HT navodi i da će za korisnike ponuditi cjelodnevne radionice u četiri hrvatska grada – Rijeci, Splitu, Osijeku i Zagrebu, na kojima će ih educirati o tome što praktično znači digitalizacija poslovanja
HT malim tvrtkama ponudio i cjelovito oglašavanje na netu
Hrvatski Telekom predstavio je u ponedjeljak novu ponudu za poslovne korisnike koja počiva na cjelovitoj usluzi oglašavanja na internetu i uključuje oglašavanje na Googleu i Facebooku, konzultacije sa stručnjacima, upravljanje kampanjama i analizu rezultata kampanja.
Ponuda je nastala temeljem interesa i želja malih i srednjih poduzetnika među kojima je provedeno istraživanje čiji rezultati pokazuju kako je investiranje u oglašavanje na internetu na vrhu popisa.
Na konkurentnom tržištu malim tvrtkama je teško postići da ih potencijalni korisnici prepoznaju. Zato je oglašavanje na internetu odličan način za učinkovitu i atraktivnu vidljivost na tržištu.
- Zahvaljujući tehnologiji, prilike na tržištu uvelike su se promijenile i nikada nije bilo lakše dosegnuti nove korisnike. Želimo povezati male i srednje poduzetnike s prilikama koje im nudi oglašavanje na internetu i na taj im način omogućiti uspješnije poslovanje - rekao je Jerko Dumanić, direktor Sektora za marketing poslovnih korisnika Hrvatskog Telekoma.
HT navodi i da će za korisnike ponuditi cjelodnevne radionice u četiri hrvatska grada – Rijeci, Splitu, Osijeku i Zagrebu, na kojima će ih educirati o tome što praktično znači digitalizacija poslovanja, pružiti im temeljna znanja i preporuke za oglašavanje na internetu te im omogućiti interaktivne radionice s temama o oglašavanju na internetu po njihovom izboru.
Prva u nizu radionica bit će 12. studenog u Rijeci, a tjedan dana kasnije 19. studenog u Splitu. Osijek je na redu 28. studenog, a Zagreb 9. prosinca. Više detalja o samom programu i prijavi možete pronaći na linku.