Umjesto dosadašnjih sterilnih mjesta za prodaju mobitela i računalne opreme, tehnološki inovator trgovine pretvara u hramove luksuza i prodaje zlatne satove
Appleove trgovine su sterilne pa ih pretvaraju u "zlatarnice"
Od svojeg nadolazećeg pametnog sata Apple toliko očekuje da je od svojih superorganiziranih iStore dućana odlučio napraviti još luksuznije hramove na raskrižju tehnologije i estetike zbog čega preuzima poslovni model – zlatarnica!
Proizvodnjom raznolikih modela nadolazećeg Apple Watcha iz Applea su shvatili da će morati promijeniti način na koji posluju u svojim trgovinama koje djeluju kao sterilna okruženja za razgledavanje najnovijih mobitela i računalne opreme.
To prije svega znači da će za modele poput Editiona od 18-karatnog zlata čije se cijene penju do 5000 dolara, ugraditi posebne sefove diljem iStoreova, ali i da će uz pojačane mjere sigurnosti ipak maksimalno izaći potencijalnim kupcima ususret te dozvoliti isprobavanje i konfiguriranje satova kako bi regrutirali nove sljedbenike svog hi-tech lifestyle pokreta.
Oni željni osnovnog Apple Watcha morat će izdvojiti između 350 za sportsku i 500 dolara za basic verziju sata od nehrđajućeg čelika u crnoj ili srebrnoj varijanti.
I dok svijet broji dane do iduće Appleove konferencije koja će označiti početak prodaje Apple Watcha čiji se prvi modeli očekuju u travnju, švicarski proizvođači od Swatcha do Tag Heuera ubrzano sklapaju ugovore sa Silicijskom dolinom kako bi spremni dočekali novo doba satova na koje ćemo, čini se, najmanje gledati vrijeme, a najviše, koliko je baterije preostalo.