Obavijesti

Tech

Komentari 0

Ekskluzivni intervju s jednom od najutjecajnijih dizajnerica

Ekskluzivni intervju s jednom od najutjecajnijih dizajnerica
2

Ususret Danima komunikacija razgovarali smo s Morag Myerscough, koja nam je rekla kako želi stvarati radove koji potiču dijalog

VIDEO

Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja festivala koje se održava od 12. do 15. travnja, a domaćin će još jednom biti grad Rovinj i kreativni ambijent hotela Lone. Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja i rast festivala po raznim pokazateljima, a jedan od njih je i zavidan broj globalnih predavača. Među ovogodišnjim predavačima je i Morag Myerscough.

O značaju i utjecaju Morag Myerscough na svijet dizajna, dovoljno govori Design Week koji je upravo nju, uz Paulu Scher i još šačicu živućih dizajnerica, proglasio jednom od deset najutjecajnijih dizajnerica u posljednjih 100 godina te jednom od najvažnijih ljudi koji su ostavili traga na industriju dizajna u 2017. godini. Morag nam je otkrila na koji način stvara svoje višestruko nagrađivane radove.

Ljudi nedvojbeno imaju snažnu reakciju na vizualne informacije. Smatrate li da je vizualni sadržaj najvažniji u brand storytellingu i zašto?

Moj rad ima mnogo dimenzija, neonske boje i oblici su samo vizualni dio. Svaki projekt na kojem radim je specifičan, od njegovog koncepta do ljudi kojima je namijenjen i koji će se susretati s njime. Rad mi je izuzetno raznolik i proizlazi iz načina razmišljanja koje sam stekla u svom kreativnom životu i djetinjstvu. Vrlo sam zainteresirana za temu „pripadanja“ i trenutno radim na projektu i knjizi o tome. Želim raditi stvari koje će potaknuti reakcije u ljudima i radije bih da im se moji radovi ne sviđaju nego da budu indiferentni prema njima. Želim stvarati radove koji potiču dijalog i nadam se poneka čuda, želim da ljudi vide, a ne samo da gledaju, da budu aktivni, a ne pasivni.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

U svojim projektima često koristite šarene neonske boje te ih spajate s geometrijskim uzorcima i oblicima. Stvarate li na taj način posebnu poruku te smatrate li da vaša kreativna rješenja mogu kod svakoga stvoriti pozitivne osjećaje i potaknuti na dijalog?

Volim početi s olovkom i papirom te nacrtati bit instalacije, to je dinamičan i brz način rada. Nakon toga mogu napraviti model ili razviti ideju na računalu. Koristim 3-D printer i skiciram prije ako je potrebno. Kada je sve to gotovo, vraćam se kako bih sve napravila rukom. Ne bojim se postepenog postupka. Strukture bojim u studiju s timom koji mi pomaže.

Koliko u svom dizajnerskom radu koristite tradicionalan pristup i tehnike, a koliko u procesu stvaranja koristite programerske algoritme i druge mogućnosti novih tehnologija?

Do sada još nisam radila s algoritmima, ali u budućnosti bih mogla. Trenutačno sam više zainteresirana za fizičko okruženje koje je oko mene i način na koji potiče moj um i misaone procese na stvaranje rada koji ima dubinu i značenje. Međutim, za jedno umjetničko djelo koje je dugačko 200 metara i nalazi se u švedskoj bolnici u Linkopingu kao temu koristila sam vlastite tvitove. Riječ je o tvitovima u kojima napisala određenu boju kako bi objasnila kako se osjećam, a to je trajalo jednu godinu. Napisala bih koju boju sam osjećala ujutro i koju boju sam osjećala noću, a sve to bilo je osnova za rad pod nazivom „Tvitovi u bojama raspoloženja“ („Mood Colour Tweets“) . Rad na ovom djelu počeo je virtualno, a završio je u stvarnom svijetu u obliku 200 m ručno bojanog drveta.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu