Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Dinamo je danas tamo gdje je Hajduk bio još prije 25 godina

Nenad Bjelica naprosto je idealan da mu se da čisti menadžerski ugovor. Postotak od love koju momčad zaradi na terenu i od prodaje igrača koje će stvoriti. S njim treba potpisati na što više godina

Komentari 61 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Kristian_komar
    Kristian_komar

    Dinamo? Hajduk? Tko je bolji?! Pa zar je stvarno teško priznat da je u ovom trenu dinamo dvi stepenice više, nekad je bolji bio hajduk, sad je dinamo pa šta? Ljudi svi smo hrvati, i to su hrvatski klubovi! Pa ...prikaži još! dajte više maknite mržnju i uključite mozak. JEL IMA KO OD VAS ŠTA OD OVE MRŽNJE? - Nema, jedino šta ima su problemi. Zašto je problem navijat za Hajduk kad igraju sa drugim stranim klubom,i obrnuto? Zar nije sve to hrvatsko? Ali ne,zašto da bude dobro kad može bit loše, jelda! Dajte se više probudite i shvatite, mi smo Hrvati! Vi ste Hrvati! Svi smo Hrvati! Svi smo jedno i uvjek ćemo biti jedno. Kaže se voli svoje, poštuj tuđe,i ako želimo da nam bude bolje i ljepše treba se tog i držat. BRAT UZ BRATA, HRVAT UZ HRVATA! I sad oni koji misle pljuvat neka me zaobiđu i neka vrijeme potroše na razmišljanje možda onda shvate poantu zašto nas ovi političari i novinari dijele! Jer im je tako lakše upravlja nama i svim ostalim

    2 Subota, 21.09.2019. u 08:35
    • Default avatar - Veni_Vidi_Vici

      Veni_Vidi_Vici: ....fala ti boze da netko i ovako razmislja...otisao sam iz hrvatske, cak ne radi novaca nego radi drustva kakvo postajemo, ja se ne vidim medu hrvatima, postali smo zatucan narod...i nevidimo dalje nosa, ali treba reci da je sve ovo ...prikaži još! krenilo nakon domovinskog rata, tudmanizacijom i centralizacijom, sve su ovo politicari skuvali a mi budale prihvatili, nama je jos bitno di si bia 41 i 91...licemjerje i korupcija vlada hrvatskom i bojim se da se pameti nikad necemo naucit i zbog toga sam reka papa...politicari ne gledaju male ljude i nije ih briga osim pred izbore, a i to je laz i varka,a na izbore nitko ne izlazi osim onih koji imaju clansku iskaznicu....a ca se tice nogometa, hajduk je unisten i pokraden 95, krece drzavni projekt croatia, trosi se drzavna lova na maksimir, projekt propada smrcu tudmana, vraca se dinamo, dugovi se vucu, ali malverzacijom croatia nije dinamo, ali trofeji jesu, 2004 se proglasava stecaj, mjenja se opet ime itd itd....u hrvatskoj nema postenja, takav smo narod, posten neopstaje...i ca se mene tice bacia bi bia i dinamo i hajduk u petu ligu, kao varazdin i nek se onda pokazu koliko vride i koliko vride svojim navijacima...jer ovako samo se mozemo prepucavat dovijeka....

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 10:22
    • Default avatar - Hrvat_123

      Hrvat_123: Dinamo i Hajduk dva su kluba bratska!

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 11:29
  • Avatar HowYesNo
    HowYesNo

    Nemam problem s time da je Dinamo bolji od ajduka, ja ionako navijam za Rijeku. Jedino nije istina da je Dinamo danas tamo gdje je ajduk bio prije 25 godina jer taj ajduk nikada nije bio ni blizu ovome gdje ...prikaži još! je danas Dinamo... Ovaj je tekst čisto podilaženjeTorcidi i udruzi NH

    23 Subota, 21.09.2019. u 10:08
    • Default avatar - Veni_Vidi_Vici

      Veni_Vidi_Vici: ...hajduk je nesto znacia u u europi od pocetka 70 do sredine 90...u tom razdoblju je odigra nekoliko polufinala i cetvrfinala...igrao jedan od ljepsih nogometa u europi....hajdukova skola je bila dobra i poznata...nazalost danas je nigdi zbog vise faktora...

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 13:03
    • Default avatar - NIJESAM

      NIJESAM: Dinamo ti se nece priblizit Hajduku jos 25 godina,bez obzira koliko tebe,vas rijecane kao filijalu to boli.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 13:15
    • Avatar HowYesNo

      HowYesNo: A ja sam ti dosta mald pa se ni ne sječam onoga što je bilo u doba Tita. Izgleda da kako je umrla Yugoslavija umro je tako i ajduk. Živite na staroj slavi poput talijanskog Milana, nekad su bili veliki ...prikaži još! klub a sad su kanta za napucavanje. A nekada sam i ja imao 80 kg a sada je tu preko stotke. Nema ništa od prošlosti, nakon nekog vremena sve to počne zvučati poput bajki. Sadašnjost je jedino mjerilo. Šta ti vredi svome djetetu pričati o tome kako se nekada živilo, djetetu je važno kako je sada i što ima sada.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 13:36
    • Default avatar - Veni_Vidi_Vici

      Veni_Vidi_Vici: ....ako je u proslosti bilo bolje onda se treba osvrnit na proslost i vidit gdje se sada grijesi...ako si ti ima nekada 80kg, a sada imas 120kg upitaj se gdje grijesis jel u prehrani ili neakitvnosti, sve se da popravit...tako ...prikaži još! da tvoja teza ne stoji...ako si u 20 godinama okrenia 100 zena, onda si se u 30 ozenia i sad imas 50, kad je ljudi pitaju koliko si zena okrenia oces rec jednu ili 101, jer o onima u dvadesetima nema smisla pricat....hajduk ima nekoliko opcija za odabrat za krenit dalje na njima je ca da odluce a vrime ce pokazat da li su pogodili ili pogrjesili....hajduk je tada bio jak zbog skola ivica i zbog drugih stvari a ne zbog broza tita ili si mislia na kirigina...taj drugi tito je ima viziju i nos za razliku od ovih danas...i da te pitam koji je veci klub man citi ili arsenal ili totenham...danas znamo tko je bolji i zbog cega, ali koji je veci kroz povijest ili se ne isplati pricat o njihovoj povijesti, jer je citi danas bolji...

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 13:52
    • Avatar OIaf

      OIaf: Hajduk ima prokletstvo zvijezde. Otkako se odreka najveće i najcrvenije zvijezde što je svijet vidio kola idu samo nizbrdo 😂😂

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 14:09
    • Default avatar - Veni_Vidi_Vici

      Veni_Vidi_Vici: ....kao prvo jel znas sto je simbolizirala zvijezda i sto su partizani znacili za dalmaciju u ono vrime...dok je drug antisa prodava zemlju kao danasnji politicara, al zanimljivo svi se zovu velikim domoljubljima a prodaju nase...drug tito i partizani su ...prikaži još! vracali tu zemlju istru i dalmaciju...drug tito je da se razumimo bio hrvat iz hrvatskog zagorja znaci roden iza ivancice u blizini zagreba i nevidim nista lose u tome sto je zelio jaku i konkurentnu drzavu, on ju je vodio kako je znao....nista bolje ili losije od ovih danas...sto tice kriznog puta zna se da je drug antisa prvi klao neistomisljenike i pripadnike drugih nacionalnosti...meni osobno nije zao sto smo izgubili ultra desno orjentirane ljude jer su to izrodi...hajduk je u svojoj povijesti odbio i antisu sto se za dinamo nemoze reci, i musolinija i tita...i sad je tebe pitam gdje je drug tito pomogao hajduk, daj mi konkretno nesto...a to sto je 95 krenio drzavni projekt stvaranje croatie i ulaganja drzavnog novca u maksimir to je jedino usporedivo sa stvaranjem nogometnom kluba partizan, koji btw nastao nakon sto je hajduk odbio tita da pride u beograd i postane vojni klub...i da ja se zvijezde ne sramim cak se ponosim i mozda bi je vratio...sto ti znace kockice kad nepostujes drzavu u kojoj zivis, ostecujes je porezno kao dinamo pod vodstvom maminja koji se sad moli doli gospi i bizi od hrvatskog pravosuda...

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 14:31
    • Avatar OIaf

      OIaf: Ja se ne miješam u politiku, samo iznosim činjenice. Osim toga čak je i Maminjo rekao da je Yuga bila najbolja džava u svijetu 😉

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 14:36
    • Avatar HowYesNo

      HowYesNo: Nisam rekao da imam 120 kila nego preko sto! Ajde nemoj preuveličavati pa nije to priča o ajduku nego o meni! Hahaha!! Šalim se malo. Grešiš u tome kad kažeš da ajduk ima nekoliko opcija za krenuti dalje. Nema nijednu ...prikaži još! jedinu opciju. Problem je u tome da vi navijači ne vidite da sve što vam se događa loše u vezi kluba je počelo onoga trena kada je ulica (čitaj: udruga NH) preuzela vodstvo kluba. Znam da vi svi iz dna duše mrzite Mamića ali pogledaj šta je on napra1vio od Dinama i to je ćinjenica koju čak ni vi navijači ajduka ne možete poreći! Kaže ona stara narodna poslovica: "puno babica - kilavo dijete"... I na kraju ovo što pišem ajduk nije zato da omalovažavam Hajduk nego su me tako učili od malena...

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 14:52
    • Avatar TomislavBirtic

      TomislavBirtic: @HowYesNo: Tekst, među ostalim, podsjeća što je Hajduk imao u rukama, i prosuo

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 14:53
    • Default avatar - Veni_Vidi_Vici

      Veni_Vidi_Vici: Hajduk 95 opljackan, zarada od lige prvaka je nestala preko noci, prazna blagajna...nenad vidosevic...krece tudmanizacija i stvaranje croatie...da se nevaramo to je bio drzavni projekt tudmana....dolazak maminja...nekazem ja da maminjo nije sposoban...ali svi zaboravljate kako je krenilo ovo sa dinamom...pa ...prikaži još! klub je 2004 proglasia stecaj izbrisa sve dugove, ostao duzan igracima croatie, a prisvojio naslove i sve drugo, klub je doslovno krenia izpocetka cak je i maminjo to jednom priznao, prominili ime itd itd...klub je 2005 trebao biti izbacen...ovaj danasnji dinamo je stvoren na kriminalu i korupciji i to triba priznat kao i sposobnost maminja...dobiva je godisnje 20 nesto milijuna za omladinski pogon ca nitko nije dobiva, moga je svakok klinca dovest...sve u svemu je sve ovo nastalo na kriminalu i na neregularnosti htio to ti priznat ili ne...ja sam za maminja ali postenog

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 15:21
    • Default avatar - Veni_Vidi_Vici

      Veni_Vidi_Vici: ...hocu reci dobivao gradski novac i s tom lovom ulagao u i igrace i kasnije zaradu stavljao u svoj dep....a kad on kaze svojim novcem je dovea eduarda mozes mislit...lik je kriminalac...ako je tolika cunka ca nije ulozia svoju lovu...puno ...prikaži još! je tu igraca ukljuceno a uspjesan je samo jer mu je to dopisteno...

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 15:29
    • Default avatar - NIJESAM

      NIJESAM: HowYesNo dalo se diskutirat s tobom dok nisi Mamica poceo opjevavat. Nadam se da nisu svi rijecani tako odmah uz njega,samo zato sto im je citiram slucajno dozvolio jednu titulu! Jesi svjestan na koji nacin je stvorio jaki dinamo? Tebi ...prikaži još! je u redu da jedan covijek u ruci drzi i ligu i nogomet općenito i sudacku organizaciju i da posebno ne izdvajam HNS? Da siluje reprezentaciju godinama sa svojim marketinškim pulenima i istodobno uništava karijere i zivote toliko mladih talenata iz drugih klubova? Svi ti silni offshore računi i tvrtke od novog zelanda preko obale bjelokosti do montreala i ne znam gdje sve ne. Je li to pametno poslovanje sportskom organizacijom,vidim da si strucan po tom pitanju.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 15:30
    • Avatar HowYesNo

      HowYesNo: Hm, do sada smo pričali o ajduku a ti prebacuješ na dinamo? Pa nisu vas drugi uništili a najmanje Mamić nego vaše ajdučke legende. Stotine sposobnih menađera koji guraju svoje igraće koji inače ne bi mogli igrati ni u nekoj ...prikaži još! nižerazrednoj ligi. Kad su oni australci potpisali za ajduk (onaj Miličević i Lištica) pa novinari i navijači ajduka su doživljavali ko da su Mesi i Ronaldo došli a likovi totalni promašaj... O tome se radi, svi vam menađeri samo muzu voljeni klub a nitko ništa ne radi na poboljšanju kvalitete igračkog kadra i svega ostalog u vezi kluba. Naravno, svi se oni kunu u neizmjernu ljubav prema ajduku uz onu tragičnu poštapalicu "HŽV" koja nakon svega toga gubi bilo kakvi smisao...

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 15:38
    • Avatar HowYesNo

      HowYesNo: NIJESAM krivo si me shvatio, nema dileme da je Mamić krimnalac. Samo kažem da klub treba imati jednog gazdu a ne da ga vodi ulica pa se stotinu gazda ne može dogovoriti ni oko toga kojih će 11 igrača istrčati na teren...

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 15:40
    • Avatar Prstupak

      Prstupak: Koji je najveći klub koji je hajduk pobjedio?? Koji su to klubovi kad ste takav mit napravili?? Taj famozan kup prvaka koji su igrali nije im u skupini dodjelio niti jednu momčad iz liga petice. Bila je Steau, Andelecht i ...prikaži još! još neki jazavci te su na prvoj stepenici tj. jačem klubu devastirani. Svi ti u skupini nisu bili tu jer su krema Europe nego su bili prvaci svojih država pa su po defoultu igrali taj kup. Danas umjesto tih prvaka raznoraznih država imaš trećeplasirane iz najjačih liga tako da usporedna tog kupa nema veze sa današnjom Champions League, samo mitomanija. Da ponovim pitanje koji je najveći klub kojega je hajduk pobjedio u svojoj povijesti??

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 17:43
    • Default avatar - Veni_Vidi_Vici

      Veni_Vidi_Vici: ...man utd 6:0 sto je manu najveci poraz van engleske....odi u njihov muzej pa ces tu plocu vidit....hajduk man 6:0 najveci poraz mana van engleski....

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:37
    • Avatar Prstupak

      Prstupak: Jel to bila službena utakmica i koje godine?? Samo Manu ili postoji i još neki poznatiji klub?? Bez uvrede ali se stalno spominju neke "velike" utakmice sa osrednjim klubovima.

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 01:18
    • Avatar Prstupak

      Prstupak: Pa to je bila pripremna prijateljska utakmica. Prijateljske susrete ne priznajem

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 01:21
    • Default avatar - Veni_Vidi_Vici

      Veni_Vidi_Vici: ....kroz tih 7 ili 8 proljeca sto je hajduk izborio, pobjedili su HSV u polufinalu koji tada bio veliki klub i Tottenham isto oba kluba su kasnije osvojila naslove, sto znaci da su bili vrh tada u europi, tada nije ...prikaži još! postoja psg, man citi, bayern u tim godinama nije bia glavni u njemackoj, 95 je odigrao nulu sa Ajaxom koji je kasnije osvojio lp, tukli su Torino, Psv, to su isto takoder bili klubovi koji su bili glavni u svojim prvenstima, tako da neznam na sto aludiras....znaci po tebi je veca pobjeda dinama protiv arsenala nego hajdukova u polufinalu protiv hsv ili tottenhama....smjesan si...to su tada bili vrhovi u svojim ligama...prije koju godinu su tukli i intera u milanu, al ta pobjeda se nemoze mjerit sa pobjedama u polufinalima protiv gornjeg dvojca...btw tuci i ti man 6:0 i u prijateljskoj....to su bila druga vremena drugi klubovi su drmali europom, naftasi i seici su dosli kasnije a tako i neki umjetni kubovi koji prije nisu u europi nista znacili...po tome bi ja sad moga omalovazavat pobjedu dinama protiv atalante, sto je smjesno...a koga je to dinamo pobjedia, jeli mozda prvaka njemacke ili emgleske kao hajduk u svoje vrime....

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 08:21
    • Default avatar - Mate Ban

      Mate Ban: Hajduk je igrao četvrtfinale lige prvaka sa kasnijim prvakom europe a Dinamo nije nikad niti će a da ne prićam o prijašnjim rezultatima

      Odgovori Utorak, 24.09.2019. u 06:52
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: Prstupak: Pitaš koji je najveći klub koji je Hajduk pobjedio....Znaš li ti uopće koji su onda klubovi igrali i kolika im je bila snaga. NE ZNAŠ. Nekada se igra nogomet, a danas u nogometu se broji lova. Šta više love ...prikaži još! love klub zaradi više šansi za kupit dobrog igrača. A kad par dobrih ode desi se ono šta se danas događa Barceloni i mnogim drugim velikim klubovima.

      Odgovori Srijeda, 25.09.2019. u 21:34
    • Default avatar - NIJESAM

      NIJESAM: Ma dajte molim vas,pa dinamo je pobedil i fenerbahceka. Zagreb ima i antu gotovca i simonicu. Kaj je vama,kaj bute sad,ha?

      Odgovori Četvrtak, 26.09.2019. u 12:31
    • Avatar HowYesNo

      HowYesNo: NIJESAM ma Ante i Simonica su daleka prošlost, sad je u modi Vojko V. Hahaha!!!!

      Odgovori Četvrtak, 26.09.2019. u 15:14
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Dinamo je i prije toga bio bolja ekipa od hajdučina.Trebate pogledati na koji je način Hajduk došao do četvrtfinala.Sasvim drugačiji sistem natjecanja je bio.Nek svako pogleda.Ali to ne umanjuje uspjeh.

    7 Subota, 21.09.2019. u 09:12
    • Avatar vucidas

      vucidas: Da slazem se drugaciji sistem kao i sada gdje se lakse ude u ligu prvaka neigras s ekipama iz liga 5, da je ostao stari sistem neznam bili se dinamo bas naigrao u LP, Hajduk je igrao cetvrtfinale LP da ...prikaži još! bilo je manje klubova koje su se natjecali sto znaci da je bilo teze jer su samo najbolji to mogli igrati

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 09:49
    • Avatar vucidas

      vucidas: E da samo prvaci drzava su igrali LP sad zamisli da danas samo igraju prvaci svojih drzava dokle bi Dinamo dogurao, al neumanjujem uspjeh Dinama, bravo za Dinamo i za nas nogomet.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 10:00
    • Avatar kicovz

      kicovz: Pa sad ti je puno teže, kad igraju i 2,3i 4 sa premier league, Španjolske, njemačke i Italiji lige, ili je ti je teže igrat protiv prvaka irske, mađarske i poljske?

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 10:17
    • Default avatar - Nogalo123

      Nogalo123: Molim vas pogledajte utakmicu iz 1/4 finala u tom razdoblju, tadašnji nogomet ne može stat u istu rečenicu s ovim danas. Danas je teže nastupati u LP nego tada jer je jaz izmedju bogatih i siromašnih ogroman.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 12:44
    • Default avatar - Veni_Vidi_Vici

      Veni_Vidi_Vici: ...pa tad je hajduk u grupi ima prvaka belgije, rumunjske i portugala...a koga ima dinamo danas, treceg iz italije, prvaka ukrajine i prvaka engleske....tako da je i tada trebalo bit jak i ti klubovi su tada bili jaki i osvajaci ...prikaži još! lp nekoliko puta...uvijek je tesko i glupo je ista omalozavat...hajduk je tada bia jak

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 13:09
    • Default avatar - Veni_Vidi_Vici

      Veni_Vidi_Vici: ...sve ima svoje vrime...a to sto vi usporedujete nogomet tada i sada je glupo...to je kao da sad kazemo nes ti benfice 60 ili ajaxa 70 danas se igra puno bolji i agresivniji i brzi nogomet...istina...ali tad je bilo to ...prikaži još! vrijeme sad je danas...svako usporedivanje je glupo...onda navijac atalante man citia moze isto rec to isto....nes ti ajaxa i benfice od prije 50 godina mi smo bolji od njih, jeste sada al di ste bili tada kad su oni osvajali, di vam je bila skola...tada je trebalo imat skolu nije sve bilo u novcima...

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 13:41
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Naravno Veni da je tako,ali to ti je isto ko kad mi dinamovci velimo da smo osvojili europski trofej '67,a vi kažete ma to ti nije ko danas europska liga,a samo je promijenjeno ime.U to vrijeme isto tako su ti ...prikaži još! klubovi bili jaki i vrijedni poštovanja,a Dinamo je bio pobjednik i jedini hrvatski osvajač nekog europskog trofeja.Mislim da je to veći uspjeh od ulaska u četvrtfinale LP.Pozdrav.

