Čelni ljudi Applea već su mnogo puta dokazali da znaju povući odlične poteze, a ova odluka isplatila se u rekordnom roku i zaradila im doista golem novac
Appleov prodajni trik koji im donosi čak 3 milijarde dolara
Čelni ljudi Applea već su mnogo puta dokazali da znaju povući odlične poteze koji se dugoročno pokažu toliko profitabilni da to često iznenadi i najbolje upućene analitičare.
Above Avalon, jedan od blogova ekskluzivno posvećenih praćenju Applea, otkriva smisao poteza koji bi Appleu mogao donijeti neslućenu zaradu povrh već postojećih odličnih brojki koje ostvaruje najnovija perjanica među njihovim gadgetima, iPhone 6.
Prilikom predstavljanja iPhonea 6, korisnici su pozdravili povećanje kapaciteta memorije na dva skuplja modela, s 32 na 64 gigabajta, odnosno sa 64 na 128 gigabajta. Kao što znamo, Appleovi uređaji nemaju mogućnost proširenja kapaciteta za pohranu podataka ugradnjom memorijske kartice, već je dostupan prostor neproširiv, što je i jedina razlika između tri modela iPhonea 6.
Prvotno čuđenje je izazvala odluka da najjeftiniji model naslijedi kapacitet od 16 gigabajta svog prethodnika, čiji je iskoristiv kapacitet još i manji, pošto dio prostora zauzima operativni sustav.
Po mišljenju Above Avalona, riječ je o pažljivo osmišljenom triku. Budući da su današnji sadržaji na mobitelu sve zahtjevniji, da su nove aplikacije sve veće, da se fotografije i video snimke zapisuju u sve većoj kvaliteti, da je prosječni korisnik navikao na mobitel prebaciti kompletnu kolekciju glazbe koju posjeduje, 16 gigabajta jednostavno nije dovoljno za pohraniti sve to.
Taj prostor će ipak biti dovoljan onim korisnicima koji svoj pametni telefon primarno koristite kao uređaj za telefoniranje, slanje poruka i e-mailova, te pregled vijesti na internetu. No, zahtjevniji korisnici će na prvi pogled zaključiti da će im trebati više prostora, što će ih usmjeriti na kupnju jednog od skupljih modela većeg kapaciteta.
Razlika u cijeni između najmanjeg i srednjeg modela na američkom tržištu je svega stotinu dolara (uz potpisivanje dvogodišnjeg ugovora), što je odličan mamac za kupce. iPhone 6 već bilježi odlične prodajne rezultate, koji bi prema trenutnim indikacijama u posljednjem kvartalu mogli porušiti sve dosadašnje rekorde, a analitičari su izračunali da bi akumulirani profit od korisnika koji će se umjesto za najmanji model ovog puta odlučiti za srednji u 2015. trebao iznositi čak tri milijarde dolara.