Tko je koga pojeo, bila je tema jedne od najposjećenijih rasprava na Weekend Media Festivalu u Rovinju, koja se bavila upravo novim načinima kreiranja sadržaja
Boris Trupčević: Jačat ćemo medijsku digitalnu platformu
Tko je koga pojeo, bila je tema jedne od najposjećenijih rasprava na Weekend Media Festivalu u Rovinju, koja se bavila upravo novim načinima kreiranja sadržaja i kako korisnici do njega dolaze.
Prije nekoliko godina prvi put se pojavila teza o tome tko će od glavnih medija preživjeti promjene - televizija, telekomunikacije, te internet/print. Sudionici diskusije složili su se da je svatko od njih u svom mediju zabilježio ogromne promjene.
- Promijenilo se puno toga, naročito u domeni interneta. Internet je postao dominantni medij koji konzumiraju svi korisnici. S njim smo dobili mnogo više korisnika i na tom smo području lideri, ali većina izdavača koja se bavi printom morala je prihvatiti internet kao novi medij. I dalje nam je fokus naš ‘core business’, ali s naglaskom na preseljenje na digitalnu platformu - rekao je Boris Trupčević, direktor za Hrvatsku Styria International.
No osim promjene načina na koji korisnici dolaze do sadržaja, i njegovi kreatori traže modele kako ga naplatiti.
Branko Čakarmiš sa slovenskog POP TV-a navodi da će se korisnici morati suočiti s činjenicom da će sadržaj morati početi plaćati, a na kreatorima sadržaja je da pronađu način kako.