Obavijesti

Tech

Komentari 9

Hibridni Peugeot na testu: U vožnji stvari nisu tako bajne

Hibridni Peugeot na testu: U vožnji stvari nisu tako bajne
5

Peugeot je 3008, uz klasični 2.0-dizelaš od 163 KS, opremio i elektromotorom od 37 KS pa 3008 troši manje, ima pogon na 4 kotač, a može voziti i samo na struju

VIDEO

Hibridi su novi trend koji Peugeot nije želio propustiti. Za razliku od brojnih benzinskih hibrida poput Priusa, u Peugeotu su se odlučili elektromotor upariti s dizelskim motorom. Tako poznati 2.2-litreni HDi pokreće prednje kotače, dok je na stražnju osovinu priključen 37 KS jak elektromotor. Teoretski, to znači da 3008 HYbrid4 ima ukupno 200 KS i pogon na sva četiri kotača. U vožnji stvari ipak nisu tako bajne kako zvuče na papiru. Istina, HYbrid4 kreće sa sva četiri kotača, ali ne samo da je papučicom gasa vrlo teško dozirati snagu, nego ni upravljačka elektronika ne uspijeva uskladiti dva različita pogona.

Apsurdno za automobil s pogonom na sve kotače, ESP radi intenzivno na skliskim podlogama pokušavajući ujednačiti pogone, pa HYbrid4 kreće teško i sporo. Uključivanje i isključivanje različitih motora funkcionira efikasno i uglađeno u laganoj i nezahtjevnoj vožnji. No reakcija na kick-down je također spora i neadekvatna pa nemate osjećaj da ovaj automobil ima 200 KS, naročito ne pri visokim brzinama na autocesti kada vam snaga najviše treba. Umjetan je osjećaj, kao i kod svih hibrida uostalom, i na papučici kočnice. No taj dio bi žrtvovali zbog inteligentnog regenerativnog kočenja iako treba znati da se ono ne uključuje dok brzina automobila  ne padne ispod 120 km/h.

Zbog hibridnog pogona narasla je i masa 3008-ice, i to za 140 kg, na visokih 1808 što se osjeti. Da bi tešku karoseriju držao u zavojima ovjes mora biti tvrd pa je HYbrid4 prilično neudoban. Ima i manji prtljažnik, pa treba vidjeti isplati li vam se doplata od 66.000 kuna u odnosu na klasični 3008. Naročito stoga što ne troši manje od 6 litara na 100 km.

Izuzetno bogata oprema

Kožnata  unutrašnjost doplata je od 14.110 kuna, no HYbrid4 je već serijski vrlo bogato opremljen: dvozonska klima, šest zračnih jastuka, ESP, Bluetooth, MP3, posebni ukrasi...

Ne ispušta plinove ni zvukove

U ZEV režimu rada, 3008 HYbrid4 možete voziti samo na struju. Kada je baterija puna - dva do tri kilometara, piše u brošuri, no mi smo pažljivom vožnjom na otvorenoj cesti uspjeli čak osam.

Peugeot 3008 HYbrid4 2.0 HDi FAP

masa: 1808 kg
dimenzije: 437x164x191cm
obujam:  1997 ccm
snaga:  147 kW/200 KS
ubrzanje (0-100km/h):  8,5 s
najveća brzina: 191 km/h
potrošnja:  4,0 l /100 km

cijena: 302.550 kn (testni model)   277.700 kn (bez doplata)
konkurencija: Citroën DS5, Peugeot 508 RXH, Opel Ampera

PLUS: bogata oprema i osjećaj prestiža, potrošnja goriva, pogon na sve kotače, moderan i prostran interijer, atraktivan dizajn, niska razina buke
MINUS: tvrd ovjes, komplicirano upravljanje, masa, mali prtljažnik, neprecizan upravljač, osjećaj na papučici kočnice

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 9
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom