Obavijesti

Tech

Komentari 1

Amazon je postao najvrjedniji brend: Prestigli Google i Apple

Amazon je postao najvrjedniji brend: Prestigli Google i Apple
1

Amazon, koji je u svojoj garaži 1994. godine osnovao Jeff Bezos, stigao na vrh liste zahvaljujući ključnim akvizicijama, vrhunskim korisničkim uslugama i inovativnom poslovnom modelu, stoji u objavi Kantara

VIDEO

Američki tehnološki div Amazon prestigao je Apple i Google te tako postao najvrjedniji brand na svijetu, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje.

Vrijednost branda Amazon porasla je na 315 milijardi dolara, kaže se u izvješću agencije za istraživanje svjetskog tržišta Kantar.

Amazon je tako skočio s trećeg na prvo mjesto i zasjenio Google, koji je skliznuo s prvog na treće mjesto, dok je Apple ostao na drugom mjestu.

Milijarderi će stavljati čipove u mozak i ubrizgavati krv mladih
Milijarderi će stavljati čipove u mozak i ubrizgavati krv mladih

Amazon, koji je u svojoj garaži 1994. godine osnovao Jeff Bezos, stigao na vrh liste zahvaljujući ključnim akvizicijama, vrhunskim korisničkim uslugama i inovativnom poslovnom modelu, stoji u Kantarovom priopćenju.

- Pametne akvizicije, koje su dovele do novih izvora prihoda, izvrsno pružanje usluga korisnicima i sposobnost da ostane ispred svojih konkurenata nudeći raznolik skup proizvoda i usluga, omogućile su Amazonu da konkurentno ubrzava rast vrijednosti branda - izvijestio je Kantar.

Među prvih deset kompanija ponovno su dominirale američke tvrtke – Apple s 309,5 milijardi dolara, Google s 309 milijardi dolara, te Microsoft s 251 milijardom dolara.

Najskuplji razvod na svijetu: Bezosu ostaje većina Amazona
Najskuplji razvod na svijetu: Bezosu ostaje većina Amazona

Visa je imala vrijednost od gotovo 178 milijardi dolara koja ju je smjestila na peto mjesto, dok je društvena mreža Facebook zasjela iz nje s gotovo 159 milijardi dolara.

Po prvi puta je Alibaba pretekao Tencent te postao najvrjedniji kineski brand. Alibaba je bio sedmi s 131,2 milijardi dolara, a Tencent ga prati u stopu, na osmom mjestu s 130,9 milijardi dolara.

Kao znak rastuće važnosti Azije, 23 od vodećih 100 brendova su azijski brendovi, uključujući 15 iz Kine.

Vodeći brendovi prihvatili su „inovativni“ poslovni model kako bi pobijedili tradicionalne konkurente u sektoru tehnologije, financija i maloprodaje.

Nema promjena u samom vrhu: Jeff Bezos i dalje je najbogatiji
Nema promjena u samom vrhu: Jeff Bezos i dalje je najbogatiji

„Modeli inovativnih ekosustava cvatu u regijama kao što je Azija, gdje su potrošači tehnološki osposobljeniji i gdje se brendovi integriraju u svaki aspekt svakodnevnog ljudskog života“, rekla je globalna direktorica BrandZ-a u Kantaru Doreen Wang.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...
U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno