Ovo je dosad najveće ulaganje u novinarstvo, no razlikuje se od prethodnih po tome što nije direktno vezan uz Facebookove proizvode ili distribuciju sadržaja na Facebooku
Facebook ulaže 300 milijuna dolara u spas lokalnih medija
Facebook je u utorak najavio da će u sljedeće tri godine u cijelom svijetu uložiti 300 milijuna dolara u lokalne novinske sadržaje, dok se u isto vrijeme nalazi suočen brojnim kritikama oko svoje uloge u padu medijskog sektora, piše Reuters.
Ovo je dosad najveće ulaganje u novinarstvo, no razlikuje se od prethodnih po tome što nije direktno vezan uz Facebookove proizvode ili distribuciju sadržaja na Facebooku. Tako će neka sredstva ići direktno u neprofitne organizacije.
- Ne želimo da izdavači ovise o nama, ali želimo ih podržavati - rekao je Campbell Brown iz Facebooka, prenosi CNN. Dodaje kako će se i dalje boriti protiv lažnih vijesti, dezinformacija i nekvalitetnog sadržaja, ali da imaju priliku i odgovornost da pomognu lokalnim medijima da rastu.
Tako bi u prvom krugu investicija u SAD-u trebali pomoći lokalnim medijima da nauče kako koristiti tehnologiju i poboljšaju prikupljanje vijesti i kreiraju nove proizvode, angažiraju mlade novinare. Uz to planiraju i proširiti program koji pomaže lokalnim medijima da poboljšaju privlačenje pretplatnika i donacija članova.