Obavijesti

Tech

Komentari 79

Auto s karakterom: Prijetnja Passatu dolazi iz Francuske...

Auto s karakterom: Prijetnja Passatu dolazi iz Francuske...
6

Renault Talisman pokušava biti upečatljiv na klasičan način. Time je ozbiljan konkurent u klasi kojom vladaju Nijemci. Riječ je automobilu s puno karaktera i osobnosti

VIDEO

Francuski pokušaji da se etabliraju u srednjoj ili višoj klasi često su bili vrlo ekstravagantni i neobični. Poput osebujnog i prilično neuspješnog Vel Satisa.

Zbog toga je Renault za novi pokušaj u srednjoj klasi odabrao sasvim drugačiji pristup - konzervativni. Talisman je auto klasičnog dizajna, bez previše ekstravagancije, no zato vrlo upečatljiv i napredan, pa su ga mnogi već prozvali - francuskim Passatom. Unatoč tom nadimku, francuska limuzina ipak nije kopija njemačkog modela, nego auto s puno karaktera i osobnosti. To podjednako vrijedi za prednji dio s karakterističnim svjetlima, kao i za stražnji dio, na kojemu dominiraju golema stražnja svjetla po kojima je Talisman prepoznatljiv i danju i noću.

S dužinom od čak 485 centimetara Talisman nudi zaista obilje prostora u unutrašnjosti. Stražnja klupa je dovoljno velika i za dvometraše, jedini auto u klasi koji ovdje nudi više mjesta je Škoda Superb. Prtljažnik sa 608 litara također je impresivan. U unutrašnjosti također oduševljava originalan dizajn, kao i fantastično bogata oprema koja je dio top paketa Initiale Paris. Testirani Talisman je kombinacija wellnessa i high techa s masažnim sjedalima, najfinijom kožom, golemim zaslonom s bezbroj funkcija, ozvučenjem dostojnim manje koncertne dvorane... Zapravo, svime što možete zamisliti u jednom luksuznom automobilu cjenovne razine od milijun kuna. Samo što je Talisman osjetno jeftiniji.

Užitak u vožnji je također zajamčen. Dizelski motor sa 160 KS mogao bi biti i snažniji, no Renault trenutačno nema ništa jače u ponudi. Vrhunsku dinamiku osigurava i vrlo dobar automatski mjenjač s dvije spojke te odličan sustav upravljanja na sve kotače koji pruža bolje skretanje u brze zavoje, ali i bolju okretnost prilikom gradskih manevara. Za individualni doživljaj vožnje brine se i Multisense sustav kojim se može birati između pet programa vožnje - od komfornog ili ekološkog pa do sportskog ili potpuno personaliziranog. Osim voznih karakteristika, MultiSense mijenja i ambijentalnu rasvjetu.

Cijena je visoka, no ovo je top model, najskuplji Talisman na cjeniku, a gotovo svi konkurenti s približno bogatom opremom bili bi uvjerljivo skuplji. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1518 kg
dimenzije: 485x187x146 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 118 kW/160 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 9,4 s
najveća brzina: 215 km/h
potrošnja: 4,4 l/100 km
cijena: 289.290 kn (testni model)   283.900 kn (bez doplata)

Testirani Renault Talisman Initiale Paris Energy dCi 160 EDC u opremi ima kožom presvučena ventilirana i grijana električno podesiva masažna sjedala, Bose Audio s 13 zvučnika, head up zaslon, alunaplatke 19”...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 79
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom