Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Englezi: Dinamo je loša strana Lige prvaka. Gubi i uzima lovu

Jedini kreativni doprinos veličini utakmice stigao je od njihovih navijača. Toliko su nebitni da se Uefin prevoditelj nije zamarao s prevođenjem izjava trenera Nenada Bjelice na engleski jezik, piše Daily Mail

Komentari 273 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Euro-Plenki
    Euro-Plenki

    A jesu li napisali pokoji clanak u utakmici Tottenhama sinoc?

    25 Srijeda, 02.10.2019. u 09:28
    • Avatar Stiv_Maden

      Stiv_Maden: Mozda u rubrici Crna kronika

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:41
    • Avatar mraka9

      mraka9: nisu, jer još rade inventuru primljenih golova hahaha

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:51
    • Avatar Debeljuco

      Debeljuco: hahaha pa baš,kritiziraju dinamo a tottenham se blamira u ligi prvaka i tko onda nije za to natjecanje?Bahati englezi!

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:51
    • Avatar Kristian_komar

      Kristian_komar: U rubrici za odrasle, jer to je bilo guž*nje na kubik!

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:55
    • Default avatar - jurkotic

      jurkotic: I sto je najjace sa suprotne strane hrvatski trener, nikako da nas se rijese

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:04
    • Avatar ElimGarak

      ElimGarak: Bi li to umanjilo istinu ovog članka?

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:06
    • Avatar Kristian_komar

      Kristian_komar: Elim garak, bi, dinamo je dobio atalantu i časno pao protiv citya dok pogle united ne može dobit astanu u Europa ligi, tottenham gubi 7-2 Chelsea izgubi od valencie itd pa ko se onda sramoti?

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:11
    • Avatar mudrac bez pameti

      mudrac bez pameti: Kako je časno pao kad ništa nisu pokazali. Da su stvorili bar koju šansu iz kontre onda bi to bilo časno. Ovako da je onaj udarac Gundogana išao malo niže od grede bilo bi do poluvremena 5-0

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:23
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: Tottenham je igrao finale natjecanja. Da je u sličnoj poziciji bio Dinamo, bilo bi mu oprošteno puno više nego Tottenhamu

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:24
    • Avatar provokator_

      provokator_: I Dinamo bi bio bolja strana lp kao City kada bi ga preuzeo šeik koji ima bogatstvo od 20 milijardi € i složio momčad od 1,3 milijarde €

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:27
    • Avatar mudrac bez pameti

      mudrac bez pameti: Bio bi i da tatko nije uzeo onolike provizije u prodaji Modrića, Lovrena i ekipe umjesto da je ulagao u momčad i stadion.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:28
    • Default avatar - SamoPobjede21

      SamoPobjede21: Prati balet, mislim da je bolji sport za tebe

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:46
    • Default avatar - SpuzvaBobSkockani

      SpuzvaBobSkockani: Pa Dinamo je upravo pokazao zasto City ni ove godine nece otici daleko a kamo li osvojiti ligu prvaka.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:50
    • Default avatar - NEmigrantima

      NEmigrantima: Mogao je dati Cancelu crveni u 19.minuti pa bi bilo drugačije

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 11:30
    • Default avatar - onajkojizna

      onajkojizna: A ti sve sto vidis u to vjerujes a to sto cujes na to pljujes ziva istina Dinamo je sramota za Ligu prvaka a ne samo on ima ih jos i bravo na tom komentaru zato jel je realan

      Odgovori Četvrtak, 03.10.2019. u 02:25
    • Avatar Kristian_komar

      Kristian_komar: Onajkojizna, sramota? A šta bi trebali igrat stalno isti najjači klubovi? To nema smisla! Onda neka daju samo trofej nekome ne treba se opće igrat, a i očito ne shvaća poabtu, jer nije sve samo pobjeda i novac u LP, ...prikaži još! tako se dobiva iskustvo, razvijaju igrači, od tih klubova šta se sramote oni proizvode mlade igrače za te velike klubove a peoizvode ih tako da kroz ligu i minutažu u LP dobivaju iskustvo neprocjenjivo... Kao dinamo se sramoti, brozović, modrić, kovačić ima ih još igraju sada za te velikane, evo sad daju olma,kojeg su u najtežim godinama vodili i dali mu iskustvo u Europi, da je po tvom najbolje ugasit male klubove i to je to, a čemu onda Lige? Koja je svrha da se boriš da budeš šampon svoje zemlje, pa baš zato da predstavljaš tu zemlju, taj klub na jednom takvom nivou, a to je ona srž i bit sportaša i sad nmj reć da nije tako jer onda očito pojma nemaš!

      Odgovori Četvrtak, 03.10.2019. u 07:26
    • Default avatar - onajkojizna

      onajkojizna: a to sto narod lazu, i pravu budalama to je ok

      Odgovori Četvrtak, 03.10.2019. u 16:47
    • Avatar Kristian_komar

      Kristian_komar: Onaj koji zna... Sad miješaš dkroz desetu stvar i politiku... A kao Barca ne laže? Real ne kupuje suce? City ne krši FFP? Ajde prijatelju, gle svi danas muljaju to je tako i to je istina al i istina je ...prikaži još! da nemožeš onda nekog izdvajati, evo jedan žužul odveo Split u banani,hajduk grca u dugovima a ovi ga kradu ko veliki... Ako već osuđuješ onda usudi sve a ne samo jednog na temelju mržnje jer u prvom komentaru sam ti dokazao da nisi u pravu i da pričate gluposti a ovi novinari šta pišući tako nešto treba tužit jer to je vrijeđanje i omalovažavanje a kao takvi nisu ništa bolji od onih koji kradu, zato nemojte pričat gluposti i bit puni mržnje, trebao bi kao hrvat branit svoje a ne pljuvat znaš kak se kaže brat uz brata hrvat uz hrvata!

      Odgovori Četvrtak, 03.10.2019. u 17:17
    • Default avatar - onajkojizna

      onajkojizna: sve ja osudjujem sve je to u suradnji sa Uefom jel da nije odma bi ih kaznili zbog namjestanja ali kad oni odobre sve je ok mora se i njima dat dio torte il obrnuto

      Odgovori Petak, 04.10.2019. u 01:32
    • Default avatar - onajkojizna

      onajkojizna: branit laz i manipulacije nikad ma da je rodjeni brat

      Odgovori Petak, 04.10.2019. u 01:39
    • Avatar Kristian_komar

      Kristian_komar: Onaj koji zna, pa naravno, al realno njima ne treba namještanje trenutno, a u Europi nemaju taj utjecaj još a i treba se priznat da su sve europske tekme dobili pošteno i odličnom igrom

      Odgovori Petak, 04.10.2019. u 08:45
    • Default avatar - onajkojizna

      onajkojizna: Nogomet nema nikakve veze vise sa sportom to dovoljno govori .....

      Odgovori Nedjelja, 06.10.2019. u 02:01
    • Avatar Kristian_komar

      Kristian_komar: Ima, al ako o ako nastave s parama i politikom onda za koju godinu dvije neće više, ja ti najviše volim gledat na tvu našu drugu ligu jer igra puno klinaca sa srcem i onda ima puno odličnih poteza,klubovi su ...prikaži još! bez para pa igraju svi s voljom i željom čisto prema nogometu, pogleda koju tekmu bit će ti jasno o čemu pričam

      Odgovori Nedjelja, 06.10.2019. u 08:10
    • Default avatar - onajkojizna

      onajkojizna: Ima za tebe i takve kao ti ali za mene i takve kao ja nema

      Odgovori Ponedjeljak, 07.10.2019. u 01:28
    • Avatar Kristian_komar

      Kristian_komar: Čemu sad vrijeđaš? Takvima kao ja? Stvarno se s vama ne može pričati komentirat...

      Odgovori Ponedjeljak, 07.10.2019. u 08:14
  • Avatar Stiv_Maden
    Stiv_Maden

    Najbahatija nacija na Svijetu, zato mi je posebno bilo drago da smo bas preko njih ostvarili nas najveci uspjeh u povjesti nogometa...

    8 Srijeda, 02.10.2019. u 09:30
    • Default avatar - SamoPobjede21

      SamoPobjede21: U pravu si, pazi se torcidasa, dobit ces puno minusa

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:38
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Daily Mail nije "nacija".

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:45
    • Avatar Stiv_Maden

      Stiv_Maden: Engleski novinari, Engleski navijaci, Englezi, isti tak Daily mail se ismijavao sa Hrvatskom na SP da smo najlaksi protivnik koji su mogli dobiti u 1/2 finalu, vec planirali finale, a onda tamo neki Mandzukic, strava, uzas, nasa srca su slomljena ...prikaži još! i kuci sa drvenom medaljom...

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:53
    • Default avatar - hrvatovic

      hrvatovic: Dinamo nebitan, a na kraju im je pobjedu donio klasični 'bljedunjavi Englez' Sterling.. da im nije potomaka afričkih robova i arapskih dolara ne bi ih bilo nigdje, prošli bi kao Atalanta ako ne i gore

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:39
    • Default avatar - vidum

      vidum: Normalno da su bahati. Kad su se provukli kroz iglene uši.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:58
    • Avatar st.hrvatska

      st.hrvatska: A bas

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 11:09
    • Default avatar - Zvonko Velikokitić

      Zvonko Velikokitić: ti englezi su najveće zlo nakon srba. volim putovati ali samo u englesku i srbiju nikad ne bi išao

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 11:41
    • Avatar Teatar

      Teatar: Ako cemo tom logikom, da Dinamu nije Olma, Teofila, Ademija, Hajrovica, Gojaka...bio bi u rangu Intera iz Zapresica.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 15:11
  • Default avatar - neki tamo lik
    neki tamo lik

    A vama nije važan novac? Da nije šeikovih petrodolara ne bi vi nikad primirisali ligu prvaka

    15 Srijeda, 02.10.2019. u 09:35
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: Naravno da im je važan, ali oni do novca dolaze pobjedama, a Dinamo nizanjem negativnih rekorda

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:13
    • Avatar tomislav10

      tomislav10: Dinamo stvara igrače i prodaje ih, a koga je Manchester stvorio?

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:14
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: To vazi za sve, da nije bilo Agnellija nebi bilo ovog Juventusa danas, da nije bilo Berlusconija nebi bilo onog Milana. Novac ide gdje je najstabilnije i gdje znas da imas dobit a u ovom trenutku su to Englezi, sta ...prikaži još! zbog jake lige, sta zbog stabilnog trzista, sta zbog povijesti, ipak je to bilo najveca imperija ikada. Gdje bi trebali ulagati, u zagerb i beograd mozda?

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:15
    • Default avatar - NekiTamoSlavonac

      NekiTamoSlavonac: prvi general, hajduk samo rekorde postavlja, a nista ne zaradjuje

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:16
    • Avatar MaloMeniMaloTebi

      MaloMeniMaloTebi: I da im nije brzonogog brzonogog Jamajčanina Rahima, Dinamo bi sigurno bez njegovog ulaska sačuvao dva boda.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:19
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: Zašto kad pričamo o Dinamu, mnogi imaju potrebu spominjati Hajduk? Jel to neka psihijatrijska dijagnoza il šta?

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:21
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: tomislav10, pa ako je Dinamu prvenstvena zadaća stvaranje igrača, onda nek se preimenuje u nogometnu akademiju i nek se okani natjecanja. Bit natjecanja su rezultati, a ne stvaranje igrača

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:23
    • Avatar Stiv_Maden

      Stiv_Maden: Prvi general, koliko vidim jos smo uvijek 2. u skupini sa gol razlikom 4-2...

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:37
    • Avatar tomislav10

      tomislav10: prvi general stoji, ali neka se manchester ne kur*i rezultatima koji niti su do njihvih igrača niti do njihovih novaca, za razliku od Dinamovih igrača i Dinamovih novaca.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:44
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: Stiv Maden, bili smo prvi u skupini i kad smo u prvoj tekmi pobjedili Arsenal, da bi kasnije izgubili svih preostalih 5 tekmi

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:47
    • Avatar crodark_1

      crodark_1: A Hajduku je prvenstvena zadaća brojanje navijača. Briga ih za rezultat. Generale, članak je o Dinamu. Kakva je tvoja dijagnoza kad komentiras ono što te nebi trebalo previše frustrirat.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:51
    • Default avatar - Nexo_1

      Nexo_1: I zidovskih para

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:59
    • Default avatar - Zvonko Velikokitić

      Zvonko Velikokitić: u trećoj ligi su bilo kad je dinamo igrao 0:0 kod man utd

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 11:40
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: @Zvonko Velikokitić: da i sta sada? Ono je premier liga, ne banana liga

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 12:00
    • Avatar MODRA GALICA

      MODRA GALICA: da nema "sirotinje" ne bi ni oni bili "bogati".......a pljuvanje po drugima je ništa drugo nego pljuvanje po samom sebi

      Odgovori Četvrtak, 03.10.2019. u 12:01
  • Avatar Uncle Albert Jogurt
    Uncle Albert Jogurt

    Ako je netko nebitan to su upravo Englezi. Premier ligu in 90% igraju stranci dok engleski panjevi igraju nize lige. Da van nije arapskih krvavih dolara taj City bi bio amaterski klub. Nije da branim Dinamo ali ova ljigavstina mi se gadi.

    4 Srijeda, 02.10.2019. u 09:30
    • Default avatar - prvi general

      prvi general: I što je u tome loše? Pa nogomet je showbiz, razbibriga za slobodno vrijeme. Da si ti bio na ijednoj tekmi premierlige, ne bi tako pisao. To je zabava i odličan izlazak za čitavu obitelj, ugodna atomesfera i vrhunski doživljaj. ...prikaži još! Kod nas dijametralno suprotna situacija. Agresivni i pijani navijači, nabrijana policija, ruševni po život opasni stadioni sa zapišanim i zasranim kemijskim wc-ima, nogometni dužnosnici bjegunci i kriminalci sa zatvorskim osudama, navijači iza žica i visokih ograda ko stoka. Mi smo spram englezima nogometni srednji vijek i to je žalosna činjenica

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:18
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: Arapski dolari su dosli jer je jaka i sabilna drzava u koju vrijedi ulagati, nisu se arapi probudili jednu noc i samo tako odlucili u Englesku. Bez novaca danas nema nista, a da nema Arapa nasli bi nekog drugoga, Premier ...prikaži još! Liga je prvenstvo nekad najmocnije drzave koja je kontrolirara trecinu svijeta, i jos se neki cude zasto bas tamo ide novac...jer su jaki, mocni i mogu si to dopustiti.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:18
    • Avatar Marijan Matijević

      Marijan Matijević: Da spase svoje klubove od potonuća u prosječnost, jednostavno morali su dovesti strance, kako igrače tako i trenere tj. menagere i plus strani kapital i to je to...

