jos koje desetljece biti.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:56
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: I kaj sad ak nismo osjetili rat. Kaj bi mi sad trebali bit u banani i zatucani ko zadrani. Ti curka nemas pojma. Puno dečki iz zagreba i bbb-ovaca je bilo u ratu i to kao dobrovoljci dok ima zadrana ...prikaži još! koji su zbrisali u strane drzave

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 21:00
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Nepredvidljiv72 nisi rekao od kud su tvoji dosli u zadar. Jel ti znas koji narod je zivio u danasnjem zadru prije hrvata? I zasto ste vi zadrani isti kao srbi? Isto se ponasate na utakmicama

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 21:02
    • Avatar nepredvidljiv72

      nepredvidljiv72: ne planiran u diskusiju ulazit,nisan tia vridjat vec kontru bacit,jer na temelju par zvizduka racionalizirati cili grad je glupo,al da je Zadar vise sportski grad od Zagreba to definitivno je,tia se slozit ili ne

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 21:09
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Zadar po nicemu nije sportskiji grad i ne znam od kud si to izvukao. U zagrebu ima vise sportasa sto je i logicno veci je grad i ja sam se bavio sportom u zagrebu i na svakom cosku su dvorane ...prikaži još! i svako malo turniri i u zagrebu postoji vise sportova. Ocito dugo nisi izlazio iz zadra. A nije stvar u par zvizduka nego to da ste pokazali da ste isti ko srbi jer oni zvizde na nasu himnu ko vi sad na njihovu. Nikakva razlika. Da ste kako ti kazes sportski narod onda bi bili i sportski nastrojeni jer zvizdanje tude himne nije sportski niti fer

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 21:19
    • Avatar nepredvidljiv72

      nepredvidljiv72: ne mos ti to razumit,je sicam se finale tenisa u Zg i polufinale u Zd,to nema veze s brojem dvorana i centara vec sam draz !

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 22:01
    • Default avatar - BTan

      BTan: Slažem se, trebali su pjevati srpsku himnu. Tada bismo pokazali civilizaciju

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 22:22
    • Avatar Samo_Zadar_1

      Samo_Zadar_1: Chevichejs nemo brate pricati gluposti pametniji si kad mucis... To sto im se izvizdala himna triba uvik tako biti jer mi dobro znamo sto smo prosli od njih i koga smo sve izgubili....ja sam za da se neke utakmice odigraju ...prikaži još! ju i u Slavoniji jer kaze Slavonac da ih vise nema ni u vremenskoj prognozi... IZNAD SVIH HRVATSKA

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 22:59
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Samo zadar1 ne lupetaj. Dalje od zadra nisi otisao a u zagrebu si mozda bio samo u prolazu. Nemate vi pojma mislite da ste najbolji al niste. I split je jači od vas

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:32
    • Default avatar - BTan

      BTan: Ajde, ne budi ljut. Više sreće drugi put, možda se jednom i vi kvalificirate na neko natjecanje

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:33
    • Default avatar - BTan

      BTan: Uopće nije sramota. Trebalo je pjevati srpsku himnu. Ali bitno da bi ti zviždao recimo da dođe neka ustaska reprezentacija, toga od prije 80 godina bi se sjećao haha

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:35
    • Default avatar - BTan

      BTan: Zadar, ne slušaj ovu dalabu.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:39
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Btan kaj bi bio ljut. Ahaaaa tvoj mozgić misli da su u zagrebu svi srbi ahahahhaha. Daj reci od kud su tvoji dosli u zadar ako si iz zadra hahahaha ili od kud su dosli u hrvatsku hahahahha smjesan si ti btan

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:40
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Btan curice draga presmijesna si. Ne laprdaj gluposti

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:41
    • Avatar Samo_Zadar_1

      Samo_Zadar_1: Chevichejs-vidim da ce ovo biti jos jedna tvoja neprospavana noc zao mi te je ali NEKA PATI KOGA SMETA

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:42
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Samozadar1 zakaj to mislis? Spavat cu mirno ko beba jer smo danas pobijedili. Zivjela hrvatska i pravi hrvati a ne takvi poput tebe. Pa mi purgeri smo veci hrvati od vas zadrana. Od kud su tvoji dosli u zadar? Tko ...prikaži još! vam je izgradio grad? Koji narod je zivio na podrucju danasnjeg zadra do stoljeca 7. Ak si pravi hrvat onda znas odgovor

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:45
    • Default avatar - BTan

      BTan: Nisam iz Zadra, puna podrška Zadru. A ti plači kaj su tvoji ispali.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:46
    • Default avatar - BTan

      BTan: Trebali su pjevati srpsku himnu, tada bi ovaj bil zadovoljan

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:48
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Btan nemres me povrijedit svojim plitkim izjavama jer su moji danas pobijedili jer sam ja hrvat. Nemoj biti zatucan i misliti da oni koji ne vrijedaju tude da nisu hrvati. Po tebi znaci hrvati su oni koji zvizde na srpsku ...prikaži još! himnu. Pa onda hrvata ima svega nekoliko tisuca. Misli malo nije glava samo da se ceslja kosa. Ja znam da tebe boli sto su ti zvizdaci isti ko i srbi koji zvizde na nasu himnu a ja vjerujem da si i ti zvizdac pa onda koja razlika izmedu srbina i tebe

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:49
    • Default avatar - BTan

      BTan: Čim se pravdas da si Hrvat, nisi Hrvat. Hahaha. Ja osobno nebih zviždao, ali mi ne smeta zvizdanje na tu himnu. Da je netko drugi bio, smetalo bi mi. Da netko nije gledao utakmicu i da pročita komentare, mislio bi ...prikaži još! da su srpsku igrači pretučeni. Ne nedostaje im niti jedna vlas kose s glave, a to je najbitnije, a kaj tebe vrijeđa zvizdanje tvoje himne, ne mogu pomoći. I mene uopće nije fucjanhe hrvatskoj himni uvrijedilo, to se očekuje i uvijek mi je draži netko tko izrazi svoj stav, a ne onaj koji ga sakriva kako bi se svima svidio a u duši je gori od ovih koji fuckaju sa svih strana

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:54
    • Default avatar - BTan

      BTan: Gospoda pred njima ? Hahahaha, boli me briga kaj oni musle. Jedini ''incident'' koji se dogodio je zvizdanje himni. Nitko nije kontrirao ono njihovo Vukovar je Srbija, tako da nismo isti. Tebe vidim jako muči kaj oni misle.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 23:56
    • Avatar nepredvidljiv72

      nepredvidljiv72: potpisujem za Slavonce!!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 00:17
    • Avatar nepredvidljiv72

      nepredvidljiv72: Btan slazem se s tobom,ako nesto ne volim onda ove trolove sto se vjecito dodvoravaju srbima,osobno neman niata protiv njih,al da cu nekom se ulizivati i pravdati to nikada,ko ovaj lik chejsev sto izjednacava nas i njih,vjv smo mi hrvati ...prikaži još! agresori bili da se njega pita dosta mi tih spika i izvrcanja povijesnih cinjenica !

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 00:23
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Btan od tebe pametniji komentar nisam ni ocekivao. Logika ti glupa ko oni zvizdaci na tekmi

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 00:27
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Nepredvidljiv kad imas priliku da ne ispadnes glup onda ju iskoristi. Trolovi su oni koji su frisko registrirani a klikni na moj avatar pa pogledaj

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 00:29
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Vi somovi nikako da shvatite sta znaci biti gospoda. Naravno kad vi to niste cim razmisljate na nivou krezubih likova koji cugaju pive ispred ducana svaki dan. Kad nemate kaj pametno rec onda kazete ti nisi hrvat ili ti si ...prikaži još! srbin. Najbolje da izadete iz sela di zivite i nadete u nekom selu na pol puta ispred nekog ducana a mozda se rodi i neka ljubav među vama

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 00:33
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Nepredvidljiv eto ako si ikad rekao da si hrvat a pogotovo na ovom portalu znaci da si se pravdao a to znaci da ni ti nisi hrvat. Eto tako btan kaze. Krljo

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 00:46
    • Avatar SinkoJanko

      SinkoJanko: Probajte živjeti u zadru, i upoznati te nazovi "ljude" i vrlo brzo ćete shvatiti kakvi su. Dno dna kao i njihovi poznati sugrađani. U globalu! A o okolici da ne pričam, još gore.

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 07:59
    • Default avatar - domoljub s rezervnom domovinom

      domoljub s rezervnom domovinom: Haha, opet su se Bosanci uzmahali. Aferim, susjedi! Bog i rakija! Za plin spremni!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 14:09
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Nepredvidljiv i btan kad ce svadba dečki?

      Odgovori Četvrtak, 18.04.2019. u 01:40
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Sinkojanko takvi krezubi krkani misle da su najbolji i da je ispravno samo kako oni misle a da malo bolje poznaju povijest nebi tako laprdali a kad bi im vadili gene pali bi u nesvijest al obicno takvi jesu najglasniji. ...prikaži još! Ma oni su veliko nista. Kombinacija starih srba i šiptara. Kalmeta šiptar iz arbanasa a dam se kladit da to 90% zadrana ne zna

      Odgovori Četvrtak, 18.04.2019. u 01:44
    • Avatar SinkoJanko

      SinkoJanko: Ma jako dobro oni znaji tko je tko u toj selendri sa okolicom, znaju oni tko su arbanasi i zasto su tu, isto tako i srbi, no eto srbi ispadoše bolji od hrvata, čudno ali istinito, i stojim kod toga ...prikaži još! a da su zadrani dno dna od ljudi ove države...

      Odgovori Četvrtak, 18.04.2019. u 06:34
    • Avatar chevichejs

      chevichejs: Slazem se

      Odgovori Četvrtak, 18.04.2019. u 22:12
    • Avatar nepredvidljiv72

      nepredvidljiv72: ako smo mi dno onda ste vi vrh,svaka vam cast.

      Odgovori Petak, 19.04.2019. u 08:36
  • Avatar FCBarcelona
    FCBarcelona

    Malo jaci trening :)))

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:57
  • Default avatar - pravedni ja
    pravedni ja

    26:21 ili 27:23 nisam uspio gledati,a 24 sata ne razumin

    1 Nedjelja, 14.04.2019. u 22:22
  • Default avatar - Angelinahrv
    Angelinahrv

    Hrvatskaaa do Japana! Sego ❤️ nase!

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:05
  • Default avatar - dominik76
    dominik76

    Ajmo sad neka im nasi navijaci daju pomoc,lijepo mi je kad cujem da navijaci govore "U boj,u boj,za narod svoj!" Ajmoo "Kauboji" !!!

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:59
  • Default avatar - Hrvatina91
    Hrvatina91

    Sad im ne pomazu suci pa se vidi kak su "jaki". Nisu nam ni do koljena hehe

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:51
  • Default avatar - ivanYT
    ivanYT

    Ajmo kauobiji do zlatne medalje

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:42
  • Default avatar - stbbb
    stbbb

    Pozdrav BBB Plava Ljubljana kako si brate.

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:47
  • Avatar golijesnica
    golijesnica

    Sad po zlato decki

    Nedjelja, 14.04.2019. u 22:24
  • Avatar statebriga1312
    statebriga1312

    Gospodo u dve tekme zabili ste 4 gola vise od nas a sebe dizete kao neke prvake... da srpski rukomet jest u losem stanju ali ovo se ne zove razbijanje.

    Ponedjeljak, 15.04.2019. u 11:56
  • Avatar Plavusa 13
    Plavusa 13

    Dalmaaaatiiinkaaaaa!!!!! Ajmooooo.....""Igraj moja Hrvatska Kad te vidim ja Srce mi gori, srce mi gori Ono vatreno uvijek plamtilo Neka se bori, za tebe bori jer te čekaju sve gore I tvoje plavo more Hrvatska, kad te vidim ja Srce mi ...prikaži još! gori, srce mi gori...""

    2 Nedjelja, 14.04.2019. u 20:48
  • Default avatar - lav24
    lav24

    Gaziiiiii!

