Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Kiks Argentine! Messija i ekipu je šokirala borbena Kolumbija...

Argentini je ovo bio prvi poraz na otvaranju kontinentalnog prvenstva Južne Amerike nakon 1979. godine, a Kolumbija ih je uspjela pobijediti prvi put nakon dugih 12 godina!

Komentari 235 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar EchteLiebe
    EchteLiebe

    Nakon onako sramotnog prvog poluvremena nisu ni zasluzili nista vise. U drugom su malo proigrali al Kolumbijci imaju brutalnu tranziciju. James dokazo da je klasa, fenomenalna dijagonala kod prvog gola, kirurski precizna.

    Nedjelja, 16.06.2019. u 07:35
  • Avatar user568
    user568

    argentina je jednostavno bulšit, čestitke Kolumbiji i mislim da mogu dogurat daleko.

    Nedjelja, 16.06.2019. u 07:49
  • Default avatar - SandiBajric
    SandiBajric

    Kakav kiks???? Pa kolumbija ima bolje igrace i na kraju krajeva bolja su ekipa...

    4 Nedjelja, 16.06.2019. u 10:39
    • Default avatar - hrvoje022

      hrvoje022: Kume nije valjda da si i ti za Messija

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 11:44
    • Default avatar - nogofil

      nogofil: Ne znam za koga je, ali što je napisao istina je. Jedna lasta ne čini proljeće. A ovoj Argentini ni dva Messija ne bi pomogli.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 12:48
    • Avatar kalendae

      kalendae: messi kao prvak lalige i aguero kao prvak premierlige nemogu zabit bar jedan gol kolumbiji? To hoćeš reć? Ili? Nema veze kakva ti je obrana al da ova dva nemogu namjestit jedan drugom po bar gol po tekmi to mi ...prikaži još! je malo za nepovjerovat

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 14:40
    • Default avatar - nogofil

      nogofil: Ako si gledao onda si vidio kako su Aguero, di Maria i ostali namještali šanse messiju. Nema potrebe da dalje pišem.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 15:22
  • Avatar Lo_Juventino
    Lo_Juventino

    Nije Duval Zapata nego Duvan.

    5 Nedjelja, 16.06.2019. u 08:04
  • Default avatar - milanista32
    milanista32

    To cak i nije iznenađenje,pa Kolumbija je vec godinama bolja

    Nedjelja, 16.06.2019. u 10:55
  • Avatar Luka123456
    Luka123456

    Ništa od njih biti neće

    37 Nedjelja, 16.06.2019. u 07:09
    • Default avatar - DarioHorvatić

      DarioHorvatić: Imaju “vanzemaljca” u ekipi, a ne mogu zabiti gol. He-he! Možda hobit ipak nije ono što mislite. Kiki bi sinoć zabio bar dva hat-tricka da je igrao za Argentinu...

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 07:17
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Inače je se Kiki nadavao hattricka na velikim takmičenjima hahaha u 15 godina karijere u reprezentaciji dao je tek 2 hattricka ako ne gledamo kvalifikacije gdje je bušio Andore, Estonije, Armenije itd... treba pogledati istini u oči pa priznati da ...prikaži još! Ronaldo nema niti jedan individualni trofej sa reprezentacijom tj. Ronaldo čak nikad nije ni uzet u razmatranje da je bio najbolji igrač nekog velikog takmičenja dok s druge strane Messi ima nagrade za najboljeg igrača SP-a, najbolji strijelac, asistent i igrač SP-a do 20 godina, najbolji igrač 2x Copa Americe. Messi je bio najbolji pored Suareza, Neymara, Sancheza, Jamesa dok Ronaldo s druge strane nije mogao na EURU biti bolji ni od npr. Grizmanna. Tačno je da će Ronaldo imati vjerovatno uspješniju timsku reprezentativnu karijeru od Messija zbog gola Edera u finalu i promašaja Higuaina u istim, ali ako se gleda individualno nema diskusije.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 08:18
    • Default avatar - Whyalwaysme123

      Whyalwaysme123: Da nije bio najbolji ali opet je on doveo do naslova svoju reprezentaciju iako nije igrao na svojoj najvisoj razini.sto se tice suigraca nista bolje nije imao ni ronaldo u portugalu od messija u argentini.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 08:44
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Whyalwaysme123, nema potrebe da lažeš. Ronaldo ih je doveo do finala kao i Messi Argentinu, a do trofeja su Portugal odveli Guedes i Eder. Ronaldo za reprezentaciju nije napravio ništa što nije i Messi za Argentinu.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:28
    • Default avatar - Whyalwaysme123

      Whyalwaysme123: Da ali ronaldo u ligi nacija i EP nije bio na svojoj najvisoj razini niti najbolji igrac pa je opet bilo dovoljno a imao isti utjecaj kao i messi kad je ovaj bio najbolji za argentinu najbolji igrac svih tih turnira itd

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:15
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: Adriano , messijeva titula najboljeg na sp u brazilu je takoder bushit zesci jer nije cak bio ni najbolji igrac svoje repke. 72 lopte je izgubio na tom turniru a kad je proglasen te 2014 najboljim je busio bosnu nigeriju ...prikaži još! i iran. Zanimljivo je kako spominjes da je Ronaldo trebao biti samo bolji od griezmana, no izgleda slucajno zaboravljas sve euro ekipe koje gle cuda osvajaju i sp od 2002. Bio je ronaldo i dobar protiv drugih velikih tekmi a to sto su mu stsrtom u finalu sje.. koljeno neumanjuje njegovu zaslugu sto je portugal uopce dosao do finala i igrao je koliko je mogao. Kazes samo grizmana treba pobjediti a ovaj igra za prvake svjeta izbacilu su na tom euru sadasnje finaliste sa sp no ni to nije dovoljno. Na sp na otvorenju je zabio spanjolskoj hattrick, ni to nije dovoljno? Meni se cini da iz tebe negovori razum nego nesto drugo...

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:34
    • Avatar Luka123456

      Luka123456: To je to kada argetinski savez sluša Messia koga treba zvati koga ne to u njegovu ruku nije uredu što radi i sigurno bi otišao iz reprezentacije da mu ne ispune njegove uvjete Neka ga puste pa neka se vidi ...prikaži još! na šta bi Argentina ličila

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:51
    • Avatar Spaceguy

      Spaceguy: Dečkići lakše sa kompleksima, nije Ronaldo kriv što Messi nikad neće osvojiti trofej s Argentinom.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 12:32
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: LeonCro, kada je mogao "zaslužiti" Modrić prošle godine jasno je da je i Messijeva nagrada za najboljeg igrača SPa 2014 zaslužena. Messi je bio po svemu bolji od Modrića. Još je Messi svoj penal dao protiv Nizozemske u polufinalu, a ...prikaži još! Modrić je svoj promašio protiv Danske. Meni je nevjerovatno koliko su neki ljudi subjektivni. Modrić kao zaslužio nagradu na SPu, a Messi kao nije hahaha a ronaldo ako je negdje odveo portugal to je samo do finala kao i messi argentinu. pozdrav

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 13:44
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Spaceguy, nije ni messi kriv što ronaldo nikad neće osvojiti nagradu za najboljeg igrača nekog velikog takmičenja, a to je ronaldu bitnije od svega

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 13:46
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: Nista novog kod tebe, od rasprave Ronaldo - Mesi ode na raspravu Modric -Messi. To ti je argument? Modric ju je dobio bas kao i Messi kao jedan od najboljih pojedinaca viceprvaka svijeta koji je dobio na taj nacin utjesnu ...prikaži još! u nagradu. No ja sam ti postavio neka druga pitanja.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 15:37
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: Sto se tice individualnih nagrada , koliko ja znam zlatna lopta je vrhunac svakog igraca. Bio je proglasen vec najboljim igracem i odredenih turnira kao sto je osvajac 5 zlatnih lopti. Toliko neistine ima u tvojim komentarima da me cak ...prikaži još! ponekad iznenadis kad napises nesto istitnito. Opravdavat 0 messijevih turnira sa repkom u smislu individualnih nagrada je momcino smjesno. I Argentina je uvijek bila ekipa koja je u top 5 favorita nekog natjecanja dok portugal nije bio niti ce biti. Nije bio medu favoritima niti za euro niti za europa ligu. Nikada ni nije imao suigrace kao Messi u repki kao npr 2010. Pola intera koji je bio prvak europe je igralo u repki plus higuain auguero dimaria pastore lavezzi mascherano sambiaso milito samuel zanetti itd. Portugalov sastav kad pogledam , znam ovako od prve 5 igraca max. Takvi su uvijek bili nasptam argentine no izgleda da timska igra na kraju pobjeduje indiviualce koji misle da su uhvatili boga za mu..

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 15:44
    • Default avatar - Logčno

      Logčno: LeonCro: Jedine individualne nagrade koje vrijede su one za koje NEMA glasovanja, nego brojevi pokažu svoje, npr. Zlatna Lopta, broj asistencija, najviše ocjene itd. Doćim se za nešto glasuje nastupa marketing, PR i razne manipulacije. Kad zabiješ najviše golova ili ...prikaži još! podjeliš najviše asistencija, točnih pasova, oduzetih ili obranjenih lopti itd. NIKAKVI GLASOVI I MIŠLJENJA ti to ne mogu oduzet....a Messi je po tom pitanju NEPRIKOSNOVEN I NEDODIRLJIV u povjesti nogometa.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 16:58
    • Avatar Racionalnogledajuci

      Racionalnogledajuci: Logcno najvise golova u povjesti nogometa ima pele.Sjedi jedan

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 18:03
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: LeonCro, Ja bi tebi odgovorio na pitanja da mogu razumit šta pitaš i šta pričaš. Mogu samo otprilike. Nemaš nigdje ni zareza ni upitnika. kao što sam već rekao, ronaldo ako je negdje odveo portugal to je samo do finala ...prikaži još! kao i messi argentinu. i da jeste mi to argumet. ako ste već pisali da je modrić zaslužio nagradu u rusiji onda je sigurno i messi zaslužio i u brazilu. i da, ja nigdje nisam pričao o zlatnih loptama. nemoj u nedostatku argumenata mijenjati priču i počinjati pričati o nečemu što ja nisam spomenuo. Pričali smo o nagradama za najboljeg igrača SP-a, EURA i Copa Americe koje Messi ima, a Ronaldo nema. NIJEDNU, I ja nigdje ne opravdavam što messi nije osvojio ništa sa argentinom nego samo govorim da je messi pokazao više za reprezentaciju na velikim takmičenjima nego ronaldo za svoju. i lažeš da ronaldo nije imao dobre suigrače. pola igrača Porta koji je bio prvak europe 2004 godine je tada igralo tih godina i za portugal. i zašto spominješ higuaina i di mariju haha pa ronaldo je sa njima u realu ispadao protiv lyona, a sada sa dybalom od ajaxa. a govoriš nešto messiju haaha

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 19:28
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: Procitaj si jos jednom svoje komentare pa se pitaj sto ti osporavas a sto ne. Za mene je najjace natjecanje liga prvaka jer repke igraju svake 4 godine i nerealno je ocekivati da ronaldo s portugalom parira najboljim ekipama. Dok ...prikaži još! ono natjecanje gdje igraju najbikji igraci svjeta je ronaldo uvjerljivo prvi i po golovima i po asistencijama pa je tu uvjerljivo najbolji on , medu elitom, medu najboljim ekipama sa najvise trofeja sa najvise golova u finalima polufinalima cetvrtinifinala i osmini finala. Rekao sam ti da je ronaldo odigrao u karijeri 3 nokaut utakmice na sp sa repkom sto ti jasno daje do znanja kakva je to reprezentacija. No cak i uz takvu ekipu je napravio vise. A ti pricaj o svojim teorijama.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 19:44
    • Default avatar - Logčno

      Logčno: Racionalnogledajuci: neupućena neznalico, najviše golova ima Arthur Friedenreich – 1,329 golova, ali tu su ubrojani i golovi sa prijateljskih utakmica, isto kao i kod Pelea. Pokušavaš bit pametan ali ne ide ti, samo ostavljaš suprotan dojam. Kad su u pitanju ...prikaži još! službena natjecanja najviše golova je dao Josef Bican - 805 golova, #2. Romario - 772, #3. Pele - 767, #4. Ferenc Puskas - 746, #5. Gerd Muller - 735, #6. Cristiano Ronaldo - 689 (601 za klubove), #7. Lionel Messi - 670 (603 za klub). #8. Ferenc Deak - 576, #9. Uwe Seeler - 575, #10. Tulio Maravilha - 575. Ovi podaci su tu da se posramiš svoje inteligencije i znanja. Taj tvoj Pele je največa prevara u povijesti nogometa, nije čak ni brazilac sa najviše golova. O asistencijama nečemo ni pričat, a JEDINI je Messi sa 6 osvojenih Zlatnih Lopti (3 za redom).

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 02:30
    • Avatar Racionalnogledajuci

      Racionalnogledajuci: Pele je dao sa prijateljskim i dok je bio u vojsci 1500+,u sluzbenim mu je gol svaku utakmicu jedan gol i prema tome je neprikosnoven,vec godinama smatra se uz maradonu najboljim ikad,dok niste vi hobitovi fanovi dosli.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 09:49
    • Avatar Grim R

      Grim R: Nista od internacionalnog trofeja za Messia ni ovaj put.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 09:56
    • Default avatar - Logčno

      Logčno: Racionalnogledajuci: Edson Arantes do Nascimento - Pelé: Years Team Apps (Goals) 1956–1974 Santos 638 (619) 1975–1977 New York Cosmos 56 (31) Total 694 (650) National team 1957–1971 Brazil 92 (77) Total with friendlies and training games: 1,281 goals. Zanimljivo je ...prikaži još! 694 (650) National team 1957–1971 Brazil 92 (77) Total with friendlies and training games: 1,281 goals. Zanimljivo je da ta dva igrača, koji se "smatraju" najboljima, NIKADA nisu osvojili Zlatnu Loptu a ni Zlatnu Kopačku, i NIKADA nisu bili najbolji strelci na Svjetskim prvenstvima. Samo ograničeni retardi mogu smatrat nekoga najboljim ko nema NIKAKVIH individualnih nagrada.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 17:13
    • Avatar Racionalnogledajuci

      Racionalnogledajuci: 🤣🤣🤣😂🤣🤣😂😂🤣🤣😂koji si ti Bog logcno,kad bi bar znao zasto nikad nisu osvojili,ali necu ti rec 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣,uglavnom cjeli svjet ih smatra najboljima(meni osobno to je gaucho),jedino ti i jos par komentatora sa 24h nazivate citav nogometni svjet maloumnima jer njih dvojicu ...prikaži još! smatraju najboljima.Uglavnom kad messi i cr odvedu svoje reprezentacije na krov svjeta(uz uslov da budu glavni akteri a ne da se izgube nakon grupne faze)tek tad mogu u istu recenicu sa ovom dvojicom(mada ajd ronaldo ima to ep u odnosu na messia),a kad to ostvare onda cu ti reci sta trebaju ostvariti da bi dosli na razinu il fenomena,e kad to uspiju onda cu ti rec sta trebaju napravit da dodju na nivo od jedinog neponovljivog Ronaldinho Gaucho.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 17:26
    • Default avatar - Logčno

      Logčno: Racionalnogledajuci: po tvojim "inteligentnim" mjerilima, Maradona se ne može usporedit sa Ramosom, Xaviem ili Fernandom Torresom, jbg. ovi imaju 2 Europska zlata za redom i Svjetsko prvenstvo. Cafú je onda bolji i od Pelea i Maradone, čovjek ima 2 svjetska ...prikaži još! zlata i 2 x Copa America, a ni Pele ni Maradona nemaju ni jednu Copu. Šta se tiče mišljenja "cijelog svijeta", pa skoro večina se slaže u mišljenju da je Messi već sada najbolji u povijesti, mnoge nogometne legende, treneri, i igrači, uglavnom to tvrde za Messia, prvi Ronaldinho i Ronaldo. Pa valjda ću se prije složit sa stručnjacima poput Arsène Wenger, Guardiolom i igračkim legendama nego sa tobom, ti čak i ne znaš da Pele nije postigao najviše golova, Romario ima više pogodaka a Neymar će ga sustić za "10 minuta", pitanje je jesi li upoznat sa činjenicom da u večini Peleove karijere nije postojao offside ? P.S. baš bi volio da me TI "prosvijetliš" pa da svima javno napišeš ZAŠTO Pele i Maradona nisu nikad proglašeni za najbolje igrače i osvojili Zlatnu Loptu, zašto NIKAD nisu bili najbolji strelci na svjetskim prvenstvima i zašto NIKAD nisu osvojili Zlatnu Kopačku ? Bilo bi zanimljivo i da nam svima pojasniš kako to Messi ima više asistencija i kreiranih gol - šansi od njih dvojice "najboljih ?

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 19:47
    • Default avatar - Whyalwaysme123

      Whyalwaysme123: Kakve su vam to usporedbe,nide veze s vezom.totalno drugacija vremena.tko zna kakvi bi bili maradona i pele u ovom dobu gdje je sve drugacije od same lopte terena igraca tehnika i svih cuda mozda bi bili jos bolji a mozda ...prikaži još! gori.isto kao sto ne znamo kako bi messi i ronaldo igrali i kakvi bi bili da su igrali u dobu pelea i maradone.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 09:45
    • Default avatar - Logčno

      Logčno: Whyalwaysme123: ne stavljaj u isti koš Peleovo i Maradonino vrijeme, Pele je večinu karijere igrao kad nije bilo offsidea, a to je OGROMNA razlika. Nadalje, Pele NIKADA nije igrao u Europi gdje se oduvijek igra najkvalitetniji nogomet, naprotiv, polovicu svojih ...prikaži još! golova u službenim utakmicama je dao na lokalnom takmičenju "Campeonato Paulista" koje je svojevrsno prvenstvo Brazilske pokrajine (države) São Paulo. Pele je u toj LOKALNOJ ligi bio 9 godina za redom najbolji strelac i postigao je 342 zgoditka. Ako Peleu odbiješ tih 342 gola od 727 SLUŽBENIH golova, ostaje mu SAMO 385 zgoditaka za Santos, Cosmos i reprezentaciju. To je PRAVA ISTINA o njegovoj karijeri i "pustim" golovima. To ti je isto kao da se Barca sa Messijem, u najjačem sastavu, takmiči u Katalonskoj ligi pa Messi tamo trpa po 6,7,8 golova po utakmici. Pele je NAJVEČA prevara i laž u povijesti nogometa. Bar danas ima podataka po internetu pa se istina baš i ne može sakrit. Za tvoju informaciju, Pele je TEK 13 strelac u povijesti Brazilske 1 lige - "Campeonato Brasileiro Série A" sa 100 golova, a bio je samo 3 puta najbolji strelac prvenstva....PAZI SAD: 1961 - 7 golova, 1963 - 8 golova i 1964 je dijelio prvo mjesto sa Gildom, svaki sa po 7 golova. To je taj LEGENDARNI Pele.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 17:52
    • Avatar Racionalnogledajuci

      Racionalnogledajuci: Elche,las palmas,osasuna,celta de vigo,mallorca,real sociedad,alaves,betis,getafe,levante,eibar,almeria,granada,elche i jos nekih 10 isto vako top klubova kojima messi redovito trpa po 2ili3 gola po sezoni su mjerilo da je on najbolji ikad ,a s druge strane pele je igrao u "najjacem" klubu u ...prikaži još! brazilu protiv ekipa iz nizih liga,u doba dok je pele igrao golman je hvatao loptu u ruke kad mu suigrac doda,samim tim mogao si radit presing koliko ti bog oce ali nikakve koristi to je usporedbe radi sa zaledjem ipak veca prepreka za gol nego sto je bez zaledja bilo lakse dati gol.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 18:32
    • Avatar Racionalnogledajuci

      Racionalnogledajuci: Logcno ti messia proglasavas najboljim radi jedne stvari,da bi pelea smatrao prosjecnim radi iste stvari.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 18:33
    • Avatar Racionalnogledajuci

      Racionalnogledajuci: Pele je uz to jedini igrac koji je osvojio tri sv. Prvenstva,na svom prvom sv. Prvenstvu kao 17godisnjak,je davao golove u 4finalu odlucujuci za 1:0 prolaz,u polufinalu hattrick u pobjedi 5:2 za prolaz,u finalu 2 gola za osvajanje prvog od ...prikaži još! tri,uglavnom vise nego messi citavu svoju karijeru sto se tice sv.prvenstava.Stas sad pajdo moj.Dizes messia u nebesa bez ikakvog razloga,mislim ja ga gotivim i dobar je mislil malo je rec dobar ali njega proglasavati najboljim je totalna glupost,uglavnom da mu nije bilo xavia i inieste nebi imao niti jednu ligu prvaka,uglavnom messi je jedini razlog zasto ta dva igraca nikad nisu dobili zlatnu loptu,i radi toga ga ne mogu smisliti kad ga se svrstava medju najvece.

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 18:48
    • Default avatar - Logčno

      Logčno: Racionalnogledajuci: malo je reč da si nepametan ! Svi ti španjolski klubovi koje si nabrojio bi se u brazilskoj ligi borili za 1 mjesto. Zaboravio si nabrojit Real Madrid, Atletico, Sevillu, Valenciu, Athletic Bilbao, Bayern, Juventus, Milan, Man United, Liverpool, ...prikaži još! , Man City, Arsenal, i još neke "klubiće" iz Europe kojima Messi trpa po 2-3 komada. Evo su mu i Xavi i Iniesta puno pomogli u zadnje 3 sezone kad zaredom osvaja Zlatnu Kopačku a pogotovo su mu pomogli ovu sezonu u UCL da bude i tu najbolji strelac. Čuj Pele OSVOJIO 3 svjetska, pa koliko neinteligentan moraš bit da napišeš takvu izjavu !? Brazil 1958 u konkurenciji 16 zemalja sa igračima: -,Dida, Vavá, Zito, Mazzola, Nílton Santos, Garrincha, Zagallo, Didi, Djalma Santos...OVI su uzeli svjetsko prvenstvo a ne Pele. Sa ovom ekipom bi i ti i ja bili svjetski prvaci. Kakav Pele, on je proglašen NAJBOLJIM MLADIM igračem, a najbolji igrač i strelac, sa 13 golova bio je Just Fontaine. Veze ti nemaš sa nogometom stari moj. 1962 opet ista momčad Brazila osvaja SP, a taj tvoj "famozni" Pele je dao SAMO 1 gol ! Po 4 gola za Brazil su zabili Vavá i Garrincha a 3 gola je dao Amarildo. 1970 u Mexicu za Brazil nastupaju: Carlos Alberto (kapetan, a mlađi od Pelea), Jairzinho, Gérson, Tostão, Rivelino, Paulo César, Edu, još jača generacija od onih, Pele OPET nije najbolji strelac ni za Brazil (dao 4 gola a Jairzinho 7), a kamoli na prvenstvu...Gerd Müller - 10 golova, a ti kažeš, Pele UZEO ta prvenstva..pronađi negdje mozak!

      Odgovori Utorak, 18.06.2019. u 23:00
    • Avatar Racionalnogledajuci

      Racionalnogledajuci: 58 sam ti nabrojao sta je napravio,62 za tvoju inf. Dao je gol i ozljedio se i nije igrao vise,svi ovi nabrojani klubovi (sto sam ja nabrojo)bi se borili za opstanak u brazilskoj ligi vjeruj meni.Ugl. svako dobro nema vajde ...prikaži još! e raspravljat sa tobo..lp

      Odgovori Srijeda, 19.06.2019. u 07:24
    • Default avatar - Logčno

      Logčno: Racionalnogledajuci: šta si napisao ? Napisao si ...-"Pele je uz to jedini igrac koji je osvojio tri sv. Prvenstva". Pa NIJE ON SAM UZEO, šta ti tu ne možeš shvatit ? Sam napišeš da je 62 dao 1 gol i ...prikaži još! i ozlijedio se...pa kako je onda ON UZEO ??? Valjda su njegovi suigrači uzeli. Kako tebi logika funkcionira ??? Sjediš na klupi ili si ozljeđen, drugi igraju, zabivaju golove i osvoje SP, i onda si TI NAJVEČI I NAJZASLUŽNIJI !? Tebi je to "zdravo i inteligentno zaključivanje ??? Hvališ igrača kao najboljeg u povijesti, a taj igrač je na 13 mjestu u SVOJOJ DRŽAVI po zabijenim golovima. Hitno ti je potrebna neka terapija za logiku.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2019. u 15:17
    • Default avatar - Logčno

      Logčno: Racionalnogledajuci: Pričaš o Brazilskoj ligi u kojoj Pele bude najbolji strelac sa 7-8 golova u 3 sezone ZA REDOM ??? Tebi je to DOBRA liga u kojo bi se Španjolski prvoligaši (koje si ti nabrojio) borili za opstanak ??? ALOOO, ...prikaži još! LOOO, postigneš 7-8 golova i NAJBOLJI SI STRELAC TE LIGE, ALOOOOO.... Brate, moram te pitat: jesi li zdrav, jeli sve u redu sa tobom ?

      Odgovori Srijeda, 19.06.2019. u 15:24
    • Avatar Racionalnogledajuci

      Racionalnogledajuci: Pa Bravo jel sad shvatas da je ekipa najbitnija a ne jedan je..ni pojedinac,jel shvatas da bi svaki iole dobar igrac imao iste brojke da je igrao u nikad jacoj barceloni nego zadnjih 10g na messievom mjestu,jel shvatas da je ...prikaži još! messi radi xavia i inieste osvojio sve iti jednu ligu prvaka,u vrijeme dok su njih 2 uzela 2x ep i jednom sv.p,jel shvatas ti da kad barcelona pobjedi pobjedila je jer je "messi najbolji" a kad izgubi barcelona onda su svi krivi jer nemoze " messi sve sam",jel shvatate koliko ste vi zaljubljeni u tog messia da ne zelite sebi dokazati istinu da on nije zasluzio da je najbolji ikad,jedini ali bas jedin koji tu titulu najboljeg treba da nosi je Gaucho Ronaldinho,i to ti kaze navijac real madrida vjerujem da si mozda mlad i da neshvacas koja je to pojava u nogometu bila od igri u psg pa do onih u barceloni ali tom covjeku se divio citav svjet,divio se lakoci igranja nogometa kakvog do tada svjet nije vidio,ovo sve poslije njega su samo lose kopije njega.

      Odgovori Srijeda, 19.06.2019. u 17:18
    • Default avatar - Logčno

      Logčno: Racionalnogledajuci: Toliko sam mlad da sam "tek" 29 godina član FC Barcelone a tvog "največeg" Pelea sam gledao u živo 1974 na SP-u u Njemačkoj. Te dječje priče o Messijevoj kvaliteti ISKLJUČIVO zbog Xavia i Inieste pričaj maloj djeci a ...prikaži još! ne nekome ko se bavio profesionalno nogometom. Messi je jedinstven fenomen zbog same činjenice da je istovremeno najbolji golgeter, najbolji asistent i najbolji playmaker, šta je samo po sebi "malo neshvatljivo" jer se igrači dijele na 3 kategorije, kad je prednji red u pitanju: na one koji razigravaju momčad (playmakeri), na one koji stvaraju prostor i ključnim pasovima ili centaršutevima upošljavaju strelce (asistenti) i golgeteri koji svojim osjećajem za prostor i gol koriste situacije za postizanje pogodaka. Na ovakav način nas i treneri dijele kad sastavljaju momčad i razrađuju taktiku. Zbog same činjenice da Messi odskače od svih u te 3 kategorije, nama, koji smo igrali aktivno nogomet, je on svojevrsni fenomen jer u praksi kroz povijest nije postojao igrač koji se isticao u više od 2 kategorije (razigravanje i postizanje golova - Ronaldinho, Zidane, Platini) ili rijeđa pojava (asistencije i postizanje pogodaka - Cr7, krilni napadač sa izuzernim osječajem za pogodak). Ovo o čemu ti pričaš je stvar ukusa i simpatije prema nekom igraču, a taktika, iskoristivost, KONSTANTNOST i učinkovitost na terenu je sasvim nešto drugo i teško je za objašnjavanje nekome ko "ne razumije materiju" jer se nikada nije bavio profesionalno sa tim sportom.

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2019. u 10:56
    • Avatar Racionalnogledajuci

      Racionalnogledajuci: E sad da ti tata objasni sta znaci biti profesionalac,i bavit se sportom. Od te tvoje profesije vidim nije bilo nista a ni od tih trenera kad su te ucili da se ofenzivni dio djeli na tri djela,iskljucivo radi Asistenata(asistent ...prikaži još! moze biti i golman ako ugleda igraca koji u kontri kojeg moze uposliti)drugo otkad nema Xavia i Inieste vidi se da barcelonina ekipa pati jer nemaju pravog playmakera koji ce voditi igru,messi to nemoze on je vrstan golgeter kao CR,daleko su obadvojica od il fenomena koji je situacije za gol rjersvao lakocom.To sto ti messia nazivas playmakerom je strasno,playmaker ti je Modric.Igrac koji vodi igru i cija ekipa igra kako on vodi,ima barcelona rakitica,ali mala beba je on u usporedbi sa xaviem i iniestom.Od te tri mesijeve vrline jedino si pogodio sa golgeterom ostalo je nula uostalom vidjelo se kad je pokusvao da vodi argentininu igru su se uvjek obrukali,u neku si ruku ibu pravu sve je stvar ukusa,ali smatrati messia najboljim ikad su gluposti.al eto uzivaj u svojim snovima l.p.

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2019. u 16:59
    • Avatar Racionalnogledajuci

      Racionalnogledajuci: Pogresno sam se izrazio da je nula sto se tice asistencija,je glupo je to uopce i spominjati u njegovom kontekstu sto sam ja i napravio,mislim neznam kako bi ti objasnio sto znaci igrati profesionalno nogomet,te podjele na asistente je totalna ...prikaži još! glupost(da ti pojasnim igrac recemo dembele ima sansu 1vs1 ali on posto je asistent on nece da puca nego ce dodati messiu kojeg pokrivaju 3 igraca jer on je golgeter)Ja ipak mislim da ti imas tlinaest (🤣😂)godina i zato moja svaka daljnja rasprava ovdje sa tobom prestaje.

      Odgovori Četvrtak, 20.06.2019. u 17:22
    • Default avatar - Logčno

      Logčno: Racionalnogledajuci: malo si nepametan a i neupućen. IFFHS (International Federation of Football History & Statistics) koju sačinjavaju nogometni EXPERTI iz 91 zemlje, 3 godine ZA REDOM Messija proglašava najboljim PLAYMAKEROM. Izjavit da je Messijeva vrlina, kao playmaker i asistent, ravna ...prikaži još! nuli je u najmanju ruku neinteligentna a čak i graniči sa retardiranošću. Pa čovjek je NAJBOLJI asistent i strelac Argentinske reprezentacije SVIH VREMENA, najbolji strelac i asistent Španjolske lige SVIH vremena, a u toj ligi su igrali SVI najbolji igrači i svjetske legende poput Zidanea, Ronaldinha, Ronalda, Rivalda, Romaria, Raula, Maradone...ma ko će nabrajat sve legende, i zašto ? Ja ipak mislim da si ti mentalno nerazvijen i da ti je IQ strahovito nizak kad si u stanju izjavit da je Messi NULA od playmakera i asistenta, a on ima sva svetska priznanja i rekorde u te 3 kategorije. Spominješ Modrića i Xavia kao playmekere, pa isti stručnjaci iz IFFHS-a su Modriću dodjelili nagradu za najboljeg playmekera za 2018g a TI ISTI STRUČNJACI 2015, 2016 i 2017 tu nagradu dodjeljuju Messiju, Xavi je tu nagradu dobio 4 puta za redom - 2008, '09, '10 i '11, i jedini je koji ima više tih nagrada od Messija. Nabavi si negdje mozak....pod hitno !

      Odgovori Petak, 21.06.2019. u 18:18
    • Default avatar - Whyalwaysme123

      Whyalwaysme123: Playmaker nema veze sa asistencijama,kao sto i sam naziv kaze.svaka rasprava je suvisna ako ne razumijes znacenje te rijeci.

      Odgovori Subota, 22.06.2019. u 11:38
  • Avatar FCBarcelona
    FCBarcelona

    Totalno ocekivano...Argentina katastrofa...cetvrt finale plafon za ovu ekipu....

    5 Nedjelja, 16.06.2019. u 09:42
    • Avatar gong3plus

      gong3plus: Argentinska repka nije doping čudovište kao Barcelona.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:03
    • Avatar EchteLiebe

      EchteLiebe: argentina će dobit katar i iksat s paragvajem i tako će vjerojatno proć dalje uz dosta sreće, ali u četvrtfinalu će dobit porciju

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:31
    • Avatar TheoBeusan

      TheoBeusan: argentina nema vezni red, kao i mnoge reprezentacije danas. tesko je proizvesti plemenitog "pred dodavaca" kako kazu nogometni strucnjaci koji pljuju po nasim draguljima u vezi. veza je sve u natjcanjima na turnirima i to je to. ako nemas vezu ...prikaži još! u onda ti treba 11 nabrijanih pojedinaca, a ne netko tko se sece po terenu.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 13:21
    • Avatar EchteLiebe

      EchteLiebe: u pravu si, parefes i guido ipak nisu najveca razina, ali i obrana im je slaba, onaj saravia.na desnom boku krimjnal teski

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 13:30
    • Default avatar - FrankSinatra

      FrankSinatra: Theo u pravu ste,samo misljenja sam da su Argentinci dosta dobra ekipa da se Messi podredi njoj a ne kako bih on zelio da se sve zelje ispunjaju njemu..ocito tu onda ima ljubomornih kao Dybala,Icardi...pa ne igraju a igraju losiji ...prikaži još! od njih!! Nema trenera da Messia stavi malo iza Icardija i Aguera,vise u vezu uz Dybalu..te da je messi taj razigravac..misljenja sam da bi dogurali daleko.ali on to ocito ne zeli..zeli on zabijati pa da se djecica cude i vicu da nije messia...a kada ne zabija,gubi onda vicu ne moze sam hahahhahahah...

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 15:36
  • Avatar Mato_car
    Mato_car

    Nije ni Maradona budala kad je rekao "Kako smo njemu (scaloniju) mogli dati da nam vodi reprezentaciju?" 🤔

    Nedjelja, 16.06.2019. u 08:06
  • Default avatar - čoviksjuga
    čoviksjuga

    U Portugalu se zna tko je trener bez obzira što na terenu igra Ronaldo, u Argentini je trener nebitna stavka i zato ovako i završava. Iskompleksirani pa..ljak !

    15 Nedjelja, 16.06.2019. u 09:15
    • Avatar Som

      Som: haha pa ronaldo je svojevremeno znao psovati majku Zidanu samo zato jer ga je izveo iz igre tj. da ga malo odmori (protiv las palmasa). jesi našao sa kime ćeš ga poredit. ronaldo je ljigavac

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:05
    • Default avatar - shibay

      shibay: Da ok,Ronaldu je u takvim situacijama povrijeđen ponos,ali i dalje napravi što se traži od njega,dok u Argentini dok god Messi igra trenerova neće biti zadnja.Nije to samo ni do njega,jednostavno su ne disciplinirani.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:20
    • Default avatar - čoviksjuga

      čoviksjuga: Ja sam pisao o Portugalskoj repki, a tvoj napis o Zidaneu i Realu samo još više dokazuje napisano ! Kod Ronalda je trener trener bio on Santos, Zidane ili Allegri !

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:27
    • Default avatar - čoviksjuga

      čoviksjuga: Ronaldo je veliki igrač i rođeni vođa a Messi je rođeni igrač !

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:41
    • Avatar It's kišing

      It's kišing: Portugal ne igra na Copi

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:48
    • Avatar Som

      Som: čoviksjuga, Koliko je samo trenera treniralo Argentinu za vrijeme Messija i nikad nijedan od njih se nije požalio i rekao da je Messi nešto tražio od njih ili da Messi nije ispoštovao neku njihovu odluku. Sama činjenica da su ostavljai ...prikaži još! Aguera da sjedi na klupi dovoljno govori koliko se Messi pita u Argentini, a on mu je Kum i najbolji prijatelj u reprezentaciji. Tako mogu i ja napisati da se u Argentini zna tko je trener bez obzira što na terenu igra Messi, a u Portugalu je trener nebitna stavka i šta ćemo sada? Ronalda čak na svoju ruku nije htio da igra za reprezentaciju čak 9 mjeseci tj. nakon kraja SPa sve do početka kvalifikacija. Santos je davao izjave da se nada da će Ronaldo biti sa njima u ligi nacija, a Ronalda nigdje. Toliko o tome kako Ronaldo poštuje trenere. I da, Messi nikad nije psovao treneru majku nijednom svom treneru bez obzira kakvu odluku donijeli.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 11:37
    • Default avatar - hrvoje022

      hrvoje022: Dirk bravo

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 11:37
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: @dirkk_89; samo što to on gotov nikad ne napravi. u zadnjih 5 godina je imao 2 SP-a , kup konfederacija i EURO i šta je napravio u svim tim velikim takmičenjima? na SP-u 2014 godine ispao u grupi, na euru ...prikaži još! 2016 davao golove jedino mađarskoj i velsu, na kupu konfederacija ništa, portugal ispao na penale od chilea i na SPu 2018 jedino što je nešto pokazao je bilo u utakmicama protiv Španjolske i Maroka. Od 20 utakmica u ta 4 takmičenja on je samo u 4 utakmice imao golove i asistencije. u ostalih 16 utakmica nije ništa napravio. nije imao ni gol ni asistenciju. lik se ne vidi za reprezentaciju na velikim takmičenjima

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 12:14
    • Avatar lopovi od 1902

      lopovi od 1902: Haha, i do toga smo dosli.... kad nas izdrk nekom napise da je glup :)))) - i ovdje se da svega procitati, jc.....

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 13:05
    • Default avatar - čoviksjuga

      čoviksjuga: Som ( vrlo prikladno ) Ronaldo je uzeo pauzu u dogovoru sa savezom.Bio je umoran, mijenjao je klub , ganja ga ona lu.a amerikanka, čovjeku je trebao odmor. Vratio se na finalu i odveu Portugal sam u finale i na ...prikaži još! kraju do naslova. Pa i Messi je tankirao cijelu godinu.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 19:00
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Kako je uzeo pauzu u dogovoru sa savezom kada je Santos davao izjave da se nada da će Ronaldo igrati u ligi nacija? Zašto je davao takve izjave ako je po tvom mišljenju znao da Ronaldo neće igrati sve do ...prikaži još! polufinala? Činjenica je da je Ronaldo na svoju ruku odbio igrati za reprezentaciju i tu se Santos nije puno pitao. A za Messija je se znalo da neće igrati za reprezenentaciju u onim prijateljskim utakmicama do kraja godine. To je Messi odmah rekao, a Ronaldo je svo vrijeme šutio i držao Portugalce u neizvijesnosti. I Guedes ih je odveo do naslova, a ne Ronaldo.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 01:18
    • Default avatar - čoviksjuga

      čoviksjuga: Ne bi oni vidjeli finala bez Ronalda.

      Odgovori Ponedjeljak, 17.06.2019. u 08:23
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Nije mi jasno kak se Messiju da ponizavat u toj lakrdiji od repke?

    20 Nedjelja, 16.06.2019. u 07:33
    • Default avatar - DarioHorvatić

      DarioHorvatić: Messi je isto lakrdija i to potvrđuje igrama za svoju zemlju. Lako je zabijati tamo onim amaterima ispod 10-og mjesta u La-ligi koje bi i Slaven dobio. Zabij ti majstore Kolumbiji... 🤭

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 07:52
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Pa zabio je Kolumbiji u kvalifikacijama kada je odveo Argentinu na ovo zadnje SP + je imao 2 asistencije. Messi je najbolji strijelac i asistent Argentine u povijesti. treba pogledati istini u oči pa priznati da Ronaldo nema niti jedan ...prikaži još! n individualni trofej sa reprezentacijom tj. Ronaldo čak nikad nije ni uzet u razmatranje da je bio najbolji igrač nekog velikog takmičenja dok s druge strane Messi ima nagrade za najboljeg igrača SP-a, najbolji strijelac, asistent i igrač SP-a do 20 godina, najbolji igrač 2x Copa Americe. Messi je bio najbolji pored Suareza, Neymara, Sancheza, Jamesa dok Ronaldo s druge strane nije mogao na EURU biti bolji ni od npr. Grizmanna. Tačno je da će Ronaldo imati vjerovatno uspješniju timsku reprezentativnu karijeru od Messija zbog gola Edera u finalu i promašaja Higuaina u istim, ali ako se gleda individualno nema diskusije. Ronaldo ne može da se poredi sa Leom.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 08:14
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Adrian@places li ti to???

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 08:35
    • Default avatar - čoviksjuga

      čoviksjuga: On u toj lakrdiji bira trenera, igrače, sve. Zato ovako i završava !

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:16
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Orahova1, po čemu si ti zaključio da ja plačem? hahah zato što sam napisao činjenice?

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:21
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: čoviksjuga,, sigurno on dovodi sve ove anonimuse u reprezentaciju kao i na SPu onog pavona, acunu, mezu itd hahaaha

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:22
    • Default avatar - FrankSinatra

      FrankSinatra: Ja mislim da je on jedini krivac za stanje u repki jer slaze ekipu i ponizava suigrace,jedini...neka ga izbace za 2 god ce slozit ekipu koja ce osvojit svj prvenstvo! Ali ne mogu ga osvojit kad je njemu uvjek kriv ...prikaži još! Higuain...dok je on u ekipu to nece ostvarit🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:22
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Što si mi ovi Messi boysi smiješni,prvo su govorili pri nekoliko mjeseci kako je on jedan jedini najbolji ikad bez premca,pa su sad počeli redoslijedom Pele Maradona Messi samo da bi se netko složio,pa onda je kriv savez koji kao ...prikaži još! dovodi ovakve trenere a taj Messi nije koji bira tko će igrati a tko ne,pa onda svi ostali igrači su krivi samo njihova sveta krava zvana Messi nikako ne smije biti kriv on je najbolji.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:27
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Adriano ma o kojim činjenicama ti pričaš,za taj jedan gol sigurno je po vama Messi boysima trebao da dobije na poklon još jednu Ballon d'or.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:30
    • Default avatar - čoviksjuga

      čoviksjuga: Icardi sa 26 na leđima ostao u Italiji zašto ?? Nije dovoljno dobar za repku ili za Messija možda ??

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:45
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: Da treba p9gledati adriano istini u oci a ona kaze nacionalni trofeji 2-0 za ronalda i na oba je dao svoj doprinos da ekipa bude tamo gdje je danas. Ti samo broj individualne naslove jednog i drugog to je bas ...prikaži još! utjesno za navijace argentine sto je messi na lijepe oci dobio poklon za igraca turnira 2014 a ni blizu nije bio na tom natjecanju najbolji. Cak pored onako jadnog brazila zadnjih 10 godina nisu uspjeli osvojiti coppa americu sa 2 finala protiv chilea. I chile ima bolju repku? I kolumbija? Vidim ja da euro ekipe osvajaju sp od 2002 a ti kazes trebao je ronaldo pobjediti samo grizmana. Kako ronaldo nemoze zabiti svaku tekmu gol ne moze nitko pa ni messi no osporavat ovog drugog da bi velicao mesija i yo pod krinkom da je argentini pomogao vise su gluposti. Jel je fulao penale protiv chilea messi? Je... eto to je nesto iskljucivo ovisno o njemu i 2 puta je usro... ajd laku noc...

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:43
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: Sprdas euro rrzultat ronalda i portugala a na zadnjem sp sva 4 polufinalista su iz eu. Na yom spornom euru su izbacili viceprvake svjeta tj , nas i prvake svjeta francusku. No kad ronaldo zabije spanjolcima hattrick to je isto ...prikaži još! bezveze jel tako? Daj ti meni reci na kojem sp je messi u nokaut fazi vukao argentinu dalje? Pitam jer sprdas ronalda za finala, no on je barem nesto napravio i prije tih finala....argumenti su ti smjesni a jos smjesnije je opravdavat igru argentine losom jer repka nema pojma a eto vec su bili u 3 finala....

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:47
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: LeonCro, tvoji argumenti su smiješni, a ne moji. Pitaš me na kojem SP je messi u nokaut fazi vukao argentinu dalje, a za Ronalda okrećeš priču i gledaš sasvim druga takmičenja. Zašto nisi postavio onda pitanje i na kojem SP ...prikaži još! je Ronaldo u nokaut fazi vukao Portugal dalje? Dijete drago, Messi u nokaut fazi SP ima 0 golova i 4 asistencije dok Ronaldo u nokaut fazi SP nije nikad ni zabio gol ni asistirao. Sljedeći put prije nego što hoćeš postaviti neko pitanje barem se informiši. Činjenica da je Messi bio najbolji igrač svih velikih takmičenja dok ronaldo nije nikad bio najbolji igrač ni EURA ni SP-a ni kupa konfederacija ni lige nacija. messi igra bolje za reprezentaciju od ronalda.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 12:32
    • Avatar Spaceguy

      Spaceguy: Kakav si ti specijalac Adrijane haha. Zamisli dobio nagradu za najboljef igraca svjetskog koju su svi popljuvali izuzev vas njegovih dupelizaca. Cuj ovo, zbog Higuaina Argentina nije osvojika veci naslov hahaha? A Messi nije fulao penal u finalu cope, uopce ...prikaži još! nije fulao ni zicera protiv Njemacke. Kakav cirkusant.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 12:37
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: cr7rm, dijete drago gdje sam ja to napisao da su individualne nagrade bitnije od timskih trofeja? Ja sam samo htio reći da je Messi na velikim takmičenjima napravio više od Ronalda bez obzira na osvojene trofeje jer trofeje osvaja tim, a ne jedan igrač.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 12:39
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Spaceguy, kada je mogao "zaslužiti" Modrić prošle godine jasno je da je i Messijeva nagrada za najboljeg igrača SPa 2014 zaslužena. Messi je bio po svemu bolji od Modrića. Još je Messi svoj penal dao protiv Nizozemske u polufinalu, a ...prikaži još! Modrić je svoj promašio protiv Danske. Meni je nevjerovatno koliko su neki ljudi subjektivni. Modrić kao zaslužio nagradu na SPu, a Messi kao nije hahaha a fulao je i Ronaldo mnogo toga pa šta sad? jel na euru promašio penal protiv asutrije? jel u grupi imao 30 šuteva na gol i samo 2 gola? jel promašio zicer protiv hrvatkse kada je quaresma naletio i dao gol? jel promašio 2x loptu protiv poljske kada je izašao sam na golmana? a messiju se zamjeri jer je promašio samo 1 penal i 1 šansu protiv njemačke lol

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 12:49
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: Ja sam itekako infirmiran, kad usporedujemo uspjehe obojice naravno da gledamo natjecanja u kojima su obojica pokazali najvise a shodno tome treba gledati europsko prvenstvo u kojemu je portugal aktualni prvak europe u kojem je ronaldo zabijao golove. Sp ipak ...prikaži još! pokazuju da portugal nije ta klasa i samo ih dobar zdrijeb pomazio da vide to finale ali su ga osvojili za razliku od nekih koji kraj nikad jadnijih juznoamerickih ekipa nisu u stanju pobjediti chile iz 2 pokusaja. Nakraju krajeva ti isprdavas ronalda i golovima nekim smjesnim ekipama kad ti spomenem spanjolskoj hattric trubis neku novu pricu. I za kraj roanldo je na sp do sad odigrao koliko ja znam 3 utakmice u nokaut fazama i jedna je bila 0-1 protiv spanjolske 2010 koda je spanjolska bila prvak svjeta u cetvrtinifinala. Druga je bila ovo sp u russiji s kolumbijom gdje su ispali 2-1. Tako da i nije imao neke velike prilike za zabijati dok Messi sa argentinom redovito prolazi grupu i nije zabio nista. To ujuedno je lijep primjer snage jedne i druge repke.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 15:50
    • Default avatar - čoviksjuga

      čoviksjuga: Ronaldo je fenomenalan igrač i lider, Messi je samo fenomenalan igrač !

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 19:07
  • Default avatar - FrankSinatra
    FrankSinatra

    Najbolji svih vremena a stalno sa terena izlazi podavijena repa!! Ovo ne lici na najboljeg igraca bego Hijenu!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Nedjelja, 16.06.2019. u 09:19
  • Default avatar - strijelackrk
    strijelackrk

    Pa di je sada taj vanzemaljac, ocito na odmoru. Odigrao je opet jako lose.

    Nedjelja, 16.06.2019. u 08:34
  • Avatar el-force
    el-force

    Dajte mu zlatnu loptu.. N3 kužim u repki je nista fok ronaldo je u prtugalu bio isti onaj ko i u klubu... Sta tog mesija hebe u repki...

    7 Nedjelja, 16.06.2019. u 10:02
    • Avatar Som

      Som: Upravo je suprotno. Messi ima bolji prosjek golova po utakmici od Ronalda u reprezentaciji.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:14
    • Default avatar - hrvoje022

      hrvoje022: Daj budite rezumni i realni Messi nema kaj trazit van Barce zato i ne zeli otic

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 11:43
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: dirkk_89, pa teže je messiju bilo davati golove u prijateljskim utakmicama protiv brazila, njemačke nego ronaldu u kvalifikacijama protiv andore, san marina i sličnih :) ronaldo je 90% svojih golova dao protiv takvih reprezentacija.Ronaldo nema niti jedan individualni trofej sa ...prikaži još! a reprezentacijom tj. Ronaldo čak nikad nije ni uzet u razmatranje da je bio najbolji igrač nekog velikog takmičenja dok s druge strane Messi ima nagrade za najboljeg igrača SP-a, najbolji strijelac, asistent i igrač SP-a do 20 godina, najbolji igrač 2x Copa Americe. ne mogu se nikako porediti messi i ronaldo u reprezentaciji jer je messi daleko bolji.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 13:01
    • Avatar el-force

      el-force: Messi je izgleda u repki nepoželjan od strane suigrača jer izgleda da nema stav kao Ronaldo.. Izgleda da nije vođa niti ima predispozicije da bude.. On je samo vrhunski igrač koji uz druge vrhunske igrače je klasa(barca) ... A i ...prikaži još! u barci pokazuje da kad gubi ne zna primit poraz..

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 13:45
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: pa i ronaldo je onda vrhunski igrač samo uz druge vrhunske igrače. Messi na SP i Copa Americi ima 14 golova i 19 asistencija u 41 odigranoj utakmici, Ronaldo na SP i EURU ima 16 golova i 10 asistencija u ...prikaži još! 38 odigranih utakmica. a ronaldo ne zna primiti poraz ni u realu ni u portugalu kada gubi . nikad nikome neće da čestita. neće ni modriću na zlatnoj lopti da čestita a bio mu je suigrač

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 19:38
  • Default avatar - mestar
    mestar

    Mozemo se pozdravit s nogometom, nema vise, dreiblinga akcija ni poteza zbog kojih se gledaju nogometne utakmice. mogu razumit, ako neka slaba seoska ekipa igra protiv protivnimka iz veceg ranga, da se brani i vreba na koji corak iz kontre. ...prikaži još! . polu kontre ili slucajne greske protivnika, ali ne mogu razumit da u istom rangu samo jedna ekipa proba igrat nogomet a druga ne proba igrat nego samo unistit igru. Ako se ovako nastavi igrat u vecem rangu natjecanja nitko tko voli nogomet nece gledat ni ic na utakmice.Ja prvi nisam imao strpljenja vise od desetak minuta gledat finale champ lige jer je negledljivo i nema se sto vidit.Vise od nogometa vidim kad igraju dvije malo bolje amaterske ekipe nego kad igraju ti sto bi trebali bit nasjbolji.

    12 Nedjelja, 16.06.2019. u 09:34
    • Default avatar - el damp lac

      el damp lac: Ziva istina nema danas vise nikakve ljepote ni emocije u nogometu

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:02
    • Avatar EchteLiebe

      EchteLiebe: pa dobro onda nemoj gledat i gotovo, jedan površni gledatelj manje, gledaj ples sa zvijezdama čini mi se da je to za tebe. Da je na drugoj strani bila argentina i dobila na taj način iz**kavo bi na messija.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:27
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: Echtaliebe pogodio si u srz messi fanboya, uostaliv vecina su takvi..

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:51
    • Default avatar - el damp lac

      el damp lac: Ajde ti borussia rade gledaj boks ili nesto drugo di su fizikaloje samo bitne bez ljepote

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:52
    • Avatar EchteLiebe

      EchteLiebe: el damp lac, znači po tebi su kolumbijci trebali trčat i napadat ko muhe bez glave pa makar dobili 3 komada, samo zato da tebi bude zanimljivo?? Nogomet je puno više od bezglave jurnjave po terenu, igračima je cilj optimizirat ...prikaži još! svoju igru i tempo koji mogu održavati kroz cijelu utakmicu, nogomet se igra na pobjedu, a ne na ljepotu, svaki sitni detalj može odlučiti utakmicu. Lijepo kažem i tebi i meštru, gledajte ples sa zvijezdama, tamo se stalno nešto događa i nema takve "dosade" ko u nogometu.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:57
    • Default avatar - wolfl

      wolfl: Nogomet nikad nije bio bolji nego danas. Prije se igrao puno destruktivniji nogomet

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 16:06
    • Default avatar - mestar

      mestar: E, moj wolfi, bas mi te je zao sto nisi nikad vidio lijep nogomet, pun emocija, driblinga, kombinatorike, majstorskih proigravanja, smisljenih akcija, svega sto fali ovom industrijskom nogometu. Sad taj neki baletan Elch koji nije nikad pipnuo loptu preporuciva da ...prikaži još! a se svi koji vole nogomet pribace gledat njegov sport ples s nekim zvijezdama.Opisi ti nama jednu smisljenu uigranu akciju na toj utakmici koja je trebala bit isto kao slag na torti za kraj sezone da citavi svijet vidi sto je nogomet i zasto placaju njihovim sposnserima tv kanalima da placaju i gledaju njihov program. Jest ne placaju to sve klubovi ni tv vlasnici nego me svi koji gledamo, odnosno ne gledamo jer je negledljivo.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 17:39
    • Avatar EchteLiebe

      EchteLiebe: onda ne gledaj i gotovo!!!!

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 17:59
    • Default avatar - mestar

      mestar: Previse sam dugo u nogometu i volim pogledat dobar nogomet da vidim nesto ne samo da ispijam pivo u kaficu i slusat takve da komentiraju nogomet, a nemaju pojma o nogometu isto kao ni ja o plesu tih baletana.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 18:05
    • Default avatar - wolfl

      wolfl: A kad se to igrao bolji nogomet nego danas? Nekad je nogomet bio puno grublji, sporiji, fizički manje zajtjevan, taktički na nižem nivou. Utakmice od prije u odnosu na ove današnje izgledaju kao usporeni film.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 19:36
    • Default avatar - mestar

      mestar: Vec sam ti rekao da mi te je zao sto nisi imao priliku vidit nista bolje.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 20:01
  • Avatar gaber
    gaber

    Polako samo Chile je isto kiksao u prvom kolu pa je nakraju osvojio Copu

    Nedjelja, 16.06.2019. u 12:19
  • Default avatar - sumarinac
    sumarinac

    Taj nemože niti u rečenicu sa največim svih vremena CR7😜🙈

    Nedjelja, 16.06.2019. u 10:25
  • Avatar Orahova1
    Orahova1

    Messi nezna gola dati,lako je u Barceloni zabija golove ali važno je Messi boysima da se njemu pokloni još koja Ballon de Orr.

    4 Nedjelja, 16.06.2019. u 08:04
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Kada mu mogli Ronaldu pokloniti sve one silne zlatne lopte vrijeme je da sada i Messiju poklone koju...

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 08:20
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Njima dvojici je se napoklanjalo dosta zlatnih lopti nogomet već odavno je postao marketing,ali lakše je marketinški i isplative za fifi uefu i sve ostale Messi i Ronaldo nego recimo jedan Iniesti Xavi Snijder Robben Ribery koji su pokradena da ...prikaži još! bi se poklonilo njima dvojici.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 08:30
    • Default avatar - taci35

      taci35: Ballon d'or

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:00
    • Default avatar - Übermensch38

      Übermensch38: messi je već dva puta dobio nezasluženo treći put bi stvarno bilo previše. sve velike utakmice je izgubio ove godine od polufinala lige prvaka pa do finala španjolskog kupa te sada ovo opetovano sramoćenje sa argentinom na copi

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 14:37
  • Avatar dottie
    dottie

    Mora da vam je opet messi boysima higuain kriv i jer Messi nema s kim igrat.

    1 Nedjelja, 16.06.2019. u 08:15
  • Avatar Kim Veliki Vođa
    Kim Veliki Vođa

    Gdje je nestao carobnjak,ne moze Kolumbiji prevara dati gol,pa naravno to nije Panama ili Valladolid da se pumpaju brojke.

    20 Nedjelja, 16.06.2019. u 08:15
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Messi je napumpao brojke najviše protiv reala, Atletica, Seville, valencije, Milana, Bayerna, uniteda, arsenala, Kolumbije, Urugvaja itd... Svi oni su mu redovna mušterija.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 08:26
    • Default avatar - Whyalwaysme123

      Whyalwaysme123: Lako je u barceloni,ima srece da igra u takvom klubu inace da je u nekom imalo slabijem bilo bi isto kao u argentini.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 08:49
    • Default avatar - jurkotic

      jurkotic: A Nikaragvu i trofej s repkom si zaboravio? Hahahahahaha

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:19
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Whyalwaysme123, haha pa vi ste govorili da mu je lako igrati sa xavijem i iniestom, a messi je poslije uzimao titule i sa andre gomesom, denisom suarezom, rakiticem, ardom turanom, alcaserom, munirom itd i to pored reala koji je osvojio 4 od 5 LP

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:26
    • Default avatar - ante216

      ante216: Tako je Messi moze zabijat samo slabijima rijetko kad kad treba i zato nikada nece biti ko Ronaldo.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:26
    • Avatar Som

      Som: haha pa Messi je pola svojih golova u LP dao kada je najteže tj. u nokaut fazi. i ne treba da bude kao Ronaldo. Messi je u karijeri protiv najjačih reprezentacija Njemačke, Brazila, Portugala, Francuske, Čilea, Španije, Engleske, Urugvaja, Italije, ...prikaži još! , Kolumbije postigao 19 golova. Ronaldo je protiv istih reprezentacija postigao tek 4 gola. 1 protiv Argentine i 3 protiv Španije. Ogromna razlika.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:33
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Adriano ti od šume ne vidiš drvo.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:35
    • Avatar Kim Veliki Vođa

      Kim Veliki Vođa: Som@ Messi i nokaut faza? Mislim da si ga zamijenio sa Ronaldom buhahaha

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 09:47
    • Avatar Som

      Som: A koliko je Ronaldo dao golova u nokaut fati SP hahaha

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:03
    • Default avatar - Whyalwaysme123

      Whyalwaysme123: _Adriano_ hahahah osim rakitica ti ostali nisu skupili 10 utakmica svi skupa ahahaha,da kupovali se suarezi neymari sad demebele coutinho bas jadan messi,samo u te igrace se ulupalo 500 mil,a sa ostalima ide to sve do 800 minimum haha🤦‍♂️ i ...prikaži još! i sve to i jedva jednu lp uzeli pored reala koji uopce nije trosio

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:08
    • Default avatar - Whyalwaysme123

      Whyalwaysme123: Som, u tri finala ga nije bilo nigdje kao ni na zadnjem sp,kad ga ekipa ne izvlaci kad ekipa ne igra na najboljoj razini njega nema nigdje

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:10
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Whyalwaysme123, kako nisu skupili 10 utakmica? ko je onda igrao za barcu one sezone kada je neymar otišao i kada ste svi govorili da će se barca raspasti i da će real sigurno osvojiti titulu nakon što ih je real ...prikaži još! unakazio sa 5-1 bez ronalda u 2 utakmice superkupa. messi vas je sam spustio na zemlju sa gore navedenim igračima. iniesta te sezone pola utakmica nije ni igrao (bila mu zadnja sezona u barci). evo da te malo informišem. Denis Suárez, A. Turan, Rafinha, André Gomes, Paco Alcácer su u ligi kombinovano odigrali te sezone 112 utakmica. Jedino sam pogriješio za Munira jer vidim da je te sezone otišao na posudbu u Valenciju. Zaboravio sam jbg. i kako real nije uopće trošio hahaha potrošili su milijardu na dovođenje ronalda, kake, benzeme, di marije, ozila, xabi alonsa, balea, jamesa, kroosa, isca, modrića itd... jedino zadnjih godina nisu trošili jer su prije toga kupili sve što je valjalo.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:27
    • Default avatar - sumarinac

      sumarinac: Messi nije ni do ramena Ronaldu🙈🙈🙈🙈😜🤣

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:28
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: Whyalwaysme123, kako te nije sramota spominjati finala kada ni ronaldo nikad ništa nije napravio u finalima za reprezentaciju. gdje je bio na SP 2014? ispao u grupi? hahah a ronalda nema nigdje čak ni kada njegova ekipa igra na razini, ...prikaži još! , a to je sve vidjelo sada i protiv nizozemske u finalu

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:42
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Modrić je bolji od Messia.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:45
    • Default avatar - Whyalwaysme123

      Whyalwaysme123: Hahahaha🤦‍♂️🤦‍♂️znaci prvo pet igrac igralo 112 utakmica sto je premalo drugo od tih 112 sigurno 80 %njih su ulazili s klupe tako daj od tih podataka minute ne utakmice,ronaldo je svoja finala igrao i zabijao i ne samo u realu ...prikaži još! u nego manu takoder,jedino nije za zemlju jer se ozljedio,real je vecinu toga kupio 2009 a barcelona to u 5 godina

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 10:52
    • Default avatar - _Adriano_

      _Adriano_: hahaha koji si ti lik hahaha pa ajde mi reci ko je igrao u veznom redu te sezone u barceloni kada je neymar otišao. messi je čak i sa njima uspio osvojiti titulu. zaboravio sam spomenuti i Paulinha. a nije ...prikaži još! ni messi zabio u finalima samo u reprezentaciji. 2009 godine je pobjedio čak i ronalda u finalu protiv uniteda. messi je bio igrač utakmice u 2 od 3 odigrana finala LP dok je ronaldo bio nevidljiv u 4 od 6 finala koja je igrao. nije napravio ništa protiv barcelone, 2x protiv atletica i protiv liverpoola. i nije zabio ni u finalu protiv grčke 2004, a nije zabio ni sada u finalu lige nacija protiv nizozemske. ili je i tada bio ozljeđen hahah i da, real je više trošio u periodu od 2009 do 2014 dok je barca više trošila u periodu od 2014 do 2018 ali sve ukupno je real potrošio više...

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 13:21
    • Default avatar - Whyalwaysme123

      Whyalwaysme123: Ok za ronalda to stoji i sto se tice njega to si u pravu ali igrao je iniesta paulinho bousqets rakitic rafinha roberto su igrali vezu na zimu dosao coutinho to nista nije losije od realove veze i bez coutinha,messi ...prikaži još! sto se tice finala jedino protiv uniteda ostalo truba sve sto se dalo popusit je popusio ono sto nije nije ga se vidjelo a da ne govorimo o ispadanju protiv atletica juventusa liverpoola bayerna rome lik kad ne igra ekipa kako treba ne moze izvuci nista on potone s njima,najnovije protiv livsrpoola liverpool zabije gol njemu glava dole a kapetan ekipe 🤦‍♂️zato i u argentini ne moze nista osvojit,nema suigrace koji ga mogu izvlacit kao u barceloni,u barci moze hodat stajat naprijed cekat loptu i uglavnom svi traze njega jer treneri podreduju igru njemu isto kao i ronaldo a ostali trce za njih a u argentini je to odmah igrac manje,ronaldo u portugalu koliko toliko pomaze obrani.a to za transfere su jedni i drugi trosili milijardu ali real je vise prodajom zaradio.

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 14:42
    • Avatar kalendae

      kalendae: ma recite vi šta hoćete, uvjeravajte se da messi ima slabe igrače u repki kolko hoćete, al dok god će jedan od njih bit aguero ja nemogu shvatit kako messi i aguero sami nemogu zabit gol-2 po tekmi. Aguero ima ...prikaži još! po bar 30 golova po sezoni i tako 6 sezona za redom, alo. A messi još bolje brojke, minimalno 35-40 golova po sezoni. I kolko god da imaš lošu obranu opet je nevjerojatno da ova dva nemogu zabit bar jedan gol pa makar to bilo kolumbiji

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 14:45
    • Default avatar - Whyalwaysme123

      Whyalwaysme123: Da ne razumijem kako s takvim igracima prema naprijed nisu u stanju zabit svakome bar dva gola po tekmi,messi dybala aguero i dimaria oni bi trebali razbijat svakoga s takvim igracima.da je nama jedan aguero u napadu pa mi bi ...prikaži još! bez problema bili prvaci svijeta

      Odgovori Nedjelja, 16.06.2019. u 15:19
  • Avatar GGS
    GGS

    Umirovljenje 2.0 *loading*

    Ponedjeljak, 17.06.2019. u 05:31
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message