Na posljednjem danu LEAP summita razgovaralo se o odnosu tradicionalnih medija i lažnih vijesti, kao i dobrim marketinškim praksama u suradnji s influencerima
Završio LEAP Summit: Publika voli surađivati s influencerima
Na posljednjem danu LEAP Summita govorili su glavni urednici 24sata i Poslovnog dnevnika, Goran Gavranović i Vladimir Nišević, a tema su bili odnos tradicionalnih medija i lažnih vijesti u svijetu poznatih pod terminom "fake news".
Termin je postao svjetski popularan nakon poslijednjih američkih predsjedničkih izbora, a panelisti su se složili da je razlika između netočnih i lažnih vijesti upravo namjera.
- Nekad smo takve vijesti zvali propaganda i obično je država stajala iza njih. Danas svatko na društvenim mrežama može izrazito jeftino pokrenuti lavinu lažnih vijesti i nitko ne snosi pravnu odgovornost za njih - istaknuo je Gavranović.
Nišević je istaknuo kako je za tradicionalne medije navala lažnih vijesti zapravo prilika da povećaju vlastitu kredibilnost te da budu "vodič za korisnike".
Matej Lončarić iz 24 sata održao je predavanje o dobrim marketinškim rješenjima u suradnji s influencerima, kreatorima popularnog sadržaja na društvenim mrežama, kako bi se mladoj i zahtjevnoj publici dobro predstavio proizvod.
- Šest od deset korisnika, prema nekim istraživanjima, govori da bi kupilo proizvod koji mu preporuči influencer kojeg prati na društvenim mrežama - pojašnjava Lončarić.
Upravo zbog toga valja obratiti pozornost na autentičnost influencera, doseg publike kojoj se obraća te povijest njihovih suradnji, istaknuo je Lončarić. Otkrio je i kako popularne influencere treba što manje pokušati uputiti u predstavljanje proizvoda jer sami najbolje znaju kako se povezati sa svojim pratiteljima.
Pao Facebook, milijuni diljem svijeta ne mogu na Instagram i WhatsApp. Ne radi Messenger
Stručnjak o padu Facebooka: 'Vjerojatno su puštali novi kod pa je to poremetilo sustav'
Twitteru pobjeglo skoro 3 mil. ljudi, a novi rival Bluesky dobio je upravo toliko korisnika