Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Ukleti penali: Hrvatska druga najgora na SP-u u sedmercima

Samo je Bahrein promašio više sedmeraca nego Hrvatska, jedino su ih golmani Koreje i Angole obranili manje. U svim ostalim statističkim pokazateljima Hrvatska uz bok medaljašima

Komentari 51 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - pacovikozec
    pacovikozec

    Zato je hrvatska uvjerljivo prva po broju tehnickih progresaka i po broju izgubljenih lopti!

    Nedjelja, 27.01.2019. u 09:00
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    "Stari Francuzi"??? Prosjek godina: Francuska 28,4 - Hrvatska 28,3. Ajde, nek vam bude...

    2 Nedjelja, 27.01.2019. u 09:05
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Nismo više rukometna velesila i pomirite se s time, Šveđani su nas razbili...

    2 Nedjelja, 27.01.2019. u 09:04
    • Default avatar - mentalist1

      mentalist1: Geri,ta utakmica ti je pokazatelj toga? Sta onda kazes na utakmice protiv spanjolske i francuske?

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 13:51
    • Default avatar - mentalist1

      mentalist1: I zapamti da su se te utakmice igrale za bodove i za izbjegavanje danske,a protiv svedske se nije igralo za nista. Duvnjak nije ni ulazio u igru,jel tako?

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 13:52
  • Avatar Northrop
    Northrop

    Nekad smo i mi unistavali protivnike s krila... sad ih skoro i ne koristimo

    12 Nedjelja, 27.01.2019. u 09:11
    • Default avatar - Kurciban

      Kurciban: Možda je Červar zaboravio imena krila...

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 10:49
    • Avatar rođo101

      rođo101: zato što imamo spore igrače i spor protok lopte. konkretno sinoć švdi su nam brzim napadima uvijek svtvorili "rupu" u obrani,a mi smo uvijek napadali sporo,tromo i na punu crtu.

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 10:49
    • Avatar rođo101

      rođo101: Kurciban ne dijeli červar lopte krilnim igračima

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 10:50
    • Default avatar - Kurciban

      Kurciban: Rođo, tek sam sad skužio da nemaš pojma o rukometu. Ne dodaju se igrači kako se kome svidi. Červarove cijela taktika ide kroz sredinu i ne temelji se na krilima.

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 10:54
    • Avatar rođo101

      rođo101: je ne dodaju se kako se kome svidi,ali sa ovako sporim igračima nema igre s krili i nema proboja lopte na crtu,pa ti se razumi u rukomet koliko god te volje,a ja sam eto sad valjda prvi put gledao rukomet. ...prikaži još! sinoć su nam švedi demonstrirali i pokazali šta je brzina i šta su brzi igrači! koliko su nam put pronašli "rupetinu" 3-4m široku,a koliko smo mi puta njima?

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 11:01
    • Default avatar - Kurciban

      Kurciban: Je istina. Al’ ne misliš li da je trener trebao ili mogao bolje odreagirati. Misliš li stvarno da su Šveđani općenito bolji od nas i da je izbornik neovisan u odabiru igrača?

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 11:07
    • Avatar rođo101

      rođo101: šveđani su sinoć dokazali i pokazali da su bolji od nas jer su nas "razbili" kao niko,poraz od brazila je bio usudit ću se reći jedan loš dan kada im zaista nije ništa polazilo od ruke,a sinoć su pokazali svoju ...prikaži još! nemoć,neznanje ili možda ne htijenje neznam,a što se tiče izbornikove neovisnosti to se vidi iz aviona,al novinari opet napadaju njjega umjesto da udaraju tamo gdje treba,a to svi znamo da je gobac! šta misliš da lino ne bi uzeo jaganjca da igra? zašto je kozina tako lako otpisan????

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 11:27
    • Default avatar - Kurciban

      Kurciban: Ipak se razumiješ, moja greška. Sve jasno. Samo mislim da bi s neovisnim i kvalitetnim trenerom, koji poznaje moderan rukomet i poziva najbolje, a ne najpodobnije igrače, možda mogli bolje od 6tog mjesta.

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 11:32
    • Avatar rođo101

      rođo101: kad smo imali ili kad ćemo imat neovisnog izbornika u rukometu? od 2003 i zlata u portugalu bio lino pa nije valjo,pa došao goluža nevalja,pa došao babić nevalja,pa sad opet lino i naravno opet nevalja,a u tom periodu je osvojeno ...prikaži još! 10 medalja. i što je naj čudnija stvar u tome svemu svi ti treneri koji kod nas nevaljaju u drugim zemljama su jako dobri i jako visoko kotiraju u tamošnjem rukometu. eto uzmi samo golužu s njim se cijela hrvatska nacija ismijava i isprdava,a čovjek sada u tatranu postiže jako dobre rezultate i ljudi s njim zadovoljni već dvije godine

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 11:48
    • Default avatar - Kurciban

      Kurciban: Golužu poznam. Smiješan je i nije previše pametan, barem što se tiče stvari van rukometa. Zato često blebne nešto pa ispadne glup, što nije. Keta je korektan trener. Nadam se da će u budućnosti biti izvrstan. Prerano su ga stavili ...prikaži još! za izbornika... Naravno birali su ga zbog podobnosti...

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 12:55
    • Avatar rođo101

      rođo101: pa kako tako glup od tatrana jednog nebitnog kluba napravi respektabilan klub čak igra i ligu prvaka ako se ne varam

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 12:59
    • Default avatar - Kurciban

      Kurciban: Ajde molim te pročitaj moj komentar s razumijevanjem i provjeri malo kad je Tatran postao respektabilan. Kako stoji ove sezone, kako prije...

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 20:42
  • Default avatar - vjeko68
    vjeko68

    Golmani su bolji oni treniraju nasi igraci igraju staru taktiku nista novo i lako je odbranit

    Nedjelja, 27.01.2019. u 09:04
  • Default avatar - SDPmladi
    SDPmladi

    Aaaaa da vidimo statistiku igre 7:6 !!!

    5 Nedjelja, 27.01.2019. u 10:00
    • Avatar rođo101

      rođo101: u čemu je problem statistike 7:6 nije nas sreća pomazila u jednoj utakmici i sad je to kraj svijeta,jel ju i dinar forsiro protiv danaca i šta se dogodilo,jesmo na toj igri "razbili" španjolce!?

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 10:38
    • Default avatar - SDPmladi

      SDPmladi: rodjo,probem je sto se u vaznoj utakmici forsiralo sa tom igrom i zbog toga smo primili ,ak se ne varam.8 golova.Uostalom svi koji su gledali utakmicu vidjeli su da je 7:6 glavni krivac za poraz protiv brazila a na koncu ...prikaži još! nas kostalo medalje. U cjelini 6 mjesto smatram uspjehom.

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 10:42
    • Avatar rođo101

      rođo101: nismo primili 8 golova nego 3 gola u igri 7:6,a to nije problem taktike 7:6 nego je problem tehnički pogrešaka naših napadača i bacanja lopti u bunar. ostalih 5 golova smo dobili u igri 6:6 bez golmana kad smo imali ...prikaži još! igrača manje,što je takođe biop plod tehnički pogrešaka i na to nemože lino uticat,ako ja bacim loptu tebi previsoko ili ju bacim 2-3m od tebe,a boljeg nemaš na klupi od mene:-((((( nažalost ovo i je nakakav realan rezultat na ovaj igrački kadar

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 10:54
    • Default avatar - kaka 22

      kaka 22: Ma jel a Babić je s takvim kadrom bio treći, pa ni Goluža nije imao bolji kadar pa su osvajali medalje Lino je loš trener i amen

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 19:23
    • Avatar rođo101

      rođo101: kaka je istina je,ali je istina da je hrvatska javnost i golužu razapinjala, posebno babića su razapeli nakon osvajanja medalje.

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 20:34
  • Avatar rođo101
    rođo101

    od odlaska dzombe hrvatska nijkad više nije imala pravog izvođača sedmeraca,ovo su sve osrednji izvođači. kakav je to iozvođač sedmerca kada promaši nema "muda" da puca sledeći!

    Nedjelja, 27.01.2019. u 10:36
  • Avatar DominikLivakovic1
    DominikLivakovic1

    Primjetio sam, i to se posebno ističe na ovom SP da neki vratari prilikom branjenja sedmerca, ako puca dešnjak, pomaknu se ulijevo kako bi zatvorili njemu bliži kut te ga prisilili da puca u njemu "mržu" lijevu stranu (i obrnuto). ...prikaži još! Kod naših vratara nisam to primjetio.

    Nedjelja, 27.01.2019. u 10:35
  • Default avatar - čoviksjuga
    čoviksjuga

    Gdje je francuski golman skupio ovoliko obrana ? U utakmici sa nama i dancima sigurno nije !

    Nedjelja, 27.01.2019. u 09:52
  • Default avatar - Kurciban
    Kurciban

    Slušajući Červarove monologe, možda čovjek očekuje da će biti najbolji trener SP-a. Lol

    13 Nedjelja, 27.01.2019. u 10:36
    • Avatar rođo101

      rođo101: u hrvatskoj nikada nitko nije bio priznat,pa neće ni lino červar,a pogledaj malo statistike trenera,pa ćeš vidjet koji je najtrofejniji trener,koji trener u IHF-u drži predavanja? pa nije mu valjda nitko dao te medalje zato što nezna i što nije ...prikaži još! znao vodit ekipu i ne zove ga netko na predavanje zato što nezna ništa o rukometu,la to smo mi. zašto niko ne kaže da mi nemamo ni bog zna nekakvu ekipu,ovo je jedna prosječna ekipa koja je polučila rezultat sa svojim mogućnostima.

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 10:42
    • Default avatar - Kurciban

      Kurciban: Nisi razumio. Červarov statistika je neupitna. Tim je gore što je pod stare dane odlučio biti Gobčeva marioneta za sitnu paru. A nakon par ispada, nažalost je očito da je čovjeku najbitniji on sam i sve drugo je sporedno. Osobno ...prikaži još! mislim da je po.rao sve što je do sada napravio.

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 10:47
    • Avatar rođo101

      rođo101: zašto je po.rao??? po meni je ovo realan uspjeh trenutnog igračkog kadra,eto uzmi da će jedna francusk aili njemačka ostat bez medalje,šta bi oni trebali reć na svoj uspjeh. meni osobno bolje biti 5 nego 4,jbg mi smo šesti,al kad ...prikaži još! pogledaš nisi puno lošiji od ovog koji će biti 4,a kadrom,kvalitetom igre i ulaganjem u rukomet i infrastrukturu smo miljama daleko od tog četvrtog

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 10:58
    • Default avatar - Kurciban

      Kurciban: Ako govoriš o igračima, papirnato smo jači od jedne Njemačke, čija je pak infrastruktura puuuuno jača od naše. Brazil neću niti spominjati...0

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 11:04
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: nije prosjecna ekipa to su lazi to su izgovori za debakl.. prosjecna je ekipa kad na pozicijama nemas dovoljno igraca pa se krpas.. prosjecna je ekipa kad nema akcija ne znaju napravit par krizanja to sto smo mi radili ali ...prikaži još! to nisu krivi igraci nego iskljucivo trener koji nakon tolikih priprema nije usadio naucio da za priliku treba timska akcija krizanja razvlacenja obrane brzog protok lopte brzi napad a on im je usadio kad imaju priliku za polukontru ili kontru zaustavi pomalo to se radilo i 2009 to se radi i sad.. napad pokretanje neke smisljene akcije ako uopce to mozemo zvat akcijama (dodaj loptu duvnjaku i on ce rijesit situaciju) traje nam citavu vjecnost i u toliko vjecnosti oni ne znaju napravit smisljenu akciju nego se vecinom lopta nalazi u rukama lijev.vanjskog i centra koji se dodavaju na metar od obrane i onda bez zaleta pucaju na gol a sto se tice stepancica nije ni on toliko kriv koliko su krivi organizatori igre u tom slucaju ova dvojica pa kad mu dođe lopta iznenada ne zna dal da puca ili da proslijedi na krilo.. krila sve momcadi krila koriste kod nas krila mogu i sjest u cosak ne utrcavaju kad je duboka obrana lopte na kapaljku dolaze i to forsiranje kroz sredinu koliko puta su nas francuzi na to navukli to je cudo i ako se nije naucilo od tada da trebaju i krila utjecat na igru onda treba trazit novog koji ce ih naucit sve to

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 11:15
    • Default avatar - Kurciban

      Kurciban: @masterplan... slažem se sa svime navedenim. Samo bih dodao još jednu možda i najnegativniju stvar u cijeloj priči. Neke igrače je dodavao/oduzimao Gobac, a ova marioneta mu je to dozvoljavala. Nije mi jasno što mu to treba u njegovim godinama...

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 11:26
    • Avatar rođo101

      rođo101: masterplan slažem se,ali u ovom momentu smo prosječna ekipa i ekipa koja ima kratku klupu,nekad smo mi imali dvije postave bez problema,ali ovaj put smo imali 2-3 igrača adekvatna na klupi,a ovo ostalo sve luk i voda.@kurciban sa tobom se ...prikaži još! slažem glede ovog zadnjeg napisanog i zato ja linu ne krivim i zato ne dovodim njegovu kvalitetu u pitanje,ekipa je tanka i to je to.

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 11:33
    • Default avatar - Kurciban

      Kurciban: Ja ga baš zbog toga krivim. Ako ti nije dan, promašio si taktiku, nadigrali te protivnički igrači i/ili trener... sve je to dio sporta. Ako si izbornik reprezentacije, a nije ti interes reprezentacije na prvom mjestu... za to nema opravdanja.

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 11:46
    • Default avatar - ogy2007

      ogy2007: Ček malo zar zbilja netko mora duvnjaku, cindricu, strleku i ostalima crtat kako treba igrat nakon sto godinama već igraju taj rukomet protiv vise manje uvijek istih protivnika, svako zna o svakome sve,jedan dinart je bio igrac pa mj dana ...prikaži još! nakon toga evo ga trener repke i drmne zlato, zato sto je dobar trener?mislim da nije toliko presudan bio,odnosno ako duvnjak i cindrić u klubu znaju napravit visak za krilo, zasto ga tu ne mogu napravit?nije da igraju neki drugi sport

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 12:01
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: ne ja se ne slazem da smo prosjecna ekipa.. prosjecna je ekipa makedonija ekipa koja ima 2-3 igraca koji iskacu od svih.. kod nas je problem sto se sve vodi na to ako ne uspijemo onda smo prosjecna ekipa.. kolika ...prikaži još! je razlika ekipe koja je pomela poljake domacine za polufinale u poljskoj i ove sad? nikad mi necemo znat koliko su oni dobri dok ne instaliramo trenera koji moze.. ja bi najradije vidio na klupi nasoj jednog riveru (barcelona vs badel) pa bi tad znali na cemu smo i di smo.. ovo sad sto nam se desava je ono sto je po meni odgovornost neozbiljna od samog vrha saveza.. 2009 danasnjeg strucnjaka su se rijesili jer nije znao sa mnogo jacom ekipom (budimo iskreni) pa ga se vratilo ponovno uhvatio je slancicu spasa nakon sto je propadao u makedoniji toliko da su ga poceli po novinama makedonskim prozivat i takav savez vrati ga ponovno i sta on uradi nista nego nastavi isto vodit kao i davne 2009.. sad da smo normalno drustvo citava olinjala ekipa na celu sa gobcem bi trebala letit iz saveza te svi ovi tkzv treneri placenici gobcevi sa klupe i oko klupe hrvatske

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 12:02
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: rođo zaboravio rec imamo mi i dalje dve postave samo sto ovaj danasnji strucnjak im ne vjeruje pa nam se desavaju komicne situacije kad u napadu posalje da igraju sva tri play cindric-duvnjak-karacic.. ponavlja isto kao i proslo prv povede ...prikaži još! e 3 lijev vanjska i ni jedan ne igra

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 12:11
    • Avatar rođo101

      rođo101: ma dobro eto nezna lino ništa o rukometu,a ovih deset medalja koje je uzeo su mu vjerovatno poklonili ovaki kao ja i ti koji se sad ovdje virtualno prepiremo. a sad znam da će te reći te medalje su donijeli ...prikaži još! igrači,kad je dobro onda su igrači zaslužni,a kad se zakaže e onda je lino neznalica i njega treba razapet. duvnjak za klub igra s jednom nogom,a za repku nije u stanju u 20 dana odigrat 9 utakmica,a puna su mu usta domoljublja,ma što rekao onaj stari bolji ruka,bolji noga,bolje leđa,ma igraj ................... ili daj mjesto nekom drugom i nije on jedini

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 12:20
    • Default avatar - masterplan

      masterplan: pa i morali su mu donijet kad je imao balica lackovica i ostalu ekipu da je znalac osvojio bi on jos sjajnijih medalja.. duvnjak bas i ne igra zadnje vrijeme na onom nivou od kad se vratio ood ozljede pa ...prikaži još! tko je rekao da je on jedini jel bilo na pocetku prvenstva i jos javno je cervar rekao da ce dozirat duvnjaka pa jel ga dozirao vise bi se reklo da ga je predozirao.. kod takvih stvari on je taj koji treba odlucit na kraju je izbornik i trener on na TO kaze igrat ce te tu obranu napast ce te tako kao i svaki izbornik.. njegova je zadnja taj duvnjak je istrosen to svatko vidi ali kad mu ne ide vadi ga se van stavlja se zamjena..

      Odgovori Nedjelja, 27.01.2019. u 15:26
  • Default avatar - Lopud
    Lopud

    Sve u svemu, nalazimo se na mjestu koje smo igrom i zaslužili. Ostaje nam nadati se da će u nas biti više ulaganja u rukomet, u mlade igrače. Bez toga nema vrhunskih rezultata. Do nove prilike i s vjerom u ...prikaži još! našu reprezentaciju.

    Nedjelja, 27.01.2019. u 10:45
  • Default avatar - masterplan
    masterplan

    jel ima statistika za trenere

    Nedjelja, 27.01.2019. u 10:57
  • Avatar atas 42
    atas 42

    vježaj p....ti m.......

    Nedjelja, 27.01.2019. u 12:28
  • Default avatar - orkan130570
    orkan130570

    Kad je nasa rep.u pitanju, trazite dlaku u jajetu. Daj vec jednom ih pustite na miru. Nisu bili na nivou pa sta.Mnogi zaboravljaju da je puno vaznih igraca povrijedjeno.Mislim da im treba biti podrska a uspijeh ce doci.

    Nedjelja, 27.01.2019. u 11:09
  • Default avatar - kresimir6
    kresimir6

    6. Fuj. Sram vas bilo. Da niste prvi. Pa trebali ste bit 1. Što vas je omelo. Hehehe.

    Nedjelja, 27.01.2019. u 13:44
  • Default avatar - HellBoy_1
    HellBoy_1

    'dok Hrvatska ima najbolju realizaciju kontri' a ljudi seru da Lino igra spor i trom rukomet, hmmm nesto tu ne stima onda??

    Nedjelja, 27.01.2019. u 11:33
  • Default avatar - OS98netko
    OS98netko

    Nasi gripu nmgu dobit a ne nzm.koga ...sva sreca pa su bahrein dobili

    Nedjelja, 27.01.2019. u 12:45
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message