Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

Otkrio da dolazi Ronaldo, a sad tvrdi: Pep dogovorio s Juveom

Massimiliano Allegri se žestoko posvađao s predsjednikom Juventusa nakon poraza od Atletica i na klupi će ga zamijeniti Pep Guardiola, tvrdi talijanski novinar koji je otkrio da u Juve stiže Cristiano Ronaldo

Komentari 96 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Josep Pep Guardiola je smiješan trenerčić, lako li je bilo trenirat Barcelonu, Bayern i sad Manchester City i osvajat "kante" državnih prvaka u Španjolskoj, Njemačkoj i Engleskoj kad na raspolaganju imaš milijarde novčanih jedinica za dovođenje skupocjenih pojačanja. Brajo moj, ...prikaži još! , dođi ti u Hajduk, gdje nema niti vrhunskih igrača, čak niti poluigrača, a bogami ni para, pa osvoji HNL i Kup i uvedi Hajduk u Ligu prvaka. Umjesto punog bankovnog računa, na raspolaganju bi svaki dan ima jogurta i smokija u izobilju, a i glava bi ti bila u torbi, nakon prvog poraza bi ti pokucali na vrata ili izbušili gume na autu, u najboljem slučaju. Tek tada bi ti ja skinia kapu i reka da si nešto postiga u životu.

    4 Subota, 09.03.2019. u 11:29
    • Avatar burek.

      burek.: Evo odma sutra dolazi u hajduk :) Kralju ide gdje mu ponude puno love. Najbolji je trener trenutno 😉

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 15:52
    • Default avatar - ivano67

      ivano67: Brate kao navijac Hajdula ja se slažem da Guardiola dođe u Hajduk.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 15:53
    • Default avatar - Mikulamali

      Mikulamali: Ne može s Hajdukom osvojit HNL.. U ovakvom HNL-u ne bi bija prvak niti sa Cityjem

      Odgovori Nedjelja, 10.03.2019. u 01:07
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: @Mikulamali želiš reć da niti City ne bi bia prvak pored Dinama, koji je za sve ostale klubove u ovoj našoj smiješnoj ligici space shuttle? Slažem se ;)

      Odgovori Nedjelja, 10.03.2019. u 08:17
  • Default avatar - miro_miric
    miro_miric

    Prevara od trenera

    24 Subota, 09.03.2019. u 08:35
    • Default avatar - bono

      bono: Da prevara zato i je di je i zato je osvoijo sve sta je osvoijo...To sta ga ti nevolis to je nesto drugo

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 09:04
    • Default avatar - toncho29

      toncho29: Naravno da je osvojio puno trofeja kad je trenirao tri najjača kluba u svojim ligama i još ktome i klubovi koji imaju gotovo neograničene buđete!

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 09:13
    • Default avatar - miro_miric

      miro_miric: Toncho bravo.....to je to....tako bi i nikola jurcevic osvojio sve...da mu daju barcelonu bayern....nek uzme prosjecni klub pa nek nesto napravi....zato kazem da je prevara od trenera a ne zato sta ja njega ne volim

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 09:26
    • Avatar granko

      granko: Sad još neka preuzme Juventus pa osvoji i Talijansko prvenstvo. Lako bi ga mogli proglasiti trenerom svih trenera. Ćiri se to nikako ne bi sviđalo. Bjelica i Dalič su za njega profesori. Lako je u Ferrariju prestići Golfa.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 09:38
    • Default avatar - dirk_nowitzki89

      dirk_nowitzki89: On je Messi medu trenerima. Osvaja lige u najjacim klubovima a u ligi prvaka di je bitan najveci kvalitet i nema malih utakmice se iz godine u godinu sramoti

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 09:44
    • Default avatar - moZe333

      moZe333: Istina, pa i ja bi sve osvojio da vodim takve klubove i imam neogranicen budzet da dovedem kog hocu

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 10:04
    • Avatar trpaj_sirotinju

      trpaj_sirotinju: po toj logici je onda ronaldo prevara od igrača,i messi,xavi,iniesta,ramos i svi ostali koji su ikad osvojili više od 5 trofeja...

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 10:11
    • Avatar intellectus

      intellectus: Uistinu mi nije jasno što Miro ima protiv Pep-ea, vjerojatno on više zna od nas drugih, može biti, ali i ne mora biti.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 10:54
    • Default avatar - dirk_nowitzki89

      dirk_nowitzki89: Trpaj sirotinju, vidis nije bas tako. Jer svi ti igraci sta si nabroja, svi imaju velike trofeje sa reprezentacijom. Osim jednog koji redovito hara spanjolsku ligu sa debelo najvridnijon ekipon a ligu prvaka se sramoti otkad mu nema jednog od ...prikaži još! dvojice koju si takoder navea a igrali su s njim...tako da komentar ti nije posve tocan

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 11:00
    • Avatar NIKE

      NIKE: Nije čovjek prevara, ima on jako dobru filozofiju nogometa(ako ne i najbolju) koju treba oblikovati nogometašima odlične tehnike, samo je kod njega činjenica da uvijek igra na sigurno. Ne voli mijenjati komfor zonu zato je do sada trenirao Bayern, koji ...prikaži još! je u ono vrijeme bio najjači bez ozbiljne konkurencije i sada je trener Citya u kojem je potrošio hrpu novaca. Da se razumijemo i Klopp troši puno novaca, ali čovjek je izgradio jednu Borusiju sa puno slabijim budžetom. Mourinho se proslavio sa Portom davne 2004-te. Conte je prije angažmana u Juventusu uveo 2 kluba u Seriu A, itd.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 11:49
    • Default avatar - bono

      bono: Miro miric uzimaju ga veliki klubovi zato sta vridi i sta zna da nije tako nebi ni vodio takve mimcadi

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 12:35
    • Avatar be yourself

      be yourself: City je bio nula prije Pepa, sad su prvi u Premiershipu. Igraju odlično.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 12:39
    • Avatar Charlie Sheen

      Charlie Sheen: City bio nula aj po čemu i bez njega su osvajali Premiership i čak su igrali i polufinale LP i bez njega sa Pellegrinijem

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 12:57
    • Default avatar - dirk_nowitzki89

      dirk_nowitzki89: Jedinu stvar sta je pep napravia u cityu je potrosia milijarde eura. S tim bi i ja napravia rezultat ka i on ako ne i bolji. Jos neka dovede messija u taj stroj i dokaze kako messi moze u drugim ...prikaži još! ligama pa da lakrdija bude dovrsena

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:02
    • Default avatar - zuti_1

      zuti_1: Pep je tolka prevara od trenera da kad je dolazio u EPL su svi htjeli da dode u njihov klub i onda kad je izabrao City je pocelo pljuvanje. Pa ce ga pregazit EPL nije ti to samo Barca Real ...prikaži još! kao u Spanjolskoj, pa gospodin porusi sve rekorde pa je lagano s novcima hahah. I kad ce ic iz Citya ce svi bit na nogama i govorit dodi nama dodi nama.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:17
    • Default avatar - dirk_nowitzki89

      dirk_nowitzki89: Treca godina mu ide, osvojia jednom ligu u dva puta se osramotia u ligi prvaka. Mozda mu treca bude bolja, neznan, ali trenutno na milijarde koje je ulozia poprilicno san siguran da bi ja bia jednako ako ne i uspjesniji od njega

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:20
    • Default avatar - zuti_1

      zuti_1: dirk potrosio je ko Mourinho, a razlika je bila vise nego ocita. Nije kupio ni jednu superzvijezdu (Dybala, CR, Mbappe,Neymar) nego mlade perspektivne igrace koji mogu nosit City jos godinama. A za ovaj klasicni argument "i ja bi s tim ...prikaži još! parama" eto PSG nam je prije par dana pokazao kako je sve u novcima i kako bilo tko moze napravit super rezultat ako ima novaca, jel tako?

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:20
    • Default avatar - zuti_1

      zuti_1: Aj molim te mi reci zasto si tako napacen. Nije da trollam neg me stvarno zanima. Jbt svaki tvoj komentar je okrenut pljuvanju Messija,Barce i Pepa ili dizanju Ronalda. Kazes treca mu je godine, a jednom osvojio ligu hahah pa ...prikaži još! mozda jer ova sezona jos nije gotova jbt, prvi su u ligi trenutno. U LP sa Cityem ima lose rezultate to je istina, vidjet cemo sta bude ove godine, al ne osvajanje LP nije sramota. Pa jbt Real,Barca,Juve,Bayern,PSG,City svake godine konkuriraju za LP i svima je sezona neuspjeh ako ne osvoje, a samo jedan moze osvojit lol.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:23
    • Avatar Charlie Sheen

      Charlie Sheen: Žuti i po čemu je City uspješniji od PSG-a isti vrag pogotovo u Europi

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:30
    • Default avatar - dirk_nowitzki89

      dirk_nowitzki89: City je potrosia najvise novaca u zadnjih 10 godina na transfere. Druga je barca. Ironicno je da je pep trenira oba ta kluba. Tek treci je psg kojeg si ti spomenia. Barca i city su daleko najrastrosniji klubovi. Istina nije ...prikaži još! lako bit uspjesan i ako si rastrosan, sta vidis po mourinhu, slazen se, ali ti daje poprilicnu prednost. Pa pep je izgradia kompletno cilu momcad u cityu po svom gustu, di je ti znanje? Jer igraju tiki taku? Ne kuzin...u barceloni je dosa na gotov cin, dovea jos nekoliko superjakih igraca i dominira u slaboj ligi(slaba liga kad si u barceloni, isto ka sta je njemacka slaba bayernu itd). U njemackoj takoder, dosa na gotov cin i dominira u slaboj ligi. A u ligi prvaka, jedino natjecanje koje se ne osvaja na malim utakmicama, tu se propisno sramoti vec 6-7 godina. Pa neznan onda o cemu pricamo stvarno

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:36
    • Default avatar - zuti_1

      zuti_1: Nigdje nisam rekao da je City bolji od PSG u Europi. Oboje su smijesni vec godinama, ali kazem prvo da nije sve u novcima sto su nam pokazali PSG i Real prosli tjedan i da nije sramota ne osvojit ligu ...prikaži još! prvaka jer ima dosta klubova koji su pretplaceni na domacu ligu i kup i uspjeh sezone im ovisi o LP.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:37
    • Default avatar - zuti_1

      zuti_1: Al jbt opet okreces cinjenice kako tebi odgovara. U Barci u 4 godine od jakih igraca uzeo Ibru i prodao nakon godinu dana, Villu, Fabregasa i Alexisa (koji je tad imao 22-23 god). To uopce nije rastrosnost. Barca je potrosila ...prikaži još! najvise u zadnjih 10 godina jer su uzeli Neymara,Dembelea i Coutinha i to puno nakon Pepovog odlaska. Imas internet pogledaj Barcu (i rezultate i igru) u sezoni 07/08 prije neg je Pep dosao i 08/09 u njegovoj prvoj sezoni pa mi reci jel dosao na gotov cin. Za Bayern ok, vise manje se slazem. U Cityu je izgradio momcad po svom ukusu al opet ti kazem, svakog igraca preplate jer svi znaju da City ima novaca pa ih oce izmust i on nije slao bianco cekove kao npr. Perez za Ronalda, Kaku, Balea i takve nego on kupi Sanea, Bernarda Silvu itd.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:43
    • Default avatar - Mikulamali

      Mikulamali: Zasto se itko trudi diskutirat sa ovim Dirkom? Lik veze nema i peru ga kompleksi zbog Messija, teška tragedija od lika

      Odgovori Nedjelja, 10.03.2019. u 01:13
    • Default avatar - dirk_nowitzki89

      dirk_nowitzki89: Mikula nekad je bolje sutit nego ispast glup. Ako nemas protuargument na moje tvrdnje, bolje bit tih i ne ometat odrasle dok se raspravljaju

      Odgovori Nedjelja, 10.03.2019. u 14:04
  • Default avatar - mudrac bez pameti
    mudrac bez pameti

    A on jučer produžija ugovor do 2021. , Kako sad to?

    1 Subota, 09.03.2019. u 08:58
    • Default avatar - Larsen

      Larsen: Nema se Manđo šta pokazivat! On se kroz svoju karieru dobro pokazao. Ugovor još nie potpiso, nek izdrži tu godinicu pa pravac Kina za koju godinu i fino u mirovinu. A tamo nek iz hobija uči klince lopte:))

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 12:56
  • Avatar Lo_Juventino
    Lo_Juventino

    Tesko, buduci da cijela Italija zna da je Agnellieva zelja Zidane. Paratici i Nedved bi htjeli Contea a Guardiola je trener koji zeli ogroman budzet i slobodu kupnje igraca. Sto se Allegria tice, logicno je da dolazi do zasicenja nakon 5 godina...

    9 Subota, 09.03.2019. u 08:15
    • Avatar ursus335

      ursus335: Sjecam se kako su Juventini bili ljuti kad je Allegri dolazio, a zapravo je dobar trener

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 09:29
    • Avatar pfc

      pfc: Osvojio ili ne Allegri mislim da nece vise bit trener Juvea i meni je pomalo zao zato sto je vrhunski trener,pitanje je hoce li ic ca ko “pobjednik” ili “luzer”....znas i sam zasto :)

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 10:49
    • Avatar Lo_Juventino

      Lo_Juventino: Vrhunski trener ali cinjenica je da Juve nikad nije igrao lijepo pod njegovim vodstvom. Prilagodljiv je i ima taj nos za pobjedu ali zalosno je vidjeti taj napadacki potencijal koji se gusi..Jedan Klopp bi bio melem za oci za navijace ...prikaži još! Juventusa ali Agnelli zeli trofeje, ne ljepotu.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 10:58
    • Avatar NIKE

      NIKE: Igraš na rezultat i gotova stvar. U finalu SP-a smo igrali ljepše od Francuza pa kakve nam to koristi donosi kada su Afrikanci podigli pehar pobjednika.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 11:51
    • Avatar Lo_Juventino

      Lo_Juventino: Istina, ali za Ligu Prvaka treba nesto vise. Izgleda da Allegriu treba malo "muda". Oduvijek je govorio da su igraci kao De Sciglio i MM potrebni za balans ekipe. Vidjeti cemo sta ce izmisliti za Ligu Prvaka.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 14:01
    • Avatar NIKE

      NIKE: Lani je izmjenama okrenuo Tottenham i skoro Real Madrid, Atletico mu kao izazov nije nova stvar. Za osvajanje LP jednostavno moraš u momčadi imati X-factor tako je oduvijek bilo. United mi miriše po tom faktoru, izbacili su iz momčadi kudi-kamo ...prikaži još! bolju momčad. Još kada im se vrati cijeli kadar oni su isto tako veliki potencijal iz sjene.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 16:15
    • Avatar Lo_Juventino

      Lo_Juventino: Neznam, ja bih to nazvao kod UTD-a cistom srecom. Kako su u skupini dobili Juve tako su dobili i PSG. Realno, u Torinu ih je Juve nalupao igrom da to nije bilo za gledati pa su opet izgubili, tj UTD ...prikaži još! je pobjedio. Zato sam i napisao da Allegri ima nis, nikad ne ide glavom kroz zid nego je sve disciplinirano. Znog tog rjesenja igraci kao sto su Dybala, Bernardeschi, Costa i Cancelo igraju pod rucnom.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 17:12
    • Avatar NIKE

      NIKE: Slažem se za United, ali ipak onda ih je vodio Mourinho i već je tada svlačionica bila u laganom rasulu. Solskjaer je predobar učenik i Touchelu se suprotstavio sa maksimalnim resursima koje je imao. Čista sreća ili dobro izanaliziran PSG ...prikaži još! činjenica je da je United prošao dalje i da pod novim vodstvom imaju u nekih 15tak utakmica samo jedan poraz.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 18:57
    • Avatar Lo_Juventino

      Lo_Juventino: Sve to stoji ali ne mozes analizirati da ce netko pojesti sve sto stvori a ti iz svakog udarca zabiti gol. Respekt sa OGS-a ali realno UTD treba jos dobro uigrati ekipu jer njihova igra nema automatizma nikakvih.

      Odgovori Ponedjeljak, 11.03.2019. u 10:55
  • Default avatar - miro_miric
    miro_miric

    Čelavi naperlitani preserator.....prevara od trenera

    6 Subota, 09.03.2019. u 08:34
    • Avatar proko

      proko: Sve prevario ali malog miru ne može.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 08:48
    • Default avatar - miro_miric

      miro_miric: Pa sta ako je tako dobar i veliki trener nije nikad uzeo prosjecan klub pa nesto napravio...nego samo velikane....vec sa cityjem ne ide tako glatko uz sav buđet....s njima nece nikad uzet ligu prvaka

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 09:30
    • Default avatar - the devil

      the devil: Naravno da neće sa sitijem daleko u ligi prvaka jer nije nogomet kupovina igrača svjetske klase,več radi,taktika, i sve ostalo...to samo dokazuje da on nije trener kakvim ga mnogi smatraju, jer svatko može kupit prave igrale ako se ukrpa u ...prikaži još! klubove koji imaju ogroman buđet i gotovu momčad...pa se pravit pametan... Prevara teška od trenera

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 09:39
    • Default avatar - Trevor Philips

      Trevor Philips: Da zato smo vidjeli puno "kvalitetnih" trenera koji su sa malim klubovima napravili "čuda", pa kada su došli u top klubove, nisu izdržali ni sezonu do kraja... Ne drži ti priču voda, čovjek koji je osvojio sve što je mogao ...prikaži još! je prevara od trenera?? Počni ti pratiti umjetničko klizanje, nogomet ti baš i ne ide. Bez uvrede umjetničkom klizanju.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 10:10
    • Avatar Hemingway_1

      Hemingway_1: hahaha Pep da bi dokazao malom miru koliko vrijedi treba odbiti ponude svjetskih velikana koji se doslovno tuku da bi ga doveli i doci u neki slabiji klub. Najveci trener svijeta bez ikakve konkurencije.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 10:13
    • Default avatar - Mikulamali

      Mikulamali: Evo malo da povučemo sličnu analogiju: zasto je CR igra za United, Real i Juventus, a ne za West Ham, Osasunu i Chievo pa da dokaze da je dobar igrač?

      Odgovori Nedjelja, 10.03.2019. u 01:17
  • Avatar NIKE
    NIKE

    Takav tip kluba biti će mu sigurna destinacija. Juve ili PSG, klubovi bez ozbiljne konkurencije u svojim ligama, i tamo vidim Guardiolu, pri tome mu Parižani mogu odriješiti puno veću kesu.

    Subota, 09.03.2019. u 10:36
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Hahah, da ovo je sigurno istina... A i nisu glupi da ga dovedu, jer ako žele ligu prvaka, on im je nece donijeti, a ligu bi im mogao osvojit i cacic

    Subota, 09.03.2019. u 11:08
  • Avatar potparol.fr
    potparol.fr

    U jedno sam poprilicno siguran...allegri ispadanje od atletica nece prezivjeti.

    2 Subota, 09.03.2019. u 09:18
  • Default avatar - the devil
    the devil

    Taj nikad u svojoj karijeri neče napravit iz prosječnog kluba pravi klub... Samo dolazi u gotove,najjače klubove u ligi... On bi u klubove di ima veliki buđet za kupovinu igrača,al nikad da napravi od prosječnog igrača svjetsku klasu,i nikako napravi ...prikaži još! i s prosječnog kluba pravi klub..

    5 Subota, 09.03.2019. u 09:36
    • Default avatar - Trevor Philips

      Trevor Philips: Da zato smo vidjeli puno "kvalitetnih" trenera koji su sa malim klubovima napravili "čuda", pa kada su došli u top klubove, nisu izdržali ni sezonu do kraja... Ne drži ti priču voda. /cp

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 10:11
    • Avatar Zapadnjak_1

      Zapadnjak_1: napravio je od barcelone B. a od nepoznatih igraca busquetsa, messija, piquea je napravio najbolje svjetske igrace i osvojio 14 trofeja u 4 godine, ukljucujuci dvije lige prvaka, u bayernu i cityju nema ligu prvaka, ali osvaja trofeje, prvenstva i ...prikaži još! kupove sto nije sala, evo bas juventus je nedavno ispao iz kupa dok je pep u engleskoj osvojio carabao cup u finalu protiv chelseja - moze svatko pricati sto hoce, ali pravom sportasu je svaka utakmica bitna, a gurati (i to dobro) na 4 fronta nije lako... sto se tice novaca, u engleskoj ih svi imaju i svi kupuju skupo, a city je svoje igrace kupio vecinom vlade i nitko od njih nije bio prevelika zvijezda, a danas svi vrijede vise nego kad su dosli (jesus, sane, mendy, bernardo, stones, laporte, jedino su walker i gundogan (koji ne igra prebitnu ulogu tamo) dosli kao gotovi igraci)... i za kraj, zasto bi covjek isao radit u prosjecni klub? najozbiljnije, zasto, veliki se bore za trofeje, veliki puno bolje placaju i veliki ga traze, svatko s mozgom bi u tim okolnostima isao u veliki klub umjesto da trenira npr. osasunu (i to za sicu u odnosu na ono sto nude city ili juve)...

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 10:12
    • Avatar Hemingway_1

      Hemingway_1: Trener i tvorac najvece momcadi svih vremena, Barcelone. Trener i tvorac najjace i najdominantnije momcadi premierlige svih vremena.

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 10:15
    • Avatar BlackRonsky

      BlackRonsky: Nisam fan Pepa ali činjenica je da je jedini osvojio 6 trofeja u jednoj sezoni. A osim toga, ono što mi je još nevjerojatnije, u najkompetentnijoj ligi, PL , uzeo je naslov sa nestvarnih 19 bodova razlike..

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 11:07
    • Default avatar - zuti_1

      zuti_1: Henry kaze da je pod Pepom u 30oj godini ispocetka naucio igrat nogomet, al na 24 sata su ipak malo visi standardi za dobrog trenera :/

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 17:18
  • Avatar nino58
    nino58

    A za pomocnog Solari. Aj ne trkeljajte gluposti molim vas

    Subota, 09.03.2019. u 10:26
  • Default avatar - Tonka Vonka
    Tonka Vonka

    Užas,nedaj Bože nikome...

    1 Subota, 09.03.2019. u 10:14
  • Default avatar - Gunersss_
    Gunersss_

    PA NE KUZIM kako to da bi juve mogao ispast iz LP kad za njih igra Ronaldo????? pa jel nije on KAO najbolji na svijetu u zabijanju pripremljenih golova sa 5m????? juve je igrao u zadnje 4 sezone tri finala ...prikaži još! LP! Kako to da sad nece a stigao Ronaldo?? pokenjam se u usta svima koji misle da je taj jado najbolji a lik zivio od veze reala!!! izvan 16m nije 100g zabio a dribljanje da ne spominjem,PLJUC pokopani ste cinjenicama!!!

    8 Subota, 09.03.2019. u 11:14
    • Avatar Lo_Juventino

      Lo_Juventino: E da je vama imati jednog Ronalda, nebi se sramotili iz kola u kolo...Kakvi luzeri...

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 11:50
    • Avatar realan902

      realan902: Sine nije za tebe liga prvaka..idi pratit europsku i rennes

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 12:10
    • Default avatar - Gunersss_

      Gunersss_: hahahahaha miseviiiii!!! kad nema odgovora onda ide ovako! e lo juventino da ste vi u engleskoj pa bi vidjeli na kojem mjestu bi bili! hebes mi sve juve(mafijaski lopovski klub) je gori i od onog psg-a! Protivnici u ligi na ...prikaži još! razini nase druge HNL!!! Ti ces usporedivat mafijaski klub koji je zato i izbacen u drugu ligu i ostao bez titula sa jednom institucijom eng nogometa! arsenal je treci najveci eng klub a o ligama da ne govorim..italija smijurija,pokopaj se misu!

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 12:58
    • Avatar gutason

      gutason: ok

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:12
    • Avatar Lo_Juventino

      Lo_Juventino: Vidim, po tvojem Arsenalu se vidi koliko je ozbiljna liga. Sve gori i gori klubovi. Luzeri jedan do drugog...

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:59
    • Avatar Lo_Juventino

      Lo_Juventino: Institucija engleskog nogometa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 13:59
    • Default avatar - Gunersss_

      Gunersss_: hahahahah mulac,opet si pobijen argumentima i ako tebi arsenal nije institucija sa 13 naslova prvaka i 14 fa kupa onda si tupaviji nego sam mislio! kazem,talijanska liga je zakon i jedino to juve i moze osvojit,IAKO je morao kupovat naslove ...prikaži još! hahahahhaa...pokopaj se

      Odgovori Subota, 09.03.2019. u 15:32
    • Avatar Lo_Juventino

      Lo_Juventino: Institucija, hahahahaha...Sta su onda Milan i Juve ako je Arsenal institucija? Daj se saberi pa komentiraj...

      Odgovori Ponedjeljak, 11.03.2019. u 10:53
  • Avatar intellectus
    intellectus

    I ja vjerujem da bi Pep bio pravi trener za Juventus, sve ovo do sada je nedorečeno, a kvalitet igrača je neosporan. Ne slažem se da bi Mandžo želio/ trebao otići pa i ako, Mandžo bi u većini velikih klubova ...prikaži još! bio rado viđen. Moguće da i njemu još jedna promjena ne bi bila na odmet dapače, sada nema reprezentativnih obveza, mogao bi ono za pravo odraditi još jedan ugovor.

    Subota, 09.03.2019. u 10:52
  • Avatar Lo_Juventino
    Lo_Juventino

    Usput, danas je potvrdjeno da su Pjaci opet pukli krizni ligamenti. Decko bas nema srece...😔 Forza Marko !!!

    Subota, 09.03.2019. u 13:58
  • Avatar branimir220250
    branimir220250

    Budalaši udaraju po pepu kao po staroj kanti,sav njegov uspjeh svode na puste miljarde koje su mu bile na raspolaganju❌bezveznjacima je mjerilo šugavi hajdduk, pa normalno ,tamo da bog otac dođe nemože napraviti ništa,ne samo što su sami sebi funkcioneri ...prikaži još! “ajduka” opelješili kasu i stjerali klub u neviđene dubioze na vlast dovode šugave torcidaše da kroje pravdu ne samo u “ajduku” već i u HNS-u🤮🤮🤮❌

    Subota, 16.03.2019. u 14:59
  • Avatar Darci97
    Darci97

    Daj ne budite glupi,"prevara" od trenera,molim vas ako je on prevara šta su drugi onda? koji ne osvajaju ništa,a imaju na raspolaganju isto para i para.Onda su svi prevara istina nije treniro "male" klubove,ali mnogi ostali nisu koji su trenirali ...prikaži još! "velike" klupove pa su osvojili 0 trofeja ili bilo ceg drugog a na raspolaganju imaju iste resurse ili mozda koju milju manje....

    Subota, 09.03.2019. u 12:31
  • Avatar h1gh_3nd
    h1gh_3nd

    namjerno to rade

    Subota, 09.03.2019. u 09:16
  • Default avatar - MeeWee197
    MeeWee197

    Nikakav trener

    Subota, 09.03.2019. u 08:38
  • Avatar lopovi iz vardrida
    lopovi iz vardrida

    Pep the legend....

    Subota, 09.03.2019. u 11:32
  • Default avatar - Batman1990
    Batman1990

    Guardiola nikada sa slabijom klubom nije osvojio ništa, uvijek dođe na gotovo, u jaku barcu u jaki bayern itd, nikada od slabije momčadi nije napravio prvaka...

    Subota, 09.03.2019. u 10:45
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message