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:41
    • Default avatar - LOLNeki

      LOLNeki: Upravo to, njihovi talenti igraju drugu ligu jer nemaju kvalitet nositi se sa strancima koji dižu renome Premier lige.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 13:43
  • Default avatar - Lasinja
    Lasinja

    Samo neka ovao stave stvari. Da Dinamo i takvi klubovi ne igraju takva natjecanja, realno ne bi imali lovu za preživjeti a samim time i razvijatimlade igrače koje prodaju u te klubove. Koliko Engleza ima City? Na koji način bi ...prikaži još! se stvorio neki Modrić, Lewandovski?? Pa naravno da nismo tu da im pariramo u vrijeme kada lova radi sve. Ps da Cityju nisu došli naftaši, pitanje jel bi uopće bio u prvoj ligi, ako i bi, to bi bila max sredina tablice...

    2 Srijeda, 02.10.2019. u 09:29
    • Default avatar - zera

      zera: A koliko u Dinamu ima stranaca?

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:58
    • Avatar sux_zgd

      sux_zgd: Pa 90% igraca u Dinamu su ili Hrvati ili ex Yu ili stranci sa hr.korijenima. Prakticki svi u svlacionici pricaju isti jezik. Livakovic, Dilaver, Stojanovic, Peric, Ademi, Gojak, Moro, Orsic, Hajrovic, Petkovic, Gavranovic, Gvardiol, Zagorac, Leskovic, Majer, Marin, Ivanusec, Andric, ...prikaži još! Kulenovic itd itd. Od nabrojanih 13 ih ima hr.drzavljanstvo.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 17:49
  • Default avatar - horyx
    horyx

    Tako su pisali i na svjetskom pa su EL-BAHATIJI dobili po repu, na puno važnijoj tekmi.

    1 Srijeda, 02.10.2019. u 09:34
  • Avatar Teatar
    Teatar

    Sad mi, molim vas, nadite taj dio u kojem su rekli da je Dinamo "nebitan". Opet prevodenje na svoju ruku u svrhu senzacionalizma. Nažalost, previse ljudi cita samo naslove pa vam je to dovoljno za nastanak velikog broja komentara.

    Srijeda, 02.10.2019. u 09:29
  • Avatar Skromni_1
    Skromni_1

    Odvratnije i ružnije nacije nema na ovome svijetu bahati bezobrazni i uvijek kolonizatori

    Srijeda, 02.10.2019. u 09:39
  • Default avatar - medenii
    medenii

    hrvatskog prvaka! da, iste one drzave koja vam je uzela mjeru U POLUFINALU SP-a u nogometu, igre koju su oni navodno izmislili....jazavci

    Srijeda, 02.10.2019. u 09:38
  • Default avatar - tusam
    tusam

    Kaj reci nego umjetni klub.. Da ih nisu kupili arapi bili bi jos uvijek u sjeni uniteda kak su i oduvijek bili do prije par godina..

    Srijeda, 02.10.2019. u 09:54
  • Default avatar - bedak11
    bedak11

    Nacija antitalenata za nogomet. Da im nije uvoznih crnaca nebi vidjeli 1 prvenstvo u zadnjih 40 godina. A ovaj arapski klub koji jedino sta ima veze s engleskom je da je stadion u engleskoj moze bit bahat protiv 10x jeftinijih ...prikaži još! ekipa u pocetku sezone, kad dode u cetvrtfinale gubi od koga god stavis protiv njih, da stavis dinamo protiv njih bi izgubili zbog golova u gostima.

    Srijeda, 02.10.2019. u 09:41
  • Default avatar - IgorKnežević
    IgorKnežević

    Tak su i oni bili bitni na svjetskom!!

    Srijeda, 02.10.2019. u 09:31
  • Default avatar - Hrvatina91
    Hrvatina91

    Hahah I da je to sve istina.. City nece daleko dogurat jer dalje od polufinala Lp oni ne mogu. Lako se bahatiti, a nisu mogli dati gol do 66min. Kao najskuplja momcad svijet a sve zivo fulali jucer.. Pff

    Srijeda, 02.10.2019. u 09:42
  • Avatar Exterminator
    Exterminator

    Negdje sam pročitao da je Engleska prva u svijetu po broju incesta tako da .. daleko im kuća

    4 Srijeda, 02.10.2019. u 09:30
  • Avatar Kristian_komar
    Kristian_komar

    Tottenham gubi 7-2 a dinamo se sramoti??? Hahaha očito ih još boli poraz u polufinalu SP-A od hrvatske hahaha

    Srijeda, 02.10.2019. u 09:54
  • Default avatar - hercegovac007
    hercegovac007

    Najmrza nacija na svijetu!! Aa zato vam ga je Mario prosle godine uvalio.. cuj da prodaju mladog igraca, aa nema veceg plasticnog kluba od city-a i Psg..

    Srijeda, 02.10.2019. u 10:19
  • Default avatar - Istjerivacpravde
    Istjerivacpravde

    Najodvratnija nacija u povijesti. Mogli su onda spomnuti da je za dinamo transfer od 1mil mega transfer a za city transfer od nekoliko desetaka mil sica. Uostalom taj isti city je potrosio preko milijardu eura u zadnjih 10 god a ...prikaži još! nisu vidjeli ni polufinala lp. Isto tako zadnjih 10 god ave do prosle su bili redovita musterija spanjolcima, njemcima, talijanima cak i francuzima u lp i el tako da su oni najveci gubitnici realno.

    1 Srijeda, 02.10.2019. u 09:56
    • Avatar bunnicula

      bunnicula: Da nisu iskrcali tih milijardu eura ne bi oni ni vidjeli LP, a kamoli došli do polufinala

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 12:45
  • Avatar giovanni123
    giovanni123

    Bahati i prlj***i Englezi..sto drugo od takvih očekivati ..boli ih Svjetsko!! A i momčad im je od pravih Englez aaaaaaaaaa !!💣💣💣🙈🙈🙈🙈🙀🙀🙀🙀🙀🤣🤣🤣

    Srijeda, 02.10.2019. u 09:46
  • Avatar EchteLiebe
    EchteLiebe

    Daily mail...

    3 Srijeda, 02.10.2019. u 09:31
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: ...otprilike kao 24sata.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:47
    • Avatar EchteLiebe

      EchteLiebe: I gore usudio bih se reći. Od engleza samo Guardian i Independent

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:55
    • Avatar Anarhosindikalist

      Anarhosindikalist: Guardian? Moje izravno iskustvo iz Tripolija 2011, istovremeno sam čitao na njihovom portalu o žestokim borbama i osluškivao grobnu tišinu u gradu. Tada su mi se zamjerili.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:55
  • Avatar I_v_a_n
    I_v_a_n

    Bahato ili ne, nama kao Hrvatima je drago da je Dinamo u LP, nekome navijacu iz jacih liga nije jer smatra da Dinamo i slicni zauzimaju mjesto puno kvalitetnijim ekipama koje igorm slucaja se nalaze u tezem prvenstvu i puno ...prikaži još! teze dolaze do LP. Mozemo mi pricati sta hocemo ali da se pita samo za kvalitetu vjerojatno nebi ni jedan klub sa ovih prostora + cijela istocna evropa ni prismrdio LP, jednostavno izmedu zapadnih klubova i ostatka prevelika. Isto tako i mi mislimo o kosarkaskom svjetskom prvenstvu gdje npr. mi koji imamo NBA igrace i jedna Slovenija prvak evrope nismo bili ali zato su se natjecali Filipine i slicni i gubili sa 50, 60 razlike.

    30 Srijeda, 02.10.2019. u 09:31
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Dinamo bi nabio AC Milan i to glat pa ti i dalje gnoji slične bedastoće!!!

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:45
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ivane je to je istina ali samo jedno si zaboravio da oni nemaju svoje igrače.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:49
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: nebi Milan a ni Fiorentinu ni Romu ni Lazio. Mogu i da ti kazem da ajde mozda bi nekako u 1 mecu ali ti ne uzimas u obzir da koliko god je Milan sprdnja nasprem onoga sto je bio ipak ...prikaži još! je to serie A, utakmice su znatno teze i kvalitetea je neosporno visa svidalo se to tebi ili ne. U Engleskoj osim City imas jos Utd, Arsena, Chelsea, Tottenham koje je smjesno i usporedivati sa Dinamom i na duge staze i Everton, West Ham i slicni su jaci jer je jednostavno liga zahtjevnija fizicki i psihicki. A neka bi i dobili Milan, u Evropi postoji barem jos 10 do 20 klubova koji su jaci od Dinama ali koji zbog toga sto su u jakoj ligi nece vidjetzi nikada LP. Pusti to sto je nama drago ali da se LP igra iskljucivo na jacinu klubova to bi bila liga petice + jos koji klub. Pa Salzburg koji je niko i nista u evropskom nogometu je jaci od svih klubova sa ovih prostora ali su imali nevideni peh i neiskustvo u proteklih par godina. Hej, Salzburg, Austrija

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:56
    • Default avatar - Matejcro22

      Matejcro22: A ko bi to želio više svojih ekipa? Možda Talijani??? Vidjeli smo na Maksimiru sta im treca momčad Seria A može napraviti primiti 4 komada od "nedoraslog" kluba za LP.... Englezi su jako bahat narod i oni misle da bi ...prikaži još! u LP trebali biti vecinom njihovi klubovi, a budimo realni i Man.U i Arsenal bi popusili od Dinama barem jednu od dvije tekme.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 09:59
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: Koliko god mi je drago za njih, realno Atalanta je zalutala na 4 mjesto i to u nikad slabijoj serie A. Da je umjesto njih bila Roma, Lazio i li Fiorentina zaboravi na ovaj rezultat. Atalanta je "no name" u ...prikaži još! u evropskom nogometu kao sto je to i Leicester iako su bili prvaci Engleske. Man U i Arsenal bi popusili...nebi, jako tesko, trebala bi da se poslozi puno toga da se desi ta 1 od 10, kao sto je bilo prije par godina sa Arsenoalom ali ono nije nikakav pokazatelj nicega, da se je igralo 10 puta Arsenal bi dobio 9. Isto kao i Zvezdini navijaci koji se pale na lIverpoo, ubola corava koka zrno, a oni grade neke dvorce, Liverpool niti vise razmislja o toj utakmici kao sto je i Arsenal zaboravio da je izgubio od Dinama, imaju oni druge ciljeve.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:06
    • Default avatar - Matejcro22

      Matejcro22: Atalante zalutala i odmah da te ispravim ne na 4-to mjesto već na 3 mjesto odmah iza Juventusa i Napolija, a kako onda govoriš o Milanu Romi i sličnima pa oni su svi imali 38 kola da izbore ta prva ...prikaži još! 4 mjesta i sta su napravili?? Nemoj ponižavati Dinamo nakon poraza od Citya jer izgubiti 2:0 na Etihadu gdje je jedan Liverpool koji je prvak Europe izgubio 5:1 gdje su redom Arsenal, Chelsea, United padali sa 3 ili vise razlike tada sinoćnju poraz je prihvatljiv. Pogledaj trenutnu situaciju u Seria A da li je Atalante "no name" možda jedino u LP ali opet da je to neka prevelika razlika ne bi njima bilo bitno igraju li prvi puta LP ili su vec igrali... Isto tako Man.City ne bi bio klub kakav je da nemaju silne milijarde eura koje šeik ulaže u njih, a opet i pokraj tih silnih milijardi još nisu osvojili LP a redom gubili su i od Basela i Shakhtara i ekipa koje su u rangu Dinama, a to uspoređivanje Salzburga sa ekipama s ovih prostora se moglo jako dobro vidjeti u kvalifikacijama ispadali su i od Dinama i Rijeke pa cak i tamo od Zvijezde...

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:19
    • Avatar mudrac bez pameti

      mudrac bez pameti: Moj ivane đabe pisat realno kad te odma pokopaju ovi trolovi i plaćenici. Baš jučer gledam raspored utakmica, pa tu nije bilo neke velike utakmice koja bi velikog neutralnog ljubitelja nogometa prikovala uz ekran. Isto vrijedi i za večeras, možda ...prikaži još! Barca-Inter na papiru ili RB Leipzeg-Lyon po talentima ali ništa ekstra kao prije. Te skupine nemaju više neku preveliku draž kao prije i služe samo da zadovolje male klubove koji su tu još jedino zahvaljujući Platinijevoj reformi kad je išao u ulizivanje slabijim ligama. Mislim da nam nekakva Super liga ne gine u skorijem vremenu po uzoru na košarkašku euroligu jer velikima i bogatima se sve manje igraju ovakve utakmice kao ova sinoć. A i Uefi je novac na prvom mistu i da najjaći svaku utakmicu igraju u najjaćim sastavima koji će puniti stadion svaku tekmu.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:19
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: @Matejcro22 : "Nemoj ponižavati Dinamo nakon poraza od Citya jer izgubiti 2:0 na Etihadu gdje je jedan Liverpool koji je prvak Europe izgubio 5:1" recenica nema smisla kao ni usporedba, taj Liverpool se nadigrava na Citijem i mogu se desiti ...prikaži još! takve utakmice. Liverpool ce u 10 susreta dobiti 3-6, ovisi puno o formi i svemu, Dinamo nece nijednu, tu stoji razlika. Nogomet nije matematika...znaci po tebi Tottenham je najgra ekipa LP jer su primili 7 komada od Bayerna a Zvezda samo 3. Znaci Zvezda dobija lagano Tottenham ako cemo gledati tu tvoju matematiku, daj molim te

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:29
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Mudrac bez pameti staje vama kakavi ljubitelji nogometa nema ljubavi zapamti to sve je samo interes,šta misliš da su seici kupili te klubove iz ljubavi prema nogometu i ostali,gdje je ljubav prema nogometu gdje su nogometne akademije kupuj kupuj i ...prikaži još! samo kupuj davno je ljubav prema nogometu umrla,danas već kad se grupe lige prvaka sastavljanje znaš tko će biti u semifinals četvrtfinalu i drugo,za mene je ljubav samo prema mom lokalnom klubu a vi nastaviti sponzorirali ove bahati klubove koji vas gledaju s visoka i kupujte njihove rekvizite to je ljubav.je istina je da imaju jaču ligu i klubove ali što bi bili da.im se.novac iz cijelog svijeta ne sliva u te klubove.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:30
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Atalanta - Juventus 3:0 talijanski kup četvrtfinale prošle godine, nomen est omen komentator zagovara superligu jer je od onih koji je počeo pratiti nogomet jer je to postalo IN pa nema svoj omiljeni klub iz domaćeg prvenstva već elitistički navija ...prikaži još! za Lea ili Kikija ili pak za neki klub koji je ugled kupio arapskim petrodolarima.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:36
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ljubav prema nogometu počinje od svog lokalnog kluba ostale klubove samo možeš cijeniti a ne voljeti bar ja tako mislim,možda ovo zvuči loše ali niti jedan jedini navijač sa zapada ne navija za neki istočno europski klub čak što više ...prikaži još! prepiru istočno europske klubove i gledaju s visoka žale ih,dok u istočnoj Europi mos naći klub navijača Manchestera klub navijača Barcelone Reala Liverpoola a ovi samo svoje lokalne klubove podupiru,svaki Bravara je Bayernov navijač svaki lik iz Liverpoola je navijač Liverpoola ili evertona svaki lik iz Manchestera je navijač Uniteda ili Citya samo kod nas umjesto da podržavaš svoj klub oni podržavaju klubove koji su nekoliko tisuća kilometara udaljeni i kupuju rekvizite tih klubova tako reći pune kasu tim klubovima dok oni samo gledaju svoje.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 10:51
    • Default avatar - Matejcro22

      Matejcro22: Dobar komentar, ali prezirem i ovakve komentare da je Dinamo samo prolazan i da je nama drago sto su u LP jer donose novce, a da su najslabiji i da ne mogu nikoga pobijediti jer to nije istina ja kao ...prikaži još! navijač Dinama naravno da mi je drago što smo u LP ali isto tako znam sta Bjelica može napraviti sa ovim dečkima i radujem se svakoj tekmi jer znam da se mogu nositi sa velikom vecinom tih mega momčadi. Prije je to bilo ono 6 utakmica u LP i znam da necemo boda uzet a sad se promijenila stvar ovaj Dinamo nije onaj od prije par sezona tako da ko misli da je istina ovo sto Englezi govore slobodno nek odj**u u tu gubavu državu

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 11:16
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Ja da sam Bjelica sljedeću utakmicu bi mi bio ovo motivacijski govor.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 11:23
    • Default avatar - Matejcro22

      Matejcro22: Upravu si ovo bi mi bio motivacijski govor do kraja natjecanja jer ako ih ovo ne bi "napalilo" da istrce van i odigraju odličan mec onda ne znam sta bi hahah

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 11:27
    • Default avatar - gabrek

      gabrek: Ajde Ivane ne blamiraj se. Kao veliki navijac Milana od 2000te, mogu garantirat da bi ih i Hajduk nakantao bez problema s igrom koju pokazuju zadnjih sezona,a isto tako ta Atalanta za koju ti govoris da je zalutala na 4. ...prikaži još! mjesto trenutnom igrom je izmislila nogomet za Milan. Dinamo s pravim trenerom kojeg konacno ima,i malo sportske srece moze bez problema vidjeti proljece u LP,a sto se tice jucerasnje utakmice,kad je Chelsea nekad parkirao bus u 16m onda je to bila dobra i kompaktna obrana,a kad to Dinamo radi onda je to kukavicki nogomet,ma bas svasta.S tim da su igrali s momcadima njihove kvalitete,a ne da je razlika u vrijednosti jedno milijardu eura.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 11:32
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: Chelsiev bus je donjeo Premier ligu i Ligu prvaka, nije to bila jedna utakmica...moras ti znati parkirati bus cijelu sezonu a ne samo jednu utakmicu. I italija 2006 nakon svakog gola bi parkirala bus, ali itekakv bus, ne ko muhe ...prikaži još! bez glave i strepnjom da ce svake 3 minute sjevnuti napad i pasti gol. Braniti ne znaci samo stati iza centra, moras to znati raditi, a to znaju samo najbolji. Hajduk ne moze nakantati ni Intera iz zapresica tako da to tvoje pretjerivanje nema veze sa nogometom. Naravno da Dinamo moze prezimiti, sa Sahtarom se igra za 2 mjesto, to se je vec znalo i steta sto su ovi jucer dobili Atalantu. Ako Dinamo odigra kao protiv Atalante sto realno moze bit ce 2.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 11:58
    • Default avatar - biberrr

      biberrr: Dinamo je protiv Atalante odigrao fantastično,a jučer je odigrao očajno. U tome je bit,a ne da je Atalanta slaba,a Manchester City nedodirljiv. Teško ćemo se mi neporaženi vratiti iz Italije,a isto tako ne znači da ne možemo do bodova doma protiv Citija.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 12:37
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: Odigras koliko ti protivnik dopusti, da je Dinamo igrao kao protiv Atalante primio bi 2 vec u 1 poluvremenu.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 13:31
    • Default avatar - biberrr

      biberrr: I puno veći klubovi od Citija gube bodove u LP od lošijih klubova od Dinama. Pogledaj što se desilo Interu i Realu u domaćim susretima sa praškom Slavijom i Bruggem. Ali kako možeš do bodova ako ne možeš preko centra?

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 13:40
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: pa to ja kazem, a ovi koji spominju Tottneham cisto da se zna: sutevi u okvir 10-8 za Bayern, znaci njemcima je skoro sve ulazilo. Rezultat je lazan, to je plod jedne lose veceri a ne kvalitete Tottenhama

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 13:57
    • Default avatar - lika hrvatska dika

      lika hrvatska dika: Tottenham je najnezasluženiji finalist LP u povijesti tog natjecanja i zbog njih plus sudara 2 ekipe iz iste zemlje nisam ni gledao finale LP već bio na Šalati na Baretu iako sam baš pravi sportski fanatik.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 14:03
    • Default avatar - biberrr

      biberrr: Glavni problem Dinama je neiskustvo na najvišoj razini,velika većina Dinamoih igrača nikada nije igrala protiv Top 10 ekioe. Gledali smo Petkovića kako pimpla loptu i gubi dok mu je Olmo sam u gol šansi sa desna. Gledali smo Olma kako ...prikaži još! pokušava driblati i sve lopte gubi po sredini terena itd. Na vrhunskoj razini to ne prolazi,nije to HNL,ali kako oni to mogu znati kada se prvi put susreću sa vrhunskim igračima?

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 14:07
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: @lika hrvatska dika: zato 2004 Porto-Monaco je bio melem za oci, kvalitetna sezona gdje su svi podbacili, ekstra kvaliteta. A pak Marseille - Zvezda gdje su ovi drugi igrali bunker 120 minuta, e to je bio spektakl, pravi nogomet. Ti ...prikaži još! nisi gledao, ja jesam, i drago mi je da su englezi osvojili sve zivo jer imaju po meni najuzbudljiviju ligu na svijetu...samo mi zao sto nije osvojio Tottenham, cisto da i oni imaju LP a City ne, to bi bilo ekstra da se je desilo.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 15:08
    • Default avatar - Matejcro22

      Matejcro22: Svi ste veliki stručnjaci nisam vas nigdje prepoznao u kojim ste vi to velikanima?? Biber di ti igraš ili koju ekipu trenira da znaš sta to kome fali, a ti Ivane kad si već toliko pametan oko Dinama sto se ...prikaži još! nisi ponudio Zvoni Bobanu da te predloži i postavi za trenera Milana da ga vratiš na stare staze.... Svi ste pametni iz svojih fotelja a niste lopte udarili u životu, a ona osoba koja kaze da se Dinamo ne može nositi sa vecinom velikana onda bolje da ode gledat balet u kazaliste

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 20:57
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Evo jedno hipotetski pitanje???dali vi podržavati onu malu norvežani Gredu i climate change?znam neki će reći da ovo nema ništa s nogometom ima ide kako ali kad malo više razmislite.

      Odgovori Srijeda, 02.10.2019. u 21:43
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: Matejcro22: nisam se predložio Bobanu jer sam izabrao drukčiju profesiju, a ja u svojoj profesiji sam bolji nego milanov trener u svojo samo što on ima sreću da je u sistemu koji daje puno više novaca, i čak je paradoksalno ...prikaži još! da dobiju otkaz i zarade više nego kada rade. Da sam ja u svom poslu kao Giampaolo u svome dobio bi otkaz u tjedan dana i bez ikakve otpremnine. A zna se da 50% su u sistemu ne zahvaljujući svojim zaslugama a on je jedan od tih i sigurno nebi vodio Milan lošije od njega jer gore od ovoga ne može a on moj posao neće moći raditi ni za 100 godina. Zadovoljan ili imaš još pitanja?

      Odgovori Četvrtak, 03.10.2019. u 01:08
    • Avatar I_v_a_n

      I_v_a_n: Orahova1: ona je Svedanka ne Norvežanka, ali to sada nije bitno. Ono što ona kaže se zna i istina je ali ona je samo lutka u rukama liberala/ljevice ili kako ti ih je draže zvati. To je sve izrezirano, a ...prikaži još! najgori su mi njeni roditelji koji umjesto da se brinu o tome da im dijete ne bježi iz škole ( ona bi bježala sa nastave da tobože protestira ) oni vjerojatno i nešto dobivaju i još je više guraju, a mala već ima neke svoje probleme jadna. Sve je to jedno veliko s....e, eto to ja mislim.

      Odgovori Četvrtak, 03.10.2019. u 01:17
    • Default avatar - biberrr

      biberrr: Eno Salzburga,izgubio kod Liverpoola 4-3,to se zove muški odigrati i izgubiti. Govoriti o nekoj Dinamovoj odličnoj igri na gostovanju gdje je ukupno 4 puta prešao centar bez ijedne stvorene šanse je glupost. City je imao 15,20 dobrih šansi,od toga mu ...prikaži još! je dinamo asistirao jedno 4,5 zicera,to je moglo završiti dvocifrenim rezultatom.

      Odgovori Četvrtak, 03.10.2019. u 02:03
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: E pa vidiš ima takvi kao ona što je hrpu mladih ljudi koji protestuju ✌ a ne znaju zašto,mislim samo pogledaj najveće investitore u nogometu uglavnom dolaze od nafte to nitko ništa ne govori,tim ljudima nije bitna lova koliko im ...prikaži još! je bitno da imaju utjecaj i to kod mladih ljudi power kroz nogomet su vidjeli da mogu manipulirati s ljudima.

      Odgovori Četvrtak, 03.10.2019. u 02:14
    • Default avatar - Matejcro22

      Matejcro22: Stručnjak do stručnjaka hahahaha ajde necu komentirati više ne vrijedi se zamarati sa vama ajde dođite trenirajte repku Dinamo Rijeku Hajduk užas užas...

      Odgovori Četvrtak, 03.10.2019. u 10:02
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message