BBC, BuzzFeed, NY Times neki su od izdavača koji će kreirati tekstove koji će se prikazivati unutar Facebookove aplikacije, a ne na njihovim vlastitim stranicama
Facebook sada ima vijesti koje će za njih pisati najveći mediji
Facebook je svojim postupcima već pokazao da žele biti mjesto na Internetu na kojem provodimo naše vrijeme, a sada su se udružili sa devet izdavača kako bi lansirali 'instant članke', što će im omogućiti da korisnicima direktno u mobilni News Feed šalju svoje članke.
Ovim alatom članci će se učitavati do 10 puta brže od standardnih članaka za mobilni internet, a među izdavačima koji su sada uključeni u projekt su New York Times, BuzzFeed, National Geographic i drugi, navode iz Facebooka. Ističu kako ovakvim pričama sada treba i do 8 sekundi da se učitaju, što je najsporiji sadržaj na Facebooku. Ovakvi posebno kreirani sadržaji bi trebali imati i mogućnosti poput automatskog pokretanja videa, zumiranja fotografija, karata, audio opisa...
Instant članci će omogućiti izdavačima da kroz Facebook isporuče interaktivni sadržaj, ali da i dalje zadrže kontrolu nad sadržajem i poslovanjem, kažu iz Facebooka. Kako prenosi Reuters, izdavači će moći odlučiti hoće li sami prodavati ili ugraditi oglase u članke i zadržati prihod ili će dopustiti Facebooku da prodaje oglase.
Također će sami moći pratiti i čitanost tih članaka kroz comScore i druge analitičke alate.
Članke će lansirati prvo na Facebooku za iPhone i sa posebnim nizom priča koje su kreirali New York Times, BuzzFeed, National Geographic, NBC i Atlantic.