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 11:37
  • Avatar pipolino
    pipolino

    Mala digresija na dijelove članka.Nije Bjelica stvorio Dinamo, nego obrnuto.Svaka mu čast, na rezultatu,odabiru novih igrača,taktici,ponašanju.Sve to ga čini velikim trenerom i čovjekom, međutim, to mu je omogućio Dinamo. Njegova trenerska povijest prije Dinama, nije bila blistava, ali ljudi u ...prikaži još! Dinamu su prepoznali sve dobro u njemu, dali mu priliku, koju on vrhunski vrača. A mogao je završiti i u Hajduku, pa nisam siguran da bi danas o njemu pričali ovakve hvalospjeve.Za sve u životu je potrebno dvoje.

    1 Subota, 21.09.2019. u 09:36
    • Avatar TomislavBirtic

      TomislavBirtic: Možda je šteta za Hajduk što nije završio u Hajduku 😊 Možda je to ko vic sa ženom, radnikom i predsjednikom

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 14:55
  • Avatar Purger 1973
    Purger 1973

    Dinamo forever!

    Subota, 21.09.2019. u 08:54
  • Avatar DominikLivakovic1
    DominikLivakovic1

    Birtiću zabraniti pisanje članaka. 24 sata molim vas odaberite mene da vam pišem članke, bolji sam od ovog lika obećavam! Čak ću sve napisati gramatički ispravno!

    1 Subota, 21.09.2019. u 12:01
  • Avatar DarkDarkDark
    DarkDarkDark

    Hajduk je od 1973 do 1995 imao dva polufinala i 5 cetvrtfinala Lige prvaka 1995 sa ajaxom 0:0 kuci tamo izgube Ajax osvojio poslje, 1984 osvajaci Totenham izbacili Hajduka nakon 2:1 u splitu 0:1 u Londonu. Glupo je usporedjivati ona ...prikaži još! a vremena sa ovima u bilo kojem segmentu ali tad je bilo tesko kao i danas. I bilo je puno pravednije da Prvaci igraju Ligu prvaka jer to i jest bio smisao. Mozda da promijene ime u ''Liga bogatasa''.

    2 Subota, 21.09.2019. u 15:49
    • Avatar Prstupak

      Prstupak: To nije bila liga prvaka, nemaš pojma šta pišeš. Danas je potpuno drukčiji sistem, ono je bio kup prvaka i igrali su samo prvaci država. Po jedan klub iz liga petice a ostalo svi po defoultu ko je bio prvak ...prikaži još! kod sebe. Pa niste valjda svi polupismeni da ne razumijete razliku između tog kupa prvaka i današnje CL.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 17:47
    • Avatar DarkDarkDark

      DarkDarkDark: Nadimak ti govori, znaci ''nadimak'' i suti bolje ti je.

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 13:02
  • Default avatar - Ljubo Ćesić Rojs
    Ljubo Ćesić Rojs

    Obriši suze svoje malaaaaa

    Subota, 21.09.2019. u 07:57
  • Avatar ante kone 2.1.6
    ante kone 2.1.6

    Naravno SPEKTAKL !! Kakvo glupo pitanje !!

    Subota, 21.09.2019. u 13:09
  • Default avatar - zdravko117
    zdravko117

    Jedini hrvatski klub koji je osvojio europski trofej je Dinamo 1967, a od kada je Hrvatske lige 300 bodova razlike, mislim da uspoređivati Dinamo i Hajduk je smiješno. Dinamo ima najbolju školu koju Haduk može sanjati.

    Subota, 21.09.2019. u 13:02
  • Default avatar - biberrr
    biberrr

    Današnji Dinamo je najjači klub od osnivanja hrvatske države do danas. Kome to treba zahvaliti? Pa svakako Zdravku Mamiću i vodećim ljudima kluba,te fantastičnom Bjelici koji izvlači maksimum iz igrača. Jednu stepenicu iza Dinama je Rijeka opet zahvaljujući Miškoviću i ...prikaži još! vodećim ljudima kluba,a tek jednu stepenicu iza Rijeke dolazi Hajduk,Lokomotiva,Osijek i Gorica. Svima nama je u interesu da HNL bude čim jači i da gledamo naše klubove u LP i EL,ali da bi klub redovno ostvarivao dobre rezultate u Europi poput Dinama,treba imati i dobrru organizaciju kluba i financije,kao i struku.

    Ponedjeljak, 23.09.2019. u 08:59
  • Default avatar - Sumpi7
    Sumpi7

    Kaze u naslovu: "dinamo-je-danas-tamo-gdje-je-hajduk-bio-jos-prije-25-godina" Kako je to moguce? Da je Dinamo tek danas dosao na razinu Hajduk jos od prije 25 godina. Znaci li to da je Hajduk 25 godina ispred Dinama...

    9 Subota, 21.09.2019. u 08:44
    • Default avatar - dex28

      dex28: Skuzio si bravo😂😂😂

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 10:05
    • Avatar xyz10

      xyz10: Znaci za 25 godina gubimo od Gzire ,eto Dexica nacekat ces se 😂😂

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 11:02
    • Default avatar - dex28

      dex28: Za 25god cete vidjet ono sto je Hajduk vidio pred 25god.😂😂😂, a gziru ste imali prije Hajduka samo se zvala burek😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 15:01
    • Default avatar - zdravko117

      zdravko117: Hajduk danas igra protiv Intera, tko kaže da ne igra u Europi i još je favorit

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 15:18
    • Avatar xyz10

      xyz10: Dexica zao mi je sto ti to nisi vidjela 😂😂

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 15:36
    • Default avatar - dex28

      dex28: Xyz pa kak je moguce da momcad od 110 milja izgubi od ekipe koja vrijedi 800tisuca eura, svasta vidio Al ovo nadmasuju i gziru i burek zajedno i da cestitke Varazdinu na pobijedi

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 23:26
    • Avatar xyz10

      xyz10: Pa nema smisla da prvenstvo bude dosadno, zar ne :)

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 23:49
    • Default avatar - dex28

      dex28: Ma pokrali, nego jesi uzeo uzorak za analizu roditeljstva jesi na dobrom tragu😂😂😂😂

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 03:02
    • Avatar xyz10

      xyz10: Zna se koga kradu kada se izgubi ili je nerjesena , nemoj prebacivat sad 😂😂😂😂

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 06:53
  • Avatar mali zeleni prigorec
    mali zeleni prigorec

    Kakav jeb..i ugovor??? Pitajte vrhunske trenere koliko godina su se morali dokazivati da bi dobili dobre ugovore.

    Subota, 21.09.2019. u 17:05
  • Default avatar - elias_1
    elias_1

    Dajte molim vas. Pa dinamo je do ove C skupine imo duplo vise jacih utakmica nego hajduk do tog cetvrtfinala. I tocka.

    Subota, 21.09.2019. u 15:21
  • Default avatar - Tresspaser_1
    Tresspaser_1

    Samo Dinamo!

    Subota, 21.09.2019. u 08:33
  • Avatar ForzaFiumeFOF
    ForzaFiumeFOF

    Ne razumijem čemu ovolika medijska pažnja Hajduku...tek je 8 kolo ljudi moji...kada repka odradi tekmu na poljudu hajduk se vraća na 4 mjesto HNL-a...ne zanima me šta je bilo prije 10 15 20 godina, zanima me šta je danas i ...prikaži još! šta će biti sutra, a tu Hajduka još ne vidim...pričate o Buriću kao da je neki fenomen, za dva ili tri tjedna svi će kakati po njemu jer nije uspio uzeti 5 pobjeda u nadolazećih 5 kola koje je Hajduk već sebi pripisao jer su to Hajduku izuzetno lagane utakmice, what...iskreno bi volio nekada pročitati članak o Rudešu, V. Gorici, Lokomotivi, Istri, S. Belupu, Interu, Varaždinu jer su i oni isto tu u 1 HNL...Dinamo je trenutno najbolji klub u Hrvatskoj a siguran sam i u cijeloj regiji...iako nisam navijač Dinama, svojim igrama i svojim trudom pokazali su da zaslužuju respekt od cijele nacije...

    Subota, 21.09.2019. u 13:11
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message