Britanski lovci na fosile otkrili kosti nepoznatog dinosaura...

Na plaži otoka Wighta, na južnoj obali Engleske, britanski lovci na fosile pronašli su četiri kosti nove vrste teropodnih dinosaura, skupine u koju spada Tiranosaur rex

Novi dinosaur, nazvan Vectaerovenator inopinatus, živio je u razdoblju krede prije 115 milijuna godina i procjenjuje se da je bio dug do četiri metra, kazali su paleontolozi.

Naziv nove vrste odnosi se na velike zračne komore pronađene u kostima koje su prošle godine otkrivene na priobalju kod Shanklina, ljetovališta na otoku Wight.

Dinosaur iz noćne more izgleda kao labud s ubojitim kandžama

Ti zračni džepovi, koji se mogu naći i kod današnjih ptica, bili su produžeci pluća i najvjerojatnije su pridonijeli razvoju učinkovitog sustava disanja, a istovremeno su kostur činili lakšim.

Jedan od lovaca na fosile, Rober Ward iz Stratford-upon-Avona u središnjoj Engleskoj, rekao je da se nakon otkrića osjećao  "fantastično".

On i njegovi kolege su odnijeli kosti u Muzej dinosaura na otoku i znanstvenici su odmah znali da se radi o nečemu rijetkom te su ih zamolili da im daruju pronađene kosti kako bi ih mogli potpuno istražiti.

Ovog dinosaura bojao se čak i predator T-Rex

Utvrdili su da se radi o kostima vrata, leđa i repa i da pripadaju novom dinosauru, dosad nepoznatom znanstvenoj zajednici.

Chris Barker, doktorand koji vodio istraživanje, rekao je da su bili "zapanjeni koliko je ta životinja bila šuplja". "Bila je puna zračnih komora. Dijeli kostura su bili vrlo krhki", izjavio je je Barker.

Nagađa se da je  Vectaerovenator živio u području sjeverno od mjesta gdje su pronađeni ostaci i da je voda odnijela truplo u obližnju plićinu.

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada