Obavijesti

Tech

Komentari 5

Žele osvojiti svijet: Domaći tim osmislio aplikaciju o cipelama

Žele osvojiti svijet: Domaći tim osmislio aplikaciju o cipelama
6

Korisnici iPhone aplikacije Shoe Addicts uploadaju fotografije svojih cipela, uljepšavaju ih filterima te popune informacije o brendu i cijeni cipela koje su objavili

VIDEO

Shoe Addicts je iPhone aplikacija koja okuplja ljubiteljice i ljubitelje cipela na jednom mjestu, a princip na koji funkcionira vrlo je jednostavan. Korisnici uploadaju fotografije svojih cipela, uljepšavaju ih filterima te popune informacije o brendu i cijeni cipela koje su objavili. Fotografija se nakon toga pojavljuje na njihovom Shoelineu, a ostali "Addictsi" mogu pokazati da im se fotografija sviđa tako što će kliknuti "Heel Up". 

Osim toga, putem Vitrine mogu pratiti globalne i lokalne trendove, a ako su dovoljno kreativni, možda će baš njihova fotografija predstavljati njihov grad. Shoe Addicts se u skoroj budućnosti namjerava povezati s brandovima i prodavaonicama obuće kako bi svojim korisnicima olakšali kupnju te ih ciljano obavještavali o sniženjima. Na projektu radi četvero ljudi, Goran Vukšić (CTO), Marko Prljić (dizajner), Peđa Pušelja (marketing) i Anela Senčar (komunikacija), a upravo Anela Senčar otkrila nam je detalje iz pozadine projekta Shoe Addicts te kakvi su im planovi u budućnosti. 

Kako ste uopće došli na ideju Shoe Addictsa, koja je pozadina cijele priče i koliko vam je trebalo za razvoj projekta?

Ideja je došla na jedan vrlo prirodan način kada sam otvorila svoj ormar s cipelama i predložila Peđi da napravimo aplikaciju za cure koje vole cipele! Smetalo mi je što nerijetko ne mogu pronaći dobar par cipela na samo jednom mjestu, već moram pretraživati forume, blogove, modne portale u potrazi za onim što mi se sviđa, a da mi istovremeno netko odgovori kakva su njegova iskustva. Iz te zamisli se rodila ova aplikacija :) Naravno, kada smo posjeli ostatak ekipe, developera i dizajnera, te im ispričali da bi mi radili na aplikaciji o cipelama, blijedo su me pogledali i zaključili da oni nemaju 'nikakvog pojma o cipelama' i da u ormaru imaju sveukupno dva para! Tipični dečki... Ali, ideja i cijeli plan bili su im dovoljno zanimljivi da se upuste u projekt i tako je krenulo. S developmentom i dizajnom počeli smo u siječnju ove godine i šest mjeseci kasnije aplikacija je izašla u AppStore. Ipak, posao nije još ni približno gotov 

Aplikacija je dostupna na tržištu za iPhone korisnike već neko vrijeme. Planirate li razvijati aplikaciju i za Android uređaje uskoro?

Da, definitivno se planiramo proširiti i na ostale platforme. Vjerujete mi, ja sam prva koja bih htjela da izađe na Androidu jer sam veliki Android fan i iPhone sam kupila samo zbog ovog projekta. No, trenutno to nije moguće jer razvoj za Android iziskuje novac, vrijeme i resurse, a mi zasad nemamo nikakvu investiciju iza sebe, već raspolažemo s onim što u ovom trenu imamo.

Govorili ste kako aplikaciju planirate odmah plasirati na globalno tržište. Koliko otprilike trenutačno korisnika ima Shoe Addicts i koliko brzo raste?

Kao što možete vidjeti u našoj Vitrini, u kojoj se nalazi popis gradova, zasad su najzastupljeniji korisnici iz Hrvatske, Slovenije i Pariza, ali budući da broj usera organski raste te se uključuju Addictsi s drugih strana svijeta, od Kansas Cityja do Pekinga, u planu je i proširenje Vitrine na ostale gradove.

Koliko ste za sada zadovoljni projektom? Jeste li očekivali toliki odaziv i muškog dijela publike?

Budući da je ovaj projekt prepoznao i Seedcamp, jedno od najvažnijih startup natjecanja u Europi, i to u trenu kada je aplikacija bila još u development fazi, bez ikakve trakcije ili reprezentativnog broja usera, jako smo zadovoljni. Super je što se uključio i toliko velik broj muške publike, dečki su se zaista iskazali kao pravi shoe loveri koje će bez beda fotkati svoje tenisice i cipele. Jako je zanimljivo što su mnogi od njih vjerni samo jednom brendu :) No, kao što sam rekla, posao je tek počeo i na nama je sada da sa svakim updateom usavršavamo aplikaciju, radimo na njoj i skupljamo usere.

Shoe Addicts često predlaže korisnicima i koga pratiti. Planirate li proširiti komunikaciju s publikom na neki drugi način?

U planu je integracija s Facebookom i Twitterom pa će vam Shoe Addicts sugerirati tko od vaših frendova već koristi ovaj app i koga možete zapratiti. Spremamo i iznenađenja za blogere, no o tome kada dođe vrijeme za to. 

Osim trenutačne faze, hoće li Shoe Addicts imati uskoro i više filtera za fotografije ili će filteri biti možda za paid verziju aplikacije?

Korisnici nikada neće plaćati ni lipe za korištenje ove aplikacije, tako da tu nema straha. Dečki trenutno rade na novim filterima jer sada, kao što možete vidjeti, imamo samo nekoliko osnovnih. Filteri su jako bitni za ovu aplikaciju, no čovjek bi se mogao iznenaditi koliko ih je teško napraviti, a da su kvalitetni, reprezentativni i stvarno cool! Trenutno dorađujemo tri nova filtera - čim budu spremni, pronaći ćete ih u aplikaciji.

Aplikaciju možete skinuti ovdje

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 5
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom