Aircross je iznenađujuće dobar u vožnji i praktičniji od bilo kojeg konkurenta. Unutrašnji dizajn je svojeglav, što će se svidjeti ljudima koji cijene originalnost
Citroën C3 Aircross na testu: Najbolji je mali francuski SUV
Usporedba Aircrossa s Capturom i 2008 nije fer. Naravno da je bolji, riječ je o novijem i naprednijem modelu, no i u usporedbi s ostatkom konkurencije C3 se doima kao ponajbolji odabir.
Po prostranosti u unutrašnjosti mu ne može konkurirati niti jedan model ovih dimenzija, a tu je i praktična klizna stražnja klupa. U pogledu udobnosti je, tradicionalno za Citroën, među najboljima, no iznenađuje što ne posustaje kad vožnja postane agresivnija, a zavoji oštriji. U pogledu dinamičkih karakteristika ovjesa i upravljača ovo je, bez sumnje, najbolji Citroën na tržištu.
Unutrašnji dizajn je svojeglav, što će se svidjeti ljudima koji cijene originalnost i dobru dizajnersku ideju. Kvaliteta materijala i izrade je na vrhunskoj razini, a dobra je i zvučna izolacija. Ukratko, ovom autu je teško pronaći negativnu stranu, pa čak je i cijena, s obzirom na opremu i motor, dobra.
C3 Aircross je dizajniran u stilu aktualnog C3. Dizajn je originalan, maštovit i upečatljiv
Aircross nema 4x4 pogon, a svojevrsna zamjena je Grip Control, koji donekle poboljšava offroad svojstva
Stražnja klupa se pomiče 15 centimetara naprijed-nazad. Tako volumen prtljažnika raste s 410 na 520 litara
Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi Shine
masa: 1235 kg
dimenzije: 416x176x160 cm
obujam: 1560 ccm
snaga: 88 kW/120 KS
0-100 km/h: 9,8 s
najveća brzina: 183 km/h
potrošnja: 4,1 l/100 km
cijena: 191.119 kn (testni model) 110.003 kn (osnovni model)
Head up zaslon samo je jedan detalj na 40.149 kuna skupom popisu dodatne opreme