Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Nervozni Federer: Đoković ili ja? Pitajte navijače i znat ćete!

Nisam postao tenisač da bih ganjao rekorde nego osvojio Wimbledon, uživao u veličanstvenoj atmosferi centralnog terena, igrao protiv majstora iz svjetskog vrha, kaže Federer kojem je dosta usporedbi

Komentari 111 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Kim Veliki Vođa
    Kim Veliki Vođa

    Majstor Fed je 3x izgubio u finalu na "svojem" turniru da dobro ste procitali 3X !!! Đokovic vec sljedece god se priblizava na 1,2zaostatka.

    2 Petak, 19.07.2019. u 15:28
    • Default avatar - djordje70

      djordje70: Ne samo to,od 2011 djokovic ima vise gs od nadala i fedexa skupa,a kolika je netrpeljivost vidilo se u zadnjem finalu u ponasanju fedexove zene..bilo je pobjeda ili smrt,.....i umro..stize ih novak za 2 godine..

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 15:42
    • Default avatar - ramos90+

      ramos90+: 4 puta je gubio finala 2008 od Nadala,2014,2015,2019 od Noleta

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 15:58
  • Avatar Mthesecond
    Mthesecond

    Nikako se za dogovoriti tko je najbolji,a na kraju ce to biti Rafa :))) Iz drugog plana :) Fale mu jos dva GS da stigne Fedexa,I ako/kad mu to podje za rukom,to ce biti dovoljno da stane prica o Fedexu ...prikaži još! kao najvecem..Djokovic s druge strane I da ne stigne Fedexa ostaje dominantna figura,nesluzbeno najveci.."Najveceg" "nokautirao" u vise navrata ,drzi poziciju broj jedan I brojne rekorde..

    29 Petak, 19.07.2019. u 15:45
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Ja sam tu uvijek pričao da ako treba netko dostići Rogera, neka to bude Rafa. Oličenje pravog sportaša i borca. Već bi i to postigao da je slavio u finalu AO 2017 i 2019, pogotovo je 2017 imao šansu. A ...prikaži još! tu je i nes(p)retni poraz od Novaka prošle godine u Wimbledonu. Ovako je sve otvoreno, ako će svi biti zdravi i mlada garda bude stagnirala naredne 2 godine, sva trojica će imati 20-22 GS.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:14
    • Default avatar - tEnS

      tEnS: Lavlje srce super, samo zaboravljaš da su ova dvojica cijelu karijeru imali najveće protiv sebe a federer je osvojio 8 grend slemova dok su ovi dva bili djeca, a eventualni sampras dida.. sa su svi isto godište, nole bi bio ...prikaži još! o neprikosnoven, pogledj mu samo međusobnenprotiv ovih dva

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:52
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Nisu ovi bili djeca, već GS pobjednici u vrlo mladoj dobi (Rafa s 19, Novak s 20), a Sampras se umirovio prije prve Rogerove GS titule, Agassi je igrao s njim dobre mečeve do 2005. Ne znam zašto se stalno ...prikaži još! potenciraju ta neka imena, tko je s kim igrao... Da je Novak Rogerove godište možda bi on imao 20 slamova sada, a možda ne bi ni 15 imao, to samo možemo nagađati što bi bilo kad bi bilo...

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:00
    • Avatar PrinceVegeta

      PrinceVegeta: Čak i da nadal dostigne feđu, teeško da će većini bit najbolji.. čisto iz razloga jer mu 66% svih titula s GS nose naslovi s roland garrosa, odnosno nedovoljna konkuretnost na ostala tri grand slama... Jedino može bit najveći igrač ...prikaži još! zemlje, i je, uvjerljivi.. Čak i ako izuzmemo rafi zemlju i feđi travu, feđa i dalje ima bolji skor na tvrdoj podlozi

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:10
    • Avatar PrinceVegeta

      PrinceVegeta: "Sampras se umirovio prije prve Rogerove GS titule" ha? Pa feđa je prvi wimbledon osvojio 2003...

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:13
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Pa jednostavno ako sva trojica okončaju karijeru s 20 slamova (to se prilično sam siguran neće dogoditi) nekako će najviše elemenata da bude najveći imati Novak

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:15
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Sampras je u stilu otišao u penziju titulom na US Openu 2002 protiv svog najljućeg rivala Agassija

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:16
    • Avatar PrinceVegeta

      PrinceVegeta: aa 2002., istina..sori, brio sam da je kasnije

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:21
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Sweet: bas me zanima koliko ce igrati njih trojica?

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:26
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Pa jednostavno, dok su zdravi, mogu pratiti fizički mlađe i kandidirati za najveće naslove.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:27
    • Avatar PrinceVegeta

      PrinceVegeta: I realno kad se trojka umirovi, teško će se i većina slagat ko je najveći.. Fedexu će spočitavat da je većinu GS osvojio dok su ova dva bila još "zelena"... Rafi ograničenost i nedovoljna konkurentnost na drugim GS, noletu da ...prikaži još! je većinu GS osvojio dok je nadal bio ozlijeđen i feđa u godinama..

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:28
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Prince: e upravo tako.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:41
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Sweet: to troje je jos na njihovoj strani.zdravi su jos i mogu jos.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:45
    • Avatar Jambrek Prosinečki

      Jambrek Prosinečki: Prince, nadal nije konkurentan na drugim podlogama :D ? Mimo 6 osvojenih gs-ova na drugim podlogama osim zemlje, igrao je jos 8 finala? Meni 14 finala na AO, US Openu i Wimbledonu zvuci dosta konkurentno. A da ne govorim kako ...prikaži još! bi toga bilo i puno vise da nije toliko toga propustio zbog ozljeda

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 18:58
    • Avatar PrinceVegeta

      PrinceVegeta: Ha čuj.. Naspram noletovih 21 i rođerovih 26, teško..

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 21:44
    • Avatar Jambrek Prosinečki

      Jambrek Prosinečki: Meni je i dalje vrlo konkurentno, cak i bez ozljeda koje su mu sigurno uskratile jos koje finale i s obzirom da mu to nije najjaca podloga. Ali nema veze, nerealan si sto se rafe tice. Kad zavrse karijere sva ...prikaži još! trojica, podvuci ce se crta i vidjeti tko je di

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 22:53
    • Avatar Greatest-Of-All-Time

      Greatest-Of-All-Time: Princ blago tebi koje gluposti sve mozes izreci.Nadal ogranicen i nekonkurentan na brzim podlogama!? Prvo se edukuj sta znace te rijeci pa pisi komentare.To sta si ti napisao moze se reci za nekog tipa Ferrer(karikiram primjer) koji je bio odlican ...prikaži još! na zemlji,a na brzim podlogama dosta losiji posebno travi.Al za covjeka koji ima 6GS naslova reci da nije konkurentan?? Nepismenost i znanje na nivou...No necu te uciti onome sta si morao nauciti u skoli nego samo o tenisu.Svako ko kaze da je Federer los na zemlji nema pojma iako ima 1RG.Covjek je prosto igrao u eri jednog Nadala.Da nije bilo Rafe imao bi minimalno 5,6 naslova i smatrao bi se jednim od najvecih zemljasa ikad.Isto tako ko kaze da je Rafa prosjecan van zemlje nema pojma.Prosto je igrao u eri Djokovica i Federera koji su 2 najbolja ikad na brzim podlogama.Potrefilo se da svi igraju u istoj eri.Nit su Djokovic i Federer losi na zemlji nit Rafa na brzim podlogama.Al strasno je kolko ljudi povrsno sve gledaju..l ili tako reci bolje veze nemaju....

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 23:02
    • Avatar PrinceVegeta

      PrinceVegeta: Nemreš sudit tko je najveći na temelju šta bi bilo da nije bilo ozljeda..uostalom, njegov tenis pod mišićnom masom iziskuje i najveće napore od spomenute trojke, nije ni čudno da koljena trpe..

      Odgovori Subota, 20.07.2019. u 00:09
    • Avatar PrinceVegeta

      PrinceVegeta: Greatest.. A da ti prvo prođeš osnovnu bazu čitanja, oke? 😂 ..Cijelo vrijeme govorim o najvećoj trojki.. Pa valjda se da iščitat i osnovnoškolcu da sam pritom mislio da je nadal nekonkurentan protiv feđe i noleta na ostalim podlogama, a ...prikaži još! NE OPĆENITO... Da, ima 6 GS na drugim podlogama, stvarno je dobar, bez dileme, ali NASPRAM feđe i noleta jednostavno nije taj rang, što se tiče ostalih GS.. bože 😅

      Odgovori Subota, 20.07.2019. u 00:20
    • Default avatar - tarmi2

      tarmi2: Federer će svakako ostati upamćen kao najveći umetnik među teniseririma I igrač najlepšeg tenisa ikada, ali bojim se I ne - kao najbolji. Malo mi je smešna ta njegova nervoza, kako uviđa da će uskoro biti premašeni svi njegovi rekordi. ...prikaži još! "sad to nije toliko bitno, koliko je bilo kad ih je on postavljao". I ova rečenica "pitajte navijače", znajući I sam da ih on ima najviše. Iza svega toga stoji ogroman strah I planina sujete. Čitava slika o Federeru kao fair igraču je lažna. Taj čovek NIKADA u karijeri nije priznao nekom da je bio bolji. Uvek su njegove izjave posle poraza bile u stilu da je on nekome "dozvolio" da ga pobedi...

      Odgovori Subota, 20.07.2019. u 10:34
    • Avatar Jambrek Prosinečki

      Jambrek Prosinečki: tarmi, upravo tako, zato ga i ne simpatiziram iako igra najljepsi tenis od trojice, ali ljudi to ne kuze. nije za usporedbu no serena je ko federer samo 100 puta gora. s druge strane, rafa je uvijek bio iskren i ...prikaži još! gospodin, a na terenu nevideni borac i zato navijam za njega

      Odgovori Subota, 20.07.2019. u 11:40
    • Default avatar - tarmi2

      tarmi2: Tako je Jambrek. I ja bih više voleo da ga Rafa prestigne, ukoliko Nole me uspe. Rafa je mnogo bolji I pošteniji lik of njega. A moguće je da će ga i obojica premašiti...nebi bilo nezasluženo. Ipak su njih 2 ...prikaži još! sve osvojila za njegovo vreme, dok je on većinu - mlateći Davidenka, Safina, Hewitta i ostalu "boraniju" ;)

      Odgovori Subota, 20.07.2019. u 13:45
    • Avatar Mthesecond

      Mthesecond: Najbolje,najpostenije bi bilo da na kraju svo troje imaju jednak broj GS naslova,ili da recimo Rafa i Djokovic imaju po jedan vise od Fedexa (za svaki slucaj) tako da svi budu tu negdje,da se o svo troje prica s jednakim ...prikaži još! respektom,a ne da se jednog istice kao najveceg,a ostalo dvoje da se rangira iza tog jednog..Treba ih svo troje jednako postovati. Bacili su u zaborav sve one teniske legende od ranije I tenis kao sport uzdigli na jednu visu razinu.

      Odgovori Subota, 20.07.2019. u 14:00
    • Avatar PrinceVegeta

      PrinceVegeta: slažem se

      Odgovori Subota, 20.07.2019. u 20:41
    • Default avatar - tEnS

      tEnS: "Fedexu će spočitavat da je većinu GS osvojio dok su ova dva bila još "zelena"... Rafi ograničenost i nedovoljna konkurentnost na drugim GS, noletu da je većinu GS osvojio dok je nadal bio ozlijeđen i feđa u godinama.." ISTINA I .

      Odgovori Ponedjeljak, 22.07.2019. u 09:33
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Nikome se ništa ne bi trebalo spočitavati, Roger se morao hrvati s mladim Rafom, Novicom, Andyem+ par jako dobrih vršnjaka poput Nalbandiana, Hewitta, Safina. Novak nema nikakve extra kvalitetne mlade protivnike da ga pokušaju spriječiti kao što je Roger imao. ...prikaži još! A stavi Hewitta, Nalbandina, Safina i Roddicka pokraj Wawrinke, Čilića, Nishikoria, Raonića. Ne znam baš da li je teže Novaku nego što je Rogeru bilo prije 10-ak godina!

      Odgovori Ponedjeljak, 22.07.2019. u 10:09
    • Default avatar - tEnS

      tEnS: istina, ionako je najbolji onaj ko osvoji zadnji poen a ne više u meču

      Odgovori Ponedjeljak, 22.07.2019. u 10:49
  • Avatar Niverzala Milipiti
    Niverzala Milipiti

    Ne znam ja kako neko moze biti najbolji a imati negativan skor i sa Noletom i sa Nadalom . Federer ima najvise Gran slamova i ako se to samo gleda onda je sve jasno . Masterse nije sve osvojio ,nedostaju ...prikaži još! mu dva na sljaci Rim i Monte Carlo , jedino Nole jedini ima zlatni masters svih vremena .Bilo kako o ukusima se ne raspravlja a cinjenice govore same za sebe.Za mene Federer igra najljepši tenis a da li je najbolji igrac ikada ja to ne mogu reci .

    16 Petak, 19.07.2019. u 17:15
    • Default avatar - pro_igi

      pro_igi: Ali f3derer je stariji 5 godina pa to je sama logika fok su ovi dolazili u finala da igraju protiv federera imali su najbolje godine i u najvecoj zop formi a federer je oapdao pa tak je i federer samprasa ...prikaži još! prasa isto pa to je normalno pa i mbape ce valjat ronalda za 3 ili 4 godine al ronaldo je bolji.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:27
    • Default avatar - pro_igi

      pro_igi: Ajd dovedi noleta i nadala protiv federera kad je federer igrao najbolji trnis sa 25 godina pa ko bi dobivao normalno federer

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:30
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Proigi: Djokovic ga je dobivao jer je on bio u najjacim godinama iako je i sad ali ne toliko koliko je bio prije 4-5 godina.dok je Roger vec presao 33 godinu bio. Pa Fedex je imao s njim 6:5 na ...prikaži još! a grand slamu dok nije presao 33 godinu.sad je 10:6 zato sto je jaci ovaj u pet setova.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:35
    • Avatar megatron3

      megatron3: Zanimljiva činjenica je koliko je RF osvojio GS-a do pojave Novaka, a koliko je osvojio nakon Novakove pojave. Međusobni skor Novaka, Rafe i Federera je također jedna od činjenica. Nije zanemarivo ni protiv kojih igrača je RF osvojio prvih 7-8 ...prikaži još! GS-a, dok su Novak i Rafa osvajali iste u paklenoj konkurenciji. Da ova trojica nisu u istoj eri, svaki bi osvojio po 30 GS-a, bez sumnje. 3 najveća ikada po meni, a kojim redoslijedom vidjet ćemo za nekih 6-7 godina.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:42
    • Default avatar - pro_igi

      pro_igi: Gle i messi i c ronaldo imaju 5 zlatnih lopti to je kao nadal i federe u tenisu dvoboj al kad cujes izjave trenera svih i svij igraca svi kazu da je messi najbolji a sad sta oni imaju 5 ...prikaži još! imaju 5 lopti ima modric vise Lp od ronaldihna,isto zlatnu loptu kao ronaldihno al da se razumjemo modric i ronaldihno to se nemoze mjerit

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:47
    • Avatar megatron3

      megatron3: Slažem se, solidna usporedba. Mada kažem, ako Novak dostigne isti broj GS-a kao Federer, ili više, i provede više tjedana na mjestu broj 1 od njega, a pri tom završi u pozitivnom omjeru sa, uz njega, dva najveća igrača ikada, ...prikaži još! onda dileme nema. Jer Federer igra stvarno najljepši tenis, najgraciozniji i jako efikasan.. Ali na kraju je jedino mjerilo teren, odnosno naslovi i trofeji. Najljepši nogomet je igrao Ronaldinho po meni, ali ipak mnoge druge stvari su utjecale na to da ne ide u istu rečenicu sa CR i Messijem.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 18:18
    • Avatar Niverzala Milipiti

      Niverzala Milipiti: Cuj pitajte navijace . Kakkve crne navijece,cim se neko deklariše kao navijac onda tu nema realnosti . Da je rekao strucnjake pa hajde . Rezultati i i statistika govore sam za sebe a sve ostalo su licne simpatije ili animoziteti .

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 18:40
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Niverzala: kakva statistika? Po njoj je bolji od Rafe i Rogera.ako ih dobiva redovno to ne znaci da je veci od njih dvojice.on je u sjeni njih dvojice i ne moze se sa tim nositi.tocka.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 18:52
    • Avatar Jambrek Prosinečki

      Jambrek Prosinečki: @pro, pa onda isto mozes gledati i da kad su rafa i novak bili golobradi klinci, federer je bio u naponu snage.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 19:03
    • Avatar megatron3

      megatron3: @tomislavk59 a šta mora napraviti da bi bio veći od njih dvojice? Ili bar da ne bude u sjeni kako kažeš, da bude ravnopravan..

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 19:05
    • Avatar Jambrek Prosinečki

      Jambrek Prosinečki: Tomislav, djokovic bome ne dobiva redovito rafu, 28-26 je omjer, dosta izjednaceno. u tom trokutu najdominantniji je rafa protiv federera

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 19:09
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Megatron: nema karizmu kao ova dvojica.ubacio se medu njih i mislio da ce dobivanjem njih dobiti publiku na svoju stranu.ne ide to tako kako bi on to zelio.i zbog toga sto je u sjeni njih dvojice je pritisnuo da ih ...prikaži još! dobiva i ulazi u sukobe s publikom.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 19:11
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Jambrek: da,Rafa ima 24:16 protiv Rogera.u finalima je 14:10 .

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 19:14
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Rafa od toga ima najvise finala osvojenih na zemlji.dok je Fedex na travi.a i na tvrdoj mislim.3:0 na mastersima na tvrdoj podlozi.rafa 7 na zemlji tj ukupno je 7:5 na mastersima i plus 1:0 na finalsu za Fedexa.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 19:47
    • Default avatar - pro_igi

      pro_igi: Da ali dok federer bio u naponu snage onis us bili klinci ispadali su prvo kolu nisu imali ni sanse doc do polufinala ili neznam sta pa igrat protiv federer,nije ni federer imao prilike protiv samprasa odmah igrat malo razmisli ...prikaži još! li jambrek prosinecki

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 23:15
    • Avatar Jambrek Prosinečki

      Jambrek Prosinečki: pro, logika ti bas ne ide? ako je federer 5g stariji od rafe i nadal npr.ima 18 g i golobradi je KLINAC, federer ima 23g i u naponu je snage, vrlo jednostavno

      Odgovori Subota, 20.07.2019. u 11:42
  • Avatar najindustrijalizovanija
    najindustrijalizovanija

    Rafa i Fed su na zalazu. Đoko će ih sigurno prestići.

    Petak, 19.07.2019. u 17:24
  • Avatar Sistinas
    Sistinas

    U videu su vam maleni lapsusi, Novica i francuski priča, a navijači ga baš i ne simpatiziraju naročito. No dobro, vratimo se na naslov... Novak je definitivno najkompletniji i najbolji u ovom desetljeću, Roger je to bio u prošlom i ...prikaži još! još uvijek traje makar su ga silom htjeli X puta poslati u penziju, no ne da se stari(ji) velemajstor. Činjenica je da je jači od svih, osim Rafe na zemlji i Novaka. Upravo to što ga je Novak zadnjih 5 godina pobjeđivao u najvažnijim mečevima (Rafu je dobio u finalu AO 2017 i polufinalu ovogodišnjeg Wimbledona čime je uvelike ublažio dojam da je Španjolac bolji od njega, jest na zemlji) to će pomalo ružno izgledati u njegovoj biografiji a navijačima Novice itekako dati štofa da se naslađuju, ismijavaju najvećeg Švicarca no neka im. Kako glasi pjesma Lennya Kravitza- It ain't over til it's over, to zna Novak a trebao bi znati i Roger. Kako dalje? Promijeniti nešto u igri, čekati kiks? Novak je toliko podredio svoju karijeru sustizanjem Rogera i Rafe da je zanemario da i drugi mogu biti opasni pa zato ima više poraza od Wawrinke i Murraya u finalima grand slama nego od Rogera! Bit će to još svega, valjda će i mlada garda proigrati jer je smiješno da 3 tenisača u 30-ima i fizički i taktički ih uglavnom bez problema mlate...

    10 Petak, 19.07.2019. u 16:06
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Sweet: vratio mu je na AO 2017 za ono 2009.isto na AO. Bolji je na zemlji.nema spora tu.ne bi imao 14:2 na zemlji da nije bolji. Djokovic je dobio Rafu na AO 2012 u onom epskom finalu.Rafa je njega 2013 ...prikaži još! na Us Openu.istina dobio ga je i na Us openu Djokovic 2011.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:11
    • Avatar Jambrek Prosinečki

      Jambrek Prosinečki: Fascinantno mi je koliko se rafu zanemaruje. Ako maknemo travu i zemlju, na tvrdoj podlozi federer protiv nadala vodi 12-9, sto je daaaleko od bilo kakve dominacije, s tim da je rafa vodio 9-6 pa tvoja teza o tome da ...prikaži još! je federer bio najbolji u proslom desetljecu ne stoji

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 18:52
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Kako nije? Zar ćemo reći da je Rafa uspješniji jer je dobio Rogera u Wimbledonu i AUS Openu? Istina je samo da je bio jedini koji je spriječio Rogera da već tada ne ode na 20-ak slamova, toliko je jak ...prikaži još! bio u periodu 2004-2009

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 18:56
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Jambrek: tko Rafu zanemaruje? Ja ne. 3:1 je na travi,na zemlji je 14:2 za rafu.a na tvrdoj je 8:6 na outdooru i i 4:1 ili 5:1 na indooru.u finalima je 14:10 za Rafu.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 18:58
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Sweet: dobio ga je u epskim mecevima 2008 na Wimbledonu i 2009. na AO.izgubio je 2017 na AO.jedino ga je on tad mogao zaustavit. 6:3 je u finalima. Od toga 1:1 na AO, 4:0 na RG,2:1 na wimbledonu.cekamo prvi mec ...prikaži još! ec na Us openu i finale Us opena.zasluzila su to dvojica legendi.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 19:07
    • Avatar Jambrek Prosinečki

      Jambrek Prosinečki: Ma tomislav, ti ocito ne, ali drugi da. Argument im je zemlja i 16 odigranih meceva na zemlji. Pa tko brani federeru da ima 14-2 na tvrdoj?! Federer ni na travi nije bio dominantan protiv rafe, 3-1 vodi, ukupan omjer setova 11-7

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 19:08
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Bojim se da ništa od tog finala na US Openu 🤔

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 19:08
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Sweet: na sto si mislio?tko bi mogao biti u finalu us opena po tebi?

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 19:49
    • Avatar Jambrek Prosinečki

      Jambrek Prosinečki: Ako nece naletiti prije polufinala jedan na drugog, po meni ce finale igrati nole i rafa

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 19:51
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Jambrek: Rafa brani Montreal a Fedex finale Cinncinatija.o tome ce ovisiti nositelji na Us openu tj 2. i 3.nositelj.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 20:02
  • Avatar lu_ka
    lu_ka

    Najbolji ikad je Cilic 😂

    2 Petak, 19.07.2019. u 15:59
  • Default avatar - Antonio1994
    Antonio1994

    Roger ima najviše grand slamova, a Rafa i Nole opasno pusu iza njega.. Mislim da će na kraju Novak imati najviše slamova iako sam Rafin fan

    Petak, 19.07.2019. u 16:17
  • Avatar dusansk
    dusansk

    Roger je najtrofejniji teniser a Novak najbolji svih vremena.

    Srijeda, 24.07.2019. u 07:26
  • Default avatar - Leo Arcibald
    Leo Arcibald

    A di je tu Borna?

    Petak, 19.07.2019. u 18:31
  • Avatar kajzer/soze80
    kajzer/soze80

    Rekao sam već jednom,Roger Federer je ovim porazom za mene potvrdio da je definitivno najbolji ikada teniser,Nola volim,ali Rogeru se divim!Ta igra je neponovljiva,u ovim godinama onako udarati lopticu,više je Novak bio umoran od njega,a sve je odlučivalo o Federeru ...prikaži još! krajnji rezultat...taj brejkovi,glava oni su presudili...Rafa zasluženo treći!

    20 Petak, 19.07.2019. u 16:06
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Ja samo znam čitajući komentare tvojih sunarodnjaka da će se naslađivati s "džemperkom" (kako ga "odmila" oslovljavaju Nolomani) dok god bude igrao (ublažiti to može već na US Openu ako sredi Novicu no..), a isto tako i da je Roger ...prikaži još! slavio s 3-2, oni bi to pripisali "najgorim" mečom u karijeri Đokovića

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:18
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Sweet: tko ce biti drugi a tko treci nositelj? Ili zavisi od turnira u Montrealu i Cinncinatiju.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:22
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Kakva bude ljestvica tako budu i nositelji...

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:25
    • Avatar Kim Veliki Vođa

      Kim Veliki Vođa: Đokovic je izbgubio previše finala na US openu ako sad ne osvoji bolje mu je da vise ne igra ni taj turnir.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:27
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Ali opet ima onaj trijumf nad Rogerom 2015, mislim da mu je taj uz ovaj Wimbledon najdraži 🤔

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:29
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: A i gubio je finale 2013, od Rafe i 2011. Ali i od Wawrinke.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:35
    • Avatar kajzer/soze80

      kajzer/soze80: Treba da mu bude ovaj najdrži,a onda melburn iz 2010,kad je Rafu dobio ono kad su popadali posle meča na stolice😂jer posle toga 2011 u sedam finala Nadala je dobio i definitivno pokazao i za ovo vree koje od njih dva bolji!

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:40
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Imao je kikseva ali je uvjerljivo bolji od Rogera u finalima GS, dok je s Rafom egal. Neka samo opet kiksa protiv nekog iz trećeg plana

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:42
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Jučer u studiu Umaga Ljubičić, nisu se ni usudili pitati kako se on ili Roger osjećao nakon onakvog poraza. A Rogeru će sigurno jedno vrijeme ići na živce s pitanjima u vezi tog meča i Đokovića

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:47
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Sweet: istina gubio je tri Wimbledonska finala i Us open finale.iako je ovo trebao dobiti.to je dobio jer je Roger presao 33 godine a on bio u najjacim godinama.sto se tice Rafe dobio ga je dva puta na AO.Rafa je ...prikaži još! njega dva puta na Us openu on njega jednon.i jos jednom u Wimbledonskon finalu.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:47
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Mene više od svega iznenađuje nivo igre koji oni prikazuju, i da toliko dugo traju u samom vrhu

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:53
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Sweet: upravo to.to je fascinantno. Pogotovo Roger koji ovako igra u 37 godini.ova dvojica su skoro generacija.problem je sto ovi mladi nikako da naprave iskorak.ovo nije normalno da im nista ne mogu.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:59
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Zato je i ogromna šteta što nije slavio u Wimbledonu u tim godinama, to je nezabilježeno u Open eri, ajd ostaje nada na US i AUS Openu, samo da s krakatim ne igra finale 😂

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:03
    • Avatar Kim Veliki Vođa

      Kim Veliki Vođa: Pa nema covjek 80 god..ne razumijem sta su svi zapeli za god...covjek ima toliko iskustva na wimblendonu da je tamo ko doma..tenis poznaje 100% sve trikove vise manje zna....pa nema Novak 25 da je bas takva razlika u godinama....Federer je ...prikaži još! briljantan ali kad je Đoković u svojoj najboljoj formi nikakve šanse nema Federer.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:09
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Jedva cekam Us open.mozda Rafa bude isao u polufinalu na njega.Rafa brani Montreal na Cinncinatiju Djokovic brani.Roger brani finale Cinncinatija.to ce dosta utjecati na nositelje Us opena.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:09
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Jedino Roger i Rafa mogu zamijeniti pozicije (ako Rafa kiksa) i to je to.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:12
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Sweet: biti ce zanimljivo na ova dva turnira prije Us opena.vidjeti cemo koliko moze Cilic i Coric.iako je jucer ispao s Umaga.razocaravajuce.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:23
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Marin će u Washingtonu pokušati doći do rezultata sezone 😁

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:26
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Sweet: dal igra Marin u Washingtonu? Igra li Borna igdje krije Montreala i Cinncinatija? Borna nikako da proigra.jucer je ispao s Umaga.to je za mene razocaravajuce.nikako da uhvati konstantu.a tek su mu 23 godine.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:38
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Borni fali mečeva, Marinu također pa neka se naigraju ovo ljeto. Marin će biti u Washingtonu, a i Borni bi bilo pametno otići preko bare

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:48
  • Avatar MateCro
    MateCro

    Ja sam najbolji kad se ne možete dogovoriti.

    Petak, 19.07.2019. u 16:03
  • Avatar eric cartman
    eric cartman

    Nemate pojma karlović je najveći svih vremena, lik je ko bandera

    Petak, 19.07.2019. u 16:26
  • Default avatar - djordje70
    djordje70

    Dobar je fedex,do prije godinu dvi nije ga se to ni smilo pitat, a i da je ispalio bi odmah ja..sada se opametio pa pitajte ljude itd...kao nije mi to ni bitno...komplexas.

    3 Petak, 19.07.2019. u 15:48
    • Default avatar - Mohik

      Mohik: Federer je kralj tenisa, i biti ce jos koju godinu. 8 to je to. Ostati ce zapamcen kao veliki, veliki tenisac. Nole ce biti neprikosnoveni kralj, to je sasvim jasno. Ali onda ce i njegovo vrijeme proci. Uvijek stizu “neki ...prikaži još! novi klinci” i dobro da je tako...l

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:01
    • Default avatar - djordje70

      djordje70: Fedex je strasan ,nema tu sta..ali novak ce ga preci po broju gs prije svoje 37-me godine..za mene je novak vec bolji jer ovaj drugi puno cvika od njega..prvo ga jd mentalno pobjedio..a nekima cd fedex biti najbolji i kada ...prikaži još! novak predje broj gs....tada to nece vaziti vise jer ih nema fedex najvise..sve je to ok..da je nole svajcarac a fedex srbin odavno bi fedex bio najbolji za mirisljavi zapad..

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:18
  • Avatar wwww
    wwww

    Đoković nije među 10 igrača u povjesti jer kako on igra tenis to je antitenis,destrukcija,bezveze.. Lik koji pati da mu se svijet divi i po tome vidiš da je žešća psihodelija,takav je i takav mu je i tenis i kao ...prikaži još! o što kaže Conors to je najusamljeniji br.1 u povjesti tenisa..

    6 Petak, 19.07.2019. u 16:12
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Sve napisano kako treba.bolji su mecevi Fedexa i Rafe nego Djokovica i Rafe ili Rogera i Djokovica. To je posebno kad igraju Rafa i Roger.kakav Djokovic. Ni blizu.

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:15
    • Default avatar - djordje70

      djordje70: Je sigurno,zadnji mec sada u finalu.totalno nezanimljiv,dosadan cak..inace oborio rekord gledanosti u te isu..

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:20
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: A sto reci za finale 2008. Wimbledona?

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:24
    • Avatar wwww

      wwww: Goran Ivanišević je mogao poslati u p.m..cijeli Wimbledon s kraljicom i opet bi ga voljeli jer je bio takav jer je bio prirodan a Đorđe može plaćati karte gledateljima i tada bi mu zviždali i govorili "vidi ga što jede ...prikaži još! onu travu,vidi se da nije normalan i tko zna na kakvim je drogama"..

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:26
    • Default avatar - Baine

      Baine: Đokovićeva najjača snaga je njegov mentalitet, i to ga čini jednim od najboljim... Roger ima eleganciju i užitak ga je gledati... Meni je đokovicev tenis dosadan

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 16:46
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Dosadan, ponekad ružan tenis, ali hebeno učinkovit svidjelo se to nama ili ne

      Odgovori Petak, 19.07.2019. u 17:08
  • Avatar tomislavk59
    tomislavk59

    Djokovic ima nevjerovatnih 15:5 protiv Rafe na tvrdoj podlozi tj outdooru.Rafa ne moze da parira mu na tvrdoj podlozi.dok ima 17:7 na zemlji.i 2:2 je na travi.dok sa Fedexop ma 13:13 na outdooru tj 19:17 ukupnp na tvrdoj.

    Petak, 19.07.2019. u 15:50
  • Avatar Kalabasterr
    Kalabasterr

    Tako je! Federer GOAT.

    Petak, 19.07.2019. u 15:17
  • Avatar FrankSinatra
    FrankSinatra

    Molim te sta je tebi?? Nemoze uci u istu recenicu sa ovom trojicom...kojih 10 god???? Na zemlji nikog ziva nije mogao dobit!

    Petak, 19.07.2019. u 15:40
  • Avatar volter
    volter

    Federer je daleko najbolji teniser svih vremena. To mu priznaji i svi zivuci najveci igraci tog sporta. Osobno to je jedan gospodin i jedna Europska kultura.

    Petak, 19.07.2019. u 15:53
  • Avatar tomislavk59
    tomislavk59

    Jedan je RF. Ne znam cemu usporedba.Drugi je po meni Rafa pa je treci tek on.

    2 Petak, 19.07.2019. u 15:43
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message