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:13
  • Avatar DambaTheBlackMamba
    DambaTheBlackMamba

    Španjolci se danas doma vs jedne Austrije dobro namučili. Nema laganih protivnika, pogotovo dok više ne pripadaš u Top 3 svijeta. Kauboji nemojte danas pasti s konja na magarca. SRETNO & HRVATSKA iznad svih :

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:22
  • Default avatar - lukas1martin
    lukas1martin

    E moj novinaru ..dal je na kraju 26-21 ili 27-23?????

    Nedjelja, 14.04.2019. u 22:29
  • Avatar TheoBeusan
    TheoBeusan

    pour la patrie ready

    1 Nedjelja, 14.04.2019. u 21:04
  • Avatar Konjak_1
    Konjak_1

    Hjojjj to se znalo i ranije.

    Nedjelja, 14.04.2019. u 22:43
  • Default avatar - poprdoco
    poprdoco

    Ajmmmooooo

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:54
  • Avatar Idiinevracajse
    Idiinevracajse

    Borili smo se mi bre srbi ali nemozemo mi protiv Hrvata ni kad lose igraju sto jest jest

    4 Nedjelja, 14.04.2019. u 21:53
  • Avatar Orahova1
    Orahova1

    Vidi naslova "razbila"!kako takvo nešto možete napisati??svaka čast našima ali da smo ih razbili ne mislim,samo da Hrvatska još ima boljeg izbornika mogli bi dosta napraviti ne ovog woody allena.

    Nedjelja, 14.04.2019. u 23:16
  • Avatar milanmilan
    milanmilan

    Samo 6 razlike, još 4 minute do kraja stignu to Srbi još izjednačiti.

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:58
  • Default avatar - BTan
    BTan

    Ajmooo, gazi

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:57
  • Avatar skipi
    skipi

    Stvarno dečki ne igraju dobro ..kako Stepančić svjetski igrač može tako pucat igrati preko ku...ca

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:30
  • Avatar Idiinevracajse
    Idiinevracajse

    Ma jaci smo od Srba deset puta, nije uopce napeto, ajde srbi zivota malo da nam se digne malo adrenalin borite se.

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:24
  • Default avatar - CRO_at
    CRO_at

    Daj Lino vadi tog precjenjenog Stepancica i stavi Jaganjca unutra!

    Nedjelja, 14.04.2019. u 21:11
  • Avatar realan1234
    realan1234

    imamo najaceg izbornika na svjetu nasa krila u napadu koristi kao cunjeve

    1 Nedjelja, 14.04.2019. u 22:08
  • Avatar skipi
    skipi

    Apsolutno loša Hrvatska.... Gdje je ta igra nestala... ne možeš vjerovat priče pobijedi ćete deset razlike a ono jedva cetri gola

    2 Nedjelja, 14.04.2019. u 22:07
  • Avatar CarminaBurana
    CarminaBurana

    Dalmacijoooo, Dalamcijoooo...digidigdigidigi...

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:49
  • Default avatar - Branko Kutar
    Branko Kutar

    Ako trebate stream: https://stream.hr/sport/rukomet/croatia-serbia

    Nedjelja, 14.04.2019. u 20:46
  • Avatar Toni Horvat
    Toni Horvat

    ote vrit ,koga razbili ...jedva 4razlike!!??? to je luk i voda....mi smo slabi ovi jos slabiji...da je bila neka ko mi reprezentacija dobili bi mi bar 10_-15 razlikee....koga lazemooo????

    2 Nedjelja, 14.04.2019. u 22:14
  • Avatar wolfl
    wolfl

    Nadam se da će završiti u sportskom duhu bez nereda. Ipak su to Zadar i Dalmacija.

    1 Nedjelja, 14.04.2019. u 21:25
  • Default avatar - Marko Vuletić
    Marko Vuletić

    Bez uvrede igrate mnogo bolje, al ovi vaši igrači ko da su iz Ankare 😂😆😂😂😂😂

    1 Nedjelja, 14.04.2019. u 21:52
  • Default avatar - gemisht86
    gemisht86

    Oce li ikad n ovom balkanu sport, biti sport... ili uvjek politika... žalosno

    3 Nedjelja, 14.04.2019. u 20:53

Ne slažeš se? Komentiraj!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message