Osjećam se ponosno što smo uspjeli stvoriti takvu pozitivnu energiju i povezati toliko ljudi, rekao je Daniel Hrupek, rukovoditelj Odjela trade marketinga iz Heinekena
Kako je nastala zastava koja je ujedinila navijače diljem zemlje
Ideja o navijačkoj zastavi, koja je ponosno stajala u centru Pariza, nastala je od strane vatrenih navijača, ujedno i zaposlenika kompanije Heineken Hrvatska iz odjela Trade marketinga.
Sve je počelo kad su su u ugostiteljske projekte diljem Hrvatske poslani kvadratni komadi zastave koje su potpisali brojni poslovni partneri, navijači i vjerni potrošači Karlovačkog.
- Kad su se komadi tkanine vratili na šivanje, s kolegama sam gledao potpise navijača, ali i ohrabrujuće poruke koje su ljudi spontano pisali. Tu smo vidjeli da su se ljudi zbilja povezali s idejom. Ova zastava ujedinila je navijače iz cijele Hrvatske. Nakon toga sve je krenulo samo od sebe. Kad gledam slike naše zastave razvučene u pivovari te na trgovima u Splitu, Zagrebu i Parizu osjećam se ponosno što smo uspjeli stvoriti takvu pozitivnu energiju i povezati toliko ljudi. Izuzetno mi je drago što sam dio tima koji radi na ovom projektu - rekao je Daniel Hrupek, rukovoditelj Odjela trade marketinga.
Prvi koji su se fotografirali uz zastavu, nakon što je bila gotova, bili su zaposlenici kompanije Heineken Hrvatska, a zastava je iz Karlovca krenula prema Splitu i Zagrebu. Potom i u Francusku, zajedno sa sretnim dobitnicima nagradne igre Karlovačkog „Otvori za Francusku“.
Navijači su nosili zastavu po Parizu te su je raširili na Place de la Concorde. Zastava se vratila s navijačima u Hrvatsku, ali nastavila je put i posjetila Osijek i Dubrovnik, gdje su se uz nju fotografirali navijači kako bi poslali poruku podrške našima.
Voditelj cijelog projekta je Luka Maćešić, mlađi voditelj razvoja kanala prodaje za ugostiteljstvo.