Na samim dresovima vidljivo je nekoliko novina, određene su nijanse (na domaćoj i europskoj garnituri) promijenjene, dok je gostujući (žuti dres) ostao identičan kao i prošle sezone...
Dinamo predstavio dresove: Oduševila je retro garnitura
Dinamo je u svom Fan shopu smještenom u samom centru grada predstavio dresove za novu sezonu. Zagrepčani su javnosti pokazali tri garniture dresova, a "modri" manekeni bili su Bruno Petković, Amer Gojak, Antonio Marin, Nikola Moro, Emir Dilaver, Kevin Theophile-Catherine, Arijan Ademi, Mislav Oršić i Lovro Majer. Golmanske su dresove pak predstavili Dominik Livaković i Dinko Horkaš.
Pokretanje videa...
Na samim dresovima vidljivo je nekoliko novina, određene su nijanse (na domaćoj i europskoj garnituri) promijenjene, dok je gostujući (žuti dres) ostao identičan kao i prošle sezone. Dinamo će domaće utakmice igrati u retro-kombinaciji plavog dresa iz 90-ih godina prošlog stoljeća na kojem su tanke okomite bijele linije. I budite sigurni, taj će dres biti hit među navijačima Dinama.
Europski dres prošle je sezone bio gotovo crn, a sada je i na njemu vidljiva tamno-plava boja. No, tu postoji i žuta nijansa koja prekriva rubove rukava, pa čak i klupski grb. A na svima su naravno i prepoznatljive tri zvjezdice koje označavaju 30 Dinamovih naslova prvaka. Dinamo će se u plavoj garnituri predstaviti već u petak protiv Lokomotive...
- S velikim ponosom i zadovoljstvom predstavljamo nove adidas dresove Dinama. Imamo odličnu suradnju s tehničkim sponzorom kluba tvrtkom adidas i vjerujem da će se novi atraktivni dresovi svidjeti svim našim navijačicama i navijačima. U suradnji s adidasom kroz dizajn smo i ove godine provukli svojevrsnu poveznicu s gradom Zagrebom, prvi dres koji je prepoznatljive plave boje kroz retro stil i okomite bijele prugice posvetili smo bogatoj povijesti kluba, dok smo se kod trećeg, europskog dresa odlučili za futuristički dizjan, vratili plavu boju, te dodali atraktivan element kao što je grb u outline tehnici. Smatramo da dres kao proizvod nije namijenjen isključivo sportašima već i široj populaciji različite dobi pa smo tako novu kolekciju odlučili prezentirati u konceptu urbanog stila za sve generacije. Zbog toga smo se i odlučili za vizualnu promociju dresova uz igru svjetlosti kod novog Dinamova fan shopa u samom centru Zagreba - rekao je Tomislav Rukavina, direktor marketinga Dinama.