Tech

Komentari 7

Bayon, još jedan mali SUV iz Hyundaija stigao u Hrvatsku

Bayon, još jedan mali SUV iz Hyundaija stigao u Hrvatsku

Bayon je skoro identično velik kao Kona, no u unutrašnjosti je prostraniji. Od svoje SUV sestre se razlikuje po motorima, pogonu, ali i cijeni. Naime ovo je najjeftiniji Hyundaijev SUV

Hyundaiju nije bio dovoljan jedan, pa su nakon Kone na tržište uveli još jedan mali SUV. Riječ je o novom Bayonu, malom SUV-u, nazvanom po malom francuskom mjestu. U Hrvatsku je auto stigao ovih dana, a mi smo ga već imali prilike voziti na službenoj prezentaciji koja je održana u Istri.

Bayon je gotovo identično velik kao Kona. Dug je 418, širok 178 i visok 150 centimetara. Unatoč tome  je prostraniji od svoje "šminkerske sestre. Na stražnjim sjedalima ima nešto više mjesta, a u prtljažnik stane 411 litara što je respektabilna zapremina za auto ove klase.

Novi mali SUV dizajniran je specijalno za Europu i, realno, dosta se razlikuje od Kone. Vanjski izgled je vrlo dopadljiv i originalan. 

U ugodno uređenoj unutrašnjosti Bayon može biti prilično bogato opremljen. Na primjer, instrumenti mogu biti digitalni, dijagonale 10,25", a tu je i dodirni zaslon iste dijagonale. U osnovnoj opremi Bayon donosi klima uređaj, audiouređaj, tempomat i putno računalo. 

Za razliku od Kone, Bayon se nudi isključivo s prednjim pogonom te bez dizelskih motora u ponudi. Od motorizacije se nude isključivo benzinski motori. Osnovni ima obujam od 1,2 litre i 84 KS, dok snažnije 1-litrene verzije s turbopunjačem razvijaju 100 i 120 KS.

Najsnažnija verzija  serijski dolazi s blagom hibridnom tehnologijom koja je neprimjetna u vožnji , a dodatno štedi gorivo. Ista tehnologija nudi se i za verziju od 100 KS koja može biti i bez nje. Također, dva najsnažnija modela mogu se dobiti i uz 7-brzinski automatski mjenjač, dok je u seriji ručni sa šest brzina. Kod najslabijeg modela nudi se samo peterobrzinski ručni mjenjač. 

U vožnji je Bayon iznadprosječno sposoban. Pri življoj i agresivnijoj vožnji do izražaja dolazi odličan ovjes i izravan upravljač. Automobil se u zavojima gotovo ne naginje i u njemu se zaista može uživati kad jurite što je rijetkost za male SUV-ove. Po tome je Bayon jako sličan Koni. U pogledu komfora vožnje također nema nekih zamjerki, ovjes je udoban, a zvučna izolacija dobra. 

Bayon je svojim dolaskom na naše tržište postao najjeftiniji SUV u ponudi Hyundaija i općenito jedan od najjeftinijih na tržištu. Osnovni model se nudi po cijeni od 114.990 kuna, dok model kakav smo mi vozili, s najsnažnijim motorom, automatikom i maksimalno bogatom opremom  u koju spadaju digitalni instrumenti grijana sjedala, Bose Premium audio sustav i 17" alunaplatci - košta 185.000 kuna.