Nova Volvova Drive-E linija motora s 4 cilindra obujma 2.0 litre zamijenit će kultne petcilindraše, ali i V8 motore jer nudi iste ili bolje performanse uz nižu potrošnju
Drive-E: Četverocilindraši nove generacije troše manje
Švedski Volvo odlučio se na drastično smanjivanje palete svojih motora. Većinu sadašnjih motora zamijenit će novom VEA obitelji motora koji će nositi oznaku Drive-E i tako pojeftiniti i pojednostaviti proizvodnju, ali i održavanje vozila. Ti, kako ih u Volvu nazivaju, manji i inteligentniji motori konstruirani su uz primjenu nove tehnologije pa su znatno štedljiviji i ekološki prihvatljiviji od starih motora većeg obujma i s više cilindara, a nude iste ili bolje performanse. Četverocilindraši obujma 2.0 litre radit će i kao dizelaši i benzinci s nekoliko razina snage, a blok motora, glava, radilica pa čak i klipovi su isti.
Benzinska verzija opremljena je kompresorom, turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem goriva te ima potpuno varijabilno upravljanje ventilima. Razvija impresivnih 245 KS, a u modelu S60 troši manje od 6 l/100 km. Ne samo da ima bolje performanse od starog Volva motora nego i od konkurencije iz Mercedesa, Audija i BMW-a. Naročito stoga što ispušta samo 137 g/km CO2. Dizelska verzija novog motora koristi biturbo tehnologiju i razvija 181 KS, a ispušta manje od 100 g/km CO2 što je vrijedno divljenja.
Sjajnim rezultatima nove generacije motora pridonosi i potpuno novi automatski mjenjač s čak osam stupnjeva iako je u ponudi i klasičan ručni mjenjač. Novi Drive-E motori već se mogu naručiti i to u svim modelima Volva u Hrvatskoj, od S60 do XC70, a novi XC90 koji dolazi potkraj godine pokretat će samo ovi motori.