Obavijesti

Tech

24sata u svjetskom vrhu! U Berlinu osvojili čak 12 nagrada

24sata u svjetskom vrhu! U Berlinu osvojili čak 12 nagrada
2

Sa 12 novih odličja 24sata je daleko najnagrađivaniji native advertising studio na svijetu. Kampanja Let's talk about sex osvojila je sedam odličja a posebnu nagradu dobio je i naš klijent LELO

VIDEO

Žiri Native Advertising Instituta dodijelio je u utorak u Berlinu čak 12 nagrada za 24sata, koji je nadmašio svjetske gigante poput CNN-a, New York Timesa ili Boston Globea.

Berba medalja na prestižnom svjetskom natjecanju nova je potvrda da 24sata ima najbolji studio za native oglašavanje na svijetu. Uz hrvatske projekte, ovdje su se za nagrade borili i natjecatelji iz SAD-a, Perua, Švedske, Australije, Rusije te niza drugih zemalja.

- Ponosan sam što smo uspjeli i ove godine odnijeti zavidan broj zlata s obzirom na konkurenciju. Dokazali smo sebi da smo pronašli pravi način da sa svojim originalnim serijalima i kvalitetnim sadržajem u suradnji s klijentima ostvarujemo spektakularne rezultate. I dalje ćemo postavljati nove standarde u native i video produkciji - izjavio je Matej Lončarić, voditelj video odjela i izvršni urednik 24sata.

Vrijedi istaknuti kako je 24sata i drugu godinu u nizu ušao u finale natjecanja u kategoriji najboljeg svjetskog Native studija (s manje od 20 zaposlenika).

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Nakon prošlogodišnje bronce, ove godine osvojili smo srebro u toj kategoriji, što je još jedna potvrda kvalitete rada našeg native studija.

Osim 12 priznanja za 24sata, posebnu nagradu osvojio je i naš klijent LELO za ukupno najnagrađivaniju kampanju ove godine (Let’s talk about sex), kojom su uspjeli pobijediti i veliki video servis Netflix te poznati lanac MediaMarkt.

Ovo je kampanja koju su 24sata i LELO zajedno kreirali s ciljem razbijanja brojnih seks tabua u Hrvatskoj. U zemlji s jakom religijskom pozadinom uspjeli smo doprijeti do mladih žena. Pronašli smo način kako ohrabriti žene i s njima otvoriti teme o seksu i razbiti tradicionalni način razmišljanja o seksu u našoj zemlji.

Kroz nagrađenu kampanju smo dali šansu Hrvaticama da zajedno kreiraju sadržaj i postigli nevjerojatne rezultate. Nagrade Native Advertising Instituta potvrđuju kvalitetu i snagu ove kampanje u sklopu koje smo uspjeli dobiti uvid u razmišljanje o ovoj temi od čak 17.000 sudionika u istraživanju.

Pobjednike birali vodeći eksperti

Native Advertising Institute treći put dodijelio je nagrade za najbolje native oglašavanje, a njihov cilj je istaknuti i nagraditi najbolje primjere oglašavanja iz cijelog svijeta. Nagrade su podijelili u 33 različite kategorije. U stručnom žiriju sjedili su najbolji svjetski eksperti za marketing i native oglašavanje. Čak tri medalje (dva zlata i srebro) osvojio je JoomBoosov YouTube serijal “Konačni obračun”.

- Sa svakim novim projektom pokušavamo inovirati i napraviti nešto novo na tržištu te smo jako zadovoljni godinom koja je iza nas. Cijeli tim je naporno radio i ponosni smo da su vodeći stručnjaci oglašivačke industrije okrunili naš rad s čak 12 nagrada. Ovaj rezultat pokazuje našu predanost i potvrđuje zašto je native oglašavanje jedna od najbrže rastućih grana oglašavanja - rekao je Marko Janković, specijalist za digitalni marketing i marketing oglašivača.

Pored 24sata koji je u Berlinu osvojio 12 nagrada, Hrvatska je imala još domaćih predstavnika pa su tako u finale prestižnog Native Advertising Awardsa dospjeli i TG studio Telegram Media Grupe koji se u Zagreb vratio s dvije medalje - zlatom i srebrom za kampanje "Come & Meet me" i "What's Next", dok je kampanja Zadovoljna akademija Nove TV ponijela posebno priznanje. Brojne nagrade među globalnom konkurencijom potvrda su kako je Hrvatska i regionalni epicentar izvrsnosti u kreiranju native sadržaja. Kao dio Styria grupe, posebno smo ponosni i na srebro koje je pripalo studiju Styria Content Creation GmbH & Co KG, u kategoriji Nabolji native advertising B2C program za kampanju SEAT Ibiza.

Više od 30 europskih i svjetskih priznanja i nagrada čini 24sata najnagrađivanijim native studijem na svijetu. Tim novinara, stratega, dizajnera, video producenata, komunikacijskih stručnjaka i storytellera svakodnevno koncipira i producira sadržaj kroz kreativna native rješenja, a native studio 24sata prilagođava se svakom klijentu i uspijeva ispričati priču svakog brenda.

Najnagrađivanija medijska kuća u regiji

24sata je najnagrađivanija medijska kuća u regiji, a brojimo ukupno 87 priznanja i nagrada na prestižnim globalnim i regionalnim dodjelama, a samo tijekom ove godine osvojili smo ih 27 i to na svakoj od brend platformi (desktop, mobile, social, video, print). Posebno se ističe priznanje dodijeljeno projektu JoomBoos, najvećoj mreži kanala na YouTube platformi za najinovativniji medijski projekt na svijetu (Izvor: INMA Global Media Awards, 2017.) i brojna odličja koje je žiri berlinskog Native Advertising Instituta dodijelio native studiju 24sata, čime je postao najnagrađivaniji native studio na svijetu. Osim toga, 24sata dobitnik je prestižnog  priznanja za najbolju medijsku kuću u Europi u live streamingu na Facebooku (Izvor: Digiday Awards Europe 2018.). Tu su i brojna priznanja za najbolje novinske naslovnice, priznanja svjetske organizacije novinskih izdavača - WAN-IFRA, Effie i mnoga druga priznanja.

Native studio 24sata osvojio je 12 nagrada u Berlinu
1. 24sata native

SREBRO Native studio/agencija godine (s manje od 20 zaposlenih)

2. Let’s talk about sex
ZLATO (Najbolje korištenje online medija)
ZLATO (Najbolja strategija kroz mobile platformu)
ZLATO (Najbolji serijal sponzoriranih članaka)
SREBRO (Najbolje native oglašavanje u emailu)
SREBRO (Najkreativnija native kampanja)
SREBRO (Najbolje korištenje teksta)
BRONCA (Najbolje native oglašavanje s ograničenim budžetom)

3. LELO
ZLATO (Brend godine)

4. Naj teta
SREBRO (Najbolja native kampanja s aktivacijom korisnika)

5. Konačni obračun
ZLATO (Najbolje korištenje influencera)
ZLATO (Najbolje korištenje YouTubea)
BRONCA (Najbolje korištenje AFP Web TV-a)
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

A1 diže cijene od lipnja
za 6,9 posto

A1 diže cijene od lipnja

Povećanje naknada se odnosi na puni iznos mjesečnih naknada tarifa, paketa i opcija bez obračunatih popusta, a već ugovorene popuste korisnici i dalje nastavljaju koristiti

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle
Svi su ludi za Renatom! Sada je i Alan želi: 'Mijenjao bih Danijelu za nju. S Filipom me provocira'
'BRAK NA PRVU'

Svi su ludi za Renatom! Sada je i Alan želi: 'Mijenjao bih Danijelu za nju. S Filipom me provocira'

Novi je tjedan i novi zanimljivi zadaci u showu 'Brak na prvu' su pred parovima, a neke od njih posjetila je i stručnjakinja Iva…