Obavijesti

Tech

Komentari 24

Dobro je da i dalje ima ovakvih auta, osobito ako puno putujete

Dobro je da i dalje ima ovakvih auta, osobito ako puno putujete
21

Limuzine postaju vrlo rijetka vrsta. No da još uvijek imaju mnogo toga za pokazati dokazuje Insignia. Ovo je impresivan auto, a posebno će vam pod kožu ući ako mnogo putujete

VIDEO

Nekada su limuzine srednje klase bile predmet želja i snova za većinu vozača. Danas polako postaju egzotika. SUV ofenziva im je oduzela ogroman komad tržišta, a i ono što se danas u EU  prodaje od automobila srednje klase uglavnom su karavanske verzije. U Hrvatskoj su limuzine srednje klase još uvijek na cijeni, no izbor je sve manji. A jedan od najimpresivnijih auta u klasi dolazi nam iz Opela. 

Iako formalno spada u srednju klasu (takozvani D segment), Insignia se svojim dimenzijama teško može ugurati u nju. Riječ je o ogromnom, gotovo pet metara dugačkom autu. Prostranom, brzom, udobnom autu za užitak u vožnji. No krenimo redom...

Dizajn kod Insignije nikada nije bio upitan. Jedan od najupečatljivijih automobila u klasi i nakon posljednjeg redizajna izgleda impresivno. Velik, elegantan i skladan auto koji na prvu ostavlja dojam luksuza. A u ovoj verziji to zaista i je luksuzni auto. 

Uz najbogatiji (izuzev sportskog GSI paketa) paket opreme Ultimate  Insignia je zaista prebogato opremljena. Izvana u oči upadaju veliki naplatci od 18", iznutra razni ukrasi, kvalitetni materijali,  OPC detalji... Tu su i fenomenalna Matrix LED svjetla, trenutno najbolja u klasi. 

Sjedala su iznimno udobna i presvučena luksuznom i skupom alkantarom, tu je veliki dodirni zaslon koji ima obilje dodatnih funkcija i navigaciju i na kojem se vrlo lako snaći. Tu je i head up zaslon koji projicira najvažnije informacije na vjetrobran, vrhunski Bose audio sustav... Sve u svemu - čisti luksuz. 

Ponuda prostora je također prebogata. Straga ima obilje prostora za noge odraslih osoba, a kad se straga tri odrasle osobe sjednu jedna pored druge Insignia otkriva da je i u širinu jedan od najprostranijih auta u klasi. Prtljažnik sa 470 litara je velik, no ne tako kako bismo očekivali od ovako ogromnog auta. 

Najbolju stranu Insignia pokazuje u vožnji. S njenim voznim karakteristikama se može mjeriti rijetko koji auto u klasi, dok su SUV-ovi uglavnom daleko iza. Udobnost je vrhunska bez obzira na podlogu. Čak i preko grubih "ležećih policajaca" Insignia klizi nevjerojatno mirno. 

Pri agresivnijoj vožnji auto je itekako moćan. Ovjes skladno savladava zavoje bez ikakvog naginjanja, auto ide tamo gdje ste ga usmjerili, kočnice su moćne. U smislu voznih osobina Insignia je pravi GT svoje klase. 

 Najbolje se Insignia "osjeća" na dužim  putovanjima na otvorenoj cesti i autocesti. Auto kao da je stvoren za to i auto iz kojeg ćete i nakon nekoliko stotina kilometara izaći prilično svježi. 

Motor u testiranom autu idealni je odabir za Insigniju. Snažni dvolitreni dizelaš sa 174 KS omogućava da auto ispolji sve svoje potencijale. Ubrzanja i međuubrzanja su vrlo dobra, "tempo" na autocesti vrlo visok, kao i maksimalna brzina prema kojoj Insignia u svakom trenutku može silovito pojuriti. 

Motor je prosječno glasan i uglađen, nekih izrazitijih vibracija nema, a u prilog komforu govori i vrhunska zvučna izolacija. Potrošnja je dobra. Na testu je Insignia u gradu trošila 7,1 l/100 kilometara, a u kombiniranoj vožnji prosjek smo lako spustili ispod 6 l/100 km. Nije najštedljiviji auto u klasi, no nije ni veliki potrošač s obzirom na snagu, masu i veličinu. 

S obzirom na to da je ovo jedna od najekskluzivnijih izvedbi Insignia koju možete kupiti cijena nije pretjerana. Pogotovo ako usporedimo sa SUV-ovima koji nude podjednako prostora, slične performanse i opremu. 

Klasične limuzine možda izumiru, no ne zato što su loši auti. Ovo je idealan auto za putovanje, a i u drugim kategorijama ima svojih aduta. I u mnogočemu je bolji od usporedivog SUV-a. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1615 kg
dimenzije: 492 x 186 x 145 cm
obujam: 1995 ccm
snaga: 128 kW/174 KS  
0-100 km/h: 8,9 s
najveća brzina: 222 km/h
potrošnja: 5,1 - 5,5 l/100 km
cijena: 311.261 kn (testni model), 231.324 kn (osnovni model )

 
Važnija oprema Opel Insignia Grandsport Ultimate 2.0 D 

Alunaplatci 18", LED Matrix svjetla, OPC Line unutrašnji paket, ergonomska sjedala presvučena alkantarom, BOSE Premium audio sustav, Head-up zaslon, adaptivni tempomat, navigacija, trozonska klima...

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 24
VIDEO

VIDEO Dragana Mirković: 'Sve sam riskirala. Nije me sramota sad reći da nemam novca...'
EKSKLUZIVNO: ISPOVIJEST IZ DVORCA

VIDEO Dragana Mirković: 'Sve sam riskirala. Nije me sramota sad reći da nemam novca...'

Cijela estrada zna koliko sam radila u braku, ali to sam i htjela. Mogla sam se udati za bogataša da ne radim ništa, ali to me nije privlačilo. Ja sam bila ta 'lokomotiva', rekla nam je Dragana Mirković u svom dvorcu

Luka Modrić koristi drevnu metodu liječenja - hidžamu: Evo za što se sve ona primjenjuje
Terapija vakuumskim čašicama

Luka Modrić koristi drevnu metodu liječenja - hidžamu: Evo za što se sve ona primjenjuje

Cupping blagotvorno djeluje na bolove koštano-mišićnog sustava. Vlastite obrambene snage koje tijelo izlučuje u pripremi za ozljedu djeluju lokalno na posljedicu bolesti tako da se tegobe smanje
Ana i Matija žive pedesete: Otvorili su i svoj vintage kafić
ROCKABILY ŽIVOT

Ana i Matija žive pedesete: Otvorili su i svoj vintage kafić

Bračni par je staru krojačku radionicu u centru Vinkovaca pretvorio u klub koji nalikuje na holivudski filmski set. Obožavaju sakupljati stare stvari, restaurirati